costi1998 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Unde gasesc releul de semnalizare la Aprilia RS125?Cand semnalizez imi raman semnalizarile pornite,nu palpaie( nu se sting si apoi sa se aprinda),eu ma gandesc ca este de la releu, dar nu il gasesc Asta e moto Editat Iunie 9, 2014 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Releul il gasesti sub saua de la pasager, am si eu rs125 Editat Iunie 9, 2014 de Marian96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Merci mult ,dar mai o intrebare ... Saua din spate cum se da jos ? Nu o am de mult timp si nu prea stiu ce si cum la ea ... Editat Iunie 9, 2014 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arheologul Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Ai schimbat cumva semnalizarile si becurile au puterea mai mica? De ex, eu am luat (fara sa stiu ce fac) semnalizari cu bec de 10 W in loc de 21. Prin urmare, ori schimb iar semnalizarile, ori releul. Fiindca, la fel, nu clipesc; stau doar aprinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Da,le-am schimbat ca am rupt-o pe cea din dreapta si am schimbat amandoua,dar m-am gandit la chestia asta si am pus becul care era la cea veche ,dar tot asa face ... P.S. Saua din spate,de la pasager, se da jos cu tot plasticul de acolo(practic tot spatele) Adevarul e ca eu cand am dat jos semnalizarea (partea ce a ramas din ea) am vazut ca fosul proprietar a pus acolo ceva ca un fel de sigurante,habar nu stiu ce sunt alea ,si eu le-am dat jos pentru ca erau improvizatii si nu erau puse calumea,sper sa nu fie de la alea... Releul nu pare sa aibe probleme...Astept pana maine sa imi cumpar unul sa vad daca el e devina Cand-semnalizez stanga sta aprins becul in bord(nu clipeste) ,iar semnalizarile nu sunt aprinse -semnalizez dreapta in bord nu este aprins ,dar semnalizarea din fata este aprinsa(nu clipeste) Ce(cuvant urat) are ? Editat Iunie 9, 2014 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arheologul Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) La fel doar ca la mine nu e dreapta dar e stanga...in bord si toate semnalele sunt aprinse. Insa, din lipsa de timp cred ca o sa rezolvi problema inaintea mea. Bafta si te anunt in caz ca termin eu primul. Ce pot sa-ti mai zic e ca am legat o pereche de semnalizari cu becuri de 21 W si s-au comportat normal. La mine tind sa cred ca e puterea prea mica la becuri si am fost sfatuit sa pun releu de scuter, de 10 W. Editat Iunie 9, 2014 de arheologul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Merci mult ,dar mai o intrebare ... Saua din spate cum se da jos ? Nu o am de mult timp si nu prea stiu ce si cum la ea ... O dai cu tot cu plasticul acela. Tine in 4 suruburi, doua pe o parte si doua pe cealalta parte.Cumpara un releu de chinezarie si nu o sa mai ai probleme cu becurile, adica o sa semnalizeze chiar daca ai un singur bec bun Editat Iunie 9, 2014 de Marian96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Ok,merci mult,am sa revin cu un post dupa ce incerc cu alt releu . Pfff,am rezolvat problema Am batut cu surubelnita in releu si am vazut ca atunci cand bateam in el semnaliza,dar doar cand bateam ,apoi iar ramanea aprins,asa ca ... m-am enervat ,am luat papagalul(clestele,sau cum se numeste) ,l-am pus pe cadru de fier si l-am "lovit" tare si SURPRIZA,cand semnalizez imi merge acum Editat Iunie 9, 2014 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Ok,merci mult,am sa revin cu un post dupa ce incerc cu alt releu . Pfff,am rezolvat problema Am batut cu surubelnita in releu si am vazut ca atunci cand bateam in el semnaliza,dar doar cand bateam ,apoi iar ramanea aprins,asa ca ... m-am enervat ,am luat papagalul(clestele,sau cum se numeste) ,l-am pus pe cadru de fier si l-am "lovit" tare si SURPRIZA,cand semnalizez imi merge acum acum merge si maine se strica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Iunie 15, 2014 Autor Share Postat Iunie 15, 2014 Salut tuturor ! Am o aprilia RS125 modelul 2000 si am 2 intrebari : 1) Din ce cauza atunci cand e la relantiu si accelerez dintr-o data vrea sa se opreasca Adica stiu ca nuprimeste benzina destula ,dar vreau sa stiu cum fac sa primeasca ... 2) Cum reglez carburatorul pentru o performanta cat mai buna a motocicletei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 1) Nu e pusa la punct , fura curent . Vezi sa nu-ti fii sarit pana de la magnetou sau sa-l ai sudat . Si 1cm conteaza acolo . Asa am patit si eu si am schimbat tot magneto-ul pentru o pana . Eu cand o acceleram brusc ii dadea in nas , dupa ce am pus-o perfect la punct nu am mai avut nici o problema + ca imi ineca bujia mereu . 2) Pai dai 3 ture jumate la aer si la relanti o jumatate de tura sau una maxim . La aer e surubul mare din cate mai stiu . Surubul mic e de la relanti . Iti mai poti lua un filtru aer sport insa sa ai grija atunci cand il alegi . Ai modelul cu power valve ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Iunie 15, 2014 Autor Share Postat Iunie 15, 2014 Da :X » Post actualizat in 15 Jun 2014 20:40Eu cred ca da in nas pentru ca nu primeste destula benzina ... Poate fi de la carburator si d`asta zic,nu stiu ce si cum sa verific ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 (editat) Bun , deci maine sa-i dai carena jos si sa vezi daca nu cumva i-a forfecat magneto-ul pana . Sa lasi reply daca ai rezolvat ceva . Edit: Asa am crezut si eu ca e de la carburator ... o luna am tot stat pe langa pana am descoperit adevarata problema . Ca sa vezi daca iti da scanteia bine dai carena jos , pui contactul si misti de magnetou in jurul punctului si vezi daca iti da scanteia inainte sau dupa ce ajunge in dreptul acelui magnet cu fire . Editat Iunie 15, 2014 de Aprilia Rs125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Iunie 15, 2014 Autor Share Postat Iunie 15, 2014 EU nu sunt mecanic si mi-e sa nu stric naiba ceva la ea, ma gandeam ca daca reglez carburatorul bine o sa mearga ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 In functie de culoare bujiei poti afla daca problema tine de alimentare cu benzina sau de aer. Daca e prea neagra vine prea multa benzina, daca e prea alba ai prea mult aer. Maronie ar insemna o alimentare corecta. Dupa ce ai facut verificarea asta treci mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Iunie 15, 2014 Autor Share Postat Iunie 15, 2014 Da ,e neagra ,oare din cauza asta da in nas cand accelerez brusc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Da pentru ca ii vine mult combustibil care nu arde din pricina magneto-ului sau debitului prea mare ... Eu zic sa chemi pe cineva priceput sa se uite si la partea electrica ,dar si la carburator . Daca zici ca nu te pricepi , mai bine nu bagi mana .. spun din proprie experienta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 E neagra ca baga prea mult ulei cea ce e si nu e bine ! Reglajul la carburator trebuie sa il faca cineva care se pricepe....citeam ceva mai sus de magnetou sau pana ! Aia nu are cum sa nu fie acolo pentru ca are locasul ei si daca nu ar fi acolo si magneto-ul s-ar invarti in gol nu ar porni deci aprinderea sta bine e treaba cu carburatia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Iunie 15, 2014 Autor Share Postat Iunie 15, 2014 Asa ma gandeam si eu ,merci mult ! » Post actualizat in 15 Jun 2014 21:16Uleiul de unde il reglez ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 La ulei ai in stanga pompa (pe partea cu cutia de viteze) si de acolo umbli dar nu ar fii indicat sa bagi tu mana pe acolo . La magnetou ma refeream ca poate e sudat sau a sarit de la punct , nu ca se invarte in gol . Daca e putin mai la stanga sau dreapta nu da scanteia cand trebuie si se inceaca si automat ii da in nas ... Nici eu nu am crezut chestia asta si am stat o luna pe langa ea pana am rezolvat-o . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Iunie 16, 2014 Autor Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) Am rezolvat problema. Era de la bujie,nu era buna bujia,am schimbat-o si acum nu mai are treaba. Stie cineva ce este butonul de sub/de langa butonul de la claxon ?.... » Post actualizat in 25 Jun 2014 16:26Nimeni ?... Editat Iunie 16, 2014 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Este cronometrul acela . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Buna, Am o aprilia RS125 si ieri i-am curatat carburatorul,totul bine si frumos(ieri mergea bine dupa ce am curatat carburatorul) Azi am vrut sa plec cu ea,i-am dat la automat si nu a pornit,a udat vreo 4bujii ,apoi am desfacut carburatorul si l-am pus iar,si nu mai uda bujiile Problema e ca atunci cand o pornesc ,merge 2minute,incepe sa se tureze si apoi moare si nu mai porneste decat daca o las 10minute Va rog sa imi spuneti ce ar putea fi... Sper ca nu v-am plictisit P.s tot ieri i-am pus si un alt ulei pentru amestec Editat Septembrie 26, 2014 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) nivel prea mare in carburator!? Editat Septembrie 26, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Ce nivel ? Editat Septembrie 26, 2014 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.