Sari la conținut

Curentul maxim in standby la Honda CBR 600 F2


Fiziflash
 Share

Postări Recomandate

Stiu ca pe vremuri am gasit undeva scris, dar (mi) cum se intampla de obicei, cand am nevoie de o informatie atunci nu o gasesc.

Stie cineva care este valoarea maxima admisa a curentului pe care motocicleta il ia din baterie atunci cand este oprita (si cu cheile scoase).

Asa numitul "standby current" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca depinde de la model la model. Daca ai ceas din fabrica, e mai mult decat la o mobra care nu are.

 

Cel mai cinstit e sa cauti in manual. Multe japoneze am vazut ca au acolo la sfarsit (in manual) o sectine de troubleshooting. Acolo cred ca gasesti valoarea aia. Voila!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca pe vremuri am gasit undeva scris, dar (mi) cum se intampla de obicei, cand am nevoie de o informatie atunci nu o gasesc.

Stie cineva care este valoarea maxima admisa a curentului pe care motocicleta il ia din baterie atunci cand este oprita (si cu cheile scoase).

Asa numitul "standby current" ?

 

La modelul tau, ar trebui sa fie zero.

La modele pe injectie (unde exista informatii trecute in manualul de service), sunt valori acceptate pana la 3 mA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am terminat de reparat. Am reusit sa fac si un scurt, ocazie care m-a facut sa descopar ca sigurantele fuzibile erau sub, respectiv supradimensionate,, una din ele fiind "reconditionata Dorel-style" cu lita :) Deci cu ocazia asta am schimbat toate sigurantele cu altele noi conform manualului de reparatie.

 

Din pacate mufa originala era topita de la supraincalzire, asa ca am taiat-o cu o freza si am adaptat contactele sa se potriveasca cu cele de la noul releu (care este un OEM chinezesc) Am montat si pe un plus de contact un ventilator care il aveam de la un calculator mai vechi si i-am dat cheie:

 

14,4 la relanti, 14,00 pe faza scurta si 14,00 pe faza lunga

14,12 la 400 de ture, 14,12 faza scurta, 14,15 pe faza lunga.

 

Multumita ventilatorului deocamtata radiatorul s-a incalizt foarte putin (35-40 grade) desi am lasat-o cam un sfert de ora pornita.

 

Momentan ma declar multumit, sa vedem cat va tine toata ingineria :)

 

P.S. bateria am incarcat-o ieri pe o sursa de laborator la 14,4 V si 0,9 amperi, exact tensiunea si curentul ideal.

Dupa 24 de ore aveam tensiune in gol 13,05 - deci sansele sunt ca am scapat cu ea functionala :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna bine :)

E bine sa verifici la orice vehicul SH sigurantele, si eu m-am pricopsit cu lite, valori gresite.

Mufa aia deseori face probleme, daca ai lucrat bine probabil ai adus o imbunatatire.

Acuma sper sa reziste produsul chinezesc. Am montat odata asa ceva la o prietena, tot cu ventilator (Honda, releu sub carene), si a functionat ok pana au aparut alte probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...