Jump to content
Sign in to follow this  
Herrmann

Honda cbr 1000 vs kawasaki zx10r?

Recommended Posts

Ai chef de misto, vad. Te duci la una, lasi banii garantie, te dai cu ea, platesti omului deranjul (te intelegi imrealabil asupra sumei), dupaia incerci al doilea model. Pe sistemul asta poti incerca si mai mult de 2 modele. Nu cred ca 3-400ron cheltuiti pe incercari ar fi prea mult, e mult mai indicat sa testezi inainte sa cumperi. Ideea e sa ai deja banii pregatiti.

 

Vezi ca omu nu-i in Ro. Daca in Italia e ca in Elvetia nici nu trebe nimic. Cauti pe net unde sunt de vanzare, daca sunt la firme, dai permisu, dai un card ca sa aiba de unde sa iti ia fransiza in caz de accident si meri si faci teste.

Poti sa testezi 100 de modele daca vrei.

 

Dupa aia daca no cumperi nu se supara nime .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar dati de mancare la clone? :)

 

Zx10 all the way, Hondele alea vechi sunt pentru fagoti!

 

 

Cam asa se vrea un raspuns!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai chef de misto, vad. Te duci la una, lasi banii garantie, te dai cu ea, platesti omului deranjul (te intelegi imrealabil asupra sumei), dupaia incerci al doilea model. Pe sistemul asta poti incerca si mai mult de 2 modele. Nu cred ca 3-400ron cheltuiti pe incercari ar fi prea mult, e mult mai indicat sa testezi inainte sa cumperi. Ideea e sa ai deja banii pregatiti.

 

Scuza-ma intelesesem gresit raspunsul tau de dinainte.Cred ca asa o sa fac.

Iar dati de mancare la clone? :)

 

Zx10 all the way, Hondele alea vechi sunt pentru fagoti!

 

 

Cam asa se vrea un raspuns!

Defineste clone!!!!

Hondele alea sunt foarte fiabile si aceleasi Honda accelereaza in mod liniar,fapt care ajuta foarte mult in curba,si ca sa fiu sincer pe linie dreapta cam toti am putea sa acceleram cu zx10r dupa ceva experienta...eu cred ca explozia aia de putere de care vorbeste toata lumea imi imaginez cam cum este pentru ca am o vfr800 vtec din 2004,(cum esti mare cunoscator sti ce e vtec-ul).

Sincer si pe mine ma atrage explozia de putere pentru ca da emotii,dar in momentul gresit explozia de putere te poate costa viata(nu stiu cat iti convine sa ai o explozie de putere cand esti aplecat in curba,daca nu dozezi bn acceleratia a dat cu tine de pamant).Intreb pe forum pentru ca e clar ca sunt persoane care au mai multa experienta decat mine si as vrea sa cunosc si parerea lor.

Asfalt uscat tuturor!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuza-ma intelesesem gresit raspunsul tau de dinainte.Cred ca asa o sa fac.

Defineste clone!!!!

Hondele alea sunt foarte fiabile si aceleasi Honda accelereaza in mod liniar,fapt care ajuta foarte mult in curba,si ca sa fiu sincer pe linie dreapta cam toti am putea sa acceleram cu zx10r dupa ceva experienta...eu cred ca explozia aia de putere de care vorbeste toata lumea imi imaginez cam cum este pentru ca am o vfr800 vtec din 2004,(cum esti mare cunoscator sti ce e vtec-ul).

Sincer si pe mine ma atrage explozia de putere pentru ca da emotii,dar in momentul gresit explozia de putere te poate costa viata(nu stiu cat iti convine sa ai o explozie de putere cand esti aplecat in curba,daca nu dozezi bn acceleratia a dat cu tine de pamant).Intreb pe forum pentru ca e clar ca sunt persoane care au mai multa experienta decat mine si as vrea sa cunosc si parerea lor.

Asfalt uscat tuturor!!!!!

Intrebi pe dracu', n-ai fi fost asa de impertinent la al doilea post al tau pe un forum cand ti-a spus Jagi sa le incerci pe amandoua daca nu ai sti cum merge caterinca pe aici. Dar hai sa ne jucam, ca la ce-i afara...

 

VTEC-ul ala si cu "explozia" lui de putere,care e un fel de basinuta mai mica asa, e in pantaloni scurti fata de orice fel de feeling pe care o sa-l ai pe ZX10 2004.

Pe langa multele probleme tehnice (cadru, cutie de viteze, sasiu prea scurt cu posibilitate de voblaj foarte mare, tendinta de wheelie foarte mare in vitezele mici) intr-adevar nici eu nu mi-am luat exact din cauza mentionata de tine, l-am testat si mi-am dat seama ca nu mi-ar placea sa vina diferenta aia de putere cand ma aflu inclinat in curba. End of story!

Altfel, o motocicleta pentru pasionati si experti. Fun factor cel mai mare din cate am testat!

 

Nu am mers pe CBR1000RR 2004-2008, deci nu am nimic de zis la capitolul asta.

» Post actualizat in 23 Oct 2014 13:36

Aceeasi dilema o am si eu acum , eu vreau sa aleg intre cbr 1000 rr 2006-2007 si zx10 2006-2007

 

 

inainte de astea am mai avut - Yamaha r1 2005 , gsxr 1000 2006 , kawasaki zx10-r 2004 (ultimele 3 )

 

 

Intrebarea mea e ... ce sa aleg intre cele doua mentionate sus ? Astept niste argumente pro si contra .

» Post actualizat in 22 Oct 2014 18:41

Pentru colegu de mai sus - zx10 2004 este un motor care are un loc special in inima pentru mine , este foarte brutal in acceleratie , este mic ca si dimensiune pentru un 1000.

 

Marea problema care am avut`o la el a fost ca vobla foarte repede fiind usor , se inclina relativ greoi .

Am eu Zx10 2006-2007. Trebuie sa mentionezi pentru ce-l vrei. Daca il vrei combinat pentru strada si circuit doar asa ocazional, atunci e foarte bun. Iar e important ca geometrie cum stai pe el, eu l-am luat ca mie imi place cum stau pe el, e mai maricel, poate duce si o fata in spate, e destul de polivalent.

 

Pe strada (in limite rezonabile) mi se pare excelenta, nu am ce sa-i reprosez, poate ca are tobe sub sa si nu pot pune genti de textil sa plec cu ea un weekend la mare cu bagaje. Sta bine, accelereaza bine, liniar, franeaza ok pentru strada, saua e destul de moale pentru un touring moderat. Mie imi place tare mult.

 

La circuit e un pic alta mancare de peste, e mai lunga decat altele, suspensia cam ciudata, se cam misca toata motocicleta (dar o fi si de la setari) la acceleratii mai agresive, face un pic de voblaj la blana-blana in linie dreapta (are un amortizor de ghidon stock dar e cam nefericit, altii mai cu experienta mi-au zis ca e doar de aruncat si pus unu' ca lumea), franele fac fading destul de tare chiar si cu placute bune si furtune racing.

 

Una peste alta la banii care se gasesc mi-as lua maine din nou, dar sa nu ai pretentii sa castigi vreun campionat cu el.

 

P.S. A mea are si ceva probleme tehnice, vezi sectiunea "Detinatori de ZX10" daca te intereseaza sa citesti pe acolo.

» Post actualizat in 23 Oct 2014 13:39

P.P.S Nu are nicio problema de cadru sau de cutie de viteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebi pe dracu', n-ai fi fost asa de impertinent la al doilea post al tau pe un forum cand ti-a spus Jagi sa le incerci pe amandoua daca nu ai sti cum merge caterinca pe aici. Dar hai sa ne jucam, ca la ce-i afara...

 

VTEC-ul ala si cu "explozia" lui de putere,care e un fel de basinuta mai mica asa, e in pantaloni scurti fata de orice fel de feeling pe care o sa-l ai pe ZX10 2004.

Pe langa multele probleme tehnice (cadru, cutie de viteze, sasiu prea scurt cu posibilitate de voblaj foarte mare, tendinta de wheelie foarte mare in vitezele mici) intr-adevar nici eu nu mi-am luat exact din cauza mentionata de tine, l-am testat si mi-am dat seama ca nu mi-ar placea sa vina diferenta aia de putere cand ma aflu inclinat in curba. End of story!

Altfel, o motocicleta pentru pasionati si experti. Fun factor cel mai mare din cate am testat!

 

Nu am mers pe CBR1000RR 2004-2008, deci nu am nimic de zis la capitolul asta.

» Post actualizat in 23 Oct 2014 13:36

Am eu Zx10 2006-2007. Trebuie sa mentionezi pentru ce-l vrei. Daca il vrei combinat pentru strada si circuit doar asa ocazional, atunci e foarte bun. Iar e important ca geometrie cum stai pe el, eu l-am luat ca mie imi place cum stau pe el, e mai maricel, poate duce si o fata in spate, e destul de polivalent.

 

Pe strada (in limite rezonabile) mi se pare excelenta, nu am ce sa-i reprosez, poate ca are tobe sub sa si nu pot pune genti de textil sa plec cu ea un weekend la mare cu bagaje. Sta bine, accelereaza bine, liniar, franeaza ok pentru strada, saua e destul de moale pentru un touring moderat. Mie imi place tare mult.

 

La circuit e un pic alta mancare de peste, e mai lunga decat altele, suspensia cam ciudata, se cam misca toata motocicleta (dar o fi si de la setari) la acceleratii mai agresive, face un pic de voblaj la blana-blana in linie dreapta (are un amortizor de ghidon stock dar e cam nefericit, altii mai cu experienta mi-au zis ca e doar de aruncat si pus unu' ca lumea), franele fac fading destul de tare chiar si cu placute bune si furtune racing.

 

Una peste alta la banii care se gasesc mi-as lua maine din nou, dar sa nu ai pretentii sa castigi vreun campionat cu el.

 

P.S. A mea are si ceva probleme tehnice, vezi sectiunea "Detinatori de ZX10" daca te intereseaza sa citesti pe acolo.

» Post actualizat in 23 Oct 2014 13:39

P.P.S Nu are nicio problema de cadru sau de cutie de viteze.

Vezi cum am inteles eu gresit postul lu' Jagi asa ai inteles tu gresit ceea ce am scris eu...cand am scris despre vfr ma refeream ca daca senzatia e ceva de genul ala,la puterea care o are zx10r e destul de periculoasa.Mie personal imi place zx10r foarte mult dar in acelasi timp ma pune pe ganduri treaba asta cu puterea,si din cauza asta intrebam pe cei care detin asa ceva.

P:S: las-o mai usor cu aerele astea"Iar dati de mancare la clone? :)",suntem toti sa vorbim despre pasiunea noastra,asa ca te invit sa te simti egal cu noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest darcocbr

Unii se mai cred si zeii motoarelor pe aici, atotstiutori :crack:

Dar sunt si baieti multi de la care chiar ai ce sa inveti, poti primii un sfat bun. Asa ca nu te stresa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unii se mai cred si zeii motoarelor pe aici, atotstiutori :crack:

Dar sunt si baieti multi de la care chiar ai ce sa inveti, poti primii un sfat bun. Asa ca nu te stresa :P

 

Si de la Niko (the mentalist) a primit sfaturi bune... treaba e ca autorul sa aleaga ceea ce trebuie din comentariul lui, si sa inteleaga ca genul asta de intrebare: "bruce lee vs. van damme" , a fost pusa de muuuulte ori pe acest forum, si de multe ori oamenii au dat sfaturi si raspunsuri pertinente degeaba, ca multi si-au luat tot ce motociclete au vrut ei :D Probabil d-aia o fi zis the mentalist ca e vorba de vreo clona.

 

Un alt sfat bun e al lui Jagi: probeaza ambele motociclete daca ai posibilitatea, si vezi care iti place mai mult. Iar la partea de fiabilitate, mai e si loterie. Nu exista motocicleta SH, mai ales veche de 10 ani, la care sa ai garantia ca o sa mearga fara probleme pana te plictisesti de ea.

Edited by Jorge Lorenzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest darcocbr

Sunt foarte de acord. Iar legat de sfaturile lui JAGI, nu am nimic de reprosat. Omul stie cu ce se mananca rotile astea doua...deci, noroc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

VTEC-ul ala si cu "explozia" lui de putere,care e un fel de basinuta mai mica asa, e in pantaloni scurti fata de orice fel de feeling pe care o sa-l ai pe ZX10 2004.

 

Nu am mers pe CBR1000RR 2004-2008, deci nu am nimic de zis la capitolul asta.

Sustin ideea cu VTEC-ul.Am mers pe un vfr 800 si am tras de ea in primele 3 trepte.In afara de faptul ca se schimba zgomotul dupa 7000 de ture,nu am simtit altceva.Unii descriu ca fiind "un sut in fund":)).

 

Legat de 1000rr,am mers pe un model din 2004.Tragea tare de jos pana la 7000 de ture,apoi se plafona.

Legat de miare,cea mai interesanta senzatia am simtit-o pe un K7 de 1000,pe care am simtit ca imi rupe spatele la propriu.Incepea sa traga de la 3000 si o tinea asa pana cand intra pe rosu.

 

Scuze pentru off topic...Eu unul,dupa ce am vazut ce pot jucariile astea,m-am retras din domeniul vitezanelor.

Legat de fiabilitate,nu prea exista asta ci mobre prost intretinute si folosite neadecvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut la toata lumea si tin sa va multumesc pentru răspunsuri.

GBV-e chestie de cum deschizi gazul,daca deschizi tare in prima nu se simte foarte tare,dar daca esti intr-a 2-a(3-a,4-a s.a.s.m.d)pe la vreo 6000 rpm si deschizi gazul la maxim pe la vreo 6800-7000 rpm se simte ceva cam cum intra turbina la un diesel...

 

Revenind la subiectul principal,am decis că zx10r nu ar fi motorul pentru mine.Vorbim ieri cu un prieten care are un cbr 1000rr imi vorbea foarte bine de suzuki k5...e cineva pe aici care detine un k5 sa imi vorbeasca un pic despre fiabilitatea?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut la toata lumea si tin sa va multumesc pentru răspunsuri.

GBV-e chestie de cum deschizi gazul,daca deschizi tare in prima nu se simte foarte tare,dar daca esti intr-a 2-a(3-a,4-a s.a.s.m.d)pe la vreo 6000 rpm si deschizi gazul la maxim pe la vreo 6800-7000 rpm se simte ceva cam cum intra turbina la un diesel...

 

Revenind la subiectul principal,am decis că zx10r nu ar fi motorul pentru mine.Vorbim ieri cu un prieten care are un cbr 1000rr imi vorbea foarte bine de suzuki k5...e cineva pe aici care detine un k5 sa imi vorbeasca un pic despre fiabilitatea?

Multumesc

I-am dat incepand cu treapta 1 coarna maxima si nimic.E brajeala asta cu vtecu.Modelul mai vechi mi se parea ca trage mai tare.

Legat de K5 am inteles ca sunt printre cele mai fiabile mobre de 1000.

Stiu pe cineva care a avut una si a mers vreo 15000 km si n-o menaja deloc :crack: .

La capitolul frane sta cel mai prost,dar cu o pompa aftermarket si niste furtune se schimba treaba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest darcocbr

Daca la motor ii schimbi toate alea la timp, sau inainte , ce sunt aia 15000 km ? intreb si eu..aiurea :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum spuneam in prima viteză nu se simte mult,si schimbând intr-a 2 rămâi cu toate valvele deschise deci nu poti simti cand se deschid(sutul in fund).Referitor la comparatia mea initiala vfr-ul are decât 107 cai si e destul de urat cand esti aplecat si se deschid si celelalte valve,in concluzie zx10r ar fi un pic de sinucigaș.

 

Nu am inteles treaba cu 15000 km??

Edited by Herrmann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum spuneam in prima viteză nu se simte mult,si schimbând intr-a 2 rămâi cu toate valvele deschise deci nu poti simti cand se deschid(sutul in fund).Referitor la comparatia mea initiala vfr-ul are decât 107 cai si e destul de urat cand esti aplecat si se deschid si celelalte valve,in concluzie zx10r ar fi un pic de sinucigaș.

 

Nu am inteles treaba cu 15000 km??

15000 a stat la el mobra.Cand o cumparase avea deja 45000 km(atat indica ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

incearca o honda CBR1000 f :)... ai toate senzatiile . sau un VF1000F ,,, sou una pe care te simnti in stare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

incearca o honda CBR1000 f :)... ai toate senzatiile . sau un VF1000F ,,, sou una pe care te simnti in stare :)

:funny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de honda nu stiu ce sa zic,respsolul 2005 stiu ca era buna :)

Sigur.Am auzit si eu ca ar avea vreo 30 de cai in plus si ar prinde aprox 400 la ora.Doar de la vopsea :)

 

@initator ACEL model de zx10r e pentru pasionati ,fani .Pentru cei care stiu ce vor si stiu la ce sa se astepte de la motocicleta .E foarte greu de controlat ,intra foarte usor in voblaj.

Daca tu iti pui intrebarea RR sau ZX10 atunci mai bine mai bine mergi pe RR ;)

Edited by Fatal Fury

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest r_amonna

daca zice ca partzaria aia de v-tec da "sut" de putere mai bine sta la 600 daca vrea sport neaparat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca zice ca partzaria aia de v-tec da "sut" de putere mai bine sta la 600 daca vrea sport neaparat...

E ca "barbatii" care au reg..u.lat toata viata prima iubire de la 15ani si care cind s-au dus la curve au zis ca au avut cea mai profesionista femeie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

incearca o honda CBR1000 f :)... Ai toate senzatiile. sau ONU VF1000F ,,, sou Una pe cura te simnti in sguardo :)

Voi ASTIA cu Chef de glume ma intreb daca Erati pregatiti Cand-v ati cumparat ss Primul de 1000 ... Erati toti pe serpentina cu gazul deschis la Massima,

 

daca Zice ca partzaria aia de v-tec da "sut" de putere mai bine sta la 600 daca sportiva neaparat vrea ...

Daca citeai bn posturile Mele AI inteles fi ca vorbeam de momentul Nella cura del sé deschid toate valvele ca "fondo delle Nazioni Unite sut" ...

 

P: S: unuia ii trece cheful sa Ceara sfaturi, sau sa spuna Motore ce Sono (vazand ca discutia ONU devenit daca sunt in sguardo de CEEA ce vreau sa Cumpar, sau ca CEEA ce detin eo partaraie ... sunt multe ss-uri cura Merg INCET) ... era dar inevitabil pentru ca asa e pe la noi, plin de persoane arogante sau atotstiutori ...

Edited by Herrmann

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ca "barbatii" care au reg..u.lat toata viata prima iubire de la 15ani si care cind s-au dus la curve au zis ca au avut cea mai profesionista femeie.

:funny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ASTIA cu Chef de glume ma intreb daca Erati pregatiti Cand-v ati cumparat ss Primul de 1000 ... Erati toti pe serpentina cu gazul deschis la Massima,

 

Daca citeai bn posturile Mele AI inteles fi ca vorbeam de momentul Nella cura del sé deschid toate valvele ca "fondo delle Nazioni Unite sut" ...

 

P: S: unuia ii trece cheful sa Ceara sfaturi, sau sa spuna Motore ce Sono (vazand ca discutia ONU devenit daca sunt in sguardo de CEEA ce vreau sa Cumpar, sau ca CEEA ce detin eo partaraie ... sunt multe ss-uri cura Merg INCET) ... era dar inevitabil pentru ca asa e pe la noi, plin de persoane arogante sau atotstiutori ...

Mi-a luat-o razna pc-ul...traducere:

Voi astia cu chef de glume ma intreb daca erati pregatiti cand v-ati cumparat primul ss de 1000...erati toti pe serpentine cu gazul deschis la maxim

 

Pentru r_amona

Daca citeai bn posturile mele ai fi inteles ca vorbeam despre momentul in care se deschid toate valvele ca "sut in fund"

 

P:S.unuia ii trece cheful sa ceara sfaturi,sau sa spuna ce motor are(vazand ca discutia a devenit daca sunt in stare de ceea ce vreau sa cumpar,sau ca ceea ce detin eu e o partaraie...sunt multe ss-uri care merg incet)...dar era inevitabil pentru ca asa e pe la noi,plin de persoane arogante sau atotstiutori

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest r_amonna

:)))))) eu chiar n-am glumit, daca tie o vaca mare si grea si fara cai ti se pare ca are "sut in fund" chiar nu e momentul sa-ti iei miar inca, fie si rr-ul care e cel mai slab miar ever.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest darcocbr

@HERRMANN , am mai spus-o si ma simt nevoit sa intervin din nou :crack:

Tu chiar nu vrei sa intelegi ca aici sunt multi ZEI ai motoarelor si ATOTSTIUTORI ?????

Ia-ti frate ce motor iti place tie, nu lua in seama forumul ! E singurul mod si singurul loc unde unii se cred stapani si se pot lauda, ca in rest PRAF !

Edited by darcocbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...