cmd Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) daca poate Cesar si are timp sa uploadeze filmuletele pe youtube cu mare placere sa le puna ,la mine stau in procesare la 95% si nu merg ,multumesc mult » Post actualizat in 23 Oct 2015 14:18am incercat cu vimeo poate merge » Post actualizat in 23 Oct 2015 14:19toate turele dupa primul lap au aratat normal ,adica asa Editat Octombrie 23, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Secuiesc e una, Adanca are alte setari la suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 coboara fata 3 mm si testeaza din nou. Cum se face asta? Din preload? Afecteaza stabilitatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Telescoapele cu functii diferite nu sunt un concept nou, in special in lumea cross-ului. Da o cautare la "Separate Function Front Fork" si o sa te convingi singur... Nu ti-am pus la indoiala afirmatia doar am zis ca apar uzuri mai mari, eu daca as proiecta asa ceva as alege o solutie simetrica. Vad ca am starnit de la dubiile mele o polemica a vitezanelor, nu ma pasioneaza de 140 pe autostrada nu trec, cred ca mai mult de 160 nici nu prinde si nici nu am testat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Nu ti-am pus la indoiala afirmatia doar am zis ca apar uzuri mai mari, eu daca as proiecta asa ceva as alege o solutie simetrica. Vad ca am starnit de la dubiile mele o polemica a vitezanelor, nu ma pasioneaza de 140 pe autostrada nu trec, cred ca mai mult de 160 nici nu prinde si nici nu am testat. Principiile fizice ce guverneaza dinamica unei motociclete nu sunt intotdeauna intuitive, fortele de torsiune si forfecare solicita oricum telescoapele in mod inegal, asa ca "desimetrizarea" constructiva, mai ales cand este facuta elaborat, nu prezinta probleme deosebite. Gradul de acceptiune al compromisului performanta/fiabilitate depinde de conditiile specifice. Probabil o sa fii la fel de contrariat cand o sa afli ca, in mod deliberat, cadrul motocicletelor super-sport (motoGP) este "derigidizat", pentru a permite flexarea furcii in plan transversal si astfel preluand rolul suspensiilor la unghiuri de inclinare foarte mari, cand telescoapele nu mai pot asigura acest rol. P.S. Stai linistit, nu ai starnit nici o polemica in lumea "vitezanelor", discutia era deschisa de ceva timp dar purtata pe mai multe planuri. E bine ca nu te "pasioneaza" viteza pentru ca, si sper sa nu te simti jignit, nici nu stii cu ce se mananca. Ca sa poti merge tare cu un motor sport, ma refer la pista sau traseu tehnic pe strada, e nevoie de un pic mai multe cunostinte decat sa deschizi gazul la maximum in linie dreapta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 (editat) Nu ma pasioneaza viteza pentru ca toate se fac la timpul lor, cu trecerea vremii iti creste instinctul de conservare plus responsabilitatea cresterii unor copii sau nepoti, cu ce se mananca poate daca as fi vrut as fi invatat mai bine zis as fi prins reflexele, dar vorba aia, aveam cu ce nu aveam cu cine si nici unde. Bineinteles ca sun contrariat de derigidizarea cadrului pentru ca stiam ca si o rigidizare mai buna combate voblajul. Editat Octombrie 24, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Responsabilitatea cresterii copiilor sau nepotilor, fie ei si potentiali, este in general o scuza ieftina pentru a masca lipsa unui caracter puternic, capabil sa ia decizii dureroase atunci cand e cazul. Spun asta in cunostinta de cauza, pentru ca si eu m-am ascuns in spatele acestei "datorii nobile" mult timp... mult prea mult timp. Sunt convins ca esti contrariat de multe informatii dar te sfatuiesc ca inainte de a combate sau contrazice sa incerci sa studiezi un pic mai aprofundat. O sa fii surprins cate paradoxuri o sa gasesti! Vorba aceea "abia cand am inceput sa invat am realizat cat de prost sunt"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Nu contrazic pe nimeni daca nu sunt la curent cu un subiect, doar ma mir. Un caracter puternic ar trebui sa fie si responsabil. Cand a fost vremea am incercat orice dar am avut prea multe evenimente din care am iesit mai mult sau mai putin sifonat, dar am scapat, eu zic ca nu trebuie sa-mi fortez norocul. Asfalt curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Cum se face asta? Din preload? Afecteaza stabilitatea? Ma refeream doar la juguri. Reglajul sagului nu e obligatoriu dupa modificare dar poate fi masurat pt cine e foarte atent la acest parametru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Adrian Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Cunoasteti vreun service in bucuresti care serviseaza amortizorul central pe gaz la cbr f3 ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Cesar uite aici despre ce vorbeam ,minutul 3:45 si lasi sa curga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Sa nu faci greseala sa focalizezi doar pe una dintre componentele suspensiei. Poti sa ai spatele reglat "bine", fata reglata "bine" si sa nu functioneze sincron. In cazul asta unde e greseala? Parca am mai spus ca, reglajul se face la temperatura de lucru. Nu-ti place amortizarea? Ok, faci cateva ture, revii la boxe, strangi sau desfaci si intri din nou. Poate nu iti iese din prima dar pana la urma ai sanse bune sa o nimeresti. Filmele OTT sunt foarte educative insa, ca sa nu o dai de gard, priveste intotdeauna problema in ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Aici e spilu', sa iesi si sa mai schimbi cite un click (1/8 ture de reglaj), sa vezi cam ce se intimpla. Deaia-s bune sesiunile de 30-40minute. Cind stai 1-2 ore in pauza, intri cu click-ul schimbat dar memoria poate sa-ti joace feste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Va salut si va doresc o saptamana perfecta . Cesar uite si aici,acelasi viraj ,aceeasi "mizerie", stock gearing ,axul spate pe centru ,ii face si lui si in celelalte viraje cand intra in ele mai tare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 (editat) Va salut si va doresc o saptamana perfecta . Cesar uite si aici,acelasi viraj ,aceeasi "mizerie", stock gearing ,axul spate pe centru ,ii face si lui si in celelalte viraje cand intra in ele mai tare . Vad o oscilatie in ghidon pe decelerare. Eu as verifica urmatoarele: arcuri fata spate si preload. Stiction in furca. Prea mult preload pe spate. Prea mult preload pe fata. Compresie gresit setata fata-spate. Reglajele de compresie si revenire pe furca stoc nu sunt independente. Ne-sicronizare amortizare fata-spate. Lant reglat gresit - prea tensionat Marker de cursa a suspensiei fata exista? Editat Noiembrie 16, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Exista ,mai are 2-2.5cm pana jos. Eu mereu am suspectat compresia fata setata gresit sau necorelarea setarilor din furca rebound/compresie odata cu incalzirea uleiul , sper sa fie si de data asta cum o gandesc ,nivelul de ulei din furca in ambele cazuri era putin peste nivel si am deschis compresia fata cu 1/4 de tura sa vedem daca coboara soricelul,nu a coborat ,a ramas in aceeasi pozitie de unde am dedus ca arcurile sunt prea tari sau nivelul de ulei este prea ridicat . In ambele cazuri pe fata nu exista preload,este doar 1/4 tura. Eu am urmarit toate filmarile mele de acasa,in sesiunile de dimineata nu face absolut nimic suspect chiar daca mergi tare si foarte tare,cred ca in mijlocul zilei ( oricum a fost mereu foarte cald dupa ora 11,12... ) uleiul din furca se incalzeste si se subtiaza,cred ca atunci mai trebuie jonglat cu setarile putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 (editat) Exista ,mai are 2-2.5cm pana jos. Cursa prea mica a suspensiei fata. Manualul Honda recomanda 10w pentru suspensia Showa. Eu am constatat ca se comporta mai bine cu ulei mai subtire. Editat Noiembrie 16, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 (editat) Poti sa o duci si la Biserica ca nu ai ce sa-i faci sa coboare soricelul mai mult , perna de aer cred ca este prea mica si lucreaza ca un al doilea arc ... In primavara cand o sa se serviseze furca o sa aflam mai multe . » Post actualizat in 16 Nov 2015 09:41multumim mult de tot ,iarna e lunga Editat Noiembrie 16, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Daca ai o seringa gradata cu care sa scoti cite 5,10ml de ulei din fiecare telescop, rezolvi enigma in maxim 1 ora. Stander fata cu punct de sprijin in gaura jugului inferior pt a lasa telescoapele libere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Multumesc Bogdane insa problema cu nivelul nu o mai am de inainte de Adancata,am servisat furca fata ,simeringuri de praf si ulei noi,am pus nivelul cum scrie in carte ,am acum 5 ture de preload de la soft,am rezolvat intre timp si cealalta necunoscuta de care intrebam. multumesc mult tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 (editat) simeringuri de praf Nu ai nevoie de simeringuri de praf pe motocicleta de circuit. Elimina-le! » Post actualizat in 22 Nov 2015 17:50 Exista si posibilitatea sa nu ma crezi in cazul asta, uita-te la toate pozele pe care le poti gasi pe net cu suspensiile fata la motocicletele de WSBK. Editat Noiembrie 22, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 (editat) te cred Cesar si stiam de asta,am vazut mai peste tot insa am luat decizia de a pune simeringuri de praf pt ca nu vreau sa stau mereu sa sterg musculitele sau ce alte nebuneli raman pe furca si se usuca acolo nu-mi este greu sa adaug/scad 2-3mm pt cursa de suspensie sau pt ce alte masuratori fac daca vreau sa fiu mai aproape de adevar mersi oricum ! Editat Noiembrie 22, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Nu de asta se elimina simeringurile de praf si n-au nici o legatura cu masuratorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 eu credeam ca le elimina pt o mai buna acuratete a datelor si 2 pt ca sunt inutile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.