adovis77 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 (editat) Deci am apucat cu un cleste papagal oringul ala si se ridica motorul cu el. Am zvacnit din brat de mi-a venit rau , nu iese. E sudat acolo. Am dat si cateva ciocanele mici in cleste (nu in blocul motor) in timp ce era suspendat in mana-mi tot nu se desprinde. Cum scot SAFE jejul ala de inel fara sa fac damage la motor sau sa zgarii si mai rau decat e suprafata de garnitura ? Pentru cei ce o sa zica lasa-l acolo , pe acolo imi curge la greu ulei deci trebuie curatat si schimbat inclusiv oringul ala. Multam! Editat August 19, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 (editat) toti care au reclamat scurgeri de ulei pe acolo, au spus ca au pus ulei de motor 4 litri in loc de 2.6-3 litri cat este necesar . Adica au pus 1 litru in plus decat cere manualul, ca sa vada ei pa joja la rece ca la dacie, iar epuratorul nu a facut fata. Cred ca un strungar care desface suruburi cu cap ingropat(rotunjit) imbus are scule si pt "problema" ta. xt600? Editat August 19, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Idei de desfacere. Nu stiu daca el se misca liber in locas acolo, sau e blocat total, dar din poza pare a fi o bucsa. Ai putea sa incerci fie tot cu clestele si sa-l misti in sensul acelor de ceas si invers, uns inainte cu wd-40. Fie daca nu se misca, cu o dalta+ciocan, sa dai cum se da la un surub care nu vrea sa se desfaca. Insa atentie sa nu dai pe langa. Daca ma insel cu ceva. Ignora ce am scris. Vreau doar sa ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 19, 2014 Autor Share Postat August 19, 2014 La mine a fost in regula litrajul . Problema era garnitura uzata . si pb nituri stranse gresit. Oricum, oringul ala arata oribil asa ca daca tot curat tot motorul ar fi bine sa-l scot de acolo . » Post actualizat in 19 Aug 2014 10:38 Idei de desfacere. Nu stiu daca el se misca liber in locas acolo, sau e blocat total, dar din poza pare a fi o bucsa. Ai putea sa incerci fie tot cu clestele si sa-l misti in sensul acelor de ceas si invers, uns inainte cu wd-40. Fie daca nu se misca, cu o dalta+ciocan, sa dai cum se da la un surub care nu vrea sa se desfaca. Insa atentie sa nu dai pe langa. Daca ma insel cu ceva. Ignora ce am scris. Vreau doar sa ajut. Nu se misca nicicum . Am incercat lichid de frana , tot felul de spray uri de deblocat suruburi. Nu vrea. O sa incerc si metoda de mai jos sa vedem ce iese : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 (editat) rolul lui este numai pentru a centra/ghida cilindrul, deci el intra in locasul lui cu joc 0 , daca tot nu ai altul in schimb, incearca sa nu ii provoci zgarieturi sau fisuri. Spray degripant/de rugina si bati in el dar nu direct, pui un ciocan pe el si bati cu alt ciocan in cel fix.. Imediat inainte sa tragi de el incearca sa pui putina gheata in interior. Deasemenea cand il pui la loc, daca nu vrea sa intre, nu bate cu ciocanul in el, lasa-l 10-15 minute in congelator. Editat August 19, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Nu este oring in adevaratul sens al cuvantului, nu face el etansarea este un bolt de centrare care probabil are si functia de pasaj de ulei. Lustruieste-l cat poti probabil pe el vine un oring care pe urma se ingroapa in baza cilindrului si face etansarea impreuna cu garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Incearca sa-l incalzesti cu flacara de la o lampa cu gaz (din aia de instalator) fara sa produci pagube altor piese...si dupa ce incalzesti bine locul il extragi usor cu un cleste. La montaj aranjeaza-l cu pila si smirghel sa arate ca nou, asa cum a spus un coleg mai sus, fiindca intra fix si nu trebuie sa existe bavuri pe el sau alte neregularitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 19, 2014 Autor Share Postat August 19, 2014 (editat) Incearca sa-l incalzesti cu flacara de la o lampa cu gaz (din aia de instalator) fara sa produci pagube altor piese...si dupa ce incalzesti bine locul il extragi usor cu un cleste. La montaj aranjeaza-l cu pila si smirghel sa arate ca nou, asa cum a spus un coleg mai sus, fiindca intra fix si nu trebuie sa existe bavuri pe el sau alte neregularitati. De unde stim ca inelul nu se va dilata si se va freaca si mai mult de peretii de aluminiu? + ca daca nemeresti si peste aluminiu cu flacara se pot crea diferente de nivel pe suprafata de garnitura si asta imi mai trebuie... » Post actualizat in 19 Aug 2014 10:56 Nu este oring in adevaratul sens al cuvantului, nu face el etansarea este un bolt de centrare care probabil are si functia de pasaj de ulei. Lustruieste-l cat poti probabil pe el vine un oring care pe urma se ingroapa in baza cilindrului si face etansarea impreuna cu garnitura. M-am uitat pe manual asta n-are oring . Mai are un coleg nitel mai maricel, ala are, dar asta nu. Editat August 19, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 poate l-a lipit un destept cu Loctite ... deci lampa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 19, 2014 Autor Share Postat August 19, 2014 poate l-a lipit un destept cu Loctite ... deci lampa Am bagat si lampa 5 min direct in interiorul inelului, fara sa dau pe aluminiu. Apoi am prins cu clestele papagal marginea inlelului si am ridicat motorul cu el. E lucrarea lu dracu acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 cred ca strungarul ar infige un tarod si cand ar trage (axial) nu s-ar ingradi cum faci tu cu papagalul de o parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 19, 2014 Autor Share Postat August 19, 2014 cred ca strungarul ar infige un tarod si cand ar trage (axial) nu s-ar ingradi cum faci tu cu papagalul de o parte N-am taroade. Dar am incercat sa-l ridic nu numai cu Papagalul ci si cu un cleste normal , din toate partile, Nord, est, vest, sud. Daca n-avea draci pe el ar fi trebuit sa iasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Totusi eu nu inteleg de ce vrei neaparat sa-l scoti, ai unul la schimb de il maltratezi asa? E clar ca el nu face nicio etansare si ca daca iti curgea ulei pe acolo, era din cauza garniturii. La motorele care le-am desfacut eu preferam sa le las la locul lor ca sa nu le pierd. E adevarat ca munceam un pic mai mult sa curat urmele de garnitura in dreptul lor, dar nu era prea mare efortul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Totusi eu nu inteleg de ce vrei neaparat sa-l scoti pt. ca de la un momentdat devine treaba simpla: "eu vs fier" si e nasol sa cedezi in fata unui lucru fara suflet. been there, done that! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 19, 2014 Autor Share Postat August 19, 2014 pt. ca de la un momentdat devine treaba simpla: "eu vs fier" si e nasol sa cedezi in fata unui lucru fara suflet. been there, done that! Hahaha. Tare. Acolo si-a pus mana dracu' Totusi eu nu inteleg de ce vrei neaparat sa-l scoti, ai unul la schimb de il maltratezi asa? E clar ca el nu face nicio etansare si ca daca iti curgea ulei pe acolo, era din cauza garniturii. La motorele care le-am desfacut eu preferam sa le las la locul lor ca sa nu le pierd. E adevarat ca munceam un pic mai mult sa curat urmele de garnitura in dreptul lor, dar nu era prea mare efortul Pana la urma cred ca o sa-l las asa , ai dreptate. Altul la schimb am comandat , deci as avea cu ce sa il inlocuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Ala e un ghid, nu-i oring. Lasa-l dracului acolo, daca il mai turtesti mult n-o sa mai intre in partea celalata. Poate nici nu trebuie scos, garnitura trece pe langa el. » Post actualizat in 19 Aug 2014 12:31daca ai altul la schimb bate-l din lateral pana se turteste in inspre interior si o sa iasa pana la urma. cred ca vreun "mecanic" anterior l-a lipit acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 19, 2014 Autor Share Postat August 19, 2014 Ala e un ghid, nu-i oring. Lasa-l dracului acolo, daca il mai turtesti mult n-o sa mai intre in partea celalata. Poate nici nu trebuie scos, garnitura trece pe langa el. » Post actualizat in 19 Aug 2014 12:31 daca ai altul la schimb bate-l din lateral pana se turteste in inspre interior si o sa iasa pana la urma. cred ca vreun "mecanic" anterior l-a lipit acolo.. Ai dreptate. Il las asa. Mai sunt 2 ghiduri (ghide) d-astea si ambele mai groase; deci, asta mai micutu' n-ar trebui sa aftecteze centrarea chiar daca e ciupit putin. Desi ar arata mai frumos cu un inel nou , ramane asa ca deja e riscant sa mai umblu pe acolo , poate se zgarie suprafata de garnitura , altele mai rele. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 frumos? da cine naiba il vede acolo dupa ce inchizi motorul? garnitura sa fie ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 La cum arata acum, nu stiu cat de bine e sa-l lasi asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 La cum arata acum, nu stiu cat de bine e sa-l lasi asa.. ala are rolul de a aseza cilindrul pe motor in pozitia corecta, posibil sa fie si pasaj de ulei/apa , chiar nu conteaza cum arata. Etansarea nu se face pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 mah tu esti alex_en? ca numai tampenii faci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Ai dreptate. Il las asa. Mai sunt 2 ghiduri (ghide) d-astea si ambele mai groase; deci, asta mai micutu' n-ar trebui sa aftecteze centrarea chiar daca e ciupit putin. Desi ar arata mai frumos cu un inel nou , ramane asa ca deja e riscant sa mai umblu pe acolo , poate se zgarie suprafata de garnitura , altele mai rele. Multam! Daca ai altul de schimb nu-l lasa pe asta batut mar si deformat, sigur nu mai e cilindric, poti avea probleme, adica poate tine distantata chiuloasa de cilindru in zona lui.Scoate-l ca asta nu mai face ghidaj, problema sigur o sa faca. Bun, a si vezi ca nu e inel, el e deschis, poti folosi un lemn sa nu zgarii cilindrul si un ciocan.De iesit o sa iasa. Spor la ciocanit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat August 19, 2014 Autor Share Postat August 19, 2014 Daca ai altul de schimb nu-l lasa pe asta batut mar si deformat, sigur nu mai e cilindric, poti avea probleme, adica poate tine distantata chiuloasa de cilindru in zona lui.Scoate-l ca asta nu mai face ghidaj, problema sigur o sa faca. Bun, a si vezi ca nu e inel, el e deschis, poti folosi un lemn sa nu zgarii cilindrul si un ciocan.De iesit o sa iasa. Spor la ciocanit. Multam! Acu vazui si eu taietura, intradevar nu e inel . Cred ca trebe scos ca nu mai intra cilindru pe el. » Post actualizat in 19 Aug 2014 15:35 mah tu esti alex_en? ca numai tampenii faci.... Nu sunt alex_en, eu sunt al tampit ! » Post actualizat in 20 Aug 2014 09:26 Am rezolvat intr-un final ca ma enervasei pe mine insumi din cauza fierului. Am scoasa volanta si i-am dat ceva ciocane din lateral ca n-am mai rezistat. Am zis ca distrug motorul da jegul ala de ghid tot iese. [img[http://i.imgur.com/Dr3TPpt.jpg[/img] » Post actualizat in 20 Aug 2014 09:27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.