andutzu_85 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 (editat) Salutare,zilele trecute mi-a aparut si mie o problema....din mers a inceput sa imi intrerupa ...sa imi mearga in trei .... Dar ce am observat intrerupe doar in turatii mici(pana in 4000) sau cand vreau sa o tin la o turatie si viteza constanta,daca ii dau gaz trage perfect rotund.... Punand mana pe galerie..mi-am dat imediat seama care piston nu lucreaza..am scos bujia...era in stare perfecta,cu toate astea am inlocuit-o si tot asa face! orice parere e binevenita! Editat Iulie 21, 2014 de andutzu_85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xplayer_88 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Incearca sa cureti carburatoarele sau te uiti la fisa de la bujie eventual sa te uiti si la bobina de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Poti incepe cu o verificare / inlocuire bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xplayer_88 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 @stfan a spus ca a verificat bujia pistonului respectiv,oricum ar fi bine sa o inlocuiasca cu una noua ca sa fie sigur ca nu e de la bujie(oricum din ce am enumerat eu mai sus bujia ar fi cel mai ieftin si usor lucru care ar putea fi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Daca are scanteie ai verificat, daca nu are, asa cum spune colegul xplayer_88 verifica fisa si bobina, apoi in cazul in care scanteia e ok mergi catre carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iulie 21, 2014 Autor Share Postat Iulie 21, 2014 am inlocuit bujia si tot asa face...daca ar fi fisa sau bobina ar intrerupe si in turatie...dar dupa cunostintele mele minime de mecanica stiu ca scanteia in ralanti sau la turatie joasa mult mai puternica decat in turatie mare...ei la mine...imi intrerupe pana in 4000...dupa patru mii..mere perfect...sau daca bag mana brusc in gaz...trage perfect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 bobina...si e invers....scanteie si putere mai mare la turatie si mai slaba in ture joase....ai un contact imperfect acolo sau o scurgere de curent care se acopera odata cu turatia....verifica pipa bujiei sa nu piarda scanteie in bloc sau bobina la fel...schimba bobinele intre ele..vezi daca se muta problema la alt cilindru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 am inlocuit bujia si tot asa face...daca ar fi fisa sau bobina ar intrerupe si in turatie...dar dupa cunostintele mele minime de mecanica stiu ca scanteia in ralanti sau la turatie joasa mult mai puternica decat in turatie mare...ei la mine...imi intrerupe pana in 4000...dupa patru mii..mere perfect...sau daca bag mana brusc in gaz...trage perfect!!! am mari indoieli ... jEgloare intermediare infundate, jegloare de relanti reglate prost, de la 4k sau la acceleratie deschisa 100% iti intra alea principale si compenseaza cred ca sportul national la romani e schimbatul bujiilor.... o bujie e capabila sa functioneze peste 100.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 e din carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iulie 22, 2014 Autor Share Postat Iulie 22, 2014 sper sa fie asa...abia ce am terminat de curatat carburatoarele...si surpriza mai lipseau ramele din ele ca mal era destul cel putin acolo la membrana,,.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 nu e din carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 ba e din carburatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 whatever... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 binee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 am mari indoieli ... jEgloare intermediare infundate, jegloare de relanti reglate prost, de la 4k sau la acceleratie deschisa 100% iti intra alea principale si compenseaza cred ca sportul national la romani e schimbatul bujiilor.... o bujie e capabila sa functioneze peste 100.000 km Ce-i aia jegloare intermediare? Pare problema de izolatie sau continuitate, fa o proba cu pipele inversate de la perechea de cilindri care merg bine. Verifica si stuturile de vacuum de pe galeriile de admisie sa fie astupate etans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iulie 23, 2014 Autor Share Postat Iulie 23, 2014 dupa zicala,,cainele cand nu are ce face isi linge scula,,...asa si io dupa cum am spus:am demontat carburatoarele,le-am curatat bine ,am montat inapoi...tot la locul lui...cand am dat cheie s-a auzit o bubuiala puternica (rateu presupun)dupa care nu a mai vrut sa invarta electromotorul...ca si cum s-ar fi blocat...am impins crezand ca poate s-a blocat motorul si se invarte motorul... m-am apucat sa dau electromotorul jos....l-am probat pe baterie....invarte fara probleme surpriza a venit cand am dat carcasa la electromotor jos si a cazut pinionul ce angreneaza electromotorul...de la rateul ala cred ca s-a dat motorul peste cap...si mi-a rupt ghidajele (si de pe blocul motor si de pe capac)in care intra axul ce tine pinionul de angrenare acuma..stau si ma intreb daca as putea sa sudez ghidajele (macar ala de pe blocul motor..cat despre ala de pa capac nu e bai schimb capacul cu totul) asta imi e invatatura de minte de acu sa nu ma mai apuc de capul meu ...ci sa merg la un meserias..sau sa am unul langa mine cel putin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 dupa zicala,,cainele cand nu are ce face isi linge scula,,...asa si io dupa cum am spus:am demontat carburatoarele,le-am curatat bine ,am montat inapoi...tot la locul lui...cand am dat cheie s-a auzit o bubuiala puternica (rateu presupun)dupa care nu a mai vrut sa invarta electromotorul...ca si cum s-ar fi blocat...am impins crezand ca poate s-a blocat motorul si se invarte motorul... m-am apucat sa dau electromotorul jos....l-am probat pe baterie....invarte fara probleme surpriza a venit cand am dat carcasa la electromotor jos si a cazut pinionul ce angreneaza electromotorul...de la rateul ala cred ca s-a dat motorul peste cap...si mi-a rupt ghidajele (si de pe blocul motor si de pe capac)in care intra axul ce tine pinionul de angrenare acuma..stau si ma intreb daca as putea sa sudez ghidajele (macar ala de pe blocul motor..cat despre ala de pa capac nu e bai schimb capacul cu totul) asta imi e invatatura de minte de acu sa nu ma mai apuc de capul meu ...ci sa merg la un meserias..sau sa am unul langa mine cel putin! Poti pune o fotografie cu ghidajul din bloc rupt? Se poate suda, tin minte ca tot la un CBR 600, nu mai stiu modelul f, f1, f2, f3,.....am avut aceias problema si s-a rezolvat prin sudura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iulie 23, 2014 Autor Share Postat Iulie 23, 2014 (editat) am sa incerc maine sa fac ceva poze... totusi nu imi explic de la ce sa fi dat asa un radteu incat sa imi crape ghidajul Editat Iulie 23, 2014 de andutzu_85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 cine stie...bai, da nu mai pot de ras...stiu ca nu-i frumos, dar n-am ce-i face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iulie 23, 2014 Autor Share Postat Iulie 23, 2014 si ma rog de ce nu mai poti de ras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 nush man...imi imaginez si eu cum s-a intamplat si...uite, iar ma umfla rasu' offfff...credeam ca te-ai dus si tu la mecanic sa le curete si sa le sincronizeze. cand colo, tu cu manusitele tale dibace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iulie 23, 2014 Autor Share Postat Iulie 23, 2014 am reusit sa fac si ceva poze... nu are decat sa te umfle rasul pana nu mai poti...mie imi place sa fac lucrurile cu mana mea...si daca asta e pretul care tre sa il platesc...nu e bai ..,,omul din greseli invata,,..daca vrei caterinca ..sunt topicuri destule dedicate.. iar acu revenind la subiect nu inteleg de ce mi-a dat rateu ...cand eu doar um suflat cu aer...nu am desfacut jicloare...nu am umblat la reglaje...am pus exact la fel la loc! » Post actualizat in 23 Jul 2014 21:29am gasit ceva asemanator plus un mod de reparatie....acu nu stiu daca e bun asa sau sa incerc cu sudura » Post actualizat in 23 Jul 2014 21:29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 poate ai pus fisele aiurea si ai primit scanteie pe faza de admisie la unul dintre cilindri. sau poate ai o problema cu aprinderea si ti-a dat scanteie aiurea, ca si cum ai avea avansul prea mare. e bun asa cum repara ala, dar esti sigur ca n-o sa iasa iar ceva de ras din manutele tale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Daca explozia a reusit sa miste inapoi motorul in cat sa cupleze starter clutch si sa rupa ghidajele axelor de la pinionul reductor,posibil sa mai ai si alte "surprize" in motor. Dar poate ai avut noroc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iulie 24, 2014 Autor Share Postat Iulie 24, 2014 stai linistit ca la reparatia asta nu o sa imi bag manutele....si sper sa nu mai fie ceva si prin motor ...imediat dupa explozie l-am impins..si se invartea fara zgomote ciudate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.