gaby_d2006 Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Voi incerca sa descriu problema care am avut-oo cat mai clar si concis. Dupa ce am schimbat uleiul si filtrele am vrut sa o scot la o plimbare. Vreo ora am mers cu ea. Merg pe ceva strada si ca un incepator ce sunt scap prea repede ambreajul si moare motorul. Ok... stiam ca bateria nu imi e prea buna dar de data asta nu era in stare sa invarta pistoanele deloc (caraia ceva releu dupa care stiu ca bateria nu are suficienta putere). Am mai pornit motorul altadata impingandu-l si am reusit de cele mai multe ori. La fel am vrut sa fac si acum. Bag in viteza a1a, chem vreo 2 baieti, prind umpic viteza si las maneta de ambreaj dintr-odata. Pistoanele nu se invart, motorul mergea (in viteza si cu maneta lasata) ca si cum ar patina discurile de ambreaj sau ceva nu e in regula. Acelasi lucru incerc si cu a2a viteza, nimic. Am observat ca putin se opune cand las de ambreaj dar daca impingeam mai tare il puteam impinge in viteza, ceea ce nu as fi putut niciodata. Slabesc cablul de ambreaj, acum puteam sa il imping fara probleme de pe loc, in viteza si cu maneta de ambreaj lasata. Nu am avut de ales si l-am dus acasa cu un microbus. Il pornesc cu alta baterie. Slabesc putin cablul de ambreaj cum a fost initial si merge ca inainte. Nu imi pot explica ce s-a intamplat. Mentionez ca il puteam impinge in viteza si cu cablul slabit si cu el putin intins. L-am scos iar pe strada si l-am fortat calumea, pana am si tinut frana fata si am incerc sa plec, astfel fortand umpic motorul sa vad daca se intampla ceva, totul a fost ok. Lamuriti un incepator va rog ! In caz ca am procedat gresit cu ceva va rog sa imi spuneti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 ce ulei ai in motor?cu detalii te rog! ce temperatura ai afara? la pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Pentru 150 ron, cat e o baterie noua bunicica, merita toata tigania cu pornirile la impins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 1.Prima data ai ramas fara baterie..ori este obosita dupa iarna ori ai probleme cu incarcarea. 2.Motorul tau 2 in V este destul de greut sa-l impingi si sa dai motorul peste cap sa porneasca 3.Verifica cablul de la ambreiaj sa fie corect reglat cu free play-ul necesar. 4.Posibil ca comanda ambreiajului(cablu,praghii) sa fi foat putin gripat dupa iarna si sa "agate" putin,de aceea ai avut acea patinare. Daca pornesti la drum si nu ai probleme cu patinarea atunci posibil ca acest lucru sa se fi intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_d2006 Postat Februarie 20, 2015 Autor Share Postat Februarie 20, 2015 ce ulei ai in motor?cu detalii te rog! ce temperatura ai afara? la pornire? Motul 7100 20W50 full syntetic Temperatura aproximativ 7-8-9 grade. Nu inteleg la ce te referi "la pornire" » Post actualizat in 20 Feb 2015 18:00 Pentru 150 ron, cat e o baterie noua bunicica, merita toata tigania cu pornirile la impins? Ai dreptate e tiganie si nu merita, dar in acea situatie trebuia sa fac ceva. 1.Prima data ai ramas fara baterie..ori este obosita dupa iarna ori ai probleme cu incarcarea. 2.Motorul tau 2 in V este destul de greut sa-l impingi si sa dai motorul peste cap sa porneasca 3.Verifica cablul de la ambreiaj sa fie corect reglat cu free play-ul necesar. 4.Posibil ca comanda ambreiajului(cablu,praghii) sa fi foat putin gripat dupa iarna si sa "agate" putin,de aceea ai avut acea patinare. Daca pornesti la drum si nu ai probleme cu patinarea atunci posibil ca acest lucru sa se fi intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Nu stiu daca are legatura cu problema ta - sincer sa fiu, nu prea inteleg ce s-a intamplat - dar ai ulei 20W50 in conditiile in care in Romania presupun ca sunt minus grade. Recomandat pentru temperatura joasa la Dragstar este 10W40 sau chiar 10W30. » Post actualizat in 21 Feb 2015 03:06Nu stiu daca are legatura cu problema ta - sincer sa fiu, nu prea inteleg ce s-a intamplat - dar ai ulei 20W50 in conditiile in care in Romania presupun ca sunt minus grade. Recomandat pentru temperatura joasa la Dragstar este 10W40 sau chiar 10W30. Edit: Vad ca ai scris 7-8-9 grade. E la limita, ar trebui sa fie ok. Totusi, un ulei de 40 ti-ar fi mai bun, parerea mea. » Post actualizat in 21 Feb 2015 03:20Chiar daca afara erau 7-9 grade, motorul tau putea fi mai rece. Iar in cazul acela uleiul tau e prea rece ca sa ajunga pe unde trebuie in motor. Se spune ca 90% din uzura motorului se intampla la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 bref.. Nu stiu daca are legatura cu problema ta - sincer sa fiu, nu prea inteleg ce s-a intamplat - dar ai ulei 20W50 in conditiile in care in Romania presupun ca sunt minus grade. Recomandat pentru temperatura joasa la Dragstar este 10W40 sau chiar 10W30. » Post actualizat in 21 Feb 2015 03:06 Edit: Vad ca ai scris 7-8-9 grade. E la limita, ar trebui sa fie ok. Totusi, un ulei de 40 ti-ar fi mai bun, parerea mea. » Post actualizat in 21 Feb 2015 03:20Chiar daca afara erau 7-9 grade, motorul tau putea fi mai rece. Iar in cazul acela uleiul tau e prea rece ca sa ajunga pe unde trebuie in motor. Se spune ca 90% din uzura motorului se intampla la pornire. bref.. cifra mica din indicativul uleiului e responsabila de temperaturile mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Corect. Doar ca nu e "responsabila", e "vascozitatea" la rece. Cu cat e motorul mai rece, cu atat iti trebuie vascozitate mai scazuta pentru ca motorul sa poata functiona. Daca e prea gros nu "curge" (in cazul asta 20W50 e la limita la 7-8 grade, vezi poza), si starterul se chinuie sa invarta motorul. Cu cat se incalzeste motorul, ai nevoie de vascozitate mai mare pentru a se face ungerea. Deci iti trebuie un ulei destul de lichid la temperaturi joase, dar in acelasi timp destul de "gros" la temperaturi mari. De aceea avem uleiuri multigrade. 20W50 este recomandat pentru temperaturi de la 5 grade pana la +50 Celsius. Cum in Romania nu prea sunt +50 grade, 10W40 e mai mult decat suficient in toate anotimpurile. Presupun bineinteles ca nu iesi cu motorul la grade sub zero. bref.. bref.. cifra mica din indicativul uleiului e responsabila de temperaturile mici Editat Februarie 22, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.