Sari la conținut

Accident moto Bucuresti 13.11


foxxbiker
 Share

Postări Recomandate

Va e rusine sa recunoasteti ca sunteti niste buni crestini de fapt: cand cineva va taie calea (sa va faca rau) voi intoarceti obrazul :bow: Cica va uitati in oglinda, as!

 

Cred ca si colegul din clip se indrepta spre Daniel de la Patriarhie.

 

bre, matale ai vazut filmuletu???? asta era la 100m cand a inceput omu traversarea pt a intra pe partea hailanta... ce taiat de fatza visezi????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 132
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bre, matale ai vazut filmuletu???? asta era la 100m cand a inceput omu traversarea pt a intra pe partea hailanta... ce taiat de fatza visezi????

Dar tu ai urmarit topicul? Am fost primul care i-a zis asta dar vad ca toata lumea pune accent pe privitul in oglinzi si frana de urgenta, de parca toate accidentele se evita in ultimii metri.

 

De anticipare nu a auzit nimic.

 

Si nici sarcasmul din comentariul meu nu l-ai detectat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat la filmulet de vreo cateva ori. nenea ala apare in peisaj pe la secunda 13 si accidentu se întâmplă la secunda 20.

ai avut minim 50 de metri in care sa eviti fara ca macar sa franezi in vreun fel. hai sa fim seriosi. te uitai pe dealuri si ii dadeai găzet ca si cum ai fi fost singur pe strada desi l-ai vazut pe ala cand iesea de pe straduta. la unghiul la care era masina cum sa crezi ca merge inainte ?!?

toti facem cacaturi dar hai sa privim realitatea nu te-ai uitat la drum si te-ai trezit langa ala. iar legat de vinovatie....tu erai pe banda 2 cand ala se afla pe banda 2 deja si facea manevra pentru a intra pe banda 3. pe baza filmarii ce prioritate aveai tui pe banda 3 ?

daca mergeai drept nu pateai nimic :)

poate ala s-a si asigurat si te-a vazut pe banda 2 si de asta nici nu s-a mai grabit sa elibereze banda 3 ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ala s-a si asigurat si te-a vazut pe banda 2 si de asta nici nu s-a mai grabit sa elibereze banda 3 ....

 

radem, glumim dar nu parasim incinta

invinovatim omul ca nu stie sa anticipeze, sa franeze si nu a fost nici atent, dar fara fabulatii d-astea cu "ala s-a asigurat"

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, vezi ca la scoala e una si pe strada e alta.

 

Am vazut si eu in poligon la Ilioara exercitii pentru franare de urgenta - Vezi conul ala de acolo? Mergi pana in dreptul lui cu 40km/h si cand ajungi acolo franezi brusc.

Foarte frumos doar ca aia nu se cheama franare de urgenta. Pilotul stie de fapt ca va frana peste 100 de metri, are tot timpul din lume sa se pregateasca, sa-si ajusteze pozitia, sa se gandeasca la ce face etc.

 

In lumea reala lucrurile stau cam asa. Mergi frumos cu 60-70km/h si te trezesti ca iese unul de pe o straduta chiar in fata ta. Se mai si sperie si pune frana ca sa iti blocheze drumul complet.

Fac o paranteaza, oare sunt eu nebun sau la noi aproape la fiecare intersectie cu o straduta laterala se gaseste cate o dubita parcata astfel incat sa nu se mai vada nimic (nici ala care merge pe drumul cu prioritate nu vede ce se intampla pe straduta, nici ala care vrea sa iasa de pe straduta pe drumul prinicipal nu vede ce se intampla?

 

Asa, ia sa vedem cat timp mai ai pe strada sa te gandesti cum sa dozezi ambele frane perfect daca se intampla o situatie ca cea de mai sus?

 

Multi din cei care fac teorii pe forumuri despre cat de eficient se franeaza cu ambele frane o fac fiarta atunci cand sunt pusi intr-o situatie reala.

Cine are in cap chestia ca trebuie sa foloseasca ambele frane apasa ca disperatul frana spate (nah, e gest reflex mai ales pentru cei care conduc mai mult masina), blocheaza roata in mod evident, se aud scrasnituri de cauciuc, dar motocicleta nu incetineste, mai si derapeaza, riderul se sperie si are senzatia ca nu mai poate opri in siguranta asa ca se arunca singur de pe motocicleta / culca motorul pe jos (o alta greseala foarte des intalnita).

Foarte eficient, ce sa zic

 

Nu te contrazic, diferenta intre scoli o face probabil numarul de ore petrecute pe motor si tipul de antrenament. Ziceam de UK...si apropo de franarea de urgenta. Ai 2 conuri cu radar intre ele, care iti citeste viteza. La examen trebuie sa ai minim 50 km/h cand treci prin dreptul radarului. Franarea o faci cand ridica examinatorul mana, deci trebuie sa fii atent la gestul lui.

Cand am dat eu examenul, de frica sa nu pic pt viteza prea mica, am facut franarea de urgenta la fix 62kmh...la fel si evitarea unui obstacol. In acelasi timp trebuie sa nu blochezi roata fata / spate, pt ca pici examenul...insa trebuie sa opresti intr-o distanta cat mai scurta.

La fel si cu mersul in oras..in zilele de curs am mers de la 7-8 dimineata pana la 4 PM cu o pauza de masa la pranz si eventual de o cafea la un moment dat. In rest doar pe motor, in mare parte a timpului fiind in trafic, in oras sau in afara, pe autostrada / drumuri nationale.

La examenul in oras te pica pt absolut orice. De ex mergi prea aproape de masinile parcate pe margine, nu ai vazut o masina care a iesit din scurt de pe o straduta laturalnica si a trebuit sa franezi brusc (trebuia sa anticipezi), nu adaptezi viteza la conditiile de trafic (urmarit indicatoare)...plus multe altele la care nici nu te-ai fi gandit. Cand am iesit eu la examenul de oras, mi-a spus din prima examinatorul sa urmaresc indicatoarele pt nush ce orasel ...avand in drumul meu semafoare, giratorii, drum national...dupa care m-a plimbat pe stradute f ingramadite, cu limite de viteza diferite, tocmai pt a vedea daca pot sa fiu atent la toate detaliile.

Editat de MrD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazic, diferenta intre scoli o face probabil numarul de ore petrecute pe motor si tipul de antrenament. Ziceam de UK...si apropo de franarea de urgenta. Ai 2 conuri cu radar intre ele, care iti citeste viteza. La examen trebuie sa ai minim 50 km/h cand treci prin dreptul radarului. Franarea o faci cand ridica examinatorul mana, deci trebuie sa fii atent la gestul lui.

Cand am dat eu examenul, de frica sa nu pic pt viteza prea mica, am facut franarea de urgenta la fix 62kmh...la fel si evitarea unui obstacol. In acelasi timp trebuie sa nu blochezi roata fata / spate, pt ca pici examenul...insa trebuie sa opresti intr-o distanta cat mai scurta.

La fel si cu mersul in oras..in zilele de curs am mers de la 7-8 dimineata pana la 4 PM cu o pauza de masa la pranz si eventual de o cafea la un moment dat. In rest doar pe motor, in mare parte a timpului fiind in trafic, in oras sau in afara, pe autostrada / drumuri nationale.

La examenul in oras te pica pt absolut orice. De ex mergi prea aproape de masinile parcate pe margine, nu ai vazut o masina care a iesit din scurt de pe o straduta laturalnica si a trebuit sa franezi brusc (trebuia sa anticipezi), nu adaptezi viteza la conditiile de trafic (urmarit indicatoare)...plus multe altele la care nici nu te-ai fi gandit. Cand am iesit eu la examenul de oras, mi-a spus din prima examinatorul sa urmaresc indicatoarele pt nush ce orasel ...avand in drumul meu semafoare, giratorii, drum national...dupa care m-a plimbat pe stradute f ingramadite, cu limite de viteza diferite, tocmai pt a vedea daca pot sa fiu atent la toate detaliile.

Foarte frumos ce spui dar spune si pe ce mobra ai facut scoala si in ce conditii tehnice se prezenta ptr ca mobra cu care am dat eu examen . . . . era jalnica . Si mai stiu cateva scoli unde iti risti pielea pe cojile lor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazic, diferenta intre scoli o face probabil numarul de ore petrecute pe motor si tipul de antrenament. Ziceam de UK...si apropo de franarea de urgenta. Ai 2 conuri cu radar intre ele, care iti citeste viteza. La examen trebuie sa ai minim 50 km/h cand treci prin dreptul radarului. Franarea o faci cand ridica examinatorul mana, deci trebuie sa fii atent la gestul lui.

Cand am dat eu examenul, de frica sa nu pic pt viteza prea mica, am facut franarea de urgenta la fix 62kmh...la fel si evitarea unui obstacol. In acelasi timp trebuie sa nu blochezi roata fata / spate, pt ca pici examenul...insa trebuie sa opresti intr-o distanta cat mai scurta.

La fel si cu mersul in oras..in zilele de curs am mers de la 7-8 dimineata pana la 4 PM cu o pauza de masa la pranz si eventual de o cafea la un moment dat. In rest doar pe motor, in mare parte a timpului fiind in trafic, in oras sau in afara, pe autostrada / drumuri nationale.

La examenul in oras te pica pt absolut orice. De ex mergi prea aproape de masinile parcate pe margine, nu ai vazut o masina care a iesit din scurt de pe o straduta laturalnica si a trebuit sa franezi brusc (trebuia sa anticipezi), nu adaptezi viteza la conditiile de trafic (urmarit indicatoare)...plus multe altele la care nici nu te-ai fi gandit. Cand am iesit eu la examenul de oras, mi-a spus din prima examinatorul sa urmaresc indicatoarele pt nush ce orasel ...avand in drumul meu semafoare, giratorii, drum national...dupa care m-a plimbat pe stradute f ingramadite, cu limite de viteza diferite, tocmai pt a vedea daca pot sa fiu atent la toate detaliile.

 

Mi se pare normal ce zici tu. Asa ar trebui sa fie orice scoala moto si orice examen pentru permis. Ar trebui, dupa ce termini scoala, sa fi capabil sa supravietuiesti in trafic nu sa faci jaloane si opturi.

Poate stii ca in Romania scoala moto e mult in urma. E la fel de adevarat ca si pretul e un factor determinant. Am inteles ca in UK scoala costa 1-2.000 lire (nu stiu exact cat), pe cand in Romania vre-o 200 euro. Oamenii nu vor sa dea bani prea multi pe scoala moto si intotdeauna se cauta pretul cel mai mic. Lucrurile au involuat - exista concurenta si intre scolile moto - si pentru a oferi un pret cat mai mic au renuntat la din ce in ce mai multe chestii pe care ar trebui sa le predea viitorilor motociclisti.

 

Cu franarea de urgenta eu tot pe a mea o tin.

Hai sa-ti dau un exemplu. Presupunem ca un coleg de birou vrea sa iti faca o gluma si sa te sperie. Daca nu iti spune dinainte ce intentii are s-ar putea sa ii si reuseasca. Dar daca te anunta dinainte ce vrea sa faca - bah vreau sa te sperii - pe urma orice ar face nu va reusi pentru ca tu vei fi pregatit si alertat, chiar daca nu stii exact ce va face colegul tau.

Cam asa si cu franarea de urgenta la scoala. O zice instructorul cand sa franezi (ca sa introduca un element de surpriza), dar tu de fapt esti pregatit si stii ca o sa franezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau perfecta dreptate, insa chiar si asa ei isi fac datoria si te pregatesc cat mai bine. Si da, pretul e mare pt scoala moto, eu am dat pe vreo 9 zile de training (incluse fiind zilele de examen, in care am facut pregatire inainte, cateva ore) vreo £ 1300. O gramada de bani, puteam sa-mi iau un motor decent la banii astia. Pe de alta parte te gandesti ca intri intr-un joc periculos, pe 2 roti, unde de multe ori la prima greseala esti penalizat foarte grav. Tocmai din motivul asta am zis ca nu vreau permis pana nu-s eu convins ca pot sa ies pe 2 roti. Ca e total diferit de volan. Conduc masina de 17 ani, insa traficul vazut de pe motor e total diferit...deci nu e de joaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...