Sari la conținut

Gentleman's ride Kuala Lumpur


Postări Recomandate

aceste doua vespe sint din 65 respectiv 68. era o moda pe vremea respectiva cu asa ceva. nu ma intreba de ce..

 

http://ecx.images-amazon.com/images/I/611DcVm84sL._SL500_AA300_.jpg

 

http://www.corbisimages.com/images/Corbis-42-24613534.jpg?size=67&uid=53ed0563-4109-4176-81f6-590ac752f624

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pssst ... acelea 2 sunt lambretta ;) si este vorba de miscarea MOD initiata in Great Britain. Baietii din Malay adopta si acest stil, tara fiind sub protectia Brit Empire la un moment dat, scena de scoots fiind foarte puternica in zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai vazusem si eu o poza cu un scooter impopotanat cu mii de faruri si oglinzi, nah o fi si asta o forma de arta pe 2 roti.

 

A fost si in Bucuresti anul asta o astfel de parada

 

10646657_818753164870628_530859578577320

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pssst ... acelea 2 sunt lambretta ;) si este vorba de miscarea MOD initiata in Great Britain. Baietii din Malay adopta si acest stil, tara fiind sub protectia Brit Empire la un moment dat, scena de scoots fiind foarte puternica in zona.

Cristi "ce vrei mah ...e plin de tarani p-aicea "

 

"Mods and Rockers" http://www.bbc.com/culture/story/20140515-when-two-tribes-went-to-war

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pssst ... acelea 2 sunt lambretta ;) si este vorba de miscarea MOD initiata in Great Britain. Baietii din Malay adopta si acest stil, tara fiind sub protectia Brit Empire la un moment dat, scena de scoots fiind foarte puternica in zona.

Ms fain de explicatie, chiar nu stiam. Cind i.am intrebat pe propietari, ei au zis ca aceste 2 scule sint vespe de asta am si scris asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms fain de explicatie, chiar nu stiam. Cind i.am intrebat pe propietari, ei au zis ca aceste 2 scule sint vespe de asta am si scris asta.

Cu drag si oricand despre scootere vechi. Proprietari, adica malaiezienii? Faceau misto sau....??? Cea mai simpla metoda de a deosebi Vespa de Lambreta este:

 

Vespa = furca fata monobrat (46-48, 2006-prezent, model pe stanga, 48 - 2005 pe dreapta)

Lambretta = furca clasica 2 brate

 

Imi place foarte mult scena asiatica de Vespa&Lambretta, am avut placerea in Vietnam si Thailanda sa cunosc, merg impreuna cu localnicii pe Vespa.

 

 

ps: pe la noi cultura MOD nu prea este cunoscuta, probabil nu se muleaza personalitatii noastre, nu stiu forte multe despre MODs. In Bucuresti exista un magazin MODs, mutat acum pe langa teatru de comedie in Centrul Vechi (Retro Shop, inainte Lambretta Shop)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propietarii nu faceau misto deloc. Acum dupa cele citite de tine sint sigur ca nu stiau defapt ce au. Mai ales ca tot evenimentul a fost organizat de vespa. Cum ziceai si tu de thailanda si multe alte tari sud est asiatice, vespa s.a ridicat si a luat mare amploare prin zona asta.

Vespa pe aici a devenit scuterul celor care vor sa se distinga ( lumea din fashion, design, arta etc). Scuterul muritorului de rind a ramas honda de 125cc, care dupa mine este cea mai indestructibila si versatila masinarie pe 2 roti facuta vreo data. Cei care au fost prin zona stiu despre ce vb, pentru cei care nu au fost/ vazut, aceasta chestie are mecanica 0 ( cred ca se poate repara doar si cu o furculita), partea electrica este aproape inexistenta, poate trage o rulota cu inca 10insi pe ea, consum......, merge f bine si off road, multe piese de pe ea nici nu sint necesare ca sa functioneze, extrem de usoara ca sa o ridice si un pustan de 7-8 ani.

» Post actualizat in 02 Oct 2014 00:37

despre aceasta scula vorbesc:

 

http://boonsiewhonda.com.my/english/product-Future-MMC-specification.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in Japonia au o cultura de scooter. Nu mai tin minte cum le numesc. Sunt mari, joase, bling-bling. Am gasit ceva poze pe net:

http://pinktentacle.com/2008/05/japanese-custom-scooters/

http://travel.cnn.com/tokyo/play/super-scooters-japan%E2%80%99s-pimped-two-wheelers-652835


» Post actualizat in 02 Oct 2014 07:13


honda de 125cc, care dupa mine este cea mai indestructibila si versatila masinarie pe 2 roti facuta vreo data.

Nu numai dupa tine, daca vorbesti despe cub:

http://www.discovery.com/video-topics/cars-bikes/motorcycle-guide-videos/greatest-bike-ever.htm

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi plac scooterele.

Pentru oras cred ca sunt vehiculele ideale pe timp de vara.

 

Nu imi iau scooter din cauza personajelor din poza pusa de Banzay - le fura. Atata timp cat se pot face manevre si sa se inmatriculeze la nu stiu ce primarie... va dati seama ca vor fi o atractie foarte mare pentru hoti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi iau scooter din cauza personajelor din poza pusa de Banzay - le fura. Atata timp cat se pot face manevre si sa se inmatriculeze la nu stiu ce primarie... va dati seama ca vor fi o atractie foarte mare pentru hoti.

Eu mi-am luat o ieftinitura, chinezarie noua de 125cc. Calitate decenta, dar e la ani distanta de unul mai ok, totusi la ce am eu nevoie se descurca cu brio. Ce tii in spatele blocului nu merita sa depaseasca cateva sute de euroi. Mobra o tin asigurata in curte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiluri, culturi diferite in zone apropiate: SudEst Asia si Japonia. Diversitate si in concluzie toleranta, relaxare, pace ;)

 

Vespa reinvie in zona SE Asia, fiind prezenta inca din anii '50, adusa de oamenii de afacerii francezi (Vietnam & Thai), parasita in spatele casei prin '80 cand au cumparat new style scoot, noi cu stickere, glowing pt Asia, reinviata dupa 2010 cand au vazut ca revine acest trend in EU si US, vintage scoot, moto etc.... In Bangkok, Vespa Vintage este folosita de postasi pentru fiabilitatea lor, s-au folosit de ele de mai bine de 40-50 ani ;)

 

Acel design de scoot (Honda, Suzuki, Kawasakil, Yamaha) cu lant si unele cu schimbator sunt cele mai raspandite, fiind si cel mai ieftin mijloc de transport pt toata familia, saua acomodeaza cel putin 3 membri, de multe ori 4 sau 5. Parca pe lant erau. Nu are succes in RO pentru ca:

 

  • ajunge cu 30% taxe vamale & shipping in plus
  • design-ul urmareste spiritul/stilul asiatic, nu european
  • vestici nu sunt asa de rationali (in special de sorginte latina)
  • prejudecati romanesti specifice: bmw=costum sport, cruciulite cu ventuze, scuter=curier, baiat inchis la piele fara casca, acte, etc.

 

 

Interesant cum nu sunt interesati de marca scooterului pe care o au, dar reusesc sa copieze perfect cultura vestica :) (scrie lambretta pe el )

 

 

Nu se prea mai fura, legal se inregistreaza la primarie avand ITP(CIV), RCA etc, proprietarii o securizeaza cu lant + eventual alarma (300 lei medium quality).

In ultimii 2 ani a fost furata o singura Vespa, proprietarul a lasat-o intr-o zona cu potential, neasigurata in niciun fel. Preturile revin la normal, piata sanatoasa si nu luxury.....

 

 

O privire inspre cultura lor Scootering

 

 

Da, pentru mediul urban scooter-ul este cel mai bun: pret achizite, running costs, dimensiuni, torpedo (locuri pentru depozitat), posibilitatea de a te imbraca oricum (fetele in fusta), desi inca avem nevoie sa ne satisfacem nevoile emotionale si nu reusim sa ne gestionam fricile.

ps: reverend, mi-ai trezit pofta de SE Asia...

Editat de cristitĂźrcin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristi

 

Dap sint pe lant. Dar si lanturile respective cred ca in moment de nevoie pot fi inlocuite cu o sfoara si dracia tot ar merge. M-am reintors recent din Cambodia, si eu credeam ca aici in Malaiezia ( aici nu exista RAR sau ITP), nu conteaza in ce hal iti arata troasca, dar ce am vazut acolo...

3-4 pe sea, o rulota in spate unde erau incarcati, oameni porci, fier vechi etc. Cam orice si cam oricit iti trece prin cap. Si trotinetel bra bra mergeau.

De ce nu ar merge o troasca din asta in Romania? Nu ma intrebati. Pretul de achizitie nu il cunosc dar cred ca daca ar fi si 1000 euro de noua ( cam cit costa pe aici), tot nu s-ar cumpara.

Cu astea mergi vreo 200.000km dupa care poate ii schimbi lantul si-i mai faci plinul, dar sigur nu dau bine pe bulevard in fata cafenelei...

Cum ziceau si cei de mai sus, Pentru mediul urban nu exista un mijloc de transport mai bun, dar aici totusi trebuie sa mentionez ca si soferii si mobristii trebuie sa fie invatati cu traficul. Aici pleaca de la stop ( rosu sau verde) cite 20-30 de scuteristi dintr-un foc si merg pe unde si cum vor ei dar soferii sint invatati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, in Cambodia am vazut gaini vii legate de teava/bara spate a pick-up track-ului, dar tara este un pic in urma celorlalte in zona.

Nici macar Vespa moderne, scumpe si cromate nu isi iau romanii. Legat de semafor, Vietnam a fost cea mai hardcore experienta, in Saigon avand placerea sa merg cu o Vespa prietenilor de acolo, noaptea, o super senzatie de incredere si nu de frica ;)

 

Mai pune poze daca te mai intalnesti cu ei, Malay si Indonezia vad doar pe net momentan, par hardbuilder-i oamenii (Vespa, Lambretta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am fost si eu vara asta in KL. Criminal cum se descurca navetistii prin trafic pe cacaturile alea de 125 cred, Sau trucul cu jeaca intoarsa pe moto, heh. Foarte impresionat am fost de vreme, poti folosi moto linistit 365 pe an, insa nu vad pe nimeni sa poarte echipament protectie pe temp si umiditatea aia. Rar am vazut motocicleta de capacitate mare, insa cand am dat in sfarsit de cate una, mai toate erau Kawasaki Z800, ciudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rahaturile alea de 125 sint cele mai bune pt traficul urban. Manevrabile si economice.Chestia cu geaca intoarsa are explicatia ei. Daca mergi mai mult de juma prin traficul asta pe motor si stai in fundul autobuzelor si motoarelor,etc, esti complet negru si puti o ora in vint. Daca mergi la costum la servici, dupa o luna poti sa-ti arunci costumul la gunoi. Partea cu echipamentul e f corecta. Adica e inexistent.

Motorete de capacitate mare sint, dar piata e extrem de mica. Kawa si honda domina. Iar preturile sint f f ridicate la motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...