Killer_533 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Salut, Am avut cateva iesiri cu motorul inainte de Craciun, cand vremea a fost nesperat de calda .. numai ca dupa ce a nins si s-a instalat gerul, motorul nu a vrut sa mai porneasca. [/url] Mai concret: la Bucuresti motorul e tinut in garaj incalzit, dar acolo unde l-am folosit a stat tot timpul afara in ger. Pe timpul noptii au fost -24 grade, iar ziua maxim -6. Procedura a fost urmatoarea: mai intai am pus contactul, l-am scos din viteza, am tras ambreiajul si socul si am dat vreo 3 ~ 4 pedale. Am mai pornit motorul pe vreme rece (totusi peste 0 grade) si ma asteptam ca uleiul sa fie mai vascos. Numai ca acum, nu dadea nici un semn ca incepe sa meaga. Cu starter-ul electric nici nu mai avea rost sa incerc, ala de abia o porneste cu bateria incarcata, la cald. Aveam o mica panta in curte, si m-am gandit sa o pornesc din mers cu a-2a. Dar cand am bagat in viteza ... roata spate era blocata cu toate ca ambreiajul era tras. Am incercat sa imping putin apasand pe spate ca sa deblochez roata, dar mai mult de 3 ~ 4 cm nu s-a invartit. M-am gandit ca s-au blocat placutele de ambreiaj lipite din cauza frigului. Am incercat sa incalzesc capacul ambreiajului, dar nu a mers. In cele din urma, motorul a pornit peste vreo 2 zile cand erau + 4 ~ 5 grade afara. Uleiul de motor este BelRay 10W-50. Ce-i de facut in situatii din astea? Se poate porni motorul in siguranta, fara sa-i stric ceva, sau mai bine astept vremea mai calda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Ai pus poze mai multe decât cei ce vor să-şi vândă mobrele. Încălzeşte-o pe sub baie cu lampa cu gaz. Spor la plimbare, abia aştept şi eu să ies pe zăpadă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Ianuarie 6, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2015 Problema e ca dedesupt e un furtun de retur al uleiului si mi-e cam frica ca se topeste sau se slabeste colierul care il tine prins.Nu ar merge cu un incalzitor de cauciucuri pentru motoarele de pista? Ala ajunge pe la 80 ~ 90 de grade si cred ca ar merge infasurat imprejurul motorului ca sa distribuie caldura mai uniform..Referitor la poze, cred ca trebuia sa pun o dimensiune mai mica a ferestrei de thumbnail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Pune o aeroterma care sa bata aerul cald inspre motor.E mai simplu asa.Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Lampa cu gaz "sfanta",poti s-o i-ei si-n padure » Post actualizat in 06 Jan 2015 18:22dar ai pu-i o folie de Al in fata flacarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Mai bine ia aeroterma si nu mai cara folia. Schimba marca de ulei sau pune mai subtire pt iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 La temperatura de -26 eiul 10w40 e cam ca untul asa. La temperatura aia si 5w30 cred ca era prea gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Cam magiun asa,bine ca n-a pornit ca e o metoda sigura de al cala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anghel Madalin Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Salutare... Puteti sa imi spuneti si mie ce pasi ar treubui facuti dupa ce am constatat ca am avut segmentii lipiti din cauza nisipului cazut pe la bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Nu cred ca aveai segmenti coxati din cauza nisipului .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.