Cesar Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Injectia e sfanta! Nu ai de suflat in nimic, oricat ar fii de frig motorul porneste, in schimb unul pe carburatoare o da din stanga-n dreapta cum vrea el. Am patit-o, stiu cum e. Vremea carburatoarelor, a daciilor si oltcit'urilor e de mult trecuta. Am cateva experiente cu CBR-uri (600RR, 954RR, Hornet 2008 - motorul de 600RR) inecate si care nu au pornit decat dupa 2 de chin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Nu conteaza asta. Dacia avea carburator, deci carburator e cah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Am vrut sa scriu doua ore de chin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Bine-nteles ca mai sunt si exceptii. Am mai auzit si eu pe unii, altii cu probleme de genul, in special la honde . Eu ma refeream in general. E mult mai simplu, mai comod, mai cum vrei tu..cu injectia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Salutare Sfat pentru cei care vor sa schimbe bujiile la cbr 600...nu va mai chinuiti sa dati jos rezervorul,filtrul de aer si bobinele de inductie ca nu o sa reusiti sa desfaceti bujiile. Lucrul acesta l.am facut eu azi si rezultatul zerooo. Trebuie da dau jos radiatorul si am sa reusesc sa umblu pe acolo. Am comandat azi si bujii,si sper ca pana in weekend sa reusesc sa o pornesc. Am sa tin cont de sfaturile voaste... Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Ti s-a spus asta, dar n-ai bagat de seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Cum adica nu o sa reusim ? acum doi ani am schimbat la un f4 si nu era chiar asa complicat. Doar rezervorul si filtrul de aer cu totul. Bobinele nu au treaba cu bujiile,deci nu le-am demontat. Am avut cheia adecvata de 16 pt bujii si cam atat..iar la insurubare am folosit un furtun, apoi cheia Timp necesar, ~2 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 El vorbea de F3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Stiu. Dar nu e acelasi lucru in proportie de 95% ..sa zicem ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Otto man ai dreptate ca mi s.a spus de radiator, dar apucasem sa dau jos rezervorul si filtrul de aer. Azi am desfacut si partea de jos a filtrului de aer si am avut surpriza sa vad ca pe acolo nu am loc. Cred ca sunt difernte intre f3 si f4,dar maine am sa fac cateva poze sa vedeti cam despre ce e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Ai loc ... nu foarte mult...dar daca ti se pare ca nu ai loc sa schimbi bujiile, inseamna ca nu ai scule si ar trebui sa te duci la un mecanic priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 La f4 este o bara fix de-asupra bujiilor,leaga partea stanga a cadrului cu partea dreapta. Foarte probabil sa fie si la f3 de spui ca nu ai loc. Dar ai loc suficient cat sa faci operatiunea necesara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Culmea sunteti cu schimbatul bijilor,cata teorie sa schimbi 4buji....,mar fi rusine sa ma plang atata. Nu poti,cauta pe cineva care se pricepe.de 2 zile te chinuesti,pe aci nu pot...pe acolo nu mere...acolo n-am loc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 cumpara o cheie dedicata (eu am facut-o) si schimba-le prin laterale, 3 prin stanga iar a 4-a prin dreapta (le extragi cu un magnet)......eu nu am demontat decat carenele laterale, la f2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Draga mea lessy nu ne "plangem".discutam si ne sfatuim intre noi. Daca tu crezi ca ii facem pomana motocicletei mele te rugam sa iti faci de lucru la alt subiec. Este un forum pentru dicuti,si recunosc ca sunt incepator in ale motociclismului, de aceea am cerut cateva sfaturi si am revenit pe parcurs cu alte detalii. Multumesc pentru sfaturile tale care au fost de mare ajutor. » Post actualizat in 17 Dec 2014 17:41 Cum am mai spus,daca aveam un mecanic moto in zona sigur mergeam la el,dar cel mai apropiat este in Bucuresti,ceea ce inseamna sa inchiriez o platforma si sa duc motocicleta la Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Draga mea lessy nu ne "plangem".discutam si ne sfatuim intre noi. Daca tu crezi ca ii facem pomana motocicletei mele te rugam sa iti faci de lucru la alt subiec. Este un forum pentru dicuti,si recunosc ca sunt incepator in ale motociclismului, de aceea am cerut cateva sfaturi si am revenit pe parcurs cu alte detalii. Multumesc pentru sfaturile tale care au fost de mare ajutor. » Post actualizat in 17 Dec 2014 17:41 Cum am mai spus,daca aveam un mecanic moto in zona sigur mergeam la el,dar cel mai apropiat este in Bucuresti,ceea ce inseamna sa inchiriez o platforma si sa duc motocicleta la Bucuresti Nu-i nimic , lectia asta iti va prinde bine !...., si in viitor mai adauga ceva despre motoare ca nu se stie cand iti este de folos , sant asa zise banalitati care e bine sa le sti face singur. Si eu as putea spune ca nu stiu mare lucru dar faptu ca am facut singur tot service-u de intretinere la mobra mea ma scutit de 200 euro manopera aici unde sant intro tara straina. ......antigel , filtru , ulei , bujii, lichid frana , etc. deci e bine sa sti cate ceva . Hai success ! p.s. nu folosi scule anapoda doar ce este fix si de calitate, daca distrugi un surub sau inbus sar putea sa plangi. Editat Decembrie 17, 2014 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Astea sunt operatiuni de intretinere, pe care fiecare trebuie sau ar trebuii sa le stie la motocicleta sa. Adica un schimb de ulei,filtre,antigel,placute,lichid de frane,bujii,chit de lant. La furca poate e putin mai complexa treaba(nu am facut pana acum) si schimbul anvelopelor(nu am facut nici asta). Insa, nu toata lume beneficiaza de toate sculele aferente, locul(un garaj,ceva),timp..si ce e cel mai important,indemanare. Dar cu sfaturile de pe forum ale unor baieti care stiu cu ce se mananca, se fac toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) corect,, ;la f3 scoteam bujiile doar cu cheia de bujii si doar desfacand carenutele laterale... nu rezervor nu radiator nu alte alea Editat Decembrie 17, 2014 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Eu am zis ceva, putin in urma, legat de demontarea bujiilor la F3..pe lateral...eventual cu lasarea radiatorului in jos... pe deasupra probleme cu ram-air ..etc etc..crezi ca m-a ascultat cineva... Editat Decembrie 17, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Pai daca nici pe tine nu te-a ascultat, ce sa mai zicem de restul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Pe data de 15 eu am spus asta: "Poti demonta carenele stg/dreapta si lasi radiatorul putin in jos daca este nevoie..o sa ai acces si pe acolo.Este mult mai direct pe sus dar ai prelungirea de la ramair care o sa-ti dea de furca putin la demontare...." Completez la ultima propozitie: In functie de indemanare si sculele disponibile. Editat Decembrie 17, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Indemanar... ,nu am spus cu parere de rau,doar ca daca esti istet se prinde ceva de tine,daca nu las-o balta, poate faci ceva prostie pe acolo.am mai vazut cazuri.... Nu trebuie neaparat sa fie mecanic,ajunge daca stie sa foloseasca chei,tubulare si surubelnita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 TNG la sfaturile tale am fost foarte atent, dar cum am mai spus,demontasem rezervorul si sincer eram curios sa vad si filtrul de aer in ce stare se afla. Maine am sa montez la loc filtrul. Cheie de bujii am cumparat.o de la un magazin auto, din aceea care se frange in doua puncte, dar cred ca este scurta. Am vazut cat sunt de lungi fisele si cred ca imi trebuie o cheie mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 O tubulara de 16 lunga,si sa pui un rad de banda adeziva inauntru in tubulara sa poti scoate bujia in sus,daca chiar nu ai altceva » Post actualizat in 17 Dec 2014 18:38 Sa steie mai fixa bujia in tubulara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Completez la ultima propozitie: In functie de indemanare si sculele disponibile. Am precizat ca e mai important sa ai scule si indemanare decat orice altceva . Daca mainile sunt stangi sau de lemn, degeaba ai scule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.