Sari la conținut

Cum verific avansul la Husky sm610s 2000 ?


poelinca
 Share

Postări Recomandate

Salutari,

Dupa cum zice si titlul, cum verific avansul la husky sm610s (te610 are acelasi motor) ?

Problema este ca explodeaza in toba, gazele care nu sunt arse in cilindru pe accelerare (backfire), iar din cat am citit problema ar fi avansul. In manual zice "Make sure that the flywheel rotor is installed on the crankshaft in the correct position as set by the lock key", sincer habar nu am care este acel "lock key".
Mai mult, din ce am mai citit pe net, zice ca pistonul tre sa fie in TDC si sa verific semnele de pe volanta. Problema este ca nu stiu unde trebuie sa se alinieze acele semne de pe volanta (sunt trei, T A si B ).

Editat de poelinca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exploziile din toba pe decelerare inseamna ca nu-ti merge imbogatitorul de amestec pe decelerare, asta daca are asa ceva, cheia de care spun aia este o pana intre volanta si axul ambielajului, numai un habarnist ar avea cum sa greseasca montajul T iti reprezinta TDC_ul adica punctul mort superior A si B probabil repere in care sa se incadreze avansul

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exploziile sunt pe accelerare, nu pe decelerare.


» Post actualizat in 17 Oct 2014 10:39

No bun, m-am uitat si la acea pana se poate ajunge doar daca desfac surubul de la ax iar pentru asta am nevoie de cleste special pentru volanta.

Multumesc de info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze,nu sunt mecanica,dar cert e ca nu are ochi de vizitare,macar asta stiu sigur :-! Sunt curios poti regla avansul?la mobra asta?avand in vedere ca senzorul e fix?eu la a mea i-am pus stator cu tot cu senzor de cagiva canyon de 600 si merge bine,e aceiasi aprindere,inclusiv cdi-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai citeste o data, n-are nici o treaba cu strobo...

Ai fost ambigua nu stiam la ce te refereai la lampa stroboscopica sau la gaura, dar tindeam sa cred ca mai degraba te contrai cu alex_en.

Gaura aia de vizitare care o au multe mobre este si pentru distributie si pentru verificarea avansului.

Personal cand mi s-a stricat CDI-ul am luat altul si pentru ca nu aveam putere am verificat avansul si ce sa vezi, avansul era 0 pe toata plaja de turatie.

Iei un CDI reglabil sau unul programabil, trebuie sa verifici avansul si normal cum stii si tu tot prin fereastra aia se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

n-ai inteles tot. avansul la motorul in cauza nu se regleaza si nici n-are gaura de vizitare. ca pe diferite motoare poti adapta un cdi e alta discutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba am citit si am inteles tot ba chiar am spus ca nu ai cum sa pui volanta gresit. Am citit si ca nu are gaura de vizitare.Si atunci? Tu la ce gaura te refereai :D ?

 

loool. cu aia pui la punct distributia, nu avansul.

Hai n-o mai intoarce ca la Ploiesti (cred ca ai baut apa dupa alex_en).De aceeasi gaura vorbeam si eu.Nu e gaura aia, ingnora si ingnor atunci toata conversatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

:) spusese initiatorul de o roatta gradata. nu stiu cum ii zice in romana, in engleza se numeste timing wheel, lasa gaura ca nu vorbeam de gaura...


» Post actualizat in 26 Oct 2014 12:22

Am inteles eram putin contrariat de ce a zis alex_en,si ma miram unde e gaura,ca poate a fost acoperita dar verificand am vazut ca nu exista,fara suparare alex_en dar,nu cred ca o sa duc vro mobra la tine la reparat.

 

o concluzie inteleapta! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista acea placa dar cum a spus si c_ramona e pentru a regla si a pune la punct distributia

» Post actualizat in 26 Oct 2014 12:26

La modelul asta nu ai semn,in afara de acea tabla gradata pe care am inteles ca nu o poti gasi decat la reprezentanta,e cam greu sa pui la punct exact distributia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista acea placa dar cum a spus si c_ramona e pentru a regla si a pune la punct distributia

» Post actualizat in 26 Oct 2014 12:26

La modelul asta nu ai semn,in afara de acea tabla gradata pe care am inteles ca nu o poti gasi decat la reprezentanta,e cam greu sa pui la punct exact distributia.

Trebuie sa ai si semn, reper, ceva, altfel placa gradata o pui degeaba.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are semn pe volanta dar nu ai dupa ce sa te iei,pe motor nu e semn,acea placa se prinde cu doua suruburi pe motor si are gradatie,ce stupiditate,sa faci un motor fara semn pe el,sunt curios daca acea placa se gaseste de cumparat sau e numai la reprezentanta pentru a iti face motorul doar acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...