Sari la conținut

f2 intrerupe la turatie mica


Postări Recomandate

Salutare,zilele trecute mi-a aparut si mie o problema....din mers a inceput sa imi intrerupa ...sa imi mearga in trei ....

Dar ce am observat intrerupe doar in turatii mici(pana in 4000) sau cand vreau sa o tin la o turatie si viteza constanta,daca ii dau gaz trage perfect rotund....

Punand mana pe galerie..mi-am dat imediat seama care piston nu lucreaza..am scos bujia...era in stare perfecta,cu toate astea am inlocuit-o si tot asa face!

orice parere e binevenita!

Editat de andutzu_85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stfan a spus ca a verificat bujia pistonului respectiv,oricum ar fi bine sa o inlocuiasca cu una noua ca sa fie sigur ca nu e de la bujie(oricum din ce am enumerat eu mai sus bujia ar fi cel mai ieftin si usor lucru care ar putea fi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inlocuit bujia si tot asa face...daca ar fi fisa sau bobina ar intrerupe si in turatie...dar dupa cunostintele mele minime de mecanica stiu ca scanteia in ralanti sau la turatie joasa mult mai puternica decat in turatie mare...ei la mine...imi intrerupe pana in 4000...dupa patru mii..mere perfect...sau daca bag mana brusc in gaz...trage perfect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bobina...si e invers....scanteie si putere mai mare la turatie si mai slaba in ture joase....ai un contact imperfect acolo sau o scurgere de curent care se acopera odata cu turatia....verifica pipa bujiei sa nu piarda scanteie in bloc sau bobina la fel...schimba bobinele intre ele..vezi daca se muta problema la alt cilindru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inlocuit bujia si tot asa face...daca ar fi fisa sau bobina ar intrerupe si in turatie...dar dupa cunostintele mele minime de mecanica stiu ca scanteia in ralanti sau la turatie joasa mult mai puternica decat in turatie mare...ei la mine...imi intrerupe pana in 4000...dupa patru mii..mere perfect...sau daca bag mana brusc in gaz...trage perfect!!!

am mari indoieli ...

 

jEgloare intermediare infundate, jegloare de relanti reglate prost, de la 4k sau la acceleratie deschisa 100% iti intra alea principale si compenseaza

 

cred ca sportul national la romani e schimbatul bujiilor.... o bujie e capabila sa functioneze peste 100.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mari indoieli ...

 

jEgloare intermediare infundate, jegloare de relanti reglate prost, de la 4k sau la acceleratie deschisa 100% iti intra alea principale si compenseaza

 

cred ca sportul national la romani e schimbatul bujiilor.... o bujie e capabila sa functioneze peste 100.000 km

Ce-i aia jegloare intermediare?

 

Pare problema de izolatie sau continuitate, fa o proba cu pipele inversate de la perechea de cilindri care merg bine.

 

Verifica si stuturile de vacuum de pe galeriile de admisie sa fie astupate etans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa zicala,,cainele cand nu are ce face isi linge scula,,...asa si io

dupa cum am spus:am demontat carburatoarele,le-am curatat bine ,am montat inapoi...tot la locul lui...cand am dat cheie s-a auzit o bubuiala puternica (rateu presupun)dupa care nu a mai vrut sa invarta electromotorul...ca si cum s-ar fi blocat...am impins crezand ca poate s-a blocat motorul si se invarte motorul...

m-am apucat sa dau electromotorul jos....l-am probat pe baterie....invarte fara probleme

surpriza a venit cand am dat carcasa la electromotor jos si a cazut pinionul ce angreneaza electromotorul...de la rateul ala cred ca s-a dat motorul peste cap...si mi-a rupt ghidajele (si de pe blocul motor si de pe capac)in care intra axul ce tine pinionul de angrenare

acuma..stau si ma intreb daca as putea sa sudez ghidajele (macar ala de pe blocul motor..cat despre ala de pa capac nu e bai schimb capacul cu totul)

 

asta imi e invatatura de minte de acu sa nu ma mai apuc de capul meu ...ci sa merg la un meserias..sau sa am unul langa mine cel putin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa zicala,,cainele cand nu are ce face isi linge scula,,...asa si io

dupa cum am spus:am demontat carburatoarele,le-am curatat bine ,am montat inapoi...tot la locul lui...cand am dat cheie s-a auzit o bubuiala puternica (rateu presupun)dupa care nu a mai vrut sa invarta electromotorul...ca si cum s-ar fi blocat...am impins crezand ca poate s-a blocat motorul si se invarte motorul...

m-am apucat sa dau electromotorul jos....l-am probat pe baterie....invarte fara probleme

surpriza a venit cand am dat carcasa la electromotor jos si a cazut pinionul ce angreneaza electromotorul...de la rateul ala cred ca s-a dat motorul peste cap...si mi-a rupt ghidajele (si de pe blocul motor si de pe capac)in care intra axul ce tine pinionul de angrenare

acuma..stau si ma intreb daca as putea sa sudez ghidajele (macar ala de pe blocul motor..cat despre ala de pa capac nu e bai schimb capacul cu totul)

 

asta imi e invatatura de minte de acu sa nu ma mai apuc de capul meu ...ci sa merg la un meserias..sau sa am unul langa mine cel putin!

Poti pune o fotografie cu ghidajul din bloc rupt?

Se poate suda, tin minte ca tot la un CBR 600, nu mai stiu modelul f, f1, f2, f3,.....am avut aceias problema si s-a rezolvat prin sudura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa fac si ceva poze...

nu are decat sa te umfle rasul pana nu mai poti...mie imi place sa fac lucrurile cu mana mea...si daca asta e pretul care tre sa il platesc...nu e bai ..,,omul din greseli invata,,..daca vrei caterinca ..sunt topicuri destule dedicate..

 

iar acu revenind la subiect nu inteleg de ce mi-a dat rateu ...cand eu doar um suflat cu aer...nu am desfacut jicloare...nu am umblat la reglaje...am pus exact la fel la loc!


» Post actualizat in 23 Jul 2014 21:29

am gasit ceva asemanator plus un mod de reparatie....acu nu stiu daca e bun asa sau sa incerc cu sudura


» Post actualizat in 23 Jul 2014 21:29

post-79035-0-87901300-1406148377_thumb.jpg

post-79035-0-60589700-1406148387_thumb.jpg

post-79035-0-49874500-1406148407_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ai pus fisele aiurea si ai primit scanteie pe faza de admisie la unul dintre cilindri. sau poate ai o problema cu aprinderea si ti-a dat scanteie aiurea, ca si cum ai avea avansul prea mare.

e bun asa cum repara ala, dar esti sigur ca n-o sa iasa iar ceva de ras din manutele tale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca explozia a reusit sa miste inapoi motorul in cat sa cupleze starter clutch si sa rupa ghidajele axelor de la pinionul reductor,posibil sa mai ai si alte "surprize" in motor.

Dar poate ai avut noroc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca la reparatia asta nu o sa imi bag manutele....si sper sa nu mai fie ceva si prin motor ...imediat dupa explozie l-am impins..si se invartea fara zgomote ciudate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...