Sari la conținut

Aprilia rs125 problema


Postări Recomandate

Unde gasesc releul de semnalizare la Aprilia RS125?

Cand semnalizez imi raman semnalizarile pornite,nu palpaie( nu se sting si apoi sa se aprinda),eu ma gandesc ca este de la releu, dar nu il gasesc 21.gif

 

Asta e moto :bounce:

post-70572-0-90777700-1402319764_thumb.jpg

post-70572-0-42019200-1402319765_thumb.jpg

Editat de costi1998
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai schimbat cumva semnalizarile si becurile au puterea mai mica? De ex, eu am luat (fara sa stiu ce fac) semnalizari cu bec de 10 W in loc de 21. Prin urmare, ori schimb iar semnalizarile, ori releul. Fiindca, la fel, nu clipesc; stau doar aprinse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,le-am schimbat ca am rupt-o pe cea din dreapta si am schimbat amandoua,dar m-am gandit la chestia asta si am pus becul care era la cea veche ,dar tot asa face ...

 

P.S. Saua din spate,de la pasager, se da jos cu tot plasticul de acolo(practic tot spatele) :D



Adevarul e ca eu cand am dat jos semnalizarea (partea ce a ramas din ea) am vazut ca fosul proprietar a pus acolo ceva ca un fel de sigurante,habar nu stiu ce sunt alea ,si eu le-am dat jos pentru ca erau improvizatii si nu erau puse calumea,sper sa nu fie de la alea...

 

Releul nu pare sa aibe probleme...Astept pana maine sa imi cumpar unul sa vad daca el e devina


Cand-semnalizez stanga sta aprins becul in bord(nu clipeste) ,iar semnalizarile nu sunt aprinse

-semnalizez dreapta in bord nu este aprins ,dar semnalizarea din fata este aprinsa(nu clipeste)

Ce(cuvant urat) are ? :stuck:

Editat de costi1998
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel doar ca la mine nu e dreapta dar e stanga...in bord si toate semnalele sunt aprinse. Insa, din lipsa de timp cred ca o sa rezolvi problema inaintea mea. Bafta si te anunt in caz ca termin eu primul. :) Ce pot sa-ti mai zic e ca am legat o pereche de semnalizari cu becuri de 21 W si s-au comportat normal. La mine tind sa cred ca e puterea prea mica la becuri si am fost sfatuit sa pun releu de scuter, de 10 W.

Editat de arheologul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult :thanks: ,dar mai o intrebare ... :bounce:

Saua din spate cum se da jos ? :lool:

Nu o am de mult timp si nu prea stiu ce si cum la ea ...

O dai cu tot cu plasticul acela. Tine in 4 suruburi, doua pe o parte si doua pe cealalta parte.Cumpara un releu de chinezarie si nu o sa mai ai probleme cu becurile, adica o sa semnalizeze chiar daca ai un singur bec bun

Editat de Marian96
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok,merci mult,am sa revin cu un post dupa ce incerc cu alt releu .



Pfff,am rezolvat problema

Am batut cu surubelnita in releu si am vazut ca atunci cand bateam in el semnaliza,dar doar cand bateam ,apoi iar ramanea aprins,asa ca ... m-am enervat :D ,am luat papagalul(clestele,sau cum se numeste) ,l-am pus pe cadru de fier si l-am "lovit" tare :kick: si SURPRIZA,cand semnalizez imi merge acum :bow:

Editat de costi1998
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok,merci mult,am sa revin cu un post dupa ce incerc cu alt releu .

 

Pfff,am rezolvat problema

Am batut cu surubelnita in releu si am vazut ca atunci cand bateam in el semnaliza,dar doar cand bateam ,apoi iar ramanea aprins,asa ca ... m-am enervat :D ,am luat papagalul(clestele,sau cum se numeste) ,l-am pus pe cadru de fier si l-am "lovit" tare :kick: si SURPRIZA,cand semnalizez imi merge acum

acum merge si maine se strica :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor !

 

Am o aprilia RS125 modelul 2000 si am 2 intrebari :

1) Din ce cauza atunci cand e la relantiu si accelerez dintr-o data vrea sa se opreasca

Adica stiu ca nuprimeste benzina destula ,dar vreau sa stiu cum fac sa primeasca ... :D

2) Cum reglez carburatorul pentru o performanta cat mai buna a motocicletei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) Nu e pusa la punct , fura curent . Vezi sa nu-ti fii sarit pana de la magnetou sau sa-l ai sudat . Si 1cm conteaza acolo . Asa am patit si eu si am schimbat tot magneto-ul pentru o pana .

Eu cand o acceleram brusc ii dadea in nas , dupa ce am pus-o perfect la punct nu am mai avut nici o problema + ca imi ineca bujia mereu .

2) Pai dai 3 ture jumate la aer si la relanti o jumatate de tura sau una maxim . La aer e surubul mare din cate mai stiu . Surubul mic e de la relanti . Iti mai poti lua un filtru aer sport insa sa ai grija atunci cand il alegi .

 

Ai modelul cu power valve ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun , deci maine sa-i dai carena jos si sa vezi daca nu cumva i-a forfecat magneto-ul pana . Sa lasi reply daca ai rezolvat ceva .

 

 

Edit: Asa am crezut si eu ca e de la carburator ... o luna am tot stat pe langa pana am descoperit adevarata problema . Ca sa vezi daca iti da scanteia bine dai carena jos , pui contactul si misti de magnetou in jurul punctului si vezi daca iti da scanteia inainte sau dupa ce ajunge in dreptul acelui magnet cu fire .

Editat de Aprilia Rs125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In functie de culoare bujiei poti afla daca problema tine de alimentare cu benzina sau de aer. Daca e prea neagra vine prea multa benzina, daca e prea alba ai prea mult aer. Maronie ar insemna o alimentare corecta.

 

Dupa ce ai facut verificarea asta treci mai departe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da pentru ca ii vine mult combustibil care nu arde din pricina magneto-ului sau debitului prea mare ... Eu zic sa chemi pe cineva priceput sa se uite si la partea electrica ,dar si la carburator . Daca zici ca nu te pricepi , mai bine nu bagi mana .. spun din proprie experienta . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E neagra ca baga prea mult ulei cea ce e si nu e bine ! Reglajul la carburator trebuie sa il faca cineva care se pricepe....citeam ceva mai sus de magnetou sau pana ! Aia nu are cum sa nu fie acolo pentru ca are locasul ei si daca nu ar fi acolo si magneto-ul s-ar invarti in gol nu ar porni deci aprinderea sta bine e treaba cu carburatia !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ulei ai in stanga pompa (pe partea cu cutia de viteze) si de acolo umbli dar nu ar fii indicat sa bagi tu mana pe acolo .

 

La magnetou ma refeream ca poate e sudat sau a sarit de la punct , nu ca se invarte in gol . Daca e putin mai la stanga sau dreapta nu da scanteia cand trebuie si se inceaca si automat ii da in nas ... Nici eu nu am crezut chestia asta si am stat o luna pe langa ea pana am rezolvat-o .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema. :)

Era de la bujie,nu era buna bujia,am schimbat-o si acum nu mai are treaba. :)

 

Stie cineva ce este butonul de sub/de langa butonul de la claxon ?.... :D


» Post actualizat in 25 Jun 2014 16:26

Nimeni ?...

Editat de costi1998
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Buna,

Am o aprilia RS125 si ieri i-am curatat carburatorul,totul bine si frumos(ieri mergea bine dupa ce am curatat carburatorul)

Azi am vrut sa plec cu ea,i-am dat la automat si nu a pornit,a udat vreo 4bujii ,apoi am desfacut carburatorul si l-am pus iar,si nu mai uda bujiile

Problema e ca atunci cand o pornesc ,merge 2minute,incepe sa se tureze si apoi moare si nu mai porneste decat daca o las 10minute

Va rog sa imi spuneti ce ar putea fi...

Sper ca nu v-am plictisit :D

P.s tot ieri i-am pus si un alt ulei pentru amestec

Editat de costi1998
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...