Sari la conținut

Problema frana Yamaha R6


alex.alexey
 Share

Postări Recomandate

Maneta e tare , se apasa destul de greu . Dar in mers , daca pun frana se blocheaza undeva la 3 sferturi . Nu stiu cum sa zic . Apas un sfert din ea , nu se intampla nimic , dupa trebuie sa apas ceva mai tare si pleaca dintr-o data .Are o retinere. Iar dupa un sfert , tot nu tine . La viteza mica mica am incercat sa strang fata tare , franeaza , dar nu cum trebuie . Deci mai exact, merge intrerupt cand apas maneta .

ai uzura la pistonas si ar trebui sa iti cumperi kit ul de reparatie .dar inainte verifica si maneta.sa nu aiba uzura,sa nu fie indoita sau sudata.daca ai discurile de frana uzate,si ai schimbat recent placutele,efficienta la franare o sa ai dupa vreo 100 de km.mai ales daca ai placutele de duritate mare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica uzura la pistonas ? Pt ca nu curge pe langa garnitura .Abia am cumparat-o acum 2 zile . Nu este sudata , pompa face presiune buna , discurile sunt si ele bune , placute bune . Singura problema cred ca au ramas placutele , poate nu mai sunt bune. Sau lichidul , dar nu stiu ce sa zic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga putina vaselina de spray la pistonul de la pompa dupa ce-i dai garnitura de protectie jos si apesi maneta..asta pentru franarea in trepte.

Pentru ineficienta franari..schimba placutel!

Din ce vad vred ca ai niste ferodo..si acesta marca pe moto.nu prea "stie sa franeze"

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga putina vaselina de spray la pistonul de la pompa dupa ce-i dai garnitura de protectie jos si apesi maneta..asta pentru franarea in trepte.

Pentru ineficienta franari..schimba placutel!

Din ce vad vred ca ai niste ferodo..si acesta marca pe moto.nu prea "stie sa franeze"

sant 2 garnituri.,una pt etansare,si una pt presiune,daca ai ciupt o pe cea.de presiune.la montaj,nu o sa ai frana dar nici nu o sa iti curga,si incearca sa spelling discurile si placutele,pt ca din poza par murdare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu foarte bine cate garnituri sunt acolo si toate garnitirile si simeringurile de pe acea motocicleta!

Cele 2 de pe piston asa cum ai spus tu si mai este una de protectie la exterior.

Eu am spus sa o desfaca pe aceea,sau sa strecoare tevuta de la spray pe langa piston si garnitura 3 si sa puna putina vaselina acolo,asta pentru franarea in trepte!

In rest, eficienta franari.. daca pistonasele sunt mobile si pompa este amorsata,restul ....sunt placutele

» Post actualizat in 18 Oct 2014 08:39

sant 2 garnituri.,una pt etansare,si una pt presiune,daca ai ciupt o pe cea.de presiune.la montaj,nu o sa ai frana dar nici nu o sa iti curga

.

Da,dar nici" nu ai maneta"..si al spus ca este tare!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da .. Asa e. Va multumesc mult !!

Am desfacut capacul de la airbox si in loc de filtru aer are doar un burete . Sa fie asta problema ? Cand accelerez brusc mai are niste ezitari .

Filtru aer la R6 este din burete si un strat de pasla.

Acum nu stiu ce ai tu acolo...dar ar fi indicat sa cumperi un filtru nou si sa te asiguri ca ai motate corect AIR VENT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...