rylalex Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 E alimentarea, n-ai treaba cu TPS. Pe loc nu iti face figuri pentru ca nu ai nevoie de debit de benzina mare pentru a ajunge la 12 000. Sunt 2 posibilitati: - unul sau mai multe carburatoare se goleste mai repede de benzina decat se poate umple => orificii cuie pontou infundate - unul sau mai multe carburatoare nu ofera debitul cerut de clapeti => main jet infundat sau membrane vacuum futilizate. Sunt 99% convins ca nu ai curatat bine carburatoarele. Ai scos membranele de vacuum, Jeturile, plutitoarele si cuiele ? Dupa ce faci asta dai abundent cu spray de curatat carburatoare (un tub la toate 4), apoi suflii cu aer, montezi totul la loc, verifici reglajul la aer sa fie ca la carte dupa care se face sincronizarea, care nu are efecte doar la mersul la relanti, asa cum spun unii pe aici. Primul surub regleaza balansul intre carb 1 si 2, al 3-lea surub regleaza balansul intre 3 si 4 apoi al doilea regleaza intre 1,2 si 3,4. Daca nu ai inteles mai nimic din ce ti-am scris atunci fii sigur ca nici treaba nu ai facut-o bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Problema se manifesta in timp ce sunt pe ea, adica: Merg in prima viteza, la ralanti, ii dau demaraj pana ajunge turometrul la maxim, trage foare bine, functioneaza un timp, dupa incepe sa piarda din putere, sa intrerupa,sa dea rateuri! La ce temperatura se manifesta problema? Daca ai furtunurile de benzina rutate gresit, se pot gatui. Problema e accentuata cand se incalzesc pentru ca sunt mult mai flexibile si poti avea debitul intrerupt aproape complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Decembrie 22, 2014 Autor Share Postat Decembrie 22, 2014 (editat) Problema se manifesta la orice temperatura!La curatarea carburatoarelor am scos mebmranele,cuiele,jiglerele,plutitoarele!am folosit un spray "cabr cleaner",sau ceva de genu!In afara de mizeria care era la membrane(datorita fostului proprietare care a circulat un timp cu filtru rupt),carburatorul se prezinta ok,curat!La reglaje nu am umblat pe nicaieri! Pompa de benzina am schimbat-o azi,dar problema persista!O sa schimb bujiile astazi! Editat Decembrie 22, 2014 de pixucs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 masoara gap-ul cu o lera - daca ai mai mult de 0.9 se schimba. Vrifica sa fie bujii de honda, adica sa arate asa (codul NGK CR9EH9) Unii isteti folosesc CR9E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Problema se manifesta la orice temperatura!La curatarea carburatoarelor am scos mebmranele,cuiele,jiglerele,plutitoarele!am folosit un spray "cabr cleaner",sau ceva de genu!In afara de mizeria care era la membrane(datorita fostului proprietare care a circulat un timp cu filtru rupt),carburatorul se prezinta ok,curat!La reglaje nu am umblat pe nicaieri! Pompa de benzina am schimbat-o azi,dar problema persista!O sa schimb bujiile astazi! Nu inteleg, cum adica la orice temperatura, ai dus motorul in limitare fara sa il fi incalzit inainte?! Oricum, las-o mai usor cu turatul motorului pe loc, indiferent de temperatura... Mai verifica odata integritatea membranelor vacumatice, uita-te atent dupa posibile fisuri. Verifica garniturile, in special o-ring-urile, cel de la traseul de vacum din capacele superioare si cel de la tuburile emulsoare, cuiele pontou, etc. Nu in ultimul rand refa nivelul, desi crezi ca nu te-ai atins de reglaje, odata ce ai umblat la plutitoare este foarte probabil sa le fi modificat pozitia. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 cel mai sigur mod de a verifica membranele de vacuum este sa pornesti motorul cu filtrul de aer dat jos astfel incat sa vezi clar in timp ce accelerezi cat de bine deschide fiecare membrana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 toata problema este din carburatoare , care sunt dereglate . nu sunt curatate cum trebuie(lipsa scule pt curatare ), nu sunt reglate cum trebuie (lipsa informatie +practica) .la primavara tot aici pe forum se va incerca reparatia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 cel mai sigur mod de a verifica membranele de vacuum este sa pornesti motorul cu filtrul de aer dat jos astfel incat sa vezi clar in timp ce accelerezi cat de bine deschide fiecare membrana. Carburatoarele CV depind de vacumul de pe admisie. Cu jiglerele originale fara filtrul de aer si cutia sa motorul nu merge bine... » Post actualizat in 23 Dec 2014 19:03 Oricum, nu cred ca are membranele fisurate, cel putin nu grav, deoarece ar trebui sa apara "stranuturi" la ture mici si rateuri la ture mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Decembrie 24, 2014 Autor Share Postat Decembrie 24, 2014 (editat) Problema s-a rezolvat!De vina erau bujiile (denso) !Nu au probleme vizibile, dar cert este ca am pus altele noi,si merge fara probleme!Abia astept soarele de maine!Multumesc tuturor care au dorit sa ma ajute!Sper ca topicul meu sa fie de folos! Editat Decembrie 24, 2014 de pixucs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 Eu as incepe cu un set de bujii noi... Exact ce am precizat in urma cu 3 zile! In fine...bine ca ai rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Decembrie 25, 2014 Autor Share Postat Decembrie 25, 2014 Mulumesc!M-a indus in eroare faptul ca pe cric se tura fara problele! O intrebare off-topic...Robinetul de la rezervor are 3 pozitii!Sus, Inchis, jos!Cum trebuie sa il las?sus sau jos?Stiu ca una dintre pozitiii,e rezerva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 Salut, Fig 1- inchis Fig 2- deschis/ON Fig 3- rezerva » Post actualizat in 25 Dec 2014 17:45 Salut, Fig 1- inchis Fig 2- deschis/ON Fig 3- rezerva In perioada de stationare, bineinteles ca inchis_fig 1, spre stanga. Cu celelalte pozitii sper ca nu ai probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Decembrie 25, 2014 Autor Share Postat Decembrie 25, 2014 ms frumos!Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChitZu Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Eu in momentul de fata am cam aceeasi problema, cu mentiunea ca eu nu pierd din putere, la mine doar "topaie" motocicleta de la 7000 8000 de ture in sus. Am schimbat bujii, spalat filtru aer, carburatie facuta dar am ramas cu aceleasi probleme.Sfatul pe care l-am primit a fost sa schimb kitul de lant, fiind lantul intins la maxim si probabil uzat inegal transmite vibratii in toata motocicleta. In Ianuarie, Februarie o sa schimb kitul de lant si sper sa rezolv problema. Teoretic daca pe N se tureaza bine si motorul functioneaza normal la turatii de 7000 + problema ar trebui sa fie in alta parte. Salutare, Feedback dupa schimbarea kitului de lant. = > am rezolvat problema de mai sus !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Salutare, Feedback dupa schimbarea kitului de lant. = > am rezolvat problema de mai sus !!!! Un exercitiu de fair play Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 la kitul de lant te-ai uitat?. Parca te-am intrebat....dar deja voi ati vrut sa faceti schimb de motor si instalatie electrica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChitZu Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Colegul care a creat topicul avea problema pe partea electrica (bujii), la mine desi se manifesta aproximativ la fel, cauza a fost lantul. Mai multe detalii pe pag. 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) Colegul care a creat topicul avea problema pe partea electrica (bujii), la mine desi se manifesta aproximativ la fel, cauza a fost lantul. Mai multe detalii pe pag. 1. Pe viitor tine minte sa-ti verifici lantul din cand in cand, chiar daca nu e intins peste limita admisa poate fi asa cum ai patit si tu si eu intins neuniform. Cand il ungi invarte si observa daca lantul urca si coboara, daca face treaba asta trebuie vazut, lant intins neuniform sau pinioane. Editat Martie 23, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.