Sari la conținut

Ce Enduro Sa-mi Iau


Voi ce v-ati lua ?  

159 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

am si eu o nedumerire , nu situ care motor e mai bun conform cerinteleor mele , am 2 variante :

 

1.Husqvarna te 610 din 2000

2.Honda XR 650 tot din 2000

 

eu o voi folosi la medium enduro spre hard , sau poate dupa ce ma invat mai bine , mai mult hard

o voi folosi si prin oras , unde , nimic nu imi va sta in cale (ca sunt scari , borduri , gropi , santuri , trepte mari , etc)si drumuri scurte inafara orasului , max 60km dus-intors

pe mine ma intereseaza si fiabilitatea , stiu ca la enduro trebuie facute revizii la km sau ore de functionare , dar nu vreau sa fac 2-3 revizii pe saptamana , si din acest motiv , ktm a iesit din schema , chiar daca imi place la nebunie , are performante bune ,etc etc etc , dar are reviziile foarte dese si pe mine acest lucru ma deranjeaza enorm , pt ca iau moto sa ma dau cu el nu sa surubaresc

 

astept sfaturi si poate alte propuneri , mai bune decat ce am gasit eu si poate ceva pareri despre motocicletele astea 2

era sa uit , buget max 2500e , (defapt is 3000e , dar 500e este echipamentul )

 

ps:la husqvarna nu e un mare dezavantaj ca are sistemul de racire pe aer ?

Editat de marius_vararu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 100
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am si eu o nedumerire , nu situ care motor e mai bun conform cerinteleor mele , am 2 variante :

 

1.Husqvarna te 610 din 2000

2.Honda XR 650 tot din 2000

 

eu o voi folosi la medium enduro spre hard , sau poate dupa ce ma invat mai bine , mai mult hard

o voi folosi si prin oras , unde , nimic nu imi va sta in cale (ca sunt scari , borduri , gropi , santuri , trepte mari , etc)si drumuri scurte inafara orasului , max 60km dus-intors

pe mine ma intereseaza si fiabilitatea , stiu ca la enduro trebuie facute revizii la km sau ore de functionare , dar nu vreau sa fac 2-3 revizii pe saptamana , si din acest motiv , ktm a iesit din schema , chiar daca imi place la nebunie , are performante bune ,etc etc etc , dar are reviziile foarte dese si pe mine acest lucru ma deranjeaza enorm , pt ca iau moto sa ma dau cu el nu sa surubaresc

 

astept sfaturi si poate alte propuneri , mai bune decat ce am gasit eu si poate ceva pareri despre motocicletele astea 2

era sa uit , buget max 2500e , (defapt is 3000e , dar 500e este echipamentul )

 

ps:la husqvarna nu e un mare dezavantaj ca are sistemul de racire pe aer ?

 

Husqvarna din anii aia nu era f fiabila. Astea dupa 2008 sunt OK. Dar are intretinere gen EXC. Si racirea pe aer e un dezavantaj in oras si enduro hard.

XR cu racire pe lichid e excelent. Ai gasit cu 2500 euro?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit cu 3000e , dar eu zic ca o scot la 2500e , cel mult la 2700e , singurul lucru ce nu mi-ar place la XR este faptul ca sar putea sa fie mare pt mine , eu am 100kg si 1,75 , nu m-ar deranja sa fie mare , dar banuiesc ca pe la munte sau pe hard enduor , o sa fie un dezavantaj

 

era sa uit , xr va fi o a doua motocicleta , asa ca nu prea ma intereseaza sa fie dual purpose (mi-ar place ceva mic cum e ktm , da nu am gasit ceva asemanator , 2T nu vreau si nici de capacitate mai mica de 500 cc , poate o fi vreo exceptie , dar nu prea cred ) , cel mai probabil voi avea un cbf 600

Editat de marius_vararu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit cu 3000e , dar eu zic ca o scot la 2500e , cel mult la 2700e , singurul lucru ce nu mi-ar place la XR este faptul ca sar putea sa fie mare pt mine , eu am 100kg si 1,75 , nu m-ar deranja sa fie mare , dar banuiesc ca pe la munte sau pe hard enduor , o sa fie un dezavantaj

 

era sa uit , xr va fi o a doua motocicleta , asa ca nu prea ma intereseaza sa fie dual purpose (mi-ar place ceva mic cum e ktm , da nu am gasit ceva asemanator , 2T nu vreau si nici de capacitate mai mica de 500 cc , poate o fi vreo exceptie , dar nu prea cred ) , cel mai probabil voi avea un cbf 600

 

Pt a doua motoreta merita sa ai una mai mica de 500cc si chiar 2T. O vei aprecia pe coclau. Cu una mai mare, in curand vei incepe sa injuri pe coclau cu ea.

XR cred ca e la fel de inalta precum XT. Pe munte sau pe hard enduro inaltimea mare e un avantaj, nu un dezavantaj. Rar vei merge pe teren drept si, chiar daca e joasa, daca te inclini pe partea cu valea, tot cazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau un enduro de max 400 cc (apreciez eu), exclusiv pt munte, padurici, poienitze, etc.

Pentru sosea am cbr-u, asta o sa stea frumos la munte undeva, si o sa ma plimb cu el dupa ciuperci. Prin urmare, gindesc eu 400 ajunge (gresesc?) De asemeni, presupun ca vreau in 4 timpi, nu ?

Acum, intrebarea e, ce sa vreau ? Nu am experienta in domeniu, nu stiu nici macar criteriile pe baza carora ar trebui sa ma orientez...As aprecia argumente.

 

 

treci ma on the dark side pentru niste raspunsuri frumy :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene, e un topic de 4 ani .... cum naiba l-ati gasit?

 

pai am dat search si l-am gasit , deoarece nu am vrut sa fac alte topicuri , am mai citit si altele , dar nici unu nu m-a lamurit , asa ca am intrebat intr-un topic deschis pe acceasi tema ca a mea

 

deci pana la urma sa inteleg ca XR e solutia , avand in vedere ca nu vreau 2T

 

Apropo , am vazut ca ai ktm exc , ma intereseaza la cat timp faci revizia , cat te ajunge si in ce consta , poti sa imi dai un link cu un topic de pe motociclism in care se vb despre ktm exc (520 , 400 ) , ca nu am reusit sa gasesc vreunul

 

Multumesc aniticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am dat search si l-am gasit , deoarece nu am vrut sa fac alte topicuri

 

Foarte corect procedat! :cheers:

 

Pentru ce vrei tu cauta un XR400/650, un DR650, o yama Xt600 sau un DRZ 400.

Toate au avantaje si dezavantaje. Dar cu oricare te vei distra bine. E greu sa zici care e mai buna.

 

LC4 e o solutie f buna - eu am avut unul second hand cu care am facut 14,000 km intr-un sezon si nu a avut nici o problema. Doar ca la cat e bugetul tau ma indoiesc ca o sa gasesti unul in mintile lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Husqvarna, Husaberg, EXC, Gas-Gas, TM, WR, CRF, RMX, Sherco, Scorpa, etc, intretinerea pretentioasa se refera, in mare parte, la schimbul de ulei care se face la 10-15 ore de functionare. Iar la cele 2T schimbi pistonul si segmentii. Mai rar dar tot pe acolo iesi cu cheltuiala pt ca pui ulei de amestec in benzina.

Sunt motorete de top facute pt competitii hard enduro sau supermoto. Nu sunt indicate pt mers in oras sau drumuri pe sosele. Sunt pentru competitii sau, la nivel hobby, pt coclauri. Supermoto hobby nu merita avand in vedere ca nu esti singur pe strada.

Review-uri pt EXC nu exista deoarece cred ca lumea stie exact pt ce sunt ele facute si cele poate pielea. Exista topic cu EXC la sectiunea Hard Enduro - KTM Rulz.

Si eu as recomanda exact ce recomanda Switch si Ionut73 cu mentiunea ca, pt oras, m-as orienta spre ceva cu racire pe lichid si electroventilator. Oricat de agresiv vei merge, tot vor mai fi situatii cand vei sta in trafic. Si oricat de buna ar fi racirea prin aripioarele cilindrului, radiatoarelor de ulei sau prin cadruri de aluminiu, tot se va incige excesiv motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha , da... dr-z 400 se poate inmatricula ? despre el , in mare parte am auzit lucruri bune , la fel ca si dr 350

 

xt 600 e puturoasa si grea pt ce as vrea sa o folosesc

dr 650 ar fi o varianta , dar are racire pe aer si cred ca e cam grea , 150kg la gol

lc4 , am citit topicul .....si cam treuie surubarita

Mesaj completat

da dr-z are destula putere ? ca mie mi se pare cam putina

Mesaj completat

dr-z e chiar ieftin...hmmm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

enduroaicele vechi cu racire pe aer sau cu radiator de ulei nu au nici o problema cu caldura; asa au fost proiectate si motoarele alea se descurca f bine pe caldura. O sa vezi o gramada de yamaha xt 600 in atena unde e super cald si super trafic.

Si nu uitati ca multe motoare cu racire pe aer au terminat raliuri de desert.

E mai important sa iei un motor cu km putini si foarte bine intretinut decat sa alergi dupa o marca anume

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha , da... dr-z 400 se poate inmatricula ?

 

DRZ 400 S si SM se pot inmatricula, modelul E nu se inmatriculeaza de nou, dar daca gasesti unu deja inmatriculat (adus de afara, prin relatii, etc) e totul ok.

 

daca pastrezi varadero, si vrei "...enduro, hard enduro..." ia mai bine un EXC,

schimbul de ulei mai des se compenseaza cu multele avantaje

Editat de costinFB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varadero nu o sa il pastrez , la 18 am o sa am un street / touring/naked , si pe langa asta , vreau un enduro . ai putea sa imi spui ce ii trebuie la ktm 525 exc (vad ca detii unul), intretinere , cat te ajunge , mai multe detalii , avantaje , dezavantaje , etc . in curand o sa termin de citit topicul despre drz si o sa ma apuc de cel despre ktm exc .

 

o intrebare , XR 650 e la fel de mare ca XL 600 sau 650? ( ma refer la dimensiuni)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varadero nu o sa il pastrez , la 18 am o sa am un street / touring/naked ,

 

nu ai 18 ani si in alt post ziceai

am 100kg si 1,75

 

Eu zic ca cea mai buna decizie ar fi sa bagi banii intr-o bicicleta si mai multe perechi de adidasi si mai vorbim peste un an doi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa iti spun prea mute despre 525 EXC ca il am de o luna, saptamana asta ii fac prima revizie...

ca fapt divers, ca se zice ca trebuie sa inspectezi mai des un KTM, i-am pierdut deja un surub care prinde saua,desi l-am strans bine(fara locktite).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am pierdut deja un surub care prinde saua,desi l-am strans bine(fara locktite).

 

nu se pune loctite la surubul ala. Trebuie doar strans bine.

Toate motoarele de enduro vibreaza si pierd suruburi; unele mai tare, altele mai putin.

Sa vezi cum face 300 EXC in 2t; vibreaza mult mai tare decat un 525.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai 18 ani si in alt post ziceai

 

Eu zic ca cea mai buna decizie ar fi sa bagi banii intr-o bicicleta si mai multe perechi de adidasi si mai vorbim peste un an doi :cheers:

 

1.nu imi amintesc sa fi spus ca am 18 ani sau peste

2.am pedalat 3 ani la rand si mers impreuna cu alergat si tot nimic ( faceam 30-40 km zilnic cu bicicleta)

Editat de marius_vararu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, nu te supara, nu avea de unde sa stie. Daca esti cu oase mari, asta e... Din profil reiese ca ai 17 ani, nu?

 

525 exc parca are Attilas, ia vezi, da'i un pm, stie el ce si cum. Sau vezi pe topicul dedicat ktm'urilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e de suparare , mi se intampla des , da nu imi place atunci cand lumea vorbeste fara sa stie

 

cum am spus mai sus , cand termin cu topicul despre drz si anexele sale , ma bag la citit si topicul cu ktm , multam pentru sfatul in legatura cu attilas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai 175 si 100kile muschi(conditie fizica) ia-ti xr 650l .....timp sa ai sa strici motorul ala sau dr-z....dar ala nu prea are putere :what: insa e la fel....timp sa ai sa te dai cu el ca sa-l strici\

esti la un nivel la care sa nu-ti ajunga 40 de cai pe off?

 

am eu o intrebare pt toata lumea. momentan nu mai am motor.... sunt pe continentul american....ce motor sa-mi iau ( doar nou vreau ) altul decat dr-z cu care sa pot face mai bine din toate punctele de vedere decat ce faceam cu dr-z-ul ( peste 25 000 km pe an din care 60% strada- de la oras la ture de 800km dintr-o bucata- 25% "soft" 15% mai "hard". aici probabil voi face mai multi km pe an din care 40-50% strada. pt iarna vreau sa-mi iau kitul ala cu sina).

p.s. nu accept sa car trusa de scule! (adica eu ma dau nu surubaresc)

 

multumesc!

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kit cu senila ai vrut sa zici, poate.

Deci, exceptand partea cu senila, motociclete noi pt ce vrei tu, exista doar LC8 Adventure si XT 660 Z. Pt 40% asfalt si 60% off the road: 690 si XR 650 R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu o intrebare pt toata lumea. momentan nu mai am motor.... sunt pe continentul american....ce motor sa-mi iau ( doar nou vreau ) altul decat dr-z cu care sa pot face mai bine din toate punctele de vedere decat ce faceam cu dr-z-ul ( peste 25 000 km pe an din care 60% strada- de la oras la ture de 800km dintr-o bucata- 25% "soft" 15% mai "hard". aici probabil voi face mai multi km pe an din care 40-50% strada. pt iarna vreau sa-mi iau kitul ala cu sina).

p.s. nu accept sa car trusa de scule! (adica eu ma dau nu surubaresc)

 

multumesc!

 

http://powersports.honda.com/2009/xr650l/offroad.aspx

 

sau KLR dar asta e mai vacuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kit cu senila ai vrut sa zici, poate.

Deci, exceptand partea cu senila, motociclete noi pt ce vrei tu, exista doar LC8 Adventure si XT 660 Z. Pt 40% asfalt si 60% off the road: 690 si XR 650 R.

 

Dap. Nou: XR 650 L. R numa second.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...