Sari la conținut

Problema ambreiaj Honda Shadow VT 750


Postări Recomandate

Salut,

Detin o Honda Shadow Vt 750 an 2007 Km 22000 si ma confrunt cu o problema la ambreiaj.Atunci cand vreau sa opresc la semafor si sa scot motorul pe liber nu reusesc sa nimeresc neutralul.Asta mi se intampla numai din viteza 1 spre 0.Pur si simplu sare in viteza 2.La rece ambreiajul functioneaza perfect in mers deasemenea numai cand sunt oprit si nevoit sa o scot pe liber din viteza 1 imi face aceasta figura.Mentionez ca pana acum foloseam un ulei semisintetic motul 10 w 40 iar acum am trecut pe un ulei full sintetic 15 w 50 7100 la recomandarea unui mecanic doar ca pb persista si cu acest tip de ulei.Ambreiajul a fost desfacut si acolo totul pare sa fie ok fara urme de uzura Discurile metalice sunt in stare buna la fel si celelalte componente.Uneori pedala se blocheaza in viteza 1 si pana nu accelerez sa nu opresc motorul nu reusesc sa o scot pe liber sau sa bag in alta treapta decat daca o bruschez fff tare,cea ce nu este normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mult ca sigur ti se intampla numai in oras. Se incinge uleiul si placile ambreiajului nu mai decupleaza complet, iti tin tensionati crabotii pinioanelor.

Renunta la porcaria aia de Motul.Nu stiu daca 20w50 e solutia sau 10w40. Habar n-am.

Mecanicul care ti-a desfacut ambreiajul e de nota 10... Motocicleta n-are nimic. Uleiul, caldura si mersul in oras sunt de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu înțeleg prin ce logica desfaci ambreiajul pentru o problema care a apărut imediat după ce ai schimbat tipul de ulei. ..

» Post actualizat in 12 Aug 2014 12:16

mai mult ca sigur ti se intampla numai in oras. Se incinge uleiul si placile ambreiajului nu mai decupleaza complet, iti tin tensionati crabotii pinioanelor.

Renunta la porcaria aia de Motul.Nu stiu daca 20w50 e solutia sau 10w40. Habar n-am.

Mecanicul care ti-a desfacut ambreiajul e de nota 10... Motocicleta n-are nimic. Uleiul, caldura si mersul in oras sunt de vina.

Nu cumva e invers, uleiul e prea vâscos și îi agata ambreiajul din cauza asta? Bun mecanic de i-a recomandat 15-50 in loc de 10-40 la un cruiser cu 20 și ceva de mii de km. .. probabil același mecanic i-a recomandat și sa desfacă ambreiajul la treaba asta ... Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e chestia de încins uleiul sau ce aberații sau mai scris. Motulul eu îl știu ca un ulei mai zgomotos când vine vorba de cutie, pe lângă asta am avut și auzit câteva cazuri când nu era tocmai o pentru ambreiaj. Dacă ambreiajul a fost verificat și e ok treci la 10-40 inapoi si schimba marca de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,si multumesc pentru pareri.Problema este deocamdata la mersul in oras pt ca acolo sunt nevoit sa o scot pe liber.In ceea ce priveste micile reglaje la schimbator au fost facute dar fara folos.Daca era pb de acolo schimba prost in toate vitezele.Am schimbat uleiul pt ca cineva mi-a zis ca modelul asta de honda a facut mereu figuri la ulei si de aceea am incercat ceva mai bun.

» Post actualizat in 12 Aug 2014 18:39

Pot aparea probleme in harta selectoare din interiorul cutiei,furci.Ai incercat sa mai umbli la reglajul(de la maneta) al ambreiajului?Desfaci/strangi?

Poti fi putin mai exact ,nu stiu ce este harta selectoare din int cutiei!Sa inteleg ca nu are treaba cu ambreiajul?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...