reverend Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 http://ridingwiththesun.com/2014/09/30/1000-wheels-one-soul-2/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Septembrie 30, 2014 Autor Share Postat Septembrie 30, 2014 aceste doua vespe sint din 65 respectiv 68. era o moda pe vremea respectiva cu asa ceva. nu ma intreba de ce.. http://ecx.images-amazon.com/images/I/611DcVm84sL._SL500_AA300_.jpg http://www.corbisimages.com/images/Corbis-42-24613534.jpg?size=67&uid=53ed0563-4109-4176-81f6-590ac752f624 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Banuiesc ca becurile sunt doar de forma,caci altfel i-ar mai trebui un alternator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristitĂźrcin Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 pssst ... acelea 2 sunt lambretta si este vorba de miscarea MOD initiata in Great Britain. Baietii din Malay adopta si acest stil, tara fiind sub protectia Brit Empire la un moment dat, scena de scoots fiind foarte puternica in zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Mai vazusem si eu o poza cu un scooter impopotanat cu mii de faruri si oglinzi, nah o fi si asta o forma de arta pe 2 roti. A fost si in Bucuresti anul asta o astfel de parada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Nu e nici o arta , e mega kitsch . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 pssst ... acelea 2 sunt lambretta si este vorba de miscarea MOD initiata in Great Britain. Baietii din Malay adopta si acest stil, tara fiind sub protectia Brit Empire la un moment dat, scena de scoots fiind foarte puternica in zona. Cristi "ce vrei mah ...e plin de tarani p-aicea " "Mods and Rockers" http://www.bbc.com/culture/story/20140515-when-two-tribes-went-to-war Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Octombrie 1, 2014 Autor Share Postat Octombrie 1, 2014 pssst ... acelea 2 sunt lambretta si este vorba de miscarea MOD initiata in Great Britain. Baietii din Malay adopta si acest stil, tara fiind sub protectia Brit Empire la un moment dat, scena de scoots fiind foarte puternica in zona. Ms fain de explicatie, chiar nu stiam. Cind i.am intrebat pe propietari, ei au zis ca aceste 2 scule sint vespe de asta am si scris asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristitĂźrcin Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Ms fain de explicatie, chiar nu stiam. Cind i.am intrebat pe propietari, ei au zis ca aceste 2 scule sint vespe de asta am si scris asta. Cu drag si oricand despre scootere vechi. Proprietari, adica malaiezienii? Faceau misto sau....??? Cea mai simpla metoda de a deosebi Vespa de Lambreta este: Vespa = furca fata monobrat (46-48, 2006-prezent, model pe stanga, 48 - 2005 pe dreapta) Lambretta = furca clasica 2 brate Imi place foarte mult scena asiatica de Vespa&Lambretta, am avut placerea in Vietnam si Thailanda sa cunosc, merg impreuna cu localnicii pe Vespa. ps: pe la noi cultura MOD nu prea este cunoscuta, probabil nu se muleaza personalitatii noastre, nu stiu forte multe despre MODs. In Bucuresti exista un magazin MODs, mutat acum pe langa teatru de comedie in Centrul Vechi (Retro Shop, inainte Lambretta Shop) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Octombrie 1, 2014 Autor Share Postat Octombrie 1, 2014 Propietarii nu faceau misto deloc. Acum dupa cele citite de tine sint sigur ca nu stiau defapt ce au. Mai ales ca tot evenimentul a fost organizat de vespa. Cum ziceai si tu de thailanda si multe alte tari sud est asiatice, vespa s.a ridicat si a luat mare amploare prin zona asta. Vespa pe aici a devenit scuterul celor care vor sa se distinga ( lumea din fashion, design, arta etc). Scuterul muritorului de rind a ramas honda de 125cc, care dupa mine este cea mai indestructibila si versatila masinarie pe 2 roti facuta vreo data. Cei care au fost prin zona stiu despre ce vb, pentru cei care nu au fost/ vazut, aceasta chestie are mecanica 0 ( cred ca se poate repara doar si cu o furculita), partea electrica este aproape inexistenta, poate trage o rulota cu inca 10insi pe ea, consum......, merge f bine si off road, multe piese de pe ea nici nu sint necesare ca sa functioneze, extrem de usoara ca sa o ridice si un pustan de 7-8 ani. » Post actualizat in 02 Oct 2014 00:37 despre aceasta scula vorbesc: http://boonsiewhonda.com.my/english/product-Future-MMC-specification.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 (editat) Si in Japonia au o cultura de scooter. Nu mai tin minte cum le numesc. Sunt mari, joase, bling-bling. Am gasit ceva poze pe net: http://pinktentacle.com/2008/05/japanese-custom-scooters/ http://travel.cnn.com/tokyo/play/super-scooters-japan%E2%80%99s-pimped-two-wheelers-652835 » Post actualizat in 02 Oct 2014 07:13 honda de 125cc, care dupa mine este cea mai indestructibila si versatila masinarie pe 2 roti facuta vreo data. Nu numai dupa tine, daca vorbesti despe cub: http://www.discovery.com/video-topics/cars-bikes/motorcycle-guide-videos/greatest-bike-ever.htm Editat Octombrie 2, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 @reverend : ce fel de transmisie are honda de 125 (lant sau curea ) ? Fiind atat de economica si fiabila de ce nu are succes si in Romania ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Pt. ca la valoarea lor, romanii are bani decat de un X5... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Mie imi plac scooterele. Pentru oras cred ca sunt vehiculele ideale pe timp de vara. Nu imi iau scooter din cauza personajelor din poza pusa de Banzay - le fura. Atata timp cat se pot face manevre si sa se inmatriculeze la nu stiu ce primarie... va dati seama ca vor fi o atractie foarte mare pentru hoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Nu imi iau scooter din cauza personajelor din poza pusa de Banzay - le fura. Atata timp cat se pot face manevre si sa se inmatriculeze la nu stiu ce primarie... va dati seama ca vor fi o atractie foarte mare pentru hoti. Eu mi-am luat o ieftinitura, chinezarie noua de 125cc. Calitate decenta, dar e la ani distanta de unul mai ok, totusi la ce am eu nevoie se descurca cu brio. Ce tii in spatele blocului nu merita sa depaseasca cateva sute de euroi. Mobra o tin asigurata in curte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristitĂźrcin Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 (editat) Stiluri, culturi diferite in zone apropiate: SudEst Asia si Japonia. Diversitate si in concluzie toleranta, relaxare, pace Vespa reinvie in zona SE Asia, fiind prezenta inca din anii '50, adusa de oamenii de afacerii francezi (Vietnam & Thai), parasita in spatele casei prin '80 cand au cumparat new style scoot, noi cu stickere, glowing pt Asia, reinviata dupa 2010 cand au vazut ca revine acest trend in EU si US, vintage scoot, moto etc.... In Bangkok, Vespa Vintage este folosita de postasi pentru fiabilitatea lor, s-au folosit de ele de mai bine de 40-50 ani Acel design de scoot (Honda, Suzuki, Kawasakil, Yamaha) cu lant si unele cu schimbator sunt cele mai raspandite, fiind si cel mai ieftin mijloc de transport pt toata familia, saua acomodeaza cel putin 3 membri, de multe ori 4 sau 5. Parca pe lant erau. Nu are succes in RO pentru ca: ajunge cu 30% taxe vamale & shipping in plus design-ul urmareste spiritul/stilul asiatic, nu european vestici nu sunt asa de rationali (in special de sorginte latina) prejudecati romanesti specifice: bmw=costum sport, cruciulite cu ventuze, scuter=curier, baiat inchis la piele fara casca, acte, etc. Interesant cum nu sunt interesati de marca scooterului pe care o au, dar reusesc sa copieze perfect cultura vestica (scrie lambretta pe el ) Nu se prea mai fura, legal se inregistreaza la primarie avand ITP(CIV), RCA etc, proprietarii o securizeaza cu lant + eventual alarma (300 lei medium quality). In ultimii 2 ani a fost furata o singura Vespa, proprietarul a lasat-o intr-o zona cu potential, neasigurata in niciun fel. Preturile revin la normal, piata sanatoasa si nu luxury..... O privire inspre cultura lor Scootering Da, pentru mediul urban scooter-ul este cel mai bun: pret achizite, running costs, dimensiuni, torpedo (locuri pentru depozitat), posibilitatea de a te imbraca oricum (fetele in fusta), desi inca avem nevoie sa ne satisfacem nevoile emotionale si nu reusim sa ne gestionam fricile. ps: reverend, mi-ai trezit pofta de SE Asia... Editat Octombrie 2, 2014 de cristitĂźrcin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Octombrie 2, 2014 Autor Share Postat Octombrie 2, 2014 @ Cristi Dap sint pe lant. Dar si lanturile respective cred ca in moment de nevoie pot fi inlocuite cu o sfoara si dracia tot ar merge. M-am reintors recent din Cambodia, si eu credeam ca aici in Malaiezia ( aici nu exista RAR sau ITP), nu conteaza in ce hal iti arata troasca, dar ce am vazut acolo... 3-4 pe sea, o rulota in spate unde erau incarcati, oameni porci, fier vechi etc. Cam orice si cam oricit iti trece prin cap. Si trotinetel bra bra mergeau. De ce nu ar merge o troasca din asta in Romania? Nu ma intrebati. Pretul de achizitie nu il cunosc dar cred ca daca ar fi si 1000 euro de noua ( cam cit costa pe aici), tot nu s-ar cumpara. Cu astea mergi vreo 200.000km dupa care poate ii schimbi lantul si-i mai faci plinul, dar sigur nu dau bine pe bulevard in fata cafenelei... Cum ziceau si cei de mai sus, Pentru mediul urban nu exista un mijloc de transport mai bun, dar aici totusi trebuie sa mentionez ca si soferii si mobristii trebuie sa fie invatati cu traficul. Aici pleaca de la stop ( rosu sau verde) cite 20-30 de scuteristi dintr-un foc si merg pe unde si cum vor ei dar soferii sint invatati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristitĂźrcin Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Mda, in Cambodia am vazut gaini vii legate de teava/bara spate a pick-up track-ului, dar tara este un pic in urma celorlalte in zona. Nici macar Vespa moderne, scumpe si cromate nu isi iau romanii. Legat de semafor, Vietnam a fost cea mai hardcore experienta, in Saigon avand placerea sa merg cu o Vespa prietenilor de acolo, noaptea, o super senzatie de incredere si nu de frica Mai pune poze daca te mai intalnesti cu ei, Malay si Indonezia vad doar pe net momentan, par hardbuilder-i oamenii (Vespa, Lambretta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 http://ridingwiththesun.com/2014/09/30/1000-wheels-one-soul-2/ Am fost si eu vara asta in KL. Criminal cum se descurca navetistii prin trafic pe cacaturile alea de 125 cred, Sau trucul cu jeaca intoarsa pe moto, heh. Foarte impresionat am fost de vreme, poti folosi moto linistit 365 pe an, insa nu vad pe nimeni sa poarte echipament protectie pe temp si umiditatea aia. Rar am vazut motocicleta de capacitate mare, insa cand am dat in sfarsit de cate una, mai toate erau Kawasaki Z800, ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 Rahaturile alea de 125 sint cele mai bune pt traficul urban. Manevrabile si economice.Chestia cu geaca intoarsa are explicatia ei. Daca mergi mai mult de juma prin traficul asta pe motor si stai in fundul autobuzelor si motoarelor,etc, esti complet negru si puti o ora in vint. Daca mergi la costum la servici, dupa o luna poti sa-ti arunci costumul la gunoi. Partea cu echipamentul e f corecta. Adica e inexistent. Motorete de capacitate mare sint, dar piata e extrem de mica. Kawa si honda domina. Iar preturile sint f f ridicate la motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.