Sari la conținut

Sudura in argon?


bobydoru
 Share

Postări Recomandate

Am un Suzuki 600 Bandit si in urma unei cazaturi s-a rupt suportul de aluminiu care tine scarita din dreapta impreuna cu pedala de frana. Este cineva care poate sa sudeze piesa in argon weekendul acesta? Si un pret daca s-ar putea

 

post-74598-0-56034900-1413572056_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate suda dar nu mai prezinta incredere, parerea mea.

 

Te sfatuiesc sa cauti piesa la dezmembrari sau sa incerci sa ti-o faca cineva din otel, prelucrata prin aschiere.

Asta depinde de sudor, nu de sudura.

 

Ti-o puteam face eu fara probleme, dar presupun ca nu ai timp sa trimiti bucatile prin posta, si cand le rezolv sa le primesti inapoi. Nu locuiesc in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in popesti leordeni.. la vreo 200m de la intrare in comuna pe partea stanga e un panou si scrie NICK sau ceva de genu asta. akolo am sudat eu si un capac de la motor si maneta de frana la un gsxr, dak nu poate sa ti.o faca cu garantie k te va tine nu se apuca de ea. ;) 0729497610 suna.ma dupa 12:00 si te ajut la telefon dak nu gasesti. omu are si preturi foarte bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tine. Gandeste te ca iti suporta greutatea, iar in viraje te si apesi pe el. Cauta la dezmembrari

Te apesi pe naiba, vezi in "twist of the wrist" nu mai stiu care, unu sau doi ca s-a facut experiment cu teoriile astea legate de impinsul in scarite pe viraje si alte rahaturi si nu are nici o treaba. Cat despre greutatea suportata, aia o ia saua, ca doar nu mergi in picioare pe motor daca era vorba de un enduro sau de scaritele de la pasager mai ziceam, pasagerii mai mici de statura au tendinta sa se urce ca pe cal pe motor si acolo da, se vede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te apesi pe naiba, vezi in "twist of the wrist" nu mai stiu care, unu sau doi ca s-a facut experiment cu teoriile astea legate de impinsul in scarite pe viraje si alte rahaturi si nu are nici o treaba. Cat despre greutatea suportata, aia o ia saua, ca doar nu mergi in picioare pe motor daca era vorba de un enduro sau de scaritele de la pasager mai ziceam, pasagerii mai mici de statura au tendinta sa se urce ca pe cal pe motor si acolo da, se vede.

asa te invatau pe vremuri la scoala, apasatul in scarite si cwr steering

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu vreo 3 ani am sudat o treapta la o scara de camión, o sparsese omu de un stiu ce stalp cand a vrut sa intoarca, tine bine mersi si acum si nu a fost nevoie de alte interventii.....deci ...se poate.

bine....daca omu gaseste piesa la dezmembrari si iese mai ieftin ca decat ar suda-o....se merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sudati le atunci, ca asa am facut si eu si la plecarea din service, la primul sens giratoriu, la iesire m am pomenit cu piciorul drept jos. Tot la dezmembrari am ajuns. Cat despre apasat pe scarite, incercati voi, nu vorbiti din filme.

doar pentru ca anumiti mecanici se cred sudori nu inseamna ca nu se poate suda. chiar si printre sudori sunt putini care inteleg cum sta treaba cu aluminiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplarea face ca sunt sudor, (la ora actuala lucrez ca sudor in aluminiu AlSi5) si stiu despre ce vorbesc.

Conteaza enorm "lucrarea" de la o persoana la alta. Ce aparat foloseste, amperaj, gazul protector si mai ales materialul de adaos.

 

Depinde de la "meserias" la altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplarea face ca sunt sudor, (la ora actuala lucrez ca sudor in aluminiu AlSi5) si stiu despre ce vorbesc.

Conteaza enorm "lucrarea" de la o persoana la alta. Ce aparat foloseste, amperaj, gazul protector si mai ales materialul de adaos.

 

Depinde de la "meserias" la altul.

ce material de adaos alegi tu pentru un aliaj necunoscut?

 

asa doar sa vad si eu daca stii despre ce vorbesti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, hai sa ne dam seama din ce e facuta o prajitura dintr-o poza, ca doar vorba aia, esti bucatar, nu?

 

Cel mai probabil e componenta din aluminiu impreuna cu alte aliaje: Si, Mg, Cr, Mg chiar si Zr (Si fiind cel mai dens aliaj din Al). Numele prescurtarilor fiecarui material in parte, il gasesti in tabelul periodic al elementelor. Ca si material de adaos, prefer vergele de 2.4 FontArgen sau Elisentals, in procedeul sudurii WIG. Cat despre tipul vergelelor de adaos folosite, cred cu tarie ca AlSi5 este perfect pentru majoritatea produselor de aluminiu, avand in vedere ca siliciul se gaseste cel mai des si cel mai dens in materialul de baza (Al). In principiu, se pot folosi zeci de tipuri de materiale de adaos, in functie de caracteristica preponderenta pe care trebuie s-o asigure sudura.

Daca ma intrebi in ce procentaje sunt restul aliajelor fata de materialul de baza, nu's Mafalda din pacate.

 

E o idee, nu am cum sa-ti spun pe forum ce voi folosi pentru un aliaj care nu l-am vazut niciodata cum se comporta in procedeul de sudare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sudat-o la un mecanic in zona foisorul de foc pana la urma. Sunt convins ca cel mai sigur este cu piesa intacta de la dezmembrari dar din pacate nu aveam timp, imi trebuia urgent. Pana acum am facut 150 km si s-a comportat bine

 

A costat 100 ron

Editat de bobydoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...