dedant68 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Pana la urma cum ramane treaba cu provocarea referitoare la consum? Se pare ca nu cadem de acord cu logistica: stil de mers, categorie de drum, etc..TNG vrea sa scoata 4% , iar eu imi iubesc kawasaki-ul zx 12 r ninja _2006 Asa ca ne intalnim pe autostrada la Km-trul x+1 si bem o bere sau mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 bine bine, si cu F4i cum ramane? ati gasit buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Sa ne spuna ce verificari a mai facut si ce a constatat....nu avem feedback de la el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Ati imbatranit de tot Ce baiateala mai e asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
netrider Postat Octombrie 24, 2014 Autor Share Postat Octombrie 24, 2014 Imi pare rau nu ca nu am reusit sa fac nimik , din cauza vremii , nu m-am apucat sa umblu la nimic. » Post actualizat in 24 Oct 2014 10:27 Nu am garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Ariciuc Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 (editat) poate fi util cuiva, problema electrica ce am avut-o ieri(seamana cu cea a colegului), fara carena cu farurile, implocit TOS-ul demontat, cheia in contact pe ON, pompa de benzina nu pornea! (parca sa zic ca dadea comanda la electromotor) cu TOS-ul pus, dadea comanda la electrotor si mai si pornea asa, problema e ca mufa gri, cu multi pini(nu i-am numarat), care face legatua intre partea fontala cu farurile si restul instalatiei electrice; aceasta mufa contine legaturile la releele de faza lunga, semnalizare, TOS, fire putere faza lunga & scuruta, semnalizari, etc, aceasta mufa avea UN SINGUR PAPUC oxidat dar si INCINS incat s-a topit(banuiesc ca este o masa acel fir...este de culoare verde si-i intr-unul dintre cele 4 colturi ale mufei); am curatat acel papuc si mai rau am facut ) caci acum daca misc de acea mufa, mi se aprinde faza lunga si categoric TOS-ul nu mai este activ, drept urmare nu mai porneste sper sa fie util cuiva, acea mufa pare cam importanta, contine multe legaturi electrice si daca cineva se plange ca nu-i mai porneste mobra, sa verifice acea mufa ca e infipta complet! spor in toate! bine V-am gasit dragi motociclisti, eu nu ma pot numi motociclist ca sunt "incepataur" Editat Iunie 16, 2016 de Marian Ariciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 19, 2018 Share Postat Octombrie 19, 2018 legat de bord am urmatoarea problema. Cu siguranta pusa, becul de f4 sta aprins continuu. TNG mi-a spus sa verific instalatia electrica, stie cineva sa ma ghideze cat mai aproape de sursa problemei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 21, 2018 Share Postat Octombrie 21, 2018 (editat) Referitor la zx12 si hayabusa. Zx12 le e o gluma proasta comparativ cu cealalta. E un motor care inafara sa mearga drept nu e bun la nimic, sa consume cat un tren si sa aiba frane de vapor. Editat Octombrie 21, 2018 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.