radiusG Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) salutare . daca scot motorul zilnic, n-am probleme cu pornirea, porneste la sfert indiferent de temperatura. daca nu-l mai pornesc 3-4 zile, gasesc bateria moarta, de nici claxonul nu mai merge..mi-am luat o baterie noua saptamana trecuta, joi, si pana duminica mi-a mers perfect, am mers zilnic ....luni am plecat de acasa si m-am intors ieri, 4 zile a stat neatins...si e moarta...am un consumator pe undeva ? ce sa verific ? Editat Septembrie 26, 2014 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Scoate-i borna fai test de consum vezi cat are,dupa iao prin eliminare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Înseriezi un ampermetru cu bateria şi constaţi consumul cu motorul oprit apoi decuplezi diverse mufe ca să vezi dispariţia curentului. Posibil să fie releul de încărcare sau alarma dacă ai aşa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 ai alarma cu pager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Daca nu ai alarma atunci aproape sigur e releul de incarcare, e pe duca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) n-am alarma, il tin in garaj .. releul e "worst case scenario" , nu ? ...l-am masurat cu vreo luna in urma si incarca bine, undeva aproape de 14...daca aflu ca e releul , o bag la iernat de pe acuma, si incerc sa-i gasesc un releu pan la anu...is scumpe? vreo cateva sute de lei , am inteles...se gasesc noi sau sh ? Editat Septembrie 26, 2014 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 daca ai chef sa te misti, poate treci pe la mine sa punem un ampermetru pe baterie sa vedem daca ai consumatori ... da-mi PM si rezolvam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 mersi, o sa incerc sa ajung cat de curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Salut, Un test intial privind gradul de incarcare al acumulatorului iti spune mai multe. Daca acumulatorul ar fi incarcat 100% fara motor pornit, tensiunea la borne este 12,6-12,7V pentru un acumulator standard, sau max 13V pentru tipul cu Gel. Cazul tau, daca o sa masori 12 V , gradul de incarcare este 15-12%. In sarcina, la 2500 rot/min 13,5-13,7V si 14,5 -14,7V la 4500-5000 rot/min cu lumina de intalnire functiune, in functie de tipul de motocicleta. Posibil un consumator parazit sau releul care nu asigura o incarcarea suficienta. consumul fiind repartizat pe acumulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Ai xenon instalat?Parca nu ai fost intrebat pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 am gasit problema..nu am mai avut rabdare si am chemat un electrician sa-mi ia instalatia electrica la purificat...prin eliminare, a descoperit ca releul e problema...cu motorul oprit am un consum de 0.13 . ..cu toate ca acum o luna am verificat releul si incarca bine, in jur de 14, l-am masurat acum iar, si in accelerare imi incarca 19...deci imi trebuie releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 19V ?? urat..verifica tensiunea la acumulator fara moto, decupleaz-o de la instalatie, conecteaza un redresor / unul "inteligent" este OK daca ai. Ia toate masurile sa salvezi acumulatorul si procura un RRT nou OEM, NU aftermarket sau second..respecta indicatiile de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 un releu nou original e aproape o mie de lei... de motor nu ma mai ating pana nu-i schimb releul...bateria e noua, luata saptamana trecuta..nu cred ca am stricat-o cu releul asta... probabil o sa-i iau un releu nou, dar cum nu ma dau banii afara din acasa, o bag la iernat un pic mai devreme si..ne vedem la anu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) O mie? omg! Cred ca merita sa-ti schimbi furnizorul de piese. Editat Septembrie 26, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 un releu nou original e aproape o mie de lei... de motor nu ma mai ating pana nu-i schimb releul...bateria e noua, luata saptamana trecuta..nu cred ca am stricat-o cu releul asta... probabil o sa-i iau un releu nou, dar cum nu ma dau banii afara din acasa, o bag la iernat un pic mai devreme si..ne vedem la anu Posibil, 250 euro, nu comentez ! Dar pana la urma, care este motoru tau ? SV-ul sau kawasaki, nu-mi dau seama .. Dar, nu te poti juca cu un RRTeste plina piata de chinezarii...au fost cazuri cand de la un aftermarket de 2 lei, s-a distrus un ECU de 670 euro. Tensiunea de 80-100V c.a debitata de stator face praf un ECU in cateva secunde !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) despre sv e vorba....cu z-ul nu prea merg ca nu-mi place Editat Septembrie 26, 2014 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 http://vicma.ro/releu-incarcare-suzuki-sv-650cc-fabr-99-02-p-14415.html cauta ceva de genul ... iesi mai ok. desi sunt si aftermarket la ceva bani mai putini. daca nu, alternator cu totul .. e si aia o varianta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=suzuki+sv+charging&_from=R40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.Xsuzuki+sv+regulator&_nkw=suzuki+sv+regulator&_sacat=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 27, 2014 Autor Share Postat Septembrie 27, 2014 m-am gandit si la un aftermarket, dar nu stiu cat o sa ma tina...sv-ul e motorul meu de suflet, nu cred ca am sa-l vand vreodata, deci, zic eu, s-ar merita sa-i iau piesa originala, chiar daca ma costa mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 ..... s-ar merita sa-i iau piesa originala, chiar daca ma costa mai mult ....corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 piesa originala este facuta de shindengen... daca o iei de la reprezentanta suzuki platesi un adaos nesimtit si e normal sa ajunga la 1000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Cauta aici, este distribuitor in UK pentru componente electrice moto: http://www.electrexworld.co.uk/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 am gasit problema..nu am mai avut rabdare si am chemat un electrician sa-mi ia instalatia electrica la purificat...prin eliminare, a descoperit ca releul e problema...cu motorul oprit am un consum de 0.13 . ..cu toate ca acum o luna am verificat releul si incarca bine, in jur de 14, l-am masurat acum iar, si in accelerare imi incarca 19...deci imi trebuie releu releul are 2 fire rosii sau numai 1 fir rosu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 29, 2014 Autor Share Postat Septembrie 29, 2014 din cate am inteles , are 2 fire ...el credea ca e numai unu, si nu-i putea da de cap, la un moment dat ajunsese la concluzia ca acel consum nu-i de la releu ..pana la urma a vazut ca-s doua . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.