pinnochio Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Salut! ma numesc Mitru,sunt din o localitate de linga Timisoara,si sunt noul,totodata fericitul proprietar al unui IJ 350.nu are probleme grave de sanatate.spre surprinderea mea a pornit foarte repede desi a stat intr-o magazie 10 ani.nu intentionez sa-l restaurez.sunt foarte multumit cum arata.am sa intervin doar la partea mecanica,electrica,unde trebuie sa fie impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 nu intentionez sa-l restaurez.sunt foarte multumit cum arata. Salut. De multe ori, motocicletele de genul acesta arata mult mai interesant in starea aceasta, decat cromate si lacuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Acte,,ceva...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Septembrie 29, 2014 Autor Share Postat Septembrie 29, 2014 a avut numere vechi,este radiata din circulatie,am facut contract de vinzare cumparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Si a costat 10 milioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Septembrie 29, 2014 Autor Share Postat Septembrie 29, 2014 Nu contează cît a costat,contează că din primăvară va străbate din nou drumurile Țării noastre și nu numai » Post actualizat in 29 Sep 2014 11:53 Am primit și o roată cu aripă cu telescoape față » Post actualizat in 29 Sep 2014 15:35 Probleme:piulița care ține placuțele de ambreaj adică tot ansamblul ambreaj era desfăcută complet.ansamblul respectiv era ținut să nu cadă de pe ax doar de către capacul motorului.la acea piulița exista o șaibă de tablă care trebuia îndoită o parte pe o latură a piuliței iar altă parte pe ax.ea era dreaptă!cred că de asta s-a desfăcut ambreajul. » Post actualizat in 29 Sep 2014 15:46 Ij-ul meu pierde ulei prin cîteva locuri.unul este capacul motorului de pe partea schimbătorului.se rezolvă ușor,chiar în locul pe unde intră schimbătoru cu pedala de pornire există un inel de caciuc care e copt și crăpat.costă 3 lei unul. » Post actualizat in 03 Oct 2014 16:57 Am reparat ambreajul,am schimbat inelul acela de la pedale,am pus garnitură nouă la capac(urăsc silicoanele la îmbinarea motoarelor)am reparat și cricul lateral,era obosit rău.am pus 1 litru valvoline în cutia de viteze,pornesc la drum și....în viteza 4-a mergînd ușor Trosc..Poc... au ieșit amortizoarele de zgomot din ambele tobe!!! Să mă ia n...a dacă am auzit de așa ceva! Am observat atunci că fuseseră fixate românește.Nah..asta e!! » Post actualizat in 17 Oct 2014 15:34 Mai am făcut cîte ceva,am ars coturile să cadă calamina,și am pus inele de cauciuc în locul tradiționalei sfori de azbest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 Și mâine dimineață plec la Satu Mare după un IJ 56 cu ataș.arată destul de rău,a stat mult timp în aer liber,dar nahhh..merită pentru piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Mai am făcut cîte ceva,am ars coturile să cadă calamina,și am pus inele de cauciuc în locul tradiționalei sfori de azbest Si chiar crezi ca o sa tina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 Si chiar crezi ca o sa tina? nu știu,deocamdată nu scapă nimic pe acolo,și nu mai zdrăngăne.» Post actualizat in 31 Oct 2014 17:25 Am luat relicva Și mâine dimineață plec la Satu Mare după un IJ 56 cu ataș.arată destul de rău,a stat mult timp în aer liber,dar nahhh..merită pentru piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Şi îmi zisese omul că vine cineva după tomberon dar am crezut că umblă cu vrăjeli... Acum asta e, dacă m-am moşmondit la 400 lei... Chiar mă gândeam să merg duminica aceasta după el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Am luat relicva Fratele meu, arata intr-un fel... Cati bani ti-a dat s-o iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Noiembrie 6, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2014 Am o nelămurire,mă puteți ajuta? Teoretic am doi cilindri de 56,da practic nu-s la fel!? » Post actualizat in 06 Nov 2014 18:10 Am o nelămurire,mă puteți ajuta? Teoretic am doi cilindri de 56,da practic nu-s la fel!?nahh..cilindru de pe 56-le ce l-am luat în vară,are nush ce ferestruici cu șuruburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 sunt de 56 ambii dar modele diferite. cel cu ferestrele de baleiaj mici a fost pus pe primele modele si are undeva la 9 cai parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Cilindrul din partea stanga a echipat IJ-urile 56 fabricate intre anii 1956-1958 si dezvolta cu 2 cp mai putin decat cel din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Noiembrie 6, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2014 Am priceput! Vă mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 cel cu ferestrele de baleiaj mici a fost pus pe primele modele si are undeva la 9 cai parca 14 cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Dacă cilindrul "rău" e în stare relativ bună şi vrei să-l vinzi, ştiu pe cineva interesat de originalitaturi care probabil ar fi dispus să-l cumpere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 14 cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Noiembrie 7, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2014 lasa cilindrul ala care e pe motor. sa nu te puna sfantu sa-l pui pe alalalt - nu se pupa la carterul tau,obtureaza un procent bun din ferestrele de baleaj,iar galeria de admisie e mai zugrurumata,putere mai putina cum s-a mai amintit,ba chiar si mai putina in cazul tau daca te manca-n coor .. (ca sa nu mai amintesc faptul ca si ungerea va fi afectata,supraincalzire,uzuri pemature,calari - sti si tu d-astea..) da-l,doneaza-l unora care umbla dupa originalitaturi, tu n-ai ce face cu el. taie-l linistit de pe lista pieselor de rezerva . » Post actualizat in 07 Nov 2014 04:22 Nu schimb nimik,doar am vrut sa stiu. » Post actualizat in 12 Nov 2014 20:13 Probleme la tijele din furcă.uzură mare și pe tije și la bucșe.m-a mîncat în ... și am încărcat cu sudură tijele.așa am reușit să le stric de tot,s-au strîmbat intr-un mare fel din cauza sudurii.acu am găsit două tije bune de MZ,care se potrivesc. » Post actualizat in 25 Nov 2014 09:22 Hi hi! Au sosit gumițele(burdufurile)pentru lanț Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Decembrie 30, 2014 Autor Share Postat Decembrie 30, 2014 am postat citeva imagini de la un proiect la care lucrez in paralel cu Ij-ul.stiu ca nu e locul potrivit dar nahhh... ne mai descretim fruntile de sarbatori! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 Ce imi place cind vad garaje in care o familie nevoiasa ar sta ca in sufragerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Februarie 5, 2015 Autor Share Postat Februarie 5, 2015 Intîmplări di garajul sufragerie(vorba lui dom Contraru):montat burdufuri lanț,montat saboți frână noi,montat altă roată pe spate,cea dinainte avea uzură la caneluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Schimba arcurile de rapel ca altfel o sa te intrebi de ce se exfoliaza vopseaua de pe butucul rotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Februarie 5, 2015 Autor Share Postat Februarie 5, 2015 Schimba arcurile de rapel ca altfel o sa te intrebi de ce se exfoliaza vopseaua de pe butucul rotii.Vă salut,adică să pun altele mai tari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Da. In a doua poza se vede ca cel din stanga e deja obosit. Inainte de a pleca la drum cu motocicleta fa un rodaj ferodourilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.