Cesar Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Cu mare placere te-as ajuta dar e greu sa-mi dau seama si sa cuantific avand in vedere ca nu am vazut cum functioneaza amortizoarele pe care le ai montate. Teoretic, o revenire buna este una in care spatele motocicletei urca suficient de rapid dar in acelasi timp "controlat". Nu trebuie sa lase vizual senzatia ca amortizorul franeaza revenirea ci doar o controleaza astfel incat sa nu topaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 (editat) Multunesc de raspuns, dar sunt insistent si cu intrebarea referitor la montarea unor amortizoare cu revenire diferita, poate mai stii, eu am facut o proba scurta dar sa vedem cum se comporta la un drum lung si atunci s-ar putea sa iau in calcul aceasta varianta. Vlad58, fara a lua in cosideratie celelalte variabile ale cazului tau, nu cred ca folosirea a doua telescoape diferite sa reprezinte o problema deosebita. La multe motoare sport telescoapele furcii fata lucreaza un pic diferit, unul cu rol principal pe compresie iar celalalt pe rebound. Nu asta e problema ci, asa cum zicea si Cezar, rezultatul final, comportamentul dinamic. Acuma sper sa nu te superi dar trebuie sa fac precizarea ca la motoarele de tip chopper, datorita distributiei si comportamentului dinamic al greutatii, suspensiile au ca rol principal asigurarea confortului si mai putin al performantei... cu alte cuvinte nu prea e loc de "fineturi". Editat Octombrie 22, 2015 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Vlad58, fara a lua in cosideratie celelalte variabile ale cazului tau, nu cred ca folosirea a doua telescoape diferite sa reprezinte o problema deosebita. La multe motoare sport telescoapele furcii fata lucreaza un pic diferit, unul cu rol principal pe compresie iar celalalt pe rebound. Nu asta e problema ci, asa cum zicea si Cezar, rezultatul final, comportamentul dinamic. Acuma sper sa nu te superi dar trebuie sa fac precizarea ca la motoarele de tip chopper, datorita distributiei si comportamentului dinamic al greutatii, suspensiile au ca rol principal asigurarea confortului si mai putin al performantei... cu alte cuvinte nu prea e loc de "fineturi". Nu ma supar deloc caci eu confortul il caut. Sunt uimit ce-mi spui despre telescoapele fata ca nu ar fi simetrice ca amortizare la unele motociclete, eu imi faceam probleme ca la bascula spate poate aparea un cuplu care sa-mi solicite articulatia ceea ce ar duce la o uzura prematura. La telescoapele fata inseamna ca apare in acest caz o frictiune mai accentuata pe laterale, oare asta nu produce o uzura mai rapida a oringurilor si simeringurilor din ele? Mi se pare o solutie ciudata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 urmareste filmul ce se intampla pe franarile puternice cate bounce`uri are furca fata minutul 9:33-34 , minutul 10:10-11 si lista poate continua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Poti sa-mi zici de ce crezi ca e problema de rebound si nu de sasiu sau compresie high velocity? Nu de alta, dar eu am dubii in timp ce tu pari foarte sigur In plus, daca amortizezi si mai mult revenirea, cam cum crezi ca se va vedea imaginea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) am mers cu un r6 al unui prieten in secuime care facea identic cu asta ,am mai strans reboundul 1-2 clickuri si au incetat topaielile » Post actualizat in 23 Oct 2015 09:15 mai sunt cum ai spus si tu sunt si alte cauze care genereaza asta ,eu ii sugeram asta sa incerce sa vada cum se comporta si dupa si sa vada usor pas cu pas Editat Octombrie 23, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Poti te rog sa imi raspunzi la intrebare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) nu cred pt ca este de la sasiu pt ca baiatul merge chiar incet,de valve high velocity nu stiu ce sa zic pt ca sunt paralel si nu ma pricep ,de rebound mi-am dat cu parerea pt ca am mers cu una care facea identic si cu 2 clickuri spre hard nu a mai facut,bounce`urile au fost inca de la inceput deci nu vascozitatea/incalzirea uleiul este una dintre probleme ,am zis sa incerce cu reboundul pt ca baiatul merge incet spre lent si pt ca in situatia asta nu cred/credeam ca este vorba de sasiu » Post actualizat in 23 Oct 2015 09:34eu sincer am incercat sa-l ajut ,cu siguranta daca ajunge la un doctor priceput o sa-i fie mai bine Editat Octombrie 23, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Nu crezi ca-l judeci cam aspru spunand ca merge incet? Sasiul (arcurile intra la acest capitol) se vad cel mai usor pe filmare indiferent de motocicleta. Daca vrei sa faci un experiment extrem, pune camera pe o motoreta sport si apoi pe una enduro. Mergi pe orice drum cu denivelari, uita-te la filmari si n-o sa mai ai nelamuriri. Legat de comportament pe franare + pista usor denivelata, uita-te putin la video-ul asta si incearca sa intuiesti cam ce s-ar intampla daca ar mai amortiza putin revenirea. Tine minte ca Rossi franeaza cel mai tare in MotoGP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Chiar astazi am urmarit fp2 live si mai dadeau onboarduri din moto2 , ma miram cat de denivelat este Sepangul ,cum le facea pe franare lui Zarco si compania ,multumuesc mult oricum pt video ! Cand am zis sa-l mai stranga nu am zis sa-l stranga la maxim ,ma refeream la 1,2 click`uri sau 1/4 tura "sa incerce/de acolo sa inceapa :)",sunt foarte multe zone denivelate pe circuit pe care nu ii face chiar asa ,problemele apar pe franarile puternice chiar si unde asfaltul nu este denivelat. Presupun ca de vineri pana duminica tot a mers asa cu ea si nu a intrebat pe nimeni ,nu a umblat la ea sau ceva . Eu pot sa-ti spun ce am constatat din propria experienta ca : atata timp cat ai cat de cat setarile de suspenie calumea,ok problemele de sasiul apar abia cand ajungi sa mergi tare spre foarte tare pe un circuit,abia atunci iti dai seama cum lucreaza sasiul si cum este supus la munca (nu vorbesc de ciclistica motocicletei).Daca ma intrebi acum cum se manifesta nu stiu sa-ti raspund pt ca nu stiu sa-ti explic in cuvinte,pt mine asta se simte . Cand face 1 click sau 1/4 tura de rebound/compresie diferenta pt cum se simte sasiul/motocicleta ? R: pt mine face diferenta si am simtit ca acel click conteaza abia atunci cand am mers tare pe`un circuit,abia atunci mi-am dat seama cat conteaza si cum se manifesta ,cum se simte ,poti merge foarte bine si cu 1 click in +- la rebound/compresie atata timp cat nu mergi tare ,problemele apar cand fortezi franarile,cand fortezi accelerarile » Post actualizat in 23 Oct 2015 11:24Ti-am trimis ceva sa-ti dai cu parerea pe mail cu wetransfer pt ca nu merge sa uploadez pe youtube,sta procesarea la 95% si ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) Receptionat, m-am uitat de cateva ori. Cam instabila. I-ai mutat roata spate mult spre inainte sau ai ridicat spatele? Editat Octombrie 23, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 ai imediat si lapul 2 din aceeasi sesiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Am primit doar un video. Am rabdare pana le proceseaza youtube, pui link aici si discutam dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) nu merg uploadate pe youtube ,stau blocate in procesare la 95% la mine cu zilele si nu se intampla nimic ,am mai incercat si imediat dupa iesire si nici atunci nu mergeau Editat Octombrie 23, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Putin cam dura compresia high velocity iar directia pare sa fac usor de tot stanga dreapta fara ca tu sa actionezi. Atat pot sa zic din filmare. pe revenire nu mi se pare ca ai avea vreo problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 a fost singura data cand s-a intamplat instabilitatea aceea , si da am mutat 7mm mai in fata roata spate pt ca am pus +2 pe spate si nu am completat cu zale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) Din cate am vazut nu erai cu degetele pe frana fata pe viraje. Ajuta mult sa incarci fata putin mai mult pana in apex. Referitor la modificarea de geometrie mi-e greu sa ma exprim din ce vad. Daca guma fata nu ofteaza poti sa o lasi asa. Daca simti ca poti avea viteza mai mare in mid corner cu motocicleta mai stabila, du roata mai in spate si vezi ce rezultate obtii. La intrarea in viraj te ajuta mult trail braking-ul pe care in filmare nu l-ai folosit (sau nu am observat eu). Daca duci roata mai in spate si motocicleta se comporta greoi, coboara fata 3 mm si testeaza din nou. Editat Octombrie 23, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) asa era cu foaia stock 45 dinti http://postimg.org/image/fbotbiwr9/ acum este cu 7mm mai in fata http://postimg.org/image/nv879a53p/ in primul lap nu eram cu degetele pe frana ,dupa aceea am fost constant in fiecare lap cauciucurile erau noi noute,atunci le-am folosit prima data preloadul pe fata era 0 Editat Octombrie 23, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Repet, e greu sa imi dau seama ochiometric. Imi dau cu parerea despre ce vad onboard si cam atat Ca fapt divers, nu mi-ai placut niciodata sasiurile Suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) mai am o intrebare : crezi ca poate sa fie un "pogo" mai mic ?sincer asta credeam ca este prima data cand a facut dar vazand ca a facut o singura data nu am fost in alarma » Post actualizat in 23 Oct 2015 12:27"Daca duci roata mai in spate si motocicleta se comporta greoi, coboara fata 3 mm si testeaza din nou." chiar si atunci cand axul era mai in spate pe pozitie cu foaia stock motocicleta era foarte agila .. nu-mi fac probleme ca daca mai pun cateva zale ca nu o sa fie ce trebuie » Post actualizat in 23 Oct 2015 12:28Multumesc pt sfat! Editat Octombrie 23, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Nu stiu ce vrei sa spui prin "pogo" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) Nu ma supar deloc caci eu confortul il caut. Sunt uimit ce-mi spui despre telescoapele fata ca nu ar fi simetrice ca amortizare la unele motociclete, eu imi faceam probleme ca la bascula spate poate aparea un cuplu care sa-mi solicite articulatia ceea ce ar duce la o uzura prematura. La telescoapele fata inseamna ca apare in acest caz o frictiune mai accentuata pe laterale, oare asta nu produce o uzura mai rapida a oringurilor si simeringurilor din ele? Mi se pare o solutie ciudata. Telescoapele cu functii diferite nu sunt un concept nou, in special in lumea cross-ului. Da o cautare la "Separate Function Front Fork" si o sa te convingi singur... Editat Octombrie 23, 2015 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 E al naibii de greu, iti trebuie multe, multe incercari.Evident ca poti gresi, repetitia e mama invataturii.Mie de exemplu, daca intru tare in frina fata imediat dupa ce se termina curba a 3-a , imi danseaza spatele stinga dreapta. Am incercat cu deschiderea de 1 click a reboundului spate, nu prea s-a imbunatatit, insa dupa ce am dat initial o treapta inferioara, motoreta s-a asezat perfect in timpul frinarii si cu fata. Teorie stim, problema e timpul alocat testarii. Adancata e un circuit aparte dpdv al suspensiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Cesar & cmd, Daca discutati pe marginea unor capturi video inaccesibile tuturor, ca sa intelegem si noi si eventual sa mai invatam cate ceva... mai bine va mutati pe un chat particular. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Acum se fac suspensii fata asimetrice, adica un telescop are hidraulica pt compresie, celalalt pt rebound. Si nu e de ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.