Sari la conținut

Probleme motor Yamaha R6 2007


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Clar, cred ca o sa spun "Nu" la R6, chiar daca imi pare rau , dar 4000+1000+? , nu cred ca merita pt o motocicleta veche de 7 ani

daca cunosti vanzatorul personal poate scapi la 4000.. restul e risc cand alegi un ss ..

» Post actualizat in 19 Aug 2014 21:50

Motorul ti-l repara Olteanu?

La recomandarea lui JAGI am vorbit cu Florin Calin. El se ocupa de reparatie si pana acum n-am decat cuvinte de lauda la adresa lui.De unde mai pui ca in 4 ore mi-a demontat motorul piesa cu piesa in fata mea si mi-a mai si explicat cate ceva.Cred ca el e ..

» Post actualizat in 19 Aug 2014 22:04

Sa presupunem ca faci 10k km pe an. Mai adaugi 500€ cheltuieli pe langa uleiuri anvelope placute si alte "acarete". Eu zic sa te orientezi spre gsxr/rr/zxr .

 

Nu stiu ce e mai convenabil .. cuzineti+vibrochen sau cadru de gsxr? :)) . In orice caz fiecare model e cu hibele lui,ne luam ce ne place pana la urma...

Editat de Alpha28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca unii vorbesc de parca la alte motociclete nu e nevoie de revizie la motor. Intradevar la R6 trebuie sa fii mai atent cu intretinerea, dar compenseaza prin performanta, manevrabilitate si aspect

 

La recomandarea lui JAGI am vorbit cu Florin Calin. El se ocupa de reparatie si pana acum n-am decat cuvinte de lauda la adresa lui.De unde mai pui ca in 4 ore mi-a demontat motorul piesa cu piesa in fata mea si mi-a mai si explicat cate ceva.Cred ca el e ..

 

El e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca unii vorbesc de parca la alte motociclete nu e nevoie de revizie la motor.

Sincer, o motoreta care o iei SH, trebuie inspectata cum zice jagi, mai ales un ss fugarit. Pt. ca 99% km nu sunt reali, pt. ca multa lume da un fier sa scape de el ca e posibil sa pice ceva, pt. ca multe sunt abuzate in moduri in care, tu ca om nu te gandesti, si din alte 'n' motive. Dar, pt. ca nu multa lume isi permite sa faca miscarile respective, pt. ca 'mi-am luat un fier, ma dau cu el, nu il tin desfacut 2-3 saptamani sau cat tine inspectia/revizia', pt. ca de multe ori nu sunt nici mecanici buni (iar cei buni costa si ne intoarcem la primul punct), se evita astfel de interventii asupra propulsorului si se prefera doar lucrarile de intretinere uzuale. A, plus ca lumea fuge de motoare desfacute si revizuite, probabil de frica ca nu or fi facute cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Revenind cu detalii motorul a fost reparat iar de pe 13 cand l-am luat de la Bucuresti si l-am dus in Constanta am facut aproape 300km

Motorul se aude si trage mai bine , pe langa asta am descoperit ca exup'ul nu functioneaza si din cauza asta relantiul imi oscileaza undeva pe la 1200x. Costurile finale au fost undeva la 6.500 ron si asta pentru ca m-a ajutat si "olteanu" cu piese de la el si tin sa-i multumesc pe aceasta cale.Pentru baietii care nu vor peticeli va recomand cu caldura sa apelati la el pt ca stie si face de asemenea motoare de pista. Si nu in ultimul rand multumesc de ajutor JAGI pentru recomandare si piesele comandate din SUA....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar se face rodaj cind pui cuzineti noi. E si vibrochenul nou. Robert, mai bine faci un drum de rodaj pina la Bucuresti si pui ulei original, e foarte posibil sa gasesti ulei contrafacut prin Constanta. La Motul, iti fac rost de ulei direct importator, prima mina.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar se face rodaj cind pui cuzineti noi. E si vibrochenul nou. Robert, mai bine faci un drum de rodaj pina la Bucuresti si pui ulei original, e foarte posibil sa gasesti ulei contrafacut prin Constanta. La Motul, iti fac rost de ulei direct importator, prima mina.

te sun si vorbim cand mai am si bani:)) ..

 

 

 

PS : Am uitat sa pun numarul de telefon al mecanicului Florin 0743092066

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am facut revizie la motor dupa ce am luat-o: segmenti, cuzineti, chiulasa (joc supape, scaune, curatare), garnitura chiulasa, pompa ulei (preventiv), filtre (f de ulei original, f de aer sport), ulei, antigel. Cu totul m-a costat 1000 :) .Arborele cotit, din fericire, nu are nici cea mai mica bataie iar cilindrii inca mai au urmele de honuire :) . Am facut 3000km de la revizie si pot spune ca e alt motor.

unde ai facut revizia asta?

 

cand zici ca te-a costat 1000, te referi la euro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 2 years later...

Nu s-a rezolvat nimic.Regula elemantara, daca mobra nu merge pe circuit, mers la mecanic cu experienta vasta, schimbat preventiv cuzinetii la 20 000km. Sint 5-600 euro de investit, dar la ce performante ofera R6-le, merita investitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...