Ravenitza Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Ola! Vreau sa adaug o noua achizitie: o motocicleta pentru enduro-cross. M-am decis intr-un final, dupa ce am gustat putin 4x4 offroad sa imi cumpar motocicleta nu neaparat inmatriculabila, pentru enduro prin munti. Ma intereseaza sa fie: - cat mai usoara: am 53 kg, ma descurc f bine cu manevratul motocicletelor dar la enduro cazi de prea multe ori incat sa ridic o motocicleta grea de atatea ori. - o problema ar fi si inaltimea: eu am 1.70....dar cu greutatea mea motocicletele nu se lasa mai jos...deci va trebui sa ajung macar cu un picior jos cum trebuie. Pe Husqvarna TE125 o inclin enorm de mult ca sa o pot tine pe un picior...si nu mi se pare ok. - ma intereseaza pt trasee de offroad, drumuri forestiere, munti, piatra, noroi... deci nu campii - sa nu fie nici foarte stricacioasa, revizii si mentenanta am unde sa fac, dar nu prea am timp de reparatii si sa tinem cont si de partea financiara. - suma de achizitie 2000 euro maxim...pt ca mai trebuie si echipament Deci, dragii mei, ce moto imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 (editat) Honda crfx 250.Motor in 4T.Stiu ca e model destul de nou si nu cred ca e ieftin. http://powersports.honda.com/COMPETITION/2013/CRF250X/specifications.aspx Editat Noiembrie 13, 2014 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutumario Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 ..Deci...dupa cerintele tale mi-ai dat sah-mat....ne gandim !! zi buna !! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Salut, uite ca ne reintalnim dupa ani si ani pe forum SLR ul tau era o optiune dar prea soft. Acum 6-7 ani cand ne mai vedeam si live umblam dupa un girl-endure pt. prietena mea. atunci a fost un Suzuki DR 250, l-am dat de mult dupa ce ne-a servit cu brio. acum modelul asta e cam greu de gasit. una din putinele tale optiuni ar fi Honda CRF 230 . Cea de 250 e prea inalta si dura si necesita intretinere in regim de competitie (schimbat uleiuri si piese des)-nu ai nevoie de asa.ceva. am vazut un singur CRF 230 pe bikeshop, din 2005, tot a unei fete, nu merge sa pun linkul, cauta acolo, e din Alba Iulia. sau da-mi cerere pe FB, iti dau acolo linkul. Si daca mai ai intrebari despre modelul asta si altele, cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 13, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2014 .Deci...dupa cerintele tale mi-ai dat sah-mat....ne gandim !! zi buna !! ))) Crezi ca degeaba am facut topicul? Din pacate pentru fete mereu e mai greu capitolul moto... Salut, uite ca ne reintalnim dupa ani si ani pe forum SLR ul tau era o optiune dar prea soft. Acum 6-7 ani cand ne mai vedeam si live umblam dupa un girl-endure pt. prietena mea. atunci a fost un Suzuki DR 250, l-am dat de mult dupa ce ne-a servit cu brio. acum modelul asta e cam greu de gasit. una din putinele tale optiuni ar fi Honda CRF 230 . Cea de 250 e prea inalta si dura si necesita intretinere in regim de competitie (schimbat uleiuri si piese des)-nu ai nevoie de asa.ceva. am vazut un singur CRF 230 pe bikeshop, din 2005, tot a unei fete, nu merge sa pun linkul, cauta acolo, e din Alba Iulia. sau da-mi cerere pe FB, iti dau acolo linkul. Si daca mai ai intrebari despre modelul asta si altele, cu placere. Hehe, imi mare parte imi aduc aminte. Well precum vezi imi doresc sa ma reintorc pe enduro, dar de data asta la un alt nivel. SLR-ul este o motocicleta enduro touring si toate modelele din clasa asta sunt prea mari si grele pentru ce vreau eu. Varianta asta am scos-o din competitie dupa ce m-am plimbat si cu r1200gs ...care stie si offroad...dar daca l-am scapat, naiba il mai ridica singura. Pe cand motoarele de enduro cross nu imi creeaza mari dificultati. Ideea e ca de la Husqvarna de exemplu, cu moto pe cric eu nu ajung nici cu varful piciorului jos ) O dau de pe cric si o tin pe o parte foarte inclinata, fara pb...dar in manevre nu stiu cat de usor o sa-mi fie asta. Asa ca mai astept pareri eventual si de la fete care practica asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Vlad Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Exista barbati mai pitici decat tine pe motorete mai puternice, deci nu iti face prea mult griji cu greutatea ptr ca ai picioarele lungi iar asta conteaza mai mult decat kile multe, in padure...si in general:d ne-stricacioase la 2 mii sint cam doar japonezele...ptr un ktm ar ajunge de ceva mai vechiut, deci sanse sa stai cu ea pe bara chit ca gasesti piese la colt . Ce ti-au recomandat baietii mai sus...drz-ul si crf-ul de 250 sint fix ce ai nevoie ptr primul an de distractie » Post actualizat in 13 Nov 2014 11:41 Se poate scobi si reface shaua la nevoie iar in picioare vei avea niste cizme cu talpa de aprox 3cm deci vei fi ok, focuseaza-te pe orice prinzi prin anunturi cu motorizare 250 4t, parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 (editat) Fetele aleg, in general motorete usoare pt enduro. Mai precis 2T. 125 sau 200cc. 4T doar Freride-ul 350 de la KTM ar fi mai usor. Cat despre inaltime, la 170cm nu ai probleme cu nici o mobra enduro. La enduro, terenul este inclinat si ajungi cu piciorul jos pe partea cu dealul. Pe partea cu valea nici 2m daca ai nu ajungi cu piciorul jos. Bineinteles, se mai poate scobi saua, cobora din telescoape, etc.. Si oricum, pt persoane foarte scunde, exista mobre cu roti 19/16, 17/14.... e adevarat motocross, nu enduro. DRZ-ul, CRF-ul 230, etc, nu vrei sa le scapi pe jos. Nu ca ar fi foarte grele dar le distrugi. Nu sunt modele specifice de enduro si nu sunt construite sa reziste la tavaleala. Sunt pt navetistii de la tara sau sa-ti inspectezii vastele pasuni ale fermei. Editat Noiembrie 13, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Vlad Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 cam greu sa te inscrii in buget cu un 125-200 care sa nu se strice des si sa nu fie vreun Mx vandut unui necunoscator ca fiind enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 13, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2014 Dar CRF-ul 250 ce are? de ce sa se distruga usor, cu ce e mai diferit fata de alte moto mx? Am vazut ca multa lume fuge de 125, de ce? La fel si de 2t...majoritatea recomandati 4t. De ce? Am uitat sa va spun, am multe intrebari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Vlad Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 ia-ti timp sa studiezi putin fenomenul, modelele, diferentele intre 2 si 4t caci nu vei putea asimila cu adevarat atatea raspunsuri cate ti se vor da ai cateva luni bune ptr asta . un 2t, chiar daca mai usor, cere o mana mult mai experimentata si chiar daca mergi bine pe strada, cam 80% din cunostintele tale vor fi anulate in teren Mx se refera la motocross, motorete care nu prea au ce cauta decat pe circuit sau la campie , ca sa nu dai bani in plus pe echiparile unei motorete enduro autentice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Ma bucur ca ai memorie , nu ca altii . crf 230 e mult mai joasa la sa decat orice alt enduro de competitie, are 108 kg- f.putin si pt. ca are centrul de greutate mai jos se simte mai usoara decat altele mai usoare, -nu o scapi in lateral ca pe husqv si alte hard-enduro, e manevravila, prietenoasa, schimbi consumabile mult mai rar, e mai mica constructiv, o poti ridica si manevra mai usor. Singurul de dezvantaj-nu se inmatriculeaza dar am vazut si unele inmatriculate in Ro . Steve de la brebu Nou are multe in dotare si le foloseste pt. plimbari cu turistii. CRF 250 e intr-adevar cea mai prietenoasa dintre enduro competition bikes dar 230 e excelenta de incepatori/fete, a fost create pt. cumparatorii astia. oameni buni, m-am dat cu toate modelele - voi v-ati dat ?, nu indrumati gresit fata daca are si alte optiuni . Fac sportul asta de 25 de ani. Intr-adevar, dupa CRF 230, vin si restul in functie de caracteristici tehnice si buget . Mai sunt destule, Scorpa T-ride 250 cu motor de WR, SHERCO x-RIDE, KTM Freeride 250 sau 350, noua Beta 300 X trainer lansata sapt.trecuta la salonul de la Milano . Astea sunt de fete . daca nu ma credeti, intrebati-le pe fetele din enduro competition- De pilda Andreea Goga , care dupa ce a trecut de episoadele CRF , WR si EXC a ajuns la KTM Freeride 250 si se simte mult mai bine pe asa ceva . Conteaza la motocicleta cat de usoara se simte, inaltimea la sa si cuplul in primul rand, apoi putere, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 (editat) crf 230 nu e de competitie. E un drz mai mic. https://www.google.ro/search?q=honda+crf+230&client=firefox-a&hs=TqF&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=AqFkVOfuIIP5ygOtsILgBw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=925 Editat Noiembrie 13, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 13, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2014 ia-ti timp sa studiezi putin fenomenul, modelele, diferentele intre 2 si 4t caci nu vei putea asimila cu adevarat atatea raspunsuri cate ti se vor da ai cateva luni bune ptr asta . un 2t, chiar daca mai usor, cere o mana mult mai experimentata si chiar daca mergi bine pe strada, cam 80% din cunostintele tale vor fi anulate in teren Mx se refera la motocross, motorete care nu prea au ce cauta decat pe circuit sau la campie , ca sa nu dai bani in plus pe echiparile unei motorete enduro autentice Ma bucur ca ai memorie , nu ca altii crf 230 e mult mai joasa la sa decat orice alt enduro de competitie, are 108 kg- f.putin si pt. ca are centrul de greutate mai jos se simte mai usoara decat altele mai usoare, -nu o scapi in lateral ca pe husqv si alte hard-enduro, e manevravila, prietenoasa, schimbi consumabile mult mai rar, e mai mica constructiv, o poti ridica si manevra mai usor. Singurul de dezvantaj-nu se inmatriculeaza dar am vazut si unele inmatriculate in Ro Steve de la brebu Nou are multe in dotare si le foloseste pt. plimbari cu turistii. CRF 250 e intr-adevar cea mai prietenoasa dintre enduro competition bikes dar 230 e excelenta de incepatori/fete, a fost create pt. cumparatorii astia. oameni buni, m-am dat cu toate modelele - voi v-ati dat ?, nu indrumati gresit fata daca are si alte optiuni . Fac sportul asta de 25 de ani. Intr-adevar, dupa CRF 230, vin si restul in functie de caracteristici tehnice si buget . Mai sunt destule, Scorpa T-ride 250 cu motor de WR, SHERCO x-RIDE, KTM Freeride 250 sau 350, noua Beta 300 X trainer lansata sapt.trecuta la salonul de la Milano . Astea sunt de fete . daca nu ma credeti, intrebati-le pe fetele din enduro competition- De pilda Andreea Goga , care dupa ce a trecut de episoadele CRF , WR si EXC a ajuns la KTM Freeride 250 si se simte mult mai bine pe asa ceva . Conteaza la motocicleta cat de usoara se simte, inaltimea la sa si cuplul in primul rand, apoi putere, etc. Mai m-ati convins, o sa imi caut ceva de 230-250 in 4t. Ideea fiind sa intre si in valoarea de 2000 euro...asta daca nu mi se pune pata si vand Honda. Dar mai vedem cum stau lucrurile in primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 (editat) Asa e, Andrei dar a zis Ravenitza ca vrea sa mearga la competitii ? asta e de beginner, se da si ea si daca ii place si simte nevoia de mai mult, isi ia ceva mai puternic/mai performant. sa stii ca un baiat Maluselu s-a dat 2 ani la endurocros cu CRF 230, a facut fata celorlalti cu motoare de competitie si motorul n-a cedat. sunt f.fiabile chiar daca sunt facute in brazilia. Steve Palmer e f. multumit de ele , rezista la toate cazaturile incepatorilor. Nu stiu de ce esti asa inversunat impotriva modelului asta. ai mers pe vreuna ca sa iti dai cu parerea sau ai avut prieteni care sa aiba ? eu am mers si mi s-a parut f. faina pt. incepatori/adolescenti/fete/oameni mai batrani sau fara pretentii de performanta, trebuie si categoriile astea sa aiba macar cateva modele in lumea asta pt.ei si voi ii indreptati spre cele de competitie care sunt pentru cei cat de cat experimentati sau macar adaptati fizic la asa ceva, nu inteleg de ce ? Rave, am mers pe ceva in bugetul tau, e suficient pt. inceput , asculta-ma, altfel sigur puteam sa recomand KTM Freeride dar e scump si inca nu e cazul daca iti faci treaba si cu CRF 230. Scorpa si Sherco nu prea se gasesc, sunt cam exotice si destul de scumpe. Editat Noiembrie 13, 2014 de Bogdan Secelean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Uite o fata scunda. D-abia ajunge cu varful cizmei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 13, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2014 (editat) Asa e, Andrei dar a zis Ravenitza ca vrea sa mearga la competitii ? asta e de beginner, se da si ea si daca ii place si simte nevoia de mai mult, isi ia ceva mai puternic/mai performant. sa stii ca un baiat Maluselu s-a dat 2 ani la endurocros cu CRF 230, a facut fata celorlalti cu motoare de competitie si motorul n-a cedat. sunt f.fiabile chiar daca sunt facute in brazilia. Steve Palmer e f. multumit de ele , rezista la toate cazaturile incepatorilor. Nu stiu de ce esti asa inversunat impotriva modelului asta. ai mers pe vreuna ca sa iti dai cu parerea sau ai avut prieteni care sa aiba ? eu am mers si mi s-a parut f. faina pt. incepatori/adolescenti/fete/oameni mai batrani sau fara pretentii de performanta, trebuie si categoriile astea sa aiba macar cateva modele in lumea asta pt.ei si voi ii indreptati spre cele de competitie care sunt pentru cei cat de cat experimentati sau macar adaptati fizic la asa ceva, nu inteleg de ce ? Rave, am mers pe ceva in bugetul tau, e suficient pt. inceput , asculta-ma, altfel sigur puteam sa recomand KTM Freeride dar e scump si inca nu e cazul daca iti faci treaba si cu CRF 230. Scorpa si Sherco nu prea se gasesc, sunt cam exotice si destul de scumpe. Da, am mai citit cateva articole despre motoreta asta si toti o recomanda pentru incepatori si toti sunt f incantati de ea. Deci m-ai convins, stai linistit. Fac ce fac eu si tot la Honda raman ))) Editat Noiembrie 13, 2014 de Ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 125 sau 200, cum zice Andrei. Iar cu inaltimea, o poti lasa jos din suspensii, defapt la orice motocicleta poti face asta, dar la 2t fata de 4t difera greutatea si iti va fi mai usor cu un 2t, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 13, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2014 125 sau 200, cum zice Andrei. Iar cu inaltimea, o poti lasa jos din suspensii, defapt la orice motocicleta poti face asta, dar la 2t fata de 4t difera greutatea si iti va fi mai usor cu un 2t, zic eu. Da dar 2t este pt cineva mai experimentat din ce am inteles eu. Iar pt inceput nu prea am ce sa fac cu asa ceva. Plus, foarte important: vreau cu pornire la buton!!!! ) Vreau sa ma dau nu sa obosesc cu pornirea la pedala... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 KTM 200 EXC, 250 EXC-F, Yamaha WR250F, Honda CRF250X la 2T ai mobra usoara la 4T motorul e fiabil + pornire buton(mai putin efort fizic) la 2000e gasesti 200exc in stare buna (in ordinea care le-am scris le si recomand) daca vrei musai cu pornire la buton in 2000e gasesti doar 4T si in banii astia nu cred ca vei gasi un ktm 250 4t in mintile lui(sau na...) cauta yamaha wr250f 2003-2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 la 2000 e nu iti vei lua nici un fel de motoreta in 2t cu pornire la buton ) deci 4t rulz ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 13, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2014 la 2000 e nu iti vei lua nici un fel de motoreta in 2t cu pornire la buton ) deci 4t rulz ) pai si eu ce am zis? Ca vreau 4t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 /index.php?/topic/720340-vanzare-yamaha-wr-250-f-an-2003-iasi/ » Post actualizat in 13 Nov 2014 14:03P.S. Nu stiu daca e cu pornire la buton... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Vezi ca are TEO pusa la bazar o Honda CRFX 250 cu big bore. Are si seaua scobita, si este lasata din suspensie. Am iesit eu acum 2 saptamani cu motocicleta aia si merge super bine. Si cu banii te intelegi sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Vlad Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Orice ai lua, nu iti strica placerea inceputului ( de care depinde continuarea sau renuntarea la acest hobby/sport ) prin a lua ceva fara pornire la buton...in rest, nu te uita la prea multe detalii ca e cale luunga pana sa iti dai seama de setari si fineturi . Bafta multa si asteptam intrebarile despre echipament acum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 13, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2014 Merci baieti. Motoreta insa nu o voi lua acum ci abia in primavara. Iarna asta ramanem la achizitionat echipament special pt enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.