Cesar Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Nu era weave. Era un tankslapper in toata regula. Am testat personal si m-am cam îngrozit Sursa excitatiei era ansamblul pinion, rulment , carrier. Fata e foarte usoara, centrul de masa e mult in spate si amortizorul intepenit. Astfel, ghidonul era liber sa fluture in voie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Cam periculoasa, motoreta aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Cam periculoasa, motoreta aia ca toate vechiturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.T. Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 Cam periculoasa, motoreta aia Sa stii ca era cam periculoasa. Eu inca nu pot sa inteleg cum de a fost lasata nestransa bascula. Daca nu vedeam, probabil nici nu as fi crezut... Ma rog, am scris aici cauza doar ca informatie pentru alti useri care ar putea avea probleme similare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.