Sari la conținut

Rotor YAMAHA R1


Bica
 Share

Postări Recomandate

Are cineva de vanzare rotor pt Yamaha R1 an 1999-2000-2001-2002-2003? ma intereseaza sa nu fie lovit,ovalizat,ciobanit...si sa aiba intact filetul interior pentru presa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma complic cu ebay...ca imi vine in zece ani...patisi ca mi se arse statorul la al meu FieR1..si mi-am gasit stator de model 99 care e putin mai mic...si am nevoie si de rotor tot de modelul 2000,99 etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma...is prins la mijloc...e nacazu pe capu meu...stator pt modelul meu nu gasesc decat aftermarket pe ebay....zile de asteptare...am gasit stator de model 99...imi trebe si oala la el...mi-a trimis un taranoi statorul asta cu oala cu tot...dar oala cu magneti arata ca o scrumiera...deci au demontat-o ceva inculti cu 2 clase care s-au gandit sa fulia aia se scoate cu barosu....deci si lipeste putin metal din ea...e clar ca are bataie..nu o pot monta...si acuma am asa...oala mea...care e putin mai mare ca oala de model 99...statorul meu ars...si un stator bun de model 99...second evident..dar e ok...desi l-am intrebat pe om daca is ok piesele..."sunt impecabile.."..ROMANIA....si acuma caut disperat oala....de model 99....daca se mai arde statorul odata...pana atunci o sa imi iau un stator aftermarket de pe ebay...sa il am...in any case....Deci intrebarea ramane...CINE ARE UN ROTOR DE R1 MODEL 99,00,01,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

ebay.de - este o varianta buna, testata de multi...''neamtul'' este serios, pentru ca ce iti spune in mesaj si ce stabilesti cu el asa ESTE ! Vezi mai jos, bafta !

 

http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=Yamaha+R1++2000&_osacat=14780&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XYamaha+R1++2000+GENERATOR+&_nkw=Yamaha+R1++2000+GENERATOR+&_sacat=14780&_from=R40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

ebay.de - este o varianta buna, testata de multi...''neamtul'' este serios, pentru ca ce iti spune in mesaj si ce stabilesti cu el asa ESTE ! Vezi mai jos, bafta !

 

http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=Yamaha+R1++2000&_osacat=14780&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XYamaha+R1++2000+GENERATOR+&_nkw=Yamaha+R1++2000+GENERATOR+&_sacat=14780&_from=R40

Eu nu am mare incredere in nemtalau, ultima oara mi-a trimis neamtu asta corect, drept si cinstit un carburator, curatat cu ultrasunete, numai ca loctite-ul folosi a bocat cuiele pontou si ultrasunetele ori s-au imprastiat ori a fost o minciuna gogonata, referitor la curatire.

Asa ca le-am curatat eu cu metoda clasica cu ultra periuta si ultra aerul compresorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

ebay.de - este o varianta buna, testata de multi...''neamtul'' este serios, pentru ca ce iti spune in mesaj si ce stabilesti cu el asa ESTE ! Vezi mai jos, bafta !

 

http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=Yamaha+R1++2000&_osacat=14780&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XYamaha+R1++2000+GENERATOR+&_nkw=Yamaha+R1++2000+GENERATOR+&_sacat=14780&_from=R40

io stiu my friend...dar un rotor cu 100 de euro?...imi trebuie rotor nu STATOR...si nu vreau de pe ebay...ca astept zile intregi dupa el...intrebam pe forum...ca poate are cineva si il iau direct de la el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu incerci sa bobinezi statorul tau , ? am trimis eu un stator in ungaria la cineva la rebobinat si saptamana asta imi soseste , daca esti interesat ,,

Tocmai in Ungaria?Eu am rebobinate 3 statoare intr-o luna aici la Vaslui, chiar face treaba buna nea electriceanu, ultima un r6 din 2002, lucreaza brici incarcarea, si modul de bobinare arata grozav, fata de un aftermarket, care parea infasurat de niste chinezi cu dezabilitati puternice de vedere si motorii.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am citit nu tzine...am vazut pe ceva forumuri statoare rebobinate care nu au tinut...din cauza materialelor slabe de la noi...din cauza ca oamenii sunt de ultima speta aici...si fac lucru de mantuiala....daca gasesc un rotor m-am scos...;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au rasina aia speciala care se pune intre primul strat de sirma si miezul metallic al statorului. Acea rasina se crapa si sirma ajunga la miez, si face scurt circuit. Cei de la Rickselectric din USA sint specializati pe asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au rasina aia speciala care se pune intre primul strat de sirma si miezul metallic al statorului. Acea rasina se crapa si sirma ajunga la miez, si face scurt circuit. Cei de la Rickselectric din USA sint specializati pe asa ceva.

Ca numai rasina se pune acolo, ca uleiul e conductor electric si sarma aia se misca dupa cum bate vantul ... E mai degraba vorba de calitatea sarmei si de mana celui care o bobineaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca numai rasina se pune acolo, ca uleiul e conductor electric si sarma aia se misca dupa cum bate vantul ... E mai degraba vorba de calitatea sarmei si de mana celui care o bobineaza.

De cand e uleiul conductor electric?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din poza de profil te vad langa un rn09, si mie mi s-a ars bobinajul si l-am cumparat nou, rebobinat nu tine; din cate am inteles se duce cam la 15k km, eu am dat pe el acum vreo 6 ani 1400 lei si am asteptat vreo 4 luni... incearca totusi pe ebay ca dupa ce il cumparasem pe al meu am vazut aftermarket la preturi infime......lasa improvizatiile cu modelul anterior...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statoarele se pot rebobina destul de usor si chiar rezista daca o sa cauti o sa gasesti chiar si tehnologia cu explicatii referitoare la etape si materiale folosite cu esecuri si cauze si in final varianta castigatoare . Am postat pe undeva prin sectiunea pentru virago linkul.


» Post actualizat in 25 Jul 2014 20:36

Uite si linkul http://www.instructables.com/id/Rebuild-your-bike-s-expensive-stator/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din poza de profil te vad langa un rn09, si mie mi s-a ars bobinajul si l-am cumparat nou, rebobinat nu tine; din cate am inteles se duce cam la 15k km, eu am dat pe el acum vreo 6 ani 1400 lei si am asteptat vreo 4 luni... incearca totusi pe ebay ca dupa ce il cumparasem pe al meu am vazut aftermarket la preturi infime......lasa improvizatiile cu modelul anterior...

my friend...tu ai facut o mare magarie sa dai 1400 de lei pe un stator...statorul de model anterior e perfect...nu e improvizat...se potriveste perfect la prinderi..si rotorul la fel..se potriveste perfect pe vibrochen...si atunci...daca pe astea doua am dat 300 de lei...care e improvizatia?sa iau un aftermarket chinezesc?cu 50 de dolari...facut de Jet Li?care sa ma tina 5000 de km?nuuu..iau unul second ORIGINAL...in plus de asta la modelul ala de R1 sunt mai rare cazurile de prajire...

» Post actualizat in 25 Jul 2014 20:40

Statoarele se pot rebobina destul de usor si chiar rezista daca o sa cauti o sa gasesti chiar si tehnologia cu explicatii referitoare la etape si materiale folosite cu esecuri si cauze si in final varianta castigatoare . Am postat pe undeva prin sectiunea pentru virago linkul.

» Post actualizat in 25 Jul 2014 20:36

Uite si linkul http://www.instructables.com/id/Rebuild-your-bike-s-expensive-stator/

nu ma risc in tara asta la rebobinari si chestii de genul...nu cred in fiabilitatea mainii lui Ciorpales care a lucrat la tractoru brasov...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Erau alte vremuri si alti bani....si alta valoare a motocicletei, iti dai seama ca astazi nu as mai da atat. Cred ca aproape 300 lei am dat pe prese care s-au rupt in incercarea de a depresa volanta....:)

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm..eu cu un surub profi duritate 10,9 plus cateva secunde de lampa pt incalzire usoara si a iesit la a treia strangere fara dureri de cap...fulia aia se scoate cu surub nu cu extractor si suduri si alte tiganii...gen baroase leviere ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK man, noroc sa-ti gasesti de ce ai nevoie, ma bucur ca ai scos volanta usor, poate o mai fi fost scoasa inainte, la mine nu a mers nici macar cu surubul-extractor pe care l-am cumparat odata cu bobinajul, nici macar prin incalzire, pana la urma mi-am "facut" o presa artizanala si asa am reusit...nici vorba de baroase sau leviere.

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea este ca surubul original pt extragere are gradul de duritate 8.8..ceea ce e destul de slabut....se manca filetul...am vazut pe forumuri...fiind pasul marunt...am luat axul fata de la un supermoto ca se potrivea si cu ala am strans...nimic...se manca filetul pe ax...and then m-am disperat ..m-am dus la o firma care face suruburi profesionale antiglont...si am luat duritate 10.9....cand l-am infiletat acolo numa gemea rotorul....crede-ma..:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

my friend...tu ai facut o mare magarie sa dai 1400 de lei pe un stator...statorul de model anterior e perfect...nu e improvizat...se potriveste perfect la prinderi..si rotorul la fel..se potriveste perfect pe vibrochen...si atunci...daca pe astea doua am dat 300 de lei...care e improvizatia?sa iau un aftermarket chinezesc?cu 50 de dolari...facut de Jet Li?care sa ma tina 5000 de km?nuuu..iau unul second ORIGINAL...in plus de asta la modelul ala de R1 sunt mai rare cazurile de prajire...

» Post actualizat in 25 Jul 2014 20:40

nu ma risc in tara asta la rebobinari si chestii de genul...nu cred in fiabilitatea mainii lui Ciorpales care a lucrat la tractoru brasov...

Aftermarket gasesti multe variante, una din ele e Electrex din UK, statoare cu care personal nu am avut probleme ... cat despre rebobinarea in tara, in general costa putin si puteai sa o faci ca o varianta rapida de a avea motorul functional pana iti venea statorul. Intr-o perioada gasisem o firma in Iasi care le facea bine cu 100-150 de lei, in timp au inceput sa nu le mai faca la fel si statoarele se ardeau la 1-2 luni ... dupa multe presiuni au recunoscut ca nu mai folosesc aceeasi sarma pentru bobinare(probabil nu le mai iesea pasenta la banii de sarma si manopera). Pana una alta vorba colegului de mai sus, daca vrei poti sa ti-l rebobinezi singur, un pic de documentatie apoi sarma, lac si rabdare ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fac altceva...imi caut acuma rotor pt statorul de 99 care care l-am montat...si dupaaceea o sa imi comand un stator de pe ebay pt rotorul meu..care o sa le tin pana eventual crapa asta...si atunci trec inapoi pe sistemul meu....


» Post actualizat in 28 Jul 2014 16:37

NIMENI ,NIMENI????NU ARE NIMENI UN ROTOR DE YAMAHA R1 99,00,01?????????ANYONE..???


» Post actualizat in 28 Jul 2014 16:38

NIMENI ,NIMENI????NU ARE NIMENI UN ROTOR DE YAMAHA R1 99,00,01?????????ANYONE..???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...