Jump to content

Kawasaki Z800


MrD
 Share

Recommended Posts

In sfarsit, a ajuns. Modelul 2015 cu ABS. Nu pot sa spun prea multe despre ea, fiind noua si deocamdata pusa la iernat...adica inca cateva saptamani, cat o mai tine iarna in UK.

E stock, urmand sa-i pun crash bungs si engine cover (sunt pe drum, comandate din Germania) si eventual o evacuare SP Engineering (firma englezeasca).

Singura data cand am mers pe ea a fost cand am facut test ride si m-a convins foarte rapid.

 

O sa mai revin cu update-uri pe parcursul milelor, sper eu, cat mai multe, placute si lipsite de incidente :)

 

PS: 2 poze facute in graba, dupa livrare

post-86303-0-08411000-1422025304_thumb.jpg

post-86303-0-37179500-1422025305_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Si am sarit de 2000 mile :)

Fain motor, a bit scary sometimes :)

Upgrade-urile facute...not much...crash paduri, protectie motor ( ambele SW-Motech ) si parbriz.

Sper ca in viitorul apropiat sa-mi schimb evacuarea si levierele frana / ambreiaj.

 

 

post-86303-0-50096900-1435678272_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fair enough yoyo

 

Pros: mi se pare un motor ergonomic, de altfel am simtit asta din prima zi de test. Trage liniar si e "user friendly mai ales cu un incepator ca mine. ABS-ul cred ca e un castig absolut, testat fiind.

E bine echilibrat, nu-i mai simti greutatea odata ridicata de pe stand.

Celai lung drum facut a fost de vreo 200 mile intr-o zi, deci nu f mult, insa combinat autostrada cu drumuri nationale plus drumuri printre tarlale (da, ne-am ratacit.

Ca si performante...pai pot sa zic ca mai am de calarit pana sa pot sa ma pronunt obiectiv. E rapida, f rapida, insa vb militianului cu care am facut un curs specific, nu pot eu ce poate motorul.

Cons: Pai revin la greutate. Tre sa faci ceva sport s-o misti "la mana".

Evacuarea...tre se ai 8000 ture sa se auda :) asta impune upgrade. La ture mici e f silentioasa.

Ambreiajul zgomotos, dar se pare ca face parte din rodaj.

Vantul...pai e naked...si iei totul in piept-casca. Am pus parbrizul, a atenuat putin dar tot se simte destul de puternic.

In ciuda display-ului SF nu ai indicator pt treapta de viteza...se putea pune lejer asa ceva.

Cons-urile sunt mai mult asa, de carcoteala, sincer sa fiu.

Cam atat, so far :)

Edited by MrD
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa! S-o folosesti cu placere si fara probleme! Nu stiu de ce ..dar parbrizul ala parca e din alt film :) si strica din aspectul agresiv.

Ca posesor de Z750 (desi am admirat z800-le de cand a aparut si inca il admir) gandul meu este clar la Z1000 ..care pe langa faptul ca arata intr-un mare fel, are si performante mult mai bune (inclusiv este cu aproape 10 kg mai usoara decat z800)

Link to comment
Share on other sites

Da, Z1000 e mai usor, iar modelul nou e absolut superb. Nu o sa te mint, si mie mi-ar placea, insa diferenta de pret intre cele doua e de vreo £ 2500.

Z1000 modelul precedent este si el superb, mai ales usor modificat. Un coleg de munca are un Z1000 din 2008, arata de nu se poate :)

Parbrizul....da.. ii ia din lookul agresiv, insa in realitate nu arata asa rau ca in poza. E totusi un compromis pe care l-am acceptat, mai ales ca-mi ia o buna parte din vantul din piept.

Apropo, la Z750 aveai cum sa scoti buffer-ele ? Mi-ar place sa pastrez evacuarea existenta dar modificata, eventual cu buffers scoase :)

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca poti modifica evacuarea stock. Si chiar daca ai modifica la z750 tot ramai cu o finala mare, grea si urata (la z800 arata mai bine insa cred ca tot este f grea fata de una aftermarket). Eu am schimbat doar finala (fara sa elimin catalizatorul). Este plug and play ..fara erori FI (desi se renunta la ex-up). Singura problema este ca trebuie sa anulezi (astupi) si sistemul pair-valve. Motoreta se aude frumos si singurul dezavantaj este ca se va comporta mai rau intr-o plaja de turatii in care oricum nu o folosesti 2000-3000 rpm.

Link to comment
Share on other sites

Da, Z1000 e mai usor, iar modelul nou e absolut superb. Nu o sa te mint, si mie mi-ar placea, insa diferenta de pret intre cele doua e de vreo £ 2500.

Z1000 modelul precedent este si el superb, mai ales usor modificat. Un coleg de munca are un Z1000 din 2008, arata de nu se poate :)

Parbrizul....da.. ii ia din lookul agresiv, insa in realitate nu arata asa rau ca in poza. E totusi un compromis pe care l-am acceptat, mai ales ca-mi ia o buna parte din vantul din piept.

Apropo, la Z750 aveai cum sa scoti buffer-ele ? Mi-ar place sa pastrez evacuarea existenta dar modificata, eventual cu buffers scoase :)

 

Daca iti ia din vantul din piept, unde il trimite? In gat sau in casca?

E preferabil?

Link to comment
Share on other sites

Good point Kevinn. Il trimite in casca, insa inainte era si in piept si in casca...asa ca prefer sa-l am doar in casca. Iar daca chiar tre sa merg mai repede, atunci imi misc curu` mai in spate si ma las putin pe rezervor, ceea ce reduce simtitor din vant, multumita parbrizului.

Oricum e un compromis din punctul asta de vedere. E un naked after all, n-am ce pretentii sa ridic. Si tinand cont ca de cele mai multe ori nu sar de 70 mph, atunci e ok.

Link to comment
Share on other sites

SC project full carbon am si eu. Toate bune si frumoase in privinta sunetului si a greutatii. Am intampinat insa si o problema. Cotul adaptor care se presupune a fi dedicat modelului nu se potriveste perfect. Mai exact, este putin mai scurt decat ar trebui si din cauza asta trebuie montat putin mai "iesit" decat ar fi normal pt. ca altfel lovesti cu spatele pedalei de frana in finala.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

n-am gasit-o decat pe asta, plus ca am prins o oferta foarte buna (cam £230 vs £280 cat erau pe toate site-urile de profil, sau ebay).

 

Cand mergi la turatie joasa se aude parca "intrerupt", d-abia dupa 5k ture incepe sa sune f bine (la 8k + suna chiar si mai bine :) )

Link to comment
Share on other sites

Si la Z750 se aude la fel. Nu foarte bine in ture joase si foarte frumos dupa 5k. Nu stiu daca s-a pastrat sistemul la Z800 insa la Z750 a trebuit sa anulez sistemul pair-valve ca sa mai domolesc din exploziile din finala.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...