Sari la conținut

Libelula - ZX9R


Banzay
 Share

Postări Recomandate

Hai sa o pun si pe asta, vaca nr. 2 care e in posesia mea in momentul asta, poate ii mai tin un mic jurnal, dar sincer in afara de curiozitatea cu consumul facut in vacanta, nu am notat nimic. Deci, dupa droaia de fiare cumparate, am zis sa iau ceva mai ok poate o vreme nu mai bag bani in ea. Si deocamdata planul merge cum trebuie, vacanta am facut-o cu ea fara probleme, merge bine, porneste imediat.

 

Schimbat un ulei cu 7100 10w40, care a mers bine, dar acum dupa 1500km l-am scos ca sa il bag in TDM si am bagat ulei nou 5100 in zxr, 10w50, parca imi place si mai mult cum se comporta cutia, iar motorul e si mai silentios.

 

Deocamdata e aproape de original (mai un kit dynojet, mai un stop pe led, mai o semnalizare pe led) si cam asa va ramane (ma gandesc la un xenon ca e cam chioara noaptea, dar mai vedem), i-am gasit toti proprietarii in tara (pe bikeshop), iar km nu au scazut de la unul la altul.

 

PS: nu e mobra care mi-a placut cel mai mult si de care m-am atasat; in ordine ar fi asa: VF750F, Pegaso, ZX9R, iar la final vine si TDM-ul, care nu stie sa faca nimic bine, dar face cat un pic (cat trebuie) din fiecare.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai omis la modificari frana fata... care pare sa fi suferit ceva modificari :D. In poze arata de 10, sa o stapanesti sanatos!

Nu are cu cate 3 pistonase. Asa e la F1. Mai e un F1 si pe bursa si aceeasi discutie a fost :D Acum, din chestii luate de pe net, aia cu mai multe pistonase, ar fi greu de intretinut, se blocheaza, nu functioneaza toate pistoasele (?!), dar pt. mine e de ajuns frana asta, iar legat de etrierii aia probabil ca o parte o fi adevarata, iar alta e cauzata de lenea posesorilor :)

 

@niko: discutabil, m-am gandit ca am preferat sa pun ulei nou in el, in detrimentul celui folosit 1500km, care l-am 'aruncat' in tdm, ca ala suporta orice (sau asa ar trebui). In al doilea rand, in tot concediul deabia am ajuns la 6000rpm de vreo 2 ori. Nu scot untul din ea si nu o plimb nici in oras, iar asta 10w50 il avea patrick pe stock atunci de la motul. Si desi a mers bine si cu 10w40, parca mai bine merge pe caldura asta cu 5100-le, cutia nu se aude, motorul e si mai silentios si parca se incalzeste mai greu. Belray a avut, dar ceva-ceva parca nu mi-a placut, probabil ca avea si niste km in spate (vreo 3k cred). Voi incerca probabil la schimbul viitor cu ulei belray nou. Oricum e o discutie intreaga despre uleiuri (care dupa cum stii se intinde pe multe pagini pe forum aici), iar parerea mea personala e ca atat timp cat de comporti decent cu un motor, e bun orice ulei, decat fara.

 

Am primit prima oferta mai serioasa pt. el, tocmai cand am dat jos anunturile de pe net si parca nu prea imi vine sa o dau, chiar daca vremurile care vin acum nu vor fi cele mai ok... Pana maine cica trebuie sa dau un raspuns...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am luat-o am avut de ales intre r1,9r,919 si F4, in primul rand mi-a placut culoarea verde si linia ei dar eram nehotarat caci mi se parea mare iar in al doilea rand pozitia care este comoda pentru un astfel de motor.M-am gandit, fiind mare si grea ca nu prea este manevrabila dar dupa cateva ture am ramas uimit.Unii imi spuneau nu lua kawa ca is proaste, altii ca is bune......Dupa inca 2 sapt de google despre acest motor am cumparat-o in final.Singurul lucru ce nu imi place este greoaie cand o muti 3-4metri.

Daca crezi ca nu te satisface sufleteste da-o.Si visul meu a fost un 600rr dar nu am avut destui bani pentru unul si de strans la pusculita mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai ca e mare mi.a placut, nu prea ma inteleg cu ss micute. Am vrut si xx si vfr800 si ceva de 600-650 dar cea mai la indemana si cu un oarecare istoric cunoscut a fost verzitura. Deocamdata o tin, ne intelegem binisor si daca o dau nu mai gasesc ever motoreta asa intretinuta la banii astia, ca stiu cat am cautat si acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca daca vrei sa schimbi clasa, da-o.

Daca vrei ceva similar, sport (xx, vfr), iti recomand sa nu o vinzi (in special mai jos de pretul cerut) pentru ca tot dracu ala e si pentru ca si asa pretul este f jos comparativ cu ce-ti ofera (sunt cbr-uri f4 600 mai scumpe) + ca macar stii ca esti la zi dpdv tehnic si al consumabilelor. Stii foarte bine ca motocicletele SH sunt loterie si cu siguranta incepi in cel mai fericit caz sa bagi consumabile.

Eu oftez luuuuung de tot cand mai postezi poze ca in sfarsit cand era la zi cu consumabilele si dpdv tehnic, a plecat de la mine din cauza nevoii de bani.

 

Spor(t) la plimbari!

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sfarsit cand era la zi cu consumabilele si dpdv tehnic, a plecat de la mine din cauza nevoii de bani.

nu te incalzeste cu nimic, dar iti sunt recunoscator pt. modul in care ai ingrijit-o (in mod special si pt. toba originala!)! Sincer, am vrut sa plec in concediu cu o mobra la care nu schimb nici macar uleiul (normal ca m-a mancat in fund si l-am schimbat, desi nici 3k km nu cred ca avea) si si-a facut perfect treaba cu mult peste asteptari.

 

Clasa nu as vrea sa o schimb in mod special, sunt si un pic indecis si as vrea sa incerc multe, dar deja nu prea mai sunt dispus sa dau ieftin si sa cumpar scump pt. niste mofturi de-ale mele. Mobra a aratat ca stie sa mearga si cu pasagera si bagaje, stie a merge si incet, stie si mai tare, ofera protectie la vant si nu imi rupe capul cu turbulente ca la TDM, consuma 5.5% la mers relativ decent (eu zic ca e mult prea ok pt. un asa zis SS). Pozitia nu e chiar extraordinara si trebuie sa imi modific saua cu niste gel, in rest, de nota 10.

 

PS: maine vine colega pe la munca, sa o pun sa iti caute asigurarea aia...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

No bine, dat comanda de o chestiune cu gel de la decathlon (le-a luat 3 zile doar sa imi zica ca se poate comanda fara sa vin in magazin). Cum mai ziceam in alta parte, luat un motor de rezerva ca l-am prins la pret bun. Am shimbat bujiile cu unele noi normale, desi nu faceau nimic rau nici alea vechi. Si sunt in cautare de un crash-cage, niste xenoane cu lupa (dar aici nu sunt sigur) si poate niste proiectoare... Mobretul arata la fel, in ultimele 3 saptamani nu prea am avut timp si de plimbare din pacate...


» Post actualizat in 11 Oct 2014 12:26

Refacut saua cu gel si pus inapoi pe motor. Pare maaarfa. Se vede un pic 'lumpy' datorita faptului ca am pus inca un strat de burete un pic valurit (Asa era modelul), dar se simte bine pe loc. Astept sa testez in mers.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu am pus eu dyno-ul. E pus de unul dintre fostii proprietari (un tip din hunedoara parca), daduse pe forum detaliile (prin 2010 gasisem eu postul, dar nu mai am rabdare sa caut si nici nu mai imi aduc aminte macar ce nick avea aici). Daca chiar si dupa atatia ani mai este montat, asta poate sa zica tng (cred ca el a umblat ultimul). Eu nu prea 'i-am dat', dar te surprinde placut acceleratia, iar consumul e mai mult decat decent....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...