Fiziflash Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Stiu ca pe vremuri am gasit undeva scris, dar (mi) cum se intampla de obicei, cand am nevoie de o informatie atunci nu o gasesc. Stie cineva care este valoarea maxima admisa a curentului pe care motocicleta il ia din baterie atunci cand este oprita (si cu cheile scoase). Asa numitul "standby current" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Cred ca depinde de la model la model. Daca ai ceas din fabrica, e mai mult decat la o mobra care nu are. Cel mai cinstit e sa cauti in manual. Multe japoneze am vazut ca au acolo la sfarsit (in manual) o sectine de troubleshooting. Acolo cred ca gasesti valoarea aia. Voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Trebuie sa fie cat mai putin. La tine cat e? Orice peste 10, 20 de milliampere as considera eu o problema, dar e relativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Stiu ca pe vremuri am gasit undeva scris, dar (mi) cum se intampla de obicei, cand am nevoie de o informatie atunci nu o gasesc. Stie cineva care este valoarea maxima admisa a curentului pe care motocicleta il ia din baterie atunci cand este oprita (si cu cheile scoase). Asa numitul "standby current" ? La modelul tau, ar trebui sa fie zero. La modele pe injectie (unde exista informatii trecute in manualul de service), sunt valori acceptate pana la 3 mA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 19, 2014 Autor Share Postat Septembrie 19, 2014 Era mare: 48,5 . Am descoperi si problema iar acum e 0. Nu stiu de ce aveam o cifra de genul 0,15 ca fiind acceptat... Multumesc. Se poate sterge sau inchide topicul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Pai si nu ne spui care a fost problema? Poate se mai loveste cineva de aceeasi problema. Editat Septembrie 19, 2014 de The One. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 19, 2014 Autor Share Postat Septembrie 19, 2014 Ba da! Releul de incarcare este defect! Probabil jonctiunea de la o dioda este strapunsa si atunci "fura" curent. In mers nu incarca ca lumea, iar in stand by descarca bateria. Maine iau alt releu si e rezolvata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Mersi de info, problema des intalnita in special la honda, succes la reparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 20, 2014 Autor Share Postat Septembrie 20, 2014 Tocmai am terminat de reparat. Am reusit sa fac si un scurt, ocazie care m-a facut sa descopar ca sigurantele fuzibile erau sub, respectiv supradimensionate,, una din ele fiind "reconditionata Dorel-style" cu lita Deci cu ocazia asta am schimbat toate sigurantele cu altele noi conform manualului de reparatie. Din pacate mufa originala era topita de la supraincalzire, asa ca am taiat-o cu o freza si am adaptat contactele sa se potriveasca cu cele de la noul releu (care este un OEM chinezesc) Am montat si pe un plus de contact un ventilator care il aveam de la un calculator mai vechi si i-am dat cheie: 14,4 la relanti, 14,00 pe faza scurta si 14,00 pe faza lunga 14,12 la 400 de ture, 14,12 faza scurta, 14,15 pe faza lunga. Multumita ventilatorului deocamtata radiatorul s-a incalizt foarte putin (35-40 grade) desi am lasat-o cam un sfert de ora pornita. Momentan ma declar multumit, sa vedem cat va tine toata ingineria P.S. bateria am incarcat-o ieri pe o sursa de laborator la 14,4 V si 0,9 amperi, exact tensiunea si curentul ideal. Dupa 24 de ore aveam tensiune in gol 13,05 - deci sansele sunt ca am scapat cu ea functionala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Suna bine E bine sa verifici la orice vehicul SH sigurantele, si eu m-am pricopsit cu lite, valori gresite. Mufa aia deseori face probleme, daca ai lucrat bine probabil ai adus o imbunatatire. Acuma sper sa reziste produsul chinezesc. Am montat odata asa ceva la o prietena, tot cu ventilator (Honda, releu sub carene), si a functionat ok pana au aparut alte probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.