Sari la conținut

Problema incarcare GSXR600


Postări Recomandate

 

» Post actualizat in 08 Jan 2015 14:45

george blondu poti cumpara si din germania chinezarii sub sigla nemteasca daca ai o casca luata de pe louis.de desfa interiorul si ai sa vezi ce surpriza.... ai sa patesti ca acel chinez ajuns in anglia care era tare mandru de steagurile englezesti cu eticheta made in china , din romania imi este scarba sa cumpar produse pentru motocicleta doar lubrifianti si gume cumpar restu de pe e bay sau de pe alte siteuri dedicate unde cu tot cu shipping si vama ies la mai putin de jumate poti compara preturi de pe bikebandit spre exemplu la produse OEM cu aceleasi la magazine din romania si mai povestim

ai perfecta dreptate doar k am avut ocazia sa vad un stator pt gsxr la AXXA si seamana izbitor de bine cu cel de pe ebay ... statorul de care vorbesc are firele cat cele pt audio, sunt extrem de subtiri coparativ cu cel original care pe langa faptul k sunt groase au si stratul de protectie ignifug. atata tot. siiiii --->>>> sa vina odata caldura sa facem galagie in oras <<<<--- :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut peste 10.000 cu statorul rebobinat. Intr-adevar, totul e sa folosesti materiale de calitate si sa tragi sarma bine, sa nu se frece de la vibratii. Insa greu gasesti mesteri sa faca treaba buna. Daca nu ai mana, o idee ar fi sa bobinezi sarma unsa in rasina epoxidica rezistenta la temperaturi inalte si cu timp lung de intarire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o mare diferenta intre a face un lucru din amatorism si consultari de pe Internet, fara scule, echipamente, consumabile de calitate, si a fi facut de multi ani de catre un profesionist care are experienta si dotarile necesare. De asemenea, sunt diferente intre conditiile de functionare ale unui stator de motor care functioneaza in atmosfera/conditii normale(motor de c.c sau c.a, echipamente industriale), stator alternator automobil sau stator alternator motocicleta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care va dati cu presupusul, ati bobinat vreodata ceva, ati calculat vre-un transformator. Ce mari scule credeti ca trebuiesc pentru un nenoricit de stator, trebuie doar sa ai rabdare sa stii ce faci si materiale de calitate.

Prezinta-i autorului oferta ta si bobineaza-i tu statorul ..sa ne postezi si cateva foto cu si etapele bobinarii sa vedem cum ai lucrat. Dupa aceea sa-i dai si o garantie de min 20.000 km si ..mai discutam. Teorii si presupuneri auzim toata ziua...Iar tu vorbesti de calcule! .... poate aplici formula cum ai calculat sectiunea unui conductor acum cateva luni, o sa ma ingrozesc de ce pret o sa-i ceri pentru bobinat, iar statorul va fi mai greu cu 2 kg..asa ca sa "tina la curent" =expresie folosita de tine in mod curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa-ti vezi de treaba ta ca mai ai multe de invatat si daca-mi trimiti pe pm macar o diploma de bac esti super tare.

Nu am ce sa demonstrez nimanui ce pot eu sau ce am realizat, nu mai e cazul pentru mine.

NU emit teorii ci vorbesc din experienta proprie, pe vremea când tu nici nu erai in proiect, ca sa alimentezi un montaj electronic nu exista ebay, trebuia sa te descurci singur.Aparate de masura nici atat.

Pentru ca sa-mi fac un osciloscop a trebuit sa ma chinuesc 6 luni sa caut piese si sa-l realizez.

Acum nu ma ocup cu asa ceva pentru ca nu am nevoie, mi-e lene si imi permit sa-mi cumpar, daca fac ceva pentru cineva fac gratis si ma bucur ca pot sa ajut.

Poze cu diversele etape de bobinare sunt in likul postat, e aceeasi tehnologie pentru orcine, mai mura-n gura nu se poate.

 

PS Tot pe dinafara esti cu dimensionarea circuitelor elecrice conform normelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa-ti vezi de treaba ta ca mai ai multe de invatat si daca-mi trimiti pe pm macar o diploma de bac esti super tare.

Nu am ce sa demonstrez nimanui ce pot eu sau ce am realizat, nu mai e cazul pentru mine.

NU emit teorii ci vorbesc din experienta proprie, pe vremea când tu nici nu erai in proiect, ca sa alimentezi un montaj electronic nu exista ebay, trebuia sa te descurci singur.Aparate de masura nici atat.

Pentru ca sa-mi fac un osciloscop a trebuit sa ma chinuesc 6 luni sa caut piese si sa-l realizez.

Acum nu ma ocup cu asa ceva pentru ca nu am nevoie, mi-e lene si imi permit sa-mi cumpar, daca fac ceva pentru cineva fac gratis si ma bucur ca pot sa ajut.

Poze cu diversele etape de bobinare sunt in likul postat, e aceeasi tehnologie pentru orcine, mai mura-n gura nu se poate.

 

PS Tot pe dinafara esti cu dimensionarea circuitelor elecrice conform normelor

Tataie..pai esti in stare sa citesti o diploma..relicve comuniste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad58 daca te plictisesti vreodata am un stator de gsxr prajit pe balcon pe care ti l-as putea da pentru rebobinare...sa fie acolo de backup :D

Daca ar fi de virago 535 poate m-ar tenta, asa ca pune osu la treaba si fati-l tu cu manuta ta eu dau indicatii tu aduci berea :D.

» Post actualizat in 10 Jan 2015 18:58

Ia uitati ce raspuns am primit eu pe PM la cererea mea, de la dedant68, de a-mi transmite macar diploma de bac ca sa-l ridic in salavi "esti un analfabet din nastere..nu vezi esti un mos penibil pe forum..un biet electrician cu 4 clase din epoca comunista, mai ai si tupeu sa postezi date tehnice ,,copy paste,, de pe net. Invata limba romana si pe urma sa ai tupeu sa comunici..

In epoca comunista nu exista copy paste ca sa te informezi trebuia sa sapi adanc prin tot felul de surse scrise si daca 8 ani de primara, 5 ani de liceu electronica industriala plus 5 ani de facultate fac 4 ani sunt de accord cu el ca sunt un mos penibil.

De ce doamne or fi scos astia armata ca sa nu ne mai cunostem gradele si sa nu mai stim ce e respectul.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine m-a "testat" in particular doar ca eu nu pot botu' la provocari ieftine. Nu il baga in seama, cel putin nu in public, nu merita sa strici topicurile cu astfel de dispute... cine are o bruma de educatie stie sa filtreze informatiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A venit ziua in care am demontat statorul, si surpriza....in compartimentul statorului erau urme de ulei.....nu stiu cat de normal ii acest lucru.......Va rog sa-mi spuneti daca este o problema prezenta uleiului acolo.....

Multumesc

La ce moto este vorba?

Daca vorbesti de GSXR 600 atunci alternatorul este in ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face parte din tipul umded de statoare, mai multe moto folosesc acest principiu de racire al statorului....dar cateodata cresterea temperaturii uleiului peste valori admise este daunatoare si pentru stator, plus ca acesta se incalzeste prin efectul termic al curentului. Nu trebuie sa completezi cu ulei in stator! Uleiul intra din sistemul de ungere, montezi corect totul si apoi verifci nivelul de ulei la motor..daca este cazul completezi pana la nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...