bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salutare baieti! Am 32 de ani ,permis categoria A de un an si 5000+km facuti pe un Kawa z750 2008. Va rog sa ma ajutati in alegerea urmatoarei motociclete. Am 1,88 si 85 kg si caut ceva sport touring sa o folosesc 30% in oras 70% afara., sa aiba protectie la vant si sa fie confortabila. Buget 7000-7500€ Pana acum m-am uitat la : Bmw k1200s 2007-2008. Kawasaki z1000sx 2011-2013 Honda VFR 1200 2010+ Sund deschis si la alte propuneri... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Fjr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) FjrDin ce am citit e cam mare si greoaie pe viraje si din punctul meu de vedere are un minus la aspect fata de celelalte.Gresesc? Editat Februarie 22, 2015 de bogdanwyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Yamaha Fz1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Yamaha Fz1 Ceva argumente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aturdoc9 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salutare baieti! Am 32 de ani ,permis categoria A de un an si 5000+km facuti pe un Kawa z750 2008. Va rog sa ma ajutati in alegerea urmatoarei motociclete. Am 1,88 si 85 kg si caut ceva sport touring sa o folosesc 30% in oras 70% afara., sa aiba protectie la vant si sa fie confortabila. Buget 7000-7500€ Pana acum m-am uitat la : Bmw k1200s 2007-2008. Kawasaki z1000sx 2011-2013 Honda VFR 1200 2010+ Sund deschis si la alte propuneri... Multumesc! K1200s nu este comfortabila dpdv Z1000 nu are protectie la vant Vfr 1200 este ok dar cam puternica si destul de grea pt experienta ta,si cam scumpa recomand Tdm 900 Vfr 800 cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) fz1 fazer 2008+ (motor de r1 relativ usoara , supensie ok, frana ok suporti genti si tot felu de accesorii de touring gasesti usor ) Kawsaki Z1000SX(stie cam de toate) Cel putin unul dintre ele o sa fie urmatoru motor ,la bugetut tau un fz1 fazer 2010-2011 parca e mai frumos decat 2008 la ce am pus eu imagine. Editat Februarie 22, 2015 de TwinS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) K1200s nu este comfortabila dpdv Z1000 nu are protectie la vant Vfr 1200 este ok dar cam puternica si destul de grea pt experienta ta,si cam scumpa recomand Tdm 900 Vfr 800 cross Multumesc de raspunsMa refeream la z1000sx cel carenat. Imi place designul lui agresiv. Cele enumerate de tine par un pic cam "serioase" spre enduro touring asa... Nu ma vad intrand pe drumuri ne asfaltate ( de mila motocicletei) ci vreau sa fac 300-400 km intr-o zi fara sa-mi trebuiasca o zi dupa sa ma refac » Post actualizat in 22 Feb 2015 09:31 fz1 fazer 2008+ (motor de r1 relativ usoara , supensie ok, frana ok suporti genti si tot felu de accesorii de touring gasesti usor ) Kawsaki Z1000SX(stie cam de toate) Cel putin unul dintre ele o sa fie urmatoru motor ,la bugetut tau un fz1 fazer 2010-2011 parca e mai frumos decat 2008 la ce am pus eu imagine. Pe asa ceva am pus si eu ochii...dar nu prea am gasit nimic concret aici pe forum deapre acest model...cum este la drum lung si ce + si - are...la Z ma refer acum.. Editat Februarie 22, 2015 de bogdanwyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quetzalcoatl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salutare baieti! Am 32 de ani ,permis categoria A de un an si 5000+km facuti pe un Kawa z750 2008. Va rog sa ma ajutati in alegerea urmatoarei motociclete. Am 1,88 si 85 kg si caut ceva sport touring sa o folosesc 30% in oras 70% afara., sa aiba protectie la vant si sa fie confortabila. Buget 7000-7500€ Pana acum m-am uitat la : Bmw k1200s 2007-2008. Kawasaki z1000sx 2011-2013 Honda VFR 1200 2010+ Sund deschis si la alte propuneri... Multumesc! http://olx.ro/oferta/schimb-vand-motocicleta-kawasaki-cu-auto-sau-teren-zzr1400-196cp-ID1OLBx.html#e7d2597346 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 http://olx.ro/oferta/schimb-vand-motocicleta-kawasaki-cu-auto-sau-teren-zzr1400-196cp-ID1OLBx.html#e7d2597346Prea puternica pt mn.Scz dar nu vreau sa transform acet topic intr-un topic de oferte...vreau doar parerea voastra despre ce ati mai condus sau ce detineti si se incadreaza in cerintele mele. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quetzalcoatl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Prea puternica pt mn. Scz dar nu vreau sa transform acet topic intr-un topic de oferte...vreau doar parerea voastra despre ce ati mai condus sau ce detineti si se incadreaza in cerintele mele. Multumesc Nu-i motocicleta mea (din pacate) si nici a vreunui cunoscut. Gandeste-te bine, pana la urma tot asa ceva sau pe aproape, iti vei dori... Editat Februarie 22, 2015 de Quetzalcoatl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Nu-i motocicleta mea (din pacate) si nici a vreunui cunoscut. Gandeste-te bine, pana la urma tot asa ceva sau pe aproape, iti vei dori... De la 106cp la 196 e cam mare saltul...desi poate ai dreptate...pana la urma tot acolo o sa ajung...dar as vrea sa o fac ceva mai treptat...sa mai acumulez ceva experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 in 7500 poti spera la un K1200GT dupa 2006. sau, RT-ul de 1200. Decizia e a ta, degeaba ceri pareri de la noi, suntem subiectivi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quetzalcoatl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 De la 106cp la 196 e cam mare saltul...desi poate ai dreptate...pana la urma tot acolo o sa ajung...dar as vrea sa o fac ceva mai treptat...sa mai acumulez ceva experienta Dar de la pieton la 106 CP, cum a fost saltul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Dar de la pieton la 106 CP, cum a fost saltul? Nu asa brusca, Z-ul a fost motocicleta perfecta pt inceput » Post actualizat in 22 Feb 2015 10:37 in 7500 poti spera la un K1200GT dupa 2006. sau, RT-ul de 1200. Decizia e a ta, degeaba ceri pareri de la noi, suntem subiectivi Sa stii ca tin cont de parerea colegilor mai cu experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quetzalcoatl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Cate din cele pe care le ai in vedere au ABS? ZZR-ul ala de 1400 are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 1200 e singurul de touring dar este greu.vezi alte modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 30% din timp pe oras e un chin cu zzr-ul, defapt cam cu toate motoarele de peste 1000 cc. VFR800 eu zic ca le cam are pe toate. Nu va uitati numai la cai, la touring cel mai important este cuplul. Daca nu vroiam si "soft enduro" luam un vfr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 R1200RT si vei uita ca mai exista altele, nu iti vei dori decat sa ai mult timp liber si bani de benzina. In oras mergi fara gentile laterale si este perfect. 1200GT nu este de oras, este prea violenta si ambreiajul desi este hidraulic este greoi, te rupe la mana. Mergi la Bavaria si incearca un drive test, o sa-ti dai seama singur de calitatile fenomenale ale touringurilor bavareze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Cate din cele pe care le ai in vedere au ABS? ZZR-ul ala de 1400 are... Toate o sa aiba ABS » Post actualizat in 22 Feb 2015 11:02 1200 e singurul de touring dar este greu.vezi alte modele greu in mers sau pe loc? Nici z-ul nu era usor... Merg la sala de multi ani..nu e pb greutatea » Post actualizat in 22 Feb 2015 11:04 R1200RT si vei uita ca mai exista altele, nu iti vei dori decat sa ai mult timp liber si bani de benzina. In oras mergi fara gentile laterale si este perfect. 1200GT nu este de oras, este prea violenta si ambreiajul desi este hidraulic este greoi, te rupe la mana. Mergi la Bavaria si incearca un drive test, o sa-ti dai seama singur de calitatile fenomenale ale touringurilor bavareze. Multumesc , de k1200s ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Z1000sx pare cel mai potrivit.Am auzit ca are o singura buba,niste vibratii cam puternice la anumite ture,apar in majoritatea review-urilor citite/vazute.Daca nu te deranjeaza niste vibratii in mansoane cred ca e ideal.Sunt vreo 2 posesori,unul era si pe aici pe forum,e un topic cu Z1000sx de cand a aparut,da un search pe forum. VFR800 e foarte reusit dar nu simti puterea,n-o sa fie un salt de la Z750. K1200S prea mare si prea greu,bun la plimbare in schimb,frane BMW,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 caut ceva sport touring sa o folosesc 30% in oras 70% afara., sa aiba protectie la vant si sa fie confortabila. Faptul ca suntem indivizi diferiti face ca si criteriile si cerintele sa fie diferite, asa incat pentru mine asocierea de cuvinte protectie si confort au un singur nume :BMW. Pentru altii Hayabusa ofera un confort total si nu ar da-o pe nimic altceva. De aceea eu spun de 1200RT, vei avea un motor polivalent pe care te vei putea baza si nu-ti vei dori altceva. 1200S nu am condus, dar eu vreau altceva de la un motor, de aceea nu se incadreaza in criteriile mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quetzalcoatl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Toate o sa aiba ABS Da, dar nu la 6000 de euro si aici nu vorbim de moto noi, sau cel putin asa am inteles ca vrei. Oricum, se pare ca ABS-ul intra la categoria "si altele" pentru tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Faptul ca suntem indivizi diferiti face ca si criteriile si cerintele sa fie diferite, asa incat pentru mine asocierea de cuvinte protectie si confort au un singur nume :BMW. Pentru altii Hayabusa ofera un confort total si nu ar da-o pe nimic altceva. De aceea eu spun de 1200RT, vei avea un motor polivalent pe care te vei putea baza si nu-ti vei dori altceva. 1200S nu am condus, dar eu vreau altceva de la un motor, de aceea nu se incadreaza in criteriile mele. Din cAte vad pe mobile nu e deloc ieftin modelul dupa 2008 pana in 20000km...nu as vrea ceva mai vechi» Post actualizat in 22 Feb 2015 12:02 Da, dar nu la 6000 de euro si aici nu vorbim de moto noi, sau cel putin asa am inteles ca vrei. Oricum, se pare ca ABS-ul intra la categoria "si altele" pentru tine... Z-ul nu a avut abs si nu i-am simtit lipsa...dar as vrea ca viitoarea motocicleta sa aibe abs...sa nu fiu nevoit sa-i simt lipsa » Post actualizat in 22 Feb 2015 12:04 Z1000sx pare cel mai potrivit.Am auzit ca are o singura buba,niste vibratii cam puternice la anumite ture,apar in majoritatea review-urilor citite/vazute.Daca nu te deranjeaza niste vibratii in mansoane cred ca e ideal.Sunt vreo 2 posesori,unul era si pe aici pe forum,e un topic cu Z1000sx de cand a aparut,da un search pe forum. VFR800 e foarte reusit dar nu simti puterea,n-o sa fie un salt de la Z750. K1200S prea mare si prea greu,bun la plimbare in schimb,frane BMW,etc. Ca design ma atrage cel mai mult Z-ul...dar la inaltimea mea nu cred ca are cine stie ce protectie la vant. Arata bestial... Poate se indura cineva sa ma lase sa merg putin cu vre-unul... Am inceput sa inclin si spre un RT...ce au franele BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 Din cAte vad pe mobile nu e deloc ieftin modelul dupa 2008 pana in 20000km...nu as vrea ceva mai vechi Da, dar calitatea/confortul/brandul costa :-) De exemplu optiunile pe care le gasesti pe un RT din 2008 nu le gasesti la altii pe motoare fabricate in 2015 Am inceput sa inclin si spre un RT...ce au franele BMW? Ai interpretat gresit, Niko a subliniat ca sistemul de franare la BMW este unul premium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.