220v Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Care e? Cumva aia neagra cu roti galben-verzi? Daca e aia cu numar de TL o stiu si eu. Am avut ocazia sa o vad/analizez mai bine anul trecut la baiatul care o luase din Austria. Mecanic 10/10, destul de inchegata iar estetic incredibil de bine conservata, nu avea scurgeri, nimic. Nu stiu cum se prezinta acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 (editat) Tine cont ca prima inmatriculare te va costa 550 ron rar-ul, traduceri circa 70-100 ron, taxa certificat inmatriculare 35 ron, taxa inmatriculare 60 ron, 40 ron taxa de numar inmatruculare si rca (care la mine pt ca am trecut de 30 de ani platesc undeva la 150 ron/6 luni) la tine va fi mai mare daca o inmatruculezi pe numele tau .. undeva la 250 ron/6 luni. Totalul va sari de 200 euro. Si iti va trebui un certificat in scopuri tva de la anaf din orasul din care esti. Nu costa decat nu stiu ce timbru de 2-4 ron dar iti va trebui si mai astepti si dupa acest certificat. La pretul asta dupa aceea vine revizia si consumabilele de schimb (ulei, filtre, lichid frana fata-spate, lichid racire) si dupa aia daca este necesar placute, kit lant, cauciucuri, rulmenti jug si roti, alte consumabile. PS: pune si transport daca nu este din orasul din care esti tu. Editat August 24, 2014 de ema_mann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauldci Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 (editat) e un gunoi fara cai si cuplu... N-ati inteles nimic, doar 1000 rr-ul '07 e motor, restul sunt gunoaie. Iarta-ne ca nu avem toti banii tai sa o ardem numai cu RR-uri. Editat August 24, 2014 de Pauldci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 rr-il ala e cel mai prost miar pe care m-am urcat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Parerea mea ar fi sa iti cauti "o gagica mai tanara". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Eu am 25 si am platit 156/6 luni. Care i smecheria? Tine cont ca prima inmatriculare te va costa 550 ron rar-ul, traduceri circa 70-100 ron, taxa certificat inmatriculare 35 ron, taxa inmatriculare 60 ron, 40 ron taxa de numar inmatruculare si rca (care la mine pt ca am trecut de 30 de ani platesc undeva la 150 ron/6 luni) la tine va fi mai mare daca o inmatruculezi pe numele tau .. undeva la 250 ron/6 luni. Totalul va sari de 200 euro. Si iti va trebui un certificat in scopuri tva de la anaf din orasul din care esti. Nu costa decat nu stiu ce timbru de 2-4 ron dar iti va trebui si mai astepti si dupa acest certificat. La pretul asta dupa aceea vine revizia si consumabilele de schimb (ulei, filtre, lichid frana fata-spate, lichid racire) si dupa aia daca este necesar placute, kit lant, cauciucuri, rulmenti jug si roti, alte consumabile. PS: pune si transport daca nu este din orasul din care esti tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Eu am 25 si am platit 156/6 luni. Care i smecheria? Esti incadrat la varsta "nebuniilor" , pana la 30 ani platesti mai mult, dar nu cu mult eu am 32 si platesc 120ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 (editat) Daca scriai 120 din prima, nu ma mai bagam in seama. Dar ai scris 150 lei/6 luni, adica doar 6 lei mai putin. E o diferenta nula, deci mai bine 25 ani . Te salut! Esti incadrat la varsta "nebuniilor" , pana la 30 ani platesti mai mult, dar nu cu mult eu am 32 si platesc 120ron. Editat August 26, 2014 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Io n-am scris nimic de 150/6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Da,greseala mea. Scuze intelegi la cine faceam referire:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Trecând peste snobismul din unele posturi vreau sa spun ca a fost o motocicleta de care am fost foarte multumit, mi-a dat multa incredere si daca trageai de acceleratie merge. Eu nu am masina si am folosit motorul zi de zi pentru orice drum nu doar pentru a da un sprint pe ea ca apoi sa ma intorc in parcare glorios... . Daca as avea bani mi-as lua un GS 1200 Adventure sau un VStrom de 1000 dar pana atunci mai e. Eu am luat Honda respectival la 500 de euro. CBR 500 din 87 avea suspensie reglabila pe fata si un pin de la etrier intra in furca la franare modificand suspensia fata in caz de franare. Pe SV-ul din 2001 nu am nici una din astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Septembrie 6, 2014 Autor Share Postat Septembrie 6, 2014 Trecând peste snobismul din unele posturi vreau sa spun ca a fost o motocicleta de care am fost foarte multumit, mi-a dat multa incredere si daca trageai de acceleratie merge. Eu nu am masina si am folosit motorul zi de zi pentru orice drum nu doar pentru a da un sprint pe ea ca apoi sa ma intorc in parcare glorios... . Daca as avea bani mi-as lua un GS 1200 Adventure sau un VStrom de 1000 dar pana atunci mai e. Eu am luat Honda respectival la 500 de euro. CBR 500 din 87 avea suspensie reglabila pe fata si un pin de la etrier intra in furca la franare modificand suspensia fata in caz de franare. Pe SV-ul din 2001 nu am nici una din astea asa este , suspensia este reglabila pe aer , ceea ce la putine motoare am vazut si eu sunt foarte multumit de ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 nici o motocicleta in afara de cele din generatia aia "inovatoare" nu mai are anti-dive. pentru ca era o tampenie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.