adovis77 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Salut! Unde imi pot curata cilindrii in Bucuresti? Sunt destul de jegosi, nu cred ca merge cu decarburol sau altele. Editat August 12, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 detartrant, face minuni, crede-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 12, 2014 Autor Share Postat August 12, 2014 (editat) detartrant, face minuni, crede-ma! Sal! Cum fac , ii las peste noapte in galeata cu apa si detartrant ? Ii inmoi in motorila inainte? Bag si ceva decarburol? Care e procedura? Editat August 12, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Te referi la cilindri etrieriilor de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Ai cilindrii luati jos de pe motor? Sau cum sa-i inmoi in galeata? Lasa-i vintage, sa se vada istoria care a trecut peste ei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 12, 2014 Autor Share Postat August 12, 2014 Ai cilindrii luati jos de pe motor? Sau cum sa-i inmoi in galeata? Lasa-i vintage, sa se vada istoria care a trecut peste ei.... Sunt dati jos. La carburatoare am rezolvat cu decarburol si periuta de dinti dar cilindrii sunt prea vintage pentru mine. Totusi , nu pot sa cred ca nu exista in Bucuresti un garaj cu o schema d-asta : . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 tu vrei sa cureti exteriorul sau interiorul cilindrilor? -exterior, sablat+ vopsit -interior honuire daca nu mai exista , daca se mai vad rizuri ii lasi fix asa cum sunt (segmentii ii masori sub stratul de carbon) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 12, 2014 Autor Share Postat August 12, 2014 (editat) tu vrei sa cureti exteriorul sau interiorul cilindrilor? -exterior, sablat+ vopsit -interior honuire daca nu mai exista , daca se mai vad rizuri ii lasi fix asa cum sunt (segmentii ii masori sub stratul de carbon) exteriorul vreau doar curatire , nu vreau honuire la interior Editat August 12, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) cilindrii reci, dai cu detartrant (sau orice pentru curatat aragaze si cuptoare), lasi 15 minute, clatesti. rar trebuie sa repeti operatiunea... Editat August 12, 2014 de r_amonna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 12, 2014 Autor Share Postat August 12, 2014 cilindrii reci, dai cu detartrant (sau orice pentru curatat aragaze si cuptoare), lasi 15 minute, clatesti. rar trebuie sa repeti operatiunea... Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 cilindrii reci, dai cu detartrant (sau orice pentru curatat aragaze si cuptoare), lasi 15 minute, clatesti. rar trebuie sa repeti operatiunea...Am incercat cu solutie din aia de aragaze (Triumf) pe niste supape si pe o chiulasa, n-a avut nici un efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 n-o sa-ti dea calamina intarita jos oricat te-ai chinui... jegul copt (pamant, ulei, etc) de pe motor in schimb da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 A, mi s-a parut ca-i vorba de pistoane. Oricum nu pricep ce vrea sa curete de pe cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 nici eu nu inteleg. cilindrii in sine sunt gaurile in care se misca pistoanele....nu cred ca are ce sa curete acolo, ca, curata destul segmentii, decat cum zicea cineva mai sus honuire daca e cazul, dar aia nu se face de placut ci de nevoie. pistoanele pot avea in cap calamina, iar in filmulet sunt chiuloase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 13, 2014 Autor Share Postat August 13, 2014 (editat) Sal again! Pe astia doresc sa-i curat la exterior. E plin de ulei jegos si n-ajung cu periunta de dinti intre nervuri. Si oricum nu s-ar lua ca sta acolo de multa vreme. Mai e si la interior o mica banda de carbon de vreo 80mm inaltime (se vede in poza dealtfel) dar nu vreau sa ma bag acolo; las asa cum e. Editat August 13, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 ia-ti un vermonel (butelcuta daia care o umpli cu lichid si dai din deget sa sprayeze) si fa un amestec de benzina cu motorina. sau poti incerca cu wd40 (functioneaza si asta, dar tre sa dai bani pe spray-uri), sau spray de frane. teoretic asta ar fi cel mai bun, dar este si solutia cea mai scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 13, 2014 Autor Share Postat August 13, 2014 ia-ti un vermonel (butelcuta daia care o umpli cu lichid si dai din deget sa sprayeze) si fa un amestec de benzina cu motorina. sau poti incerca cu wd40 (functioneaza si asta, dar tre sa dai bani pe spray-uri), sau spray de frane. teoretic asta ar fi cel mai bun, dar este si solutia cea mai scumpa. Am dat ieri cu niste Carplan ( Engine Cleaner and Degreaser) si nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 (editat) nici eu nu inteleg. cilindrii in sine sunt gaurile in care se misca pistoanele.... se refera la radiatorul de racire al cilindrului PS : un cilindru, doi cilindri ( cu un "i") » Post actualizat in 13 Aug 2014 09:20 Am dat ieri cu niste Carplan ( Engine Cleaner and Degreaser) si nimic. tu vrei sablare ? Editat August 13, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 13, 2014 Autor Share Postat August 13, 2014 (editat) » Post actualizat in 13 Aug 2014 09:20 tu vrei sablare ? Vreau doar sa curat radiatorul de racire al cilindrului. » Post actualizat in 13 Aug 2014 09:49 PS : un cilindru, doi cilindri ( cu un "i") Offtopic. Am uitat toata gramatica de la scoala, dar nu cumva daca spre ex. vorbesc despre cilindrii pe care ii posed si vreau sa-i curat nu cumva e substantiv articulat si se scrie cu doi de i ? " cilindrii in sine sunt gaurile in care se misca pistoanele.... si vreau sa-mi curat cilindrii" . Ia mai repeta in gand si vezi cum suna cu un singur i! Mie imi suna cam aiurea. Editat August 13, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 nu cred ca soda de la detartrant face bine camasii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 13, 2014 Autor Share Postat August 13, 2014 (editat) nu cred ca soda de la detartrant face bine camasii Se pare ca n-am fost sceptic degeba si m-am gandit inainte sa arunc cilindri in lighean cu detartrantul . Trebuie sa recunosc ca am avut indoieli aspura sfatului cand am vazut ca userul ce mi-a recomandat solutia e de sex feminin. (scuzati-mi sexismul). Pb. daca daca clatesti bine cu apa si apoi dai cu niste ulei sau vreun curatator de motor poate spala acidu dar cine poate sti decat vreun chimist destept. Editat August 13, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 )))) nu tre' sa arunci in lighean cilindri. dai cu spray-ul pe afara... eniuei, soda nu "ataca" metalul... http://ro.wikipedia.org/wiki/Hidroxid_de_sodiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 13, 2014 Autor Share Postat August 13, 2014 (editat) )))) nu tre' sa arunci in lighean cilindri. dai cu spray-ul pe afara... eniuei, soda nu "ataca" metalul... http://ro.wikipedia.org/wiki/Hidroxid_de_sodiu Ramonica , mersi de raspuns . Esti chimista? Eu nu sunt dar uite ce am gasit pe goagal : Sodium hydroxide slowly reacts with glass to form sodium silicate, so glass joints and stopcocks exposed to NaOH have a tendency to "freeze." Flasks and glass-lined chemical reactors are damaged by long exposure to hot sodium hydroxide, and the glass becomes frosted. Sodium hydroxide does not attack iron or copper, but many other metals such as aluminium, zinc, and titanium are attacked rapidly. In 1986, an aluminum road tanker in the UK was mistakenly used to transport 25 percent sodium hydroxide solution, causing pressurization of the contents and damage to the tanker. For this same reason aluminum pans should never be cleaned with lye. Din cate stiu eu blocul meu de cilindru e in mare parte aluminiu, iara aluminiul e unul din metale. Camasa nu stiu din ce e facuta, poate ne lamureste careva... https://www.youtube.com/watch?v=gihAT6eXaoc Editat August 13, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 . Camasa nu stiu din ce e facuta, poate ne lamureste careva... fonta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 13, 2014 Autor Share Postat August 13, 2014 (editat) fonta Si daca are si putin Crom in ea : http://www.creeaza.com/tehnologie/tehnica-mecanica/Constructia-si-calculul-camasi548.php "Materialul cel mai folosit este fonta cenusie aliata de obicei cu crom, care asigura o rezistenta sporita la uzura." Sodium hydroxide does not attack iron since iron does not have amphoteric properties (i.e., it only dissolves in acid, not base). A few transition metals, however, may react vigorously with sodium hydroxide. http://www.chemicool.com/elements/chromium.html ... "Chromium is a transition metal" » Post actualizat in 13 Aug 2014 11:37 It will also attack chromium plating and copper, although ammonia is far better at dissolving copper: http://www.practicalmachinist.com/vb/gunsmithing/sodium-hydroxide-caustic-soda-lye-useful-stuff-158041/ » Post actualizat in 13 Aug 2014 11:38 As a strong alkali, sodium hydroxide will attack and disolve the following metals: Tin Aluminium zinc (cadmium behaves closely enough to zinc that all i've written aplies to it too) It will also attack chromium plating and copper, although ammonia is far better at dissolving copper: It will therefore attack and if not totally disolve, then certainly weaken brazing and soft solder joints. The reaction with those metals releases hydrogen gas. Sodium hydroxide will not react with iron or steel, in fact the alkaline conditions will not allow rust to grow; Editat August 13, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.