poelinca Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Salutari,Dupa cum zice si titlul, cum verific avansul la husky sm610s (te610 are acelasi motor) ?Problema este ca explodeaza in toba, gazele care nu sunt arse in cilindru pe accelerare (backfire), iar din cat am citit problema ar fi avansul. In manual zice "Make sure that the flywheel rotor is installed on the crankshaft in the correct position as set by the lock key", sincer habar nu am care este acel "lock key".Mai mult, din ce am mai citit pe net, zice ca pistonul tre sa fie in TDC si sa verific semnele de pe volanta. Problema este ca nu stiu unde trebuie sa se alinieze acele semne de pe volanta (sunt trei, T A si B ). Editat Octombrie 17, 2014 de poelinca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 regleaza carburatorul,si jocul la supape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Exploziile din toba pe decelerare inseamna ca nu-ti merge imbogatitorul de amestec pe decelerare, asta daca are asa ceva, cheia de care spun aia este o pana intre volanta si axul ambielajului, numai un habarnist ar avea cum sa greseasca montajul T iti reprezinta TDC_ul adica punctul mort superior A si B probabil repere in care sa se incadreze avansul Editat Octombrie 17, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poelinca Postat Octombrie 17, 2014 Autor Share Postat Octombrie 17, 2014 Exploziile sunt pe accelerare, nu pe decelerare. » Post actualizat in 17 Oct 2014 10:39No bun, m-am uitat si la acea pana se poate ajunge doar daca desfac surubul de la ax iar pentru asta am nevoie de cleste special pentru volanta.Multumesc de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Pe decelerare nu inseamana gaze nearse si se intampla cand iei mana brusc din acceleratie? Editat Octombrie 17, 2014 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poelinca Postat Octombrie 17, 2014 Autor Share Postat Octombrie 17, 2014 Pe decelerare nu inseamana gaze nearse si se intampla cand iei mana brusc din acceleratie? Pe decelerare nu face, pe accelerare apar exploziile, adica atunci cand tragi de gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Salut,cand tragi de gaz merge ok?adica iti da putere la roata?eu aveam problema ca nu imi da putere la roata,sr accelera dar parca eram pe una de 125 cm3,la mine era praf volanta si statorul si imi dadea rateuri si in carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poelinca Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 Putere da la roata, trage bine de tot, ca un tractor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 ai toba originala ? este etansa tubulatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Iti trwbuie o lampa strobe cu care sa iluminezi gaura de vizitare a capacului volantei, o sa vezi unghiul de avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Problema e ca nu are gaura de vizitare,si ca sa pui motorul la punct iti trebuie o tabla cu gradatii,pe care o prinzi pe motor dupa ce dqi capul volantei jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 loool. cu aia pui la punct distributia, nu avansul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Scuze,nu sunt mecanica,dar cert e ca nu are ochi de vizitare,macar asta stiu sigur :-! Sunt curios poti regla avansul?la mobra asta?avand in vedere ca senzorul e fix?eu la a mea i-am pus stator cu tot cu senzor de cagiva canyon de 600 si merge bine,e aceiasi aprindere,inclusiv cdi-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 daca-l asculti pe alex_partzel o sa ajungi sa dai gauri in capac sa vezi tu avansu'... trecem peste, nu, nu se poate regla. NICI N-AI DE CE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 loool. cu aia pui la punct distributia, nu avansul. Explica-mi si mie te rog tehnologia care o aplici tu ca sa pui la punct distributia cu stroboscopul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 mai citeste o data, n-are nici o treaba cu strobo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 mai citeste o data, n-are nici o treaba cu strobo... Ai fost ambigua nu stiam la ce te refereai la lampa stroboscopica sau la gaura, dar tindeam sa cred ca mai degraba te contrai cu alex_en. Gaura aia de vizitare care o au multe mobre este si pentru distributie si pentru verificarea avansului. Personal cand mi s-a stricat CDI-ul am luat altul si pentru ca nu aveam putere am verificat avansul si ce sa vezi, avansul era 0 pe toata plaja de turatie. Iei un CDI reglabil sau unul programabil, trebuie sa verifici avansul si normal cum stii si tu tot prin fereastra aia se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 n-ai inteles tot. avansul la motorul in cauza nu se regleaza si nici n-are gaura de vizitare. ca pe diferite motoare poti adapta un cdi e alta discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Ba am citit si am inteles tot ba chiar am spus ca nu ai cum sa pui volanta gresit. Am citit si ca nu are gaura de vizitare.Si atunci? Tu la ce gaura te refereai ? loool. cu aia pui la punct distributia, nu avansul. Hai n-o mai intoarce ca la Ploiesti (cred ca ai baut apa dupa alex_en).De aceeasi gaura vorbeam si eu.Nu e gaura aia, ingnora si ingnor atunci toata conversatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Am inteles eram putin contrariat de ce a zis alex_en,si ma miram unde e gaura,ca poate a fost acoperita dar verificand am vazut ca nu exista,fara suparare alex_en dar,nu cred ca o sa duc vro mobra la tine la reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 spusese initiatorul de o roatta gradata. nu stiu cum ii zice in romana, in engleza se numeste timing wheel, lasa gaura ca nu vorbeam de gaura... » Post actualizat in 26 Oct 2014 12:22Am inteles eram putin contrariat de ce a zis alex_en,si ma miram unde e gaura,ca poate a fost acoperita dar verificand am vazut ca nu exista,fara suparare alex_en dar,nu cred ca o sa duc vro mobra la tine la reparat. o concluzie inteleapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Exista acea placa dar cum a spus si c_ramona e pentru a regla si a pune la punct distributia » Post actualizat in 26 Oct 2014 12:26 La modelul asta nu ai semn,in afara de acea tabla gradata pe care am inteles ca nu o poti gasi decat la reprezentanta,e cam greu sa pui la punct exact distributia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) Exista acea placa dar cum a spus si c_ramona e pentru a regla si a pune la punct distributia » Post actualizat in 26 Oct 2014 12:26 La modelul asta nu ai semn,in afara de acea tabla gradata pe care am inteles ca nu o poti gasi decat la reprezentanta,e cam greu sa pui la punct exact distributia. Trebuie sa ai si semn, reper, ceva, altfel placa gradata o pui degeaba. Editat Octombrie 26, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 nu ai semn la unele. in schimb placa aia vine pe canalul de pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Are semn pe volanta dar nu ai dupa ce sa te iei,pe motor nu e semn,acea placa se prinde cu doua suruburi pe motor si are gradatie,ce stupiditate,sa faci un motor fara semn pe el,sunt curios daca acea placa se gaseste de cumparat sau e numai la reprezentanta pentru a iti face motorul doar acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.