Sari la conținut

Kawasaki ZX6R A2 !


C_R_I_S_T_I
 Share

Postări Recomandate

Salut !

Deţin un Kawasaki ZX6R din anul 2001 (Motocicleta din poza ataşată) şi aş dori să-l mut pe 35 de KW pentru a-l conduce cu categoria A2 de la 18 ani, am auzit că este posibil cu un anumit kit de limitare, după care se eliberează o noua carte R.A.R după mai multe inspecţii, este adevărat ? Dacă da, ce ar presupune mai exact această operaţiune ? În ce ar consta kitul de limitare de la 82 KW la 35 KW ? Întreb asta pentru nu îmi dau seama unde ar putea fi montat acest kit şi cum acţionează pentru a limita un motor pe carburaţie, la injecţie e altceva...

Mulţumesc anticipat celor ce-mi vor răspunde !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai inteles bine... limitarea de maxim 35kw trebuie sa rezulte dintr-o putere care sa nu depaseasca dublul ei, adica 70kw.

Si oricum la noi nu cred ca se poate limita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai inteles bine... limitarea de maxim 35kw trebuie sa rezulte dintr-o putere care sa nu depaseasca dublul ei, adica 70kw.

Si oricum la noi nu cred ca se poate limita.

Păi în legătură cu asta sunt eu nedumerit, că ZX6 are peste limita maximă legală cu 12 KW.

Şi mi se pare ciudat, spre exemplu la nemţi nu există în lege "Să nu aibă mai mult de dublul puterii sale.", adică poţi conduce orice motor dar să aibă 35 KW.

Editat de C_R_I_S_T_I
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai inteles bine... limitarea de maxim 35kw trebuie sa rezulte dintr-o putere care sa nu depaseasca dublul ei, adica 70kw.

Si oricum la noi nu cred ca se poate limita.

vor moto limitate dar nu-s in stare sa citeasca legislatia .... mai da-le motoare de sute de cai pe mana....

» Post actualizat in 29 Jan 2015 21:35

Păi în legătură cu asta sunt eu nedumerit, că ZX6 are peste limita maximă legală cu 12 KW.

limitata maxima e 35 kw , care astia 35 vin derivati din 70 kw . tu o moto o iei cu maxim 70 kw , si o limitezi la 35 sau mai putin ...

citeste legislatia si ai sa intelegi, aduna informatie ca altfel faci o prostie si te alegi cu dosar...

Editat de edu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vor moto limitate dar nu-s in stare sa citeasca legislatia .... mai da-le motoare de sute de cai pe mana....

 

Aha. Dar despre prea inteleptii care au facut legea nu spui nimic ?

Cum e posibil sa introduci legea aceasta atata timp cat nu exista in tara posibilitati de a limita puterea motocicletei ? Care e logica ?

Adica nu pot conduce cu A2 o motocicleta de peste 35kw pentru ca nu e limitata. Vreau sa o limitez sau poate chiar reusesc cu ceva noroc, dar nu mi-o omologheaza nimeni pentru ca nu avem ... ce anume ?

Pai si atunci la ce ai aprobat legea daca nu avem ce ne trebuie pentru a o respecta ? Mai rau ca la nebuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei o motocicleta care vine limitata din afara sau care nu are nevoie de limitare. Ca incepator iti trebuie obligatoriu mobra sport de minim 600cmc? Vad ca multi se uita la 250-400cmc ca la ciuma, nu s-ar atinge de asa ceva...

Nu e deloc ca la nebuni, optiuni sunt destule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e deloc ca la nebuni, optiuni sunt destule.

 

Nu am spus ca nu exista optiuni. Sunt destule, doar sa ai binevointa sa cauti.

 

Dar sa bagi o lege si sa nu o poti respecta din pricina ca nu exista nimeni abilitat sa-ti limiteze motocicleta, nu e ca la nebuni ? Unde ai mai vazut asa ceva ?

Exact la fel au facut anul trecut (sau acum 2 ani, nu mai retin) cu scoala pentru categoria A si restul subcategoriilor. S-a pierdut mai bine de jumatate de an pentru ca au bagat legea, dar nu existau procedurile de examinare. Nu e ca la nebuni, nu ?

Editat de Radu H.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei o motocicleta care vine limitata din afara sau care nu are nevoie de limitare. Ca incepator iti trebuie obligatoriu mobra sport de minim 600cmc? Vad ca multi se uita la 250-400cmc ca la ciuma, nu s-ar atinge de asa ceva...

Nu e deloc ca la nebuni, optiuni sunt destule.

Pierzi multi bani.

Iei una deja limita in acte, mergi cu ea, iti faci mina, scoti limitarea si esti fericit. Sau iei un 250 si incepi sa pui intrebari unde gasesti vilbrochen si pistoane pt modelul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta mi se pare o idee preconceputa, nimic mai mult. Fiare sunt toate, nu sunt mai predispuse cele de 250 sa le crape motorul, decat cele 600 sau alte capacitati mai mari.

Pierzi bani la orice mobra... la 1000 de euro (doar un exemplu) nu cred ca o sa pierzi o avere, ca nu-s multi toti 1000. Dai 1000, sa zicem, mergi 1-2 ani si o dai cu 800-900... aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...