Mihai32 Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 (editat) Acum cateva zile, a inceput sa curga benzina din ştuţulul de aerisire al rezervorului (ala subtire de langa stutul de prea-plin). Am rezolvat problema pe marginea drumului cu niste poxipol. Abia dupa ce a inceput sa se opreasca motorul in mers si abia am ajuns acasa, m-am documentat si am vazut ce prostie am facut. Acum intrebarea mea e urmatoarea: cum naiba e posibil sa curga vreodata benzina pe acolo? Stutul ala avea cumva vreo supapa de sens, care e posibil sa fi cedat? Am gasit o imagine pe net cu un rezervor, am indicat ştuţul: Editat August 3, 2014 de Mihai32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Daca curge pe acolo posibil ca,conducta sa fie fisurata gaurita in interior..de regula de la apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Ai 2 conducte, una care vine din gaura busonului care dreneaza apa acumulata acolo si una pozitionata sus de tot in rezervor langa buson pentru a trage aer. Cea din urma nu are nici o supapa, pur si simplu e pozitionata foarte sus in rezervor. SUfla pe cealalta teava si vezi pe unde se aude ca iese ... oricum ar fi nu e bine si mai mult ca sigur e cum zice TNG, conducta fisurata in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat August 5, 2014 Autor Share Postat August 5, 2014 Asa era, conducta era rupta in rezervor chiar in partea de jos. Am taiatul stutul care iesea in afara si am curatat alama din jurul gaurii, dupa care am largit un pic gaura. Datorita curburilor pe care conducta in cauza le are in interiorul rezervorului, si faptului ca ruptura s-a produs la nici un mm de fund, am putut sa o trag cam 1 cm in afara si sa o scot pe gaura. Am vorbit cu un bun sudor, si mi-a zis ca ma poate rezolva cu sudura in argon; am vorbit si cu cineva care alameste si mi-a zis ca se poate rezolva si cu alama. Intrebarea mea este: oare cu poxipol nu rezolv mai rapid si fara bataie de cap toata treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Nu o sa tina cu poxipol. Daca vrei sa o faci tu poti incerca sa o cositoresti daca ai cu ce. Iti trebuie un ciocan de lipit puternic(peste 100W), cu cat mai mare cu atat mai bine , cositor bun , decapant bun (eu prefer acid clorhidric) si nu in ultimul rand ceva experienta. Sudura sau alamirea ar fi de preferat dar trebuie spalat si ventilat extrem de bine rezervorul pt ca altfel bubuie. Sunt multi sudori care refuza sa sudeze rezervoare din cauza pericolului de explozie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat August 5, 2014 Autor Share Postat August 5, 2014 Am dat busonul rezervorului jos, l-am spalat, am bagat un furtun de la compresor si l-am lasat toata noaptea sa sufle aer inauntru, deci eu cred ca e destul de aerisit. Iese din discutie sa cositoresc eu, fiindca nu ma pricep, si decat sa stric ceva, mai bine nu ma bag. Imi e frica totusi ca daca se intervine cu flacara de la autogen in zona aia, sa nu se inmoaie si cositorul de la stutul de prea plin, sau mai rau, sa nu se strice vopseaua de pe marginea inferioara a rezervorului, sa trebuiasca dupa aia sa il vopsesc iar. Mi-a zis cineva daca daca se umbla cu lampa cu benzina, e mai mica temperatura. O sa merg maine sa incerc varianta asta, si ce o fi o fi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Varianta cea mai prietenoasa pt vopsea este incalzirea cu un ciocan de lipit puternic , nu cu flacara. Chiar si asa exista sanse mari sa fie afectata vopseaua din apropierea lipiturii dar la cum arata zona nu ar trebui sa fie afectata vopseaua de pe partea vizibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) E un amarat de F2 ... cel mai bine ar fi alamit. De scos vaporii am auzit de la cineva de spalat cu motorina de 2-3 ori sa "taie" vaporii de benzina apoi clatit cu apa calda cu detergent, dupa care poti face ce vrei tu cu el ... revenind ... e un amarat de F2, gasesti rezervoare destul de usor. Editat August 5, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.