MrD Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 In sfarsit, a ajuns. Modelul 2015 cu ABS. Nu pot sa spun prea multe despre ea, fiind noua si deocamdata pusa la iernat...adica inca cateva saptamani, cat o mai tine iarna in UK. E stock, urmand sa-i pun crash bungs si engine cover (sunt pe drum, comandate din Germania) si eventual o evacuare SP Engineering (firma englezeasca). Singura data cand am mers pe ea a fost cand am facut test ride si m-a convins foarte rapid. O sa mai revin cu update-uri pe parcursul milelor, sper eu, cat mai multe, placute si lipsite de incidente PS: 2 poze facute in graba, dupa livrare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) frumoasa ! la cat mai multi km ! Editat Ianuarie 23, 2015 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Am văzut-o la expo moto Budapesta 2014 și mi-a plăcut maxim. Sa o folosești sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Ianuarie 25, 2015 Share Postat Ianuarie 25, 2015 Poze mai multe, ca esti mare forograf! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spacezerg Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Blana! Sa o stapanesti sanatos si fara icnidente! Este si in vizorul meu dar va trebui sa mai astepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Februarie 5, 2015 Autor Share Postat Februarie 5, 2015 Multam o sa postez pareri pe masura ce "cresc" cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Iunie 30, 2015 Autor Share Postat Iunie 30, 2015 Si am sarit de 2000 mile Fain motor, a bit scary sometimes Upgrade-urile facute...not much...crash paduri, protectie motor ( ambele SW-Motech ) si parbriz. Sper ca in viitorul apropiat sa-mi schimb evacuarea si levierele frana / ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 (editat) Asta nu e update. fa și tu un mic review, ce e ok la ea, ce nu, etc Editat Iunie 30, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Iunie 30, 2015 Autor Share Postat Iunie 30, 2015 (editat) Fair enough yoyo Pros: mi se pare un motor ergonomic, de altfel am simtit asta din prima zi de test. Trage liniar si e "user friendly mai ales cu un incepator ca mine. ABS-ul cred ca e un castig absolut, testat fiind. E bine echilibrat, nu-i mai simti greutatea odata ridicata de pe stand. Celai lung drum facut a fost de vreo 200 mile intr-o zi, deci nu f mult, insa combinat autostrada cu drumuri nationale plus drumuri printre tarlale (da, ne-am ratacit. Ca si performante...pai pot sa zic ca mai am de calarit pana sa pot sa ma pronunt obiectiv. E rapida, f rapida, insa vb militianului cu care am facut un curs specific, nu pot eu ce poate motorul. Cons: Pai revin la greutate. Tre sa faci ceva sport s-o misti "la mana". Evacuarea...tre se ai 8000 ture sa se auda asta impune upgrade. La ture mici e f silentioasa. Ambreiajul zgomotos, dar se pare ca face parte din rodaj. Vantul...pai e naked...si iei totul in piept-casca. Am pus parbrizul, a atenuat putin dar tot se simte destul de puternic. In ciuda display-ului SF nu ai indicator pt treapta de viteza...se putea pune lejer asa ceva. Cons-urile sunt mai mult asa, de carcoteala, sincer sa fiu. Cam atat, so far Editat Iunie 30, 2015 de MrD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Frumoasa! S-o folosesti cu placere si fara probleme! Nu stiu de ce ..dar parbrizul ala parca e din alt film si strica din aspectul agresiv. Ca posesor de Z750 (desi am admirat z800-le de cand a aparut si inca il admir) gandul meu este clar la Z1000 ..care pe langa faptul ca arata intr-un mare fel, are si performante mult mai bune (inclusiv este cu aproape 10 kg mai usoara decat z800) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Iulie 1, 2015 Autor Share Postat Iulie 1, 2015 Da, Z1000 e mai usor, iar modelul nou e absolut superb. Nu o sa te mint, si mie mi-ar placea, insa diferenta de pret intre cele doua e de vreo £ 2500. Z1000 modelul precedent este si el superb, mai ales usor modificat. Un coleg de munca are un Z1000 din 2008, arata de nu se poate Parbrizul....da.. ii ia din lookul agresiv, insa in realitate nu arata asa rau ca in poza. E totusi un compromis pe care l-am acceptat, mai ales ca-mi ia o buna parte din vantul din piept. Apropo, la Z750 aveai cum sa scoti buffer-ele ? Mi-ar place sa pastrez evacuarea existenta dar modificata, eventual cu buffers scoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Nu cred ca poti modifica evacuarea stock. Si chiar daca ai modifica la z750 tot ramai cu o finala mare, grea si urata (la z800 arata mai bine insa cred ca tot este f grea fata de una aftermarket). Eu am schimbat doar finala (fara sa elimin catalizatorul). Este plug and play ..fara erori FI (desi se renunta la ex-up). Singura problema este ca trebuie sa anulezi (astupi) si sistemul pair-valve. Motoreta se aude frumos si singurul dezavantaj este ca se va comporta mai rau intr-o plaja de turatii in care oricum nu o folosesti 2000-3000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Da, Z1000 e mai usor, iar modelul nou e absolut superb. Nu o sa te mint, si mie mi-ar placea, insa diferenta de pret intre cele doua e de vreo £ 2500. Z1000 modelul precedent este si el superb, mai ales usor modificat. Un coleg de munca are un Z1000 din 2008, arata de nu se poate Parbrizul....da.. ii ia din lookul agresiv, insa in realitate nu arata asa rau ca in poza. E totusi un compromis pe care l-am acceptat, mai ales ca-mi ia o buna parte din vantul din piept. Apropo, la Z750 aveai cum sa scoti buffer-ele ? Mi-ar place sa pastrez evacuarea existenta dar modificata, eventual cu buffers scoase Daca iti ia din vantul din piept, unde il trimite? In gat sau in casca? E preferabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Iulie 1, 2015 Autor Share Postat Iulie 1, 2015 Good point Kevinn. Il trimite in casca, insa inainte era si in piept si in casca...asa ca prefer sa-l am doar in casca. Iar daca chiar tre sa merg mai repede, atunci imi misc curu` mai in spate si ma las putin pe rezervor, ceea ce reduce simtitor din vant, multumita parbrizului. Oricum e un compromis din punctul asta de vedere. E un naked after all, n-am ce pretentii sa ridic. Si tinand cont ca de cele mai multe ori nu sar de 70 mph, atunci e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Important e sa te simti tu bine pe ea si sa iti placa. Frumoasa e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 http://www.scproject-shop.com/kawasaki_z800_e.htm Vezi sus, sunt foarte populare pe Street-uri. Oricare cantareste cam 2.5 kile fata de 8 kile cat are a ta acum si arata fain, spre deosebire de sp engineering pe care vrei tu sa arunci banii> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 SC project full carbon am si eu. Toate bune si frumoase in privinta sunetului si a greutatii. Am intampinat insa si o problema. Cotul adaptor care se presupune a fi dedicat modelului nu se potriveste perfect. Mai exact, este putin mai scurt decat ar trebui si din cauza asta trebuie montat putin mai "iesit" decat ar fi normal pt. ca altfel lovesti cu spatele pedalei de frana in finala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Septembrie 14, 2016 Autor Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Ixil X55 Am incercat sa pun si cod, nu mi-a iesit...asta e -ul pt un scurt video cu tzeava. Editat Septembrie 14, 2016 de MrD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Arata si se aude foarte bine. Ar fi fost interesant de vazut si cum ar fi aratat cu o culoare ceva mai inchisa (titanium sau chiar neagra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Septembrie 16, 2016 Autor Share Postat Septembrie 16, 2016 n-am gasit-o decat pe asta, plus ca am prins o oferta foarte buna (cam £230 vs £280 cat erau pe toate site-urile de profil, sau ebay). Cand mergi la turatie joasa se aude parca "intrerupt", d-abia dupa 5k ture incepe sa sune f bine (la 8k + suna chiar si mai bine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Si la Z750 se aude la fel. Nu foarte bine in ture joase si foarte frumos dupa 5k. Nu stiu daca s-a pastrat sistemul la Z800 insa la Z750 a trebuit sa anulez sistemul pair-valve ca sa mai domolesc din exploziile din finala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.