Sari la conținut

Problema : CBR F4(carburatie) ma zgaltaie in turatii


pixucs
 Share

Postări Recomandate

E alimentarea, n-ai treaba cu TPS.

 

Pe loc nu iti face figuri pentru ca nu ai nevoie de debit de benzina mare pentru a ajunge la 12 000.

Sunt 2 posibilitati: - unul sau mai multe carburatoare se goleste mai repede de benzina decat se poate umple => orificii cuie pontou infundate

- unul sau mai multe carburatoare nu ofera debitul cerut de clapeti => main jet infundat sau membrane vacuum futilizate.

 

Sunt 99% convins ca nu ai curatat bine carburatoarele. Ai scos membranele de vacuum, Jeturile, plutitoarele si cuiele ? Dupa ce faci asta dai abundent cu spray de curatat carburatoare (un tub la toate 4), apoi suflii cu aer, montezi totul la loc, verifici reglajul la aer sa fie ca la carte dupa care se face sincronizarea, care nu are efecte doar la mersul la relanti, asa cum spun unii pe aici. Primul surub regleaza balansul intre carb 1 si 2, al 3-lea surub regleaza balansul intre 3 si 4 apoi al doilea regleaza intre 1,2 si 3,4. Daca nu ai inteles mai nimic din ce ti-am scris atunci fii sigur ca nici treaba nu ai facut-o bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema se manifesta in timp ce sunt pe ea, adica: Merg in prima viteza, la ralanti, ii dau demaraj pana ajunge turometrul la maxim, trage foare bine, functioneaza un timp, dupa incepe sa piarda din putere, sa intrerupa,sa dea rateuri!

 

La ce temperatura se manifesta problema?

Daca ai furtunurile de benzina rutate gresit, se pot gatui. Problema e accentuata cand se incalzesc pentru ca sunt mult mai flexibile si poti avea debitul intrerupt aproape complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema se manifesta la orice temperatura!La curatarea carburatoarelor am scos mebmranele,cuiele,jiglerele,plutitoarele!am folosit un spray "cabr cleaner",sau ceva de genu!In afara de mizeria care era la membrane(datorita fostului proprietare care a circulat un timp cu filtru rupt),carburatorul se prezinta ok,curat!La reglaje nu am umblat pe nicaieri!

Pompa de benzina am schimbat-o azi,dar problema persista!O sa schimb bujiile astazi!

Editat de pixucs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema se manifesta la orice temperatura!La curatarea carburatoarelor am scos mebmranele,cuiele,jiglerele,plutitoarele!am folosit un spray "cabr cleaner",sau ceva de genu!In afara de mizeria care era la membrane(datorita fostului proprietare care a circulat un timp cu filtru rupt),carburatorul se prezinta ok,curat!La reglaje nu am umblat pe nicaieri!

Pompa de benzina am schimbat-o azi,dar problema persista!O sa schimb bujiile astazi!

Nu inteleg, cum adica la orice temperatura, ai dus motorul in limitare fara sa il fi incalzit inainte?! Oricum, las-o mai usor cu turatul motorului pe loc, indiferent de temperatura...

 

Mai verifica odata integritatea membranelor vacumatice, uita-te atent dupa posibile fisuri. Verifica garniturile, in special o-ring-urile, cel de la traseul de vacum din capacele superioare si cel de la tuburile emulsoare, cuiele pontou, etc. Nu in ultimul rand refa nivelul, desi crezi ca nu te-ai atins de reglaje, odata ce ai umblat la plutitoare este foarte probabil sa le fi modificat pozitia.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata problema este din carburatoare , care sunt dereglate . nu sunt curatate cum trebuie(lipsa scule pt curatare ), nu sunt reglate cum trebuie (lipsa informatie +practica) .la primavara tot aici pe forum se va incerca reparatia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai sigur mod de a verifica membranele de vacuum este sa pornesti motorul cu filtrul de aer dat jos astfel incat sa vezi clar in timp ce accelerezi cat de bine deschide fiecare membrana.

 

Carburatoarele CV depind de vacumul de pe admisie. Cu jiglerele originale fara filtrul de aer si cutia sa motorul nu merge bine...

» Post actualizat in 23 Dec 2014 19:03

Oricum, nu cred ca are membranele fisurate, cel putin nu grav, deoarece ar trebui sa apara "stranuturi" la ture mici si rateuri la ture mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema s-a rezolvat!De vina erau bujiile (denso) !Nu au probleme vizibile, dar cert este ca am pus altele noi,si merge fara probleme!Abia astept soarele de maine!Multumesc tuturor care au dorit sa ma ajute!Sper ca topicul meu sa fie de folos!

Editat de pixucs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as incepe cu un set de bujii noi...

 

Exact ce am precizat in urma cu 3 zile! In fine...bine ca ai rezolvat :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulumesc!M-a indus in eroare faptul ca pe cric se tura fara problele!

 

O intrebare off-topic...Robinetul de la rezervor are 3 pozitii!Sus, Inchis, jos!Cum trebuie sa il las?sus sau jos?Stiu ca una dintre pozitiii,e rezerva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Fig 1- inchis

Fig 2- deschis/ON

Fig 3- rezerva


» Post actualizat in 25 Dec 2014 17:45

Salut,

Fig 1- inchis

Fig 2- deschis/ON

Fig 3- rezerva

 

In perioada de stationare, bineinteles ca inchis_fig 1, spre stanga. Cu celelalte pozitii sper ca nu ai probleme..

post-74268-0-01574900-1419511836_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

 

Eu in momentul de fata am cam aceeasi problema, cu mentiunea ca eu nu pierd din putere, la mine doar "topaie" motocicleta de la 7000 8000 de ture in sus. Am schimbat bujii, spalat filtru aer, carburatie facuta dar am ramas cu aceleasi probleme.Sfatul pe care l-am primit a fost sa schimb kitul de lant, fiind lantul intins la maxim si probabil uzat inegal transmite vibratii in toata motocicleta.
In Ianuarie, Februarie o sa schimb kitul de lant si sper sa rezolv problema.
Teoretic daca pe N se tureaza bine si motorul functioneaza normal la turatii de 7000 + problema ar trebui sa fie in alta parte.

 

Salutare,

 

Feedback dupa schimbarea kitului de lant. = > am rezolvat problema de mai sus !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Feedback dupa schimbarea kitului de lant. = > am rezolvat problema de mai sus !!!!

Un exercitiu de fair play :peace: Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegul care a creat topicul avea problema pe partea electrica (bujii), la mine desi se manifesta aproximativ la fel, cauza a fost lantul.

 

Mai multe detalii pe pag. 1.

Pe viitor tine minte sa-ti verifici lantul din cand in cand, chiar daca nu e intins peste limita admisa poate fi asa cum ai patit si tu si eu intins neuniform.

Cand il ungi invarte si observa daca lantul urca si coboara, daca face treaba asta trebuie vazut, lant intins neuniform sau pinioane.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...