Sari la conținut

S-a oprit caruta-n drum!


Postări Recomandate

TNG scuze ca poate te stresez.dar am mai incercat si azi sa o pornesc dar fara succes...acceasi problema

Maine am sa ii desfac bujiile sa vad ce e oe acolo

Vreau sa te intreb daca pe partea electrica poate sa fie problema???

Daca ai idee sa imi spui ce sa mai verific(sigurante ceva)

Am mirosit esapamentul si zici ca mirosi in rezervor.

Fum nu scote deloc in momentul cand incerc sa o pornesc.

Multumesc mult..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 115
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din experienta mea , tot ce e motor care are carburatoare , fara electronica computerizata nu exista sa nu mearga ,sau sa nu reusesti sa il faci sa mearga pe marginea drumului oriunde te-ai afla.

Toate au in general magnetou bobina de inductie un releu deci astea sant motoare simple si logice imposibil sa nu mearga. posibil sa fi omis ceva dar toti care au experienta stiu despre ce vreau sa spun.

 

benzina + scanteie = poc poc :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Si cum il repari langa drum,daca de exemplu,la un motor de care spui tu s-a dus cdi`ul ? Asa cum am patit eu la scuter. Oricat de meserias as fii fost nu reuseam sa-l pornesc la marginea drumului. Nu e chiar asa cum crezi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc matrixx

Maine desfac bujiile si pe seara revin cu noutati

» Post actualizat in 16 Dec 2014 19:07

Bobina de inductie si releul respectiv ai idee pe unde sa afla si cum arata???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai alte bujii incearca cu ele sa pornesti.

Este inecata ,bujiile au o depunere pe ele care conduce electric,scanteea nu se realizeaza unde trebuie.

Baterie buna,sau cabluri de la masina si incearca din nou.

Cand ai bujiile desfacute pune una in fisa asezata pe motor si vezi daca ai scantee.

F3 are oarecum probleme cu pornirea la rece,posibile cauze la bobinele de inductie,fise,cdi.

Nu este exclusa nici o inecare datorita carburatoarelor,mai precis a cuielor care nu inchid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum il repari langa drum,daca de exemplu,la un motor de care spui tu s-a dus cdi`ul ? Asa cum am patit eu la scuter. Oricat de meserias as fii fost nu reuseam sa-l pornesc la marginea drumului. Nu e chiar asa cum crezi :)

mai citeste odata ce am scris . (fara electronica computerizata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc matrixx

Maine desfac bujiile si pe seara revin cu noutati

» Post actualizat in 16 Dec 2014 19:07

Bobina de inductie si releul respectiv ai idee pe unde sa afla si cum arata???

Bobina de obicei e rotunda sau patrata asa mai mare ca un condesator din ea vine de obicei cablu pana la bujie , bujiile se pot masura cu un aparat daca nu fac inductie sa fure curent , de multe ori degeaba ai scanteie daca nu este intensitate adica scanteia sa fie cat mai albastra (asta depinde si de calibrarea bujiei ) , bujiile se pot masura cu un aparat de masura , electrodul principal si masa nu au voie sa indice nimic .

» Post actualizat in 16 Dec 2014 19:31

Dar f3`ul nu are cdi ??

Habar n-am , sant multe modele, nu am stat sa le studiez fiecare ce are , ma refeream la principi de functionare simpli a unui motor si un motorist ar trebuii sa cunoasca aceste principii.

E usor sa dai numai cheie si sa pleci fara sa sti de fapt ce toarce sub tine.

Editat de matrixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult

Din pacate nu am alte bujii...maine am sa incerc in prima faza daca face scanteie la

fisa...scot bujiile si incerc sa le usuc si

curat cat mai bine.cred

ca am cdi..este undeva

pus pe partea dreapta in

spate sub sa...

Incep cu bujiile maine , si vad cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult

Din pacate nu am alte bujii...maine am sa incerc in prima faza daca face scanteie la

fisa...scot bujiile si incerc sa le usuc si

curat cat mai bine.cred

ca am cdi..este undeva

pus pe partea dreapta in

spate sub sa...

Incep cu bujiile maine , si vad cum se comporta.

Bujiile se ard la un argaz sau o flacara cu temperatura mare pentru a arde rezidurile , dupa ce bagi bujia si tot nu porneste daca desfaci si daca e uda inseamna ca ai benzina pe cilindru , nu ramane decat sa ai scanteie , daca nu ai scanteie la bujie te duci pe fir invers catre bobina de inductie si mai departe daca se complica treaba ai nevoie de un meserias bun , la cum vad eu treaba nu sti nimic , pe viitor iti recomand sa inveti cate ceva despre motorul tau sau principii de functionare , in multe situatii pot fi banale si le poti rezolva tu singur mai ales la distanta , in special verifica contacte , de obicei fac un oxid verde si apar imperfectiuni la contacte .

 

p.s macar 2 bujii sa ai la tine tot timpul de rezerva

Editat de matrixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu am habar de ele.

Este prima mea motocicleta si acum incerc sa invat ceva..pe propria piele..

Daca aveam un mecanic in zona sigur mergeam la el,si cel putin mai invatam de la el...am sa incerc sa ma descurc singur...si bineinteles cu sfaturile voastre pe care le consider bine venite..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatii mai gasesti pe internet multe sau chiar filmulete pe youtube, acuma asta este, totul se invata , trebuie doar sa vrei, e greu pe pielea ta dar e benefic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s macar 2 bujii sa ai la tine tot timpul de rezerva

asta nu-i un sfat rau... deloc, il si respect de altfel. loc am destul.

dar de ex la TDM-ul meu... pana scot bujiile in drum... e jale. doua sa zicem ca le scot. alea din mijloc sunt insa alta poveste.

sau daca ai vreo sportiva ... e si mai rau.

cate scule poti avea cu tine? daca trebuie carene date jos + rezervor jos + air box jos + bujiile sunt in groapa marianelor... ai pus-o...

 

in legatura cu motorul inecat.

bujiile astea moderne de generatie noua mai greu cu arsul. sunt al draqu de sensibile.

am avut de mai multe ori situatia in care odata udate ... ciao

depinde dar este posibil sa trebuiasca sa le schimbi.

exista cazul in care dau scanteie afara din cilindru puse pe cadru dar in cilindru dupa vax scanteie...

 

ce ai de facut ca sa fii sigur ca e bine scrie deja pe topicul asta.

jos bujiile

dat la automat fara bujii un pic

pus bujii noi / uscate (arse sau curatate cu ceva spray de discuri si sterse / suflate bine)

pus contact din cheie cu butonul de on/off pe on de 2-3 ori fara a da la automat

si... bafta!

 

p.s. este improbabil ca este din CDI

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când dai bujiile jos, da puţin si la automat. În cazul în care ai benzina multă în cilindri, o va elimina.

Exact ! daca e inecat ! se aeriseste bine asa

» Post actualizat in 17 Dec 2014 08:45

asta nu-i un sfat rau... deloc, il si respect de altfel. loc am destul.

dar de ex la TDM-ul meu... pana scot bujiile in drum... e jale. doua sa zicem ca le scot. alea din mijloc sunt insa alta poveste.

sau daca ai vreo sportiva ... e si mai rau.

cate scule poti avea cu tine? daca trebuie carene date jos + rezervor jos + air box jos + bujiile sunt in groapa marianelor... ai pus-o...

 

in legatura cu motorul inecat.

bujiile astea moderne de generatie noua mai greu cu arsul. sunt al draqu de sensibile.

am avut de mai multe ori situatia in care odata udate ... ciao

depinde dar este posibil sa trebuiasca sa le schimbi.

exista cazul in care dau scanteie afara din cilindru puse pe cadru dar in cilindru dupa vax scanteie...

 

ce ai de facut ca sa fii sigur ca e bine scrie deja pe topicul asta.

jos bujiile

dat la automat fara bujii un pic

pus bujii noi / uscate (arse sau curatate cu ceva spray de discuri si sterse / suflate bine)

pus contact din cheie cu butonul de on/off pe on de 2-3 ori fara a da la automat

si... bafta!

 

p.s. este improbabil ca este din CDI

Asa este ! , cazurile sant diferite , nu putem decat sa ne pregatim cat mai bine cand plecam la drum si sa incercam sa facem ce putem.

Eu cu sculele am pus tot pe unde am putut , chei , tubulare , imbus , bujii, chit de pana , etc. prinse cu elastic si adezive pe tot locu sa nu cada asta cand merg solo la drumuri scurte , cand plec la drum lung iau mult mai multe in top case, nu se stie niciodata si d emulte ori poti sa te blochezi intr-o banalitate si e dureros sa sti ca puteai sa ai cu tine si rezolvai problema.

Editat de matrixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR-urile (si horneturile) au prostul obicei de a se ineca grav. Asta inseamna ca la unele trebuie insistat cu ventilarea cilindrilor cu bujiile scoase.

Uneori si cu bujii noi montate nu vor sa porneasca.

Am avut un caz la un xj600 ca am oprit benzina la carburatoare ca sa pot ventila bine si abia dupa cateva incercari si tot schimbat bujii a luato.

» Post actualizat in 17 Dec 2014 08:51

Am avut un caz la un xj600 ca am oprit benzina la carburatoare ca sa pot ventila bine si abia dupa cateva incercari si tot schimbat bujii a luato.

O solutie ar fi si un spray sau ceva aditiv care ajuta la pornire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un caz la un xj600 ca am oprit benzina la carburatoare ca sa pot ventila bine si abia dupa cateva incercari si tot schimbat bujii a luato.

» Post actualizat in 17 Dec 2014 08:51

O solutie ar fi si un spray sau ceva aditiv care ajuta la pornire

daca opresti benzina de la robinet carburatoarele sunt inca pline, motocicleta mai poate merge cateva minute dupa ce inchizi robinetul....

 

dupa ce ca-i innecata tu vrei sa-i dai si mai mult carburant(spray)?

 

mai bine abtine-te de la sfaturi si pareri pana iti faci o baza de informatii corecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca opresti benzina de la robinet carburatoarele sunt inca pline, motocicleta mai poate merge cateva minute dupa ce inchizi robinetul....

 

dupa ce ca-i innecata tu vrei sa-i dai si mai mult carburant(spray)?

 

mai bine abtine-te de la sfaturi si pareri pana iti faci o baza de informatii corecte

Nu am pomenit nimic de robinet stiu foarte bine ca doar avusesem motoare vechi si pana vine de pe furtun inca mai mergi , vorbeam de carburator, efectiv l-am desfacut ca nu aveam incotro si dupa ce am curatat bine prins cu colieru inapoi aerisit si abia pe urma a pornit .

Pe de alta parte bineteles ca ai dreptate dar ce detalii sa mai dau cand e logica treaba , dar pentru unii se pare ca e foarte dificil.

Baza de informatii o am de acu 20 de ani , si pe vremea aia principiul era clar, care functioneaza la fel si in ziua de azi doar ca au aparut computere de bord si alte prostii.

 

Respect si sanatate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilarea nu este suficient de eficienta daca dai la automat cu acceleratia deschisa si robinetul de la rezervor deschis?

... pai... ar trebui sa sufle afara ce e in cilindru.

 

am avut mai demult o intalnire de gradul 3 cu o cbr-oaica...

schimbat bujiile si ventilat si curent de la masina si 30 de minute.. abia abia a luat-o...

la un moment dat ma gandeam sa dau cu aer comprimat prin cilindrii... am udat si bujii noi...

a fost jale. trimis dupa la mecanic pentru sincronizare de carburi... nu inchideau cuiele pontou... erau acele de dozaj puse alandala, etc...

asta e naspha... e de la caz la caz. deaia e bun unu' care stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pai... ar trebui sa sufle afara ce e in cilindru.

 

am avut mai demult o intalnire de gradul 3 cu o cbr-oaica...

schimbat bujiile si ventilat si curent de la masina si 30 de minute.. abia abia a luat-o...

la un moment dat ma gandeam sa dau cu aer comprimat prin cilindrii... am udat si bujii noi...

a fost jale. trimis dupa la mecanic pentru sincronizare de carburi... nu inchideau cuiele pontou... erau acele de dozaj puse alandala, etc...

asta e naspha... e de la caz la caz. deaia e bun unu' care stie...

Corect ! se mai aduna si melasa din aia care musai curatata si multe altele ! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Injectia e sfanta! Nu ai de suflat in nimic, oricat ar fii de frig motorul porneste, in schimb unul pe carburatoare o da din stanga-n dreapta cum vrea el. Am patit-o, stiu cum e. Vremea carburatoarelor, a daciilor si oltcit'urilor e de mult trecuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...