Sari la conținut

Suzuki Inazuma 750


petru_xxl
 Share

Postări Recomandate

Salutare, vin si eu cu moto meu un Suzuki Inazuma de 750cc din 1997 pe care l-am achizitionat de putin timp, dar circul zilnic cu ea la servici si unde mai am nevoie, i-am schimbat uleiul, filtru de aer, bujiile si telescoapele spate, in rest cheie si foc, in iarna v-a intra la putina vopsire si ingrijire, sezonul acesta pedalez asa cu ea si asa a mai ramas putin din el.

Mai am un moto identic donator de piese doar ca e din 2001, 17.000km care a avut un incident neplacut (la 150km/h si 8000rpm s-au oprit ceasurile, baiatul e la operatie estetica), am o intrebare cum as putea sa conserv piesele de pe donator fiindca Inazuma este un model mai rar intalnit, de aceea l-am si cumparat.

Daca o sa cada bani din cer :)) (am masina la vanzare :))), vreau sa ma aventurez cu ea pana pe transalpina si transfagarasan saptamana care vine, motorasul are 60.000km, dar pare ca duce inca mult si bine, nu se aude nik gresit in el :)), nu scoate fum iar toba e cafenie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un cuvant: oldschool !!!

 

Motorul vechi il golesti (sau nu) de ulei, bagi carpe in admisie, pe toba, 2 saci taiati peste, eventual si-o husa si l-ai mumificat :) Sau, il faci bucati, imparti pe categorii si le depozitezi asa. Daca ai un garaj, nu e cazul sa iti faci prea mari probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de aprecieri, maine am programare la RAR. Mai rau stau la inmatricularea definitiva, am undeva pe 22.08 programarea, si numerele imi expira pe 20.08, deabia astept sa o vad inmatriculata.

Pana una alta weekendul asta cred ca ma aventurez cu ea pe Transalpina si Transfagarasan alta sansa nu am decat pana in 19.08.

Bogdan d frumoasa moto, parca ghidonul e putin mai mare iar ceasurile si farul original lipsesc? Da-mi pm cu ce ai nevoie si daca te pot te ajut cu cea mai mare placere.


» Post actualizat in 14 Aug 2014 12:32

Naspa nu am trecut RAR-ul din cauza cauciucului spate ca e 180/55/17 si in actele de Italia e trecut 170/60/17, mare diferenta, I-am spus inginerului sa imi omologheze asa, dar a zis ca nu se poate, asta dupa ce nu au recunoscut ca aveam programare la ora 11(cu toate ca aveam numar de ordine). A trebuit sa sun din nou si sa ma reprogramez la ora 12, ca la noi la nimenea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi trebuie sa-i scot numerele definitive, dar pana una alta poate ma poate ajuta cineva cu un mic proiect vreau sa-i pun un ceas sa imi indice vitezele, problema ar fi doar la ultima treapta, cateodata vreau sa-i dau si a7-a :)), bag si un video https://www.youtube.com/watch?v=15s98k4k8NQ, este deja facut sistemul numai ca pune un link catre un site nemtesc dar eu stau mai greu cu germana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic nu ar trebui sa fie mare bataie de cap. TDM-ul (TRX-ul) au parca la senzorul de neutru o placuta in care se dau niste gauri si se monteaza niste contactele (tablite). Au facut si baietii din Ro chestia asta, nu mai stiu exact cum au facut placuta electrica, dar tablita cu afisajul o gasesti la magazinele de electronice. Ia legatura cu userul Leaveyou si dupa ce vezi cum e la tine placuta de la neutru, roaga-l sa te ajute cu un sfat. Cam asa arata placuta respectiva.

 

http://i179.photobucket.com/albums/w297/multivan25/Mobile%20Uploads/2014-04/9F832D8F-3A25-4186-B173-D4B4471BEAF3_zpstkx3ycrf.jpg

 

PS: Si la mine se intampla sa caut la ZXR a 7-a :crack: Am invatat acum ca la ~100km/h am 4k rpm si ma potolesc din a trage ambreiajul si a 'forta' a 7-a :crack: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info, si eu cand merg lejer nu gresesc la 80 am cam 4100rpm, dar cand o fortez putin mai vreau si mai vreau si atunci intervine stopul la pedala imi dau seama ca nu mai are nici o viteza, sau de multe ori stiu ca le-am schimbat pe toate dar parca nu ma pot abtine tre sa mai incerc una :crack: .


» Post actualizat in 26 Aug 2014 09:47

Am uitat sa postez niste foto, de pe transalpina si transfagarasan, am mers am venit fara nici o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Astazi am iesit putin prin imprejurimi am fost pana la Putna la chilia lui Danil sihastru unde am vazut un "ninja" ce vindea articole bisericesti in chilie foarte fain.

 

In mers simt cum motocicleta vibreaza de la 80 pana la 110 km/h nu pot vedea in oglinda vehicolul din spate clar, plus o senzatie de disconfort la partile ce se ating cu seaua de la ce poate sa fie, carburatoare nesincronizate, deoarece nici nu trage bine de la 4000 la 6000 rpm, are ca niste intreruperi si nu se duce cum trebuie, dupa 6000 se mai calmeaza incepe sa traga dar tot are mici ezitari, le-am sincronizat odata (nu ca la carte) cu dispozitivul facut de mine parca si-a schimbat mersul dar vibratiile au revenit.

 

Si a 2-a problema ar fi arcurile spate, la mine e la maxim ridicata si in mers, cu doamna mea pe spate, plus vibratiile ajung cu bijuteriile in rezervor m-am dat in spate dar tot alunec sa fie din cauza arcurilor ca e prea ridicata, si cum influenteaza in mers arcurile la maxim vs arcuri la minim de ex., banuiesc ca pozitia lor standard ar fi undeva la mijloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1, curata carburatoarele,

1 bis, verifica nivelul in cnc.

2, regleaza supapele

3.ridica acele de dozaj cu saibe de 0.5mm sau combinatii daca ai loc sa mai cobori siguranta, poti sa ajungi la ele fara sa dai carburile jos.

4. sincronizeaza cu carbtune sau manometre

5. regleaza suruburile pilot cu motorul pornit, valoarea de fabrica e numai pentru pornit motorul

6. regleaza tps-ul (influenteaza mai mult mersul motorului in mid-high rpm decat sincronizarea clapetelor)

7. verifica arcurile acelor de dozaj, inaltime la liber si rezistenta

 

 

cu arcurile spate.... google "static sag" dar probabil ca sunt mult prea batrane ca sa mai ai ce regla la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcurile au 17.000 km le-am pozitionat azi la mijloc, eu mare diferenta inca nu am simtit nu am mers decat vreo 5km din care 2.5 singur, dar nevastamea a zis ca nu mai sare in spate asa de tare acu sa vad in zilele urmatoare cum se comporta oricum seaua vine modificata dar la iarna ca mai e putin din sezon si acu nu am ce face deoarece am masina in garaj la reparat :D (a crapat un prezon intruna din chiuloase asta ca are 4 chiuloase :)) ) si trebuie saptamana asta sa pedalez cu moto orice ar fi + ca am vb. sa imi fac si eu un lift pt. moto + sapt care vine daca am bafta imi ajung si vaccumetrele.

 

Oricum carburatoarele le iau de pe donatoare le curat le verific si le montez dupa care urmeaza acelasi procedeu cu ale mele. Cu tps-ul mai trebuie sa sap putin.

 

Nu e de speriat ce se intampla acum cu ea, doar ca e loc de mai bine :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Timpul mi-a permis sa si mie sa merg la Sanzieni (sper sa se faca dreptate, R.I.P Atilla), de seara inca de cand am spalat motorul a inceput sa mearga din ce in ce mai prost, adica nu se mai tura cum trebuie si nu intra in ture decat intrerupt si in chinuri, ieri nu m-am mai rabdat si am desfacut carburatoarele de pe donatoare, am ramas uimit ca suruburile de la sincronizare au inca "sigilii" cu vopsea pe ele, nu am habar, asa vine din fabrica?

Oricum le-am desfacut, le-am curatat "frezat" si le-am pus sus asa cum erau, am pornit am bagat o tura scurta ca era deja azi cand am terminat :)), s-a schimbat total mersul motorului, plus ca a primit filtru de benzina poate nu mai primeste atata mizerie din pretioasa noastra benzina. Ascultam alte motoare si in mers aveau "voce" al meu era mai silent asa , acuma ce sa zic am si eu toba stoc, da aseara parca a primit si glas iar se aude cum trebuie si are "voce" si al meu.

Acum le las asa daca merge motorasul bine, dar ma gandesc ca totusi o sa trebuiasca sincronizate nu? Si inca o intrebare de ce suruburile de la carb 4 de la clapeta sunt ruginite? Restul sunt ca de fabrica.


» Post actualizat in 22 Sep 2014 05:21


Cam asa aratau carburatoarele mele :)) (ultimele 3 foto). Intra si astea la curatat si puse la debara pe iarna :)).

Editat de petru_xxl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am avut si eu un inazuma. Un motor frumos, mi-a placut. Inconvenient a fost ca-mi parea cadrul cam elastic si suspensia spate cam rigida. Acum am un grsf 750 de prin 92 facut naked de care nu cred ca o sa ma despart(aprox acelasi motor). Sa o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sa o stapanesti sanatos.

Merci la fel. Am avut un moment de "slabiciune" sa zic asa si am pus un anunt de vanzare cu ea, dar pana la urma m-am razgandit si nu o dau. Dupa sarbatori am sa ma ocup si de ea, atunci o sa postez mai multe, acu sunt prins in alte proiecte si e si ziua scurta parca nu m-am acomodat inca :)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, iti recomand grupul asta de facebook pt Inazuma, gasesti multe lucruri interesante: https://www.facebook.com/groups/gsxinazuma/

Sau http://inazuma.eu/ daca te descurci cu franceza.

Din pacate in engleza nu am gasit nimic (forum, site, etc) pt motoarele astea.


» Post actualizat in 17 Dec 2014 08:42

si manualul pt Inazuma http://goo.gl/KzxLEL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La singurul carburator pe care il cunosc erau tot felul de reglaje: 2,5 rotatii, 6-8 mm, 25-27 mm, 6mm, 1350 rpm ... Manual service si catalog cu imagini si coduri originale sunt usor de gasit, altfel nu sti niciodata daca micile probleme vin de la carburatie sau de la un conductor electric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...