bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Nici o masina, oricat de scumpa si puternica a fost nu mi-a dat satisfactia pe care o motocicleta de 3000€ mi-a dat-o. E greu de exprimat in cuvinte ce simt de fiecare data cand ma sui pe moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 z1000sx - inca mi-a ramas gandul la acest motor despre care nu prea stiu nimic si sunt destul de putine la noi...a fost dragoste la prima vedere, recunosc... Nu am vazut unul live, dar fiind o japoneza cred ca este destul de mica, la inaltimea ta nu vei sta tocmai bine pe ea si absolut toate turbulentele le vei lua in casca. In rest motocicleta arata bestial, ca orice Kawasaki dealtfel. Poate nu este ceea ce luai in calcul, dar de ce nu te gandesti si la un GTR 1400? Are parbriz electric, cardan, ABS, dupa 2008 si ASC, este foarte fiabila si arata absolut divin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Am vazut una la united motors....chiar arata bestial...o sa ma uit sa vad la ce pret este...dar parca tot bmw as lua. Nu stiu inca ce inseamna sa mergi confortabil. Z ul a fost singurul motor pe care am mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 In cazul asta daca vei merge cu RT-ul il vei lua pe loc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Multumesc mult pt ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 Succes in alegere, oricare va fi ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Z 100 sx arata bestial!!! Am vazut multe folosite la touring cu bagaje pe ele pe afara ( la mine in oras o gasca de polonezi avea 3 Z1000 sx-uri,erau opriti intr- un peco,am putut sa le admir,ziceau ca sunt super ok motoarele). Stiti ce se spune despre Kawasaki: arata mai bine decat se conduc! Referitor la BMW - parerea mea e ca nu ai cum sa dai gres cu aceasta marca. Daca pe mine ma lasa rece BMW- UL asta nu inseamna ca nu pot recunoaste ca sunt niste motoare exceptionale ( poate ca nu ajung eu la struguri) Am mers pe un R1200 RT- ARE NISTE FRANE IREALE! Iti trebuie doar un deget - si ingheata roata...la Kawa meu tin minte ca mi-au " trecut" maneta de frana prin degete pe niste coclauri prin Muntenegru... toate astea la ture lungiconteaza.(Atentie! Cand pleci la drum cu RT-ul sa ai cafeluta pregatita si o revista- mai rasfoiesti pe drum...)Proprietarul RT-ului pe care am mers- neavand experienta a plecat sa se dea cu baietii pe Transalpina. Nu stapanea curbele,nu era familiarizat cu motorul... Ideea e ca le-a dat TEMELIE pe curbe versatilor care isi dadeau coate la plecarea in tura respectiva.Motorul are centrul de greutate jos si sta bine pe curbe. Problema noastra este ca, uneori alegem cu sufletul si ochiul, alteori cu mintea. L.U.V.- fiind un JUPAN DESTOINIC nu are cum sa se insele cand te indeamna spre acest model. Ideea e ca nu stiu cat de bine te poti familiariza cu un motor la un simplu test drive. Editat Februarie 23, 2015 de dj.marten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 23, 2015 Autor Share Postat Februarie 23, 2015 Z 100 sx arata bestial!!! Am vazut multe folosite la touring cu bagaje pe ele pe afara ( la mine in oras o gasca de polonezi avea 3 Z1000 sx-uri,erau opriti intr- un peco,am putut sa le admir,ziceau ca sunt super ok motoarele). Stiti ce se spune despre Kawasaki: arata mai bine decat se conduc! Referitor la BMW - parerea mea e ca nu ai cum sa dai gres cu aceasta marca. Daca pe mine ma lasa rece BMW- UL asta nu inseamna ca nu pot recunoaste ca sunt niste motoare exceptionale ( poate ca nu ajung eu la struguri) Am mers pe un R1200 RT- ARE NISTE FRANE IREALE! Iti trebuie doar un deget - si ingheata roata...la Kawa meu tin minte ca mi-au " trecut" maneta de frana prin degete pe niste coclauri prin Muntenegru... toate astea la ture lungiconteaza.(Atentie! Cand pleci la drum cu RT-ul sa ai cafeluta pregatita si o revista- mai rasfoiesti pe drum...)Proprietarul RT-ului pe care am mers- neavand experienta a plecat sa se dea cu baietii pe Transalpina. Nu stapanea curbele,nu era familiarizat cu motorul... Ideea e ca le-a dat TEMELIE pe curbe versatilor care isi dadeau coate la plecarea in tura respectiva.Motorul are centrul de greutate jos si sta bine pe curbe. Problema noastra este ca, uneori alegem cu sufletul si ochiul, alteori cu mintea. L.U.V.- fiind un JUPAN DESTOINIC nu are cum sa se insele cand te indeamna spre acest model. Ideea e ca nu stiu cat de bine te poti familiariza cu un motor la un simplu test drive. Frumoasa descriere...si eu sunt foarte atras de designul lu Z1000sx dar sunt mai mult ca sigur ca nu are cum sa fie asa confortabil ca un RT. Un test drive cred ca ar ajuta foarte mult in loarea unei decizi mai ales daca ai macar o ora la dispozitie. Problema e cu Z-ul ca nu gasesc nici macar sa stau pe el sa vad daca ma incadrez....pate apare la salonul moto din aprile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Omul nostru e din Valcea,conform profilului, Romania. Deci cam ce fel de touring are in vedere? Se vrea plecat peste mari si tari cu bagaje? Atunci un touring adevarat e solutia. Z1000SX e pentru un weekend la mare, nu foarte multe bagaje, ocazional cu prietena in spate, dar posibilitate de a te da si sportiv cand esti singur si ranjet cand tragi de acceleratia aia! Deci uita-te ca Banica in oglinda si spune-ti ce drumuri ai de gand sa faci cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 23, 2015 Autor Share Postat Februarie 23, 2015 Omul nostru e din Valcea,conform profilului, Romania. Deci cam ce fel de touring are in vedere? Se vrea plecat peste mari si tari cu bagaje? Atunci un touring adevarat e solutia. Z1000SX e pentru un weekend la mare, nu foarte multe bagaje, ocazional cu prietena in spate, dar posibilitate de a te da si sportiv cand esti singur si ranjet cand tragi de acceleratia aia! Deci uita-te ca Banica in oglinda si spune-ti ce drumuri ai de gand sa faci cu ea. Multa dreptate ai...intrebarea e : " daca-mi vine intr-un weekend sa plec pana la Viena oare cum o sa fie cu z-ul? O sa-mi para rau pt alegerea facuta?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Da, in ziua aia probabil o sa-ti para rau. Deci daca vrei sa faci touring adevarat nu are rost sa te gandesti la ea. Dar daca faci acel touring o data pe an si in rest te dai pe curbe si in oras, atunci devine tentanta. Am mai vazut niste review-uri recente, nici macar la modelul 2014 nu au rezolvat treaba cu vibratiile la peste 6000 de ture, apar in toate, n-ar mentiona daca nu ar fi asa. Asa ca eu zic sa n-o iei fara sa faci un drive-test cu ea. Pe de alta parte la United pretul uneia ramasa din 2013 este 8000E+TVA, daca ai o firma sa o bagi sa scapi de TVA iata ca ti-o poti lua noua... P.S.Eu la 1,88 si 110kg merg pe ZX10 cu scarite racing, deci pentru mine notiunea de confort este alta, consider de exemplu ca motocicleta mea e confortabila! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 23, 2015 Autor Share Postat Februarie 23, 2015 Nu e rau pretul...dar nu am vazut niciuna la ei... Dar cred ca numai un drive test ma poate ajuta...eventual sa ma rog de cineva sa ma lase sa ies pe autostrada sa vad protectie la vant si altele... Am avut z750 2008 ...nu cred sa fie mai mari vibratiile la Sx. Cat despre dimensiuni nu ma plangeam de loc pe 750 doar de vant si de duritatea sei, as fi curios cata protectie are Sx-ul la vant....sunt sigur ca RT-ul nu duce lipsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 tine cont ca un drive test in oras avantajeaza anumite modele si dezavantajeaza altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 23, 2015 Admin Share Postat Februarie 23, 2015 www.z1000sx.co.uk este un forum dedicat, intra pe el si poate gasesti ceva raspunsuri la intrebarile tale. Drive test ma indoiesc ca-l poti face, motocicleta este foarte rara si din ce cunosc in piata doar Bavaria pune la dispozitie mobre pentru asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 23, 2015 Autor Share Postat Februarie 23, 2015 Va multumesc mult baieti! Sper sa am ocazia sa fac cinste cu o apa daca treceti prin Rm Valcea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Bogdan, iti recomand sa gasesti pe cineva cu un BMW f650/850(etc) gs, sau chiar din seria R, sa te urci pe ea si sa dai o tura. Eu am condus pana acum Suzuki Dr650 (prima motocicleta), un R1 din '05, un Hornet din 03' si ultima motocicleta si cea cu care o sa imbatranesc(cel mai probabil), un bmw f650 dakar, 2001. Pentru mine, cel putin, pe nicio alta motocicleta nu m-am simtit atat de bine, iti da o libertate aparte, de fapt iti da placerea de a conduce o motocicleta. Extrem de manevrabila, fiabila, motoare bune, foarte confortabila si inca un lucru important(cel putin pentru mine), ca poti merge lejer cu pasager zile intregi fara sa iti rupa spatele, sau sa te doara fiecare madular. Mi-a luat ceva pana am gasit motociclea potrivita pentru mine, dar sunt bucuros ca am dat de ea. Sunt un om destul de pragmatic, astfel incat te fac sa-ti pui 2 intrebari: 1. te ajuta o motocicleta cu sute de cai putere, pentru viteza- in contextul drumurilor noastre?.. si 2. Intentionezi sa vezi lumea numai de pe asfalt ? Eu sper sa iti gasesti si tu "perechea", asa cum am facut-o si eu. Mult succes si sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail.dobrescu Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Salut Era foarte tare daca exista acest post in urma cu 1 luna.. Eu am tot 1.88, am avut un naked de 100 cp ca si tine, fz6 era a mea si acum caut ceva foarte asemanator cu tine. Confort, protevtie la vant, etc. diferenta e ca am fost dispus la maxim 5500 euro. Pe de alta prte stiu sigur ca urmatoarea va fi 1200rt insa mai era un pas intermediar asa ca am tot cautat, am luat muulte modele la rand am facut test drive cu vreo 10 si pana la urma am ramas la f800st. A mea vine maine din germania la 5500 cu totul. E 2008, manere incalzite, 2 parbrize, abs, computer de bord, genti laterale, alarma si f putini km. unic proprietar si de la reprezentanta bmw. Poti sa t uiti si la modelul acesta si cu banii de care dispui gasesti una aproape noua, din 2012.. Mihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 23, 2015 Autor Share Postat Februarie 23, 2015 Bogdan, iti recomand sa gasesti pe cineva cu un BMW f650/850(etc) gs, sau chiar din seria R, sa te urci pe ea si sa dai o tura. Eu am condus pana acum Suzuki Dr650 (prima motocicleta), un R1 din '05, un Hornet din 03' si ultima motocicleta si cea cu care o sa imbatranesc(cel mai probabil), un bmw f650 dakar, 2001. Pentru mine, cel putin, pe nicio alta motocicleta nu m-am simtit atat de bine, iti da o libertate aparte, de fapt iti da placerea de a conduce o motocicleta. Extrem de manevrabila, fiabila, motoare bune, foarte confortabila si inca un lucru important(cel putin pentru mine), ca poti merge lejer cu pasager zile intregi fara sa iti rupa spatele, sau sa te doara fiecare madular. Mi-a luat ceva pana am gasit motociclea potrivita pentru mine, dar sunt bucuros ca am dat de ea. Sunt un om destul de pragmatic, astfel incat te fac sa-ti pui 2 intrebari: 1. te ajuta o motocicleta cu sute de cai putere, pentru viteza- in contextul drumurilor noastre?.. si 2. Intentionezi sa vezi lumea numai de pe asfalt ? Eu sper sa iti gasesti si tu "perechea", asa cum am facut-o si eu. Mult succes si sa auzim de bine! Multumesc foarte mult pt postare...nu prea circul cu pasager, a mea nevasta nu se suie pe motor...nu prea ma vad intrand pe drumuri ne asfaltate...mi-ar fi mila de motor. Vreau ceva sa sa merg pe drumurile virajate de la noi dar si daca vreau sa dau o fuga la mare sa nu ma rupa vantul si spatele. Ma bucur ca ti-ai gasit jumatatea » Post actualizat in 23 Feb 2015 20:27 Salut Era foarte tare daca exista acest post in urma cu 1 luna.. Eu am tot 1.88, am avut un naked de 100 cp ca si tine, fz6 era a mea si acum caut ceva foarte asemanator cu tine. Confort, protevtie la vant, etc. diferenta e ca am fost dispus la maxim 5500 euro. Pe de alta prte stiu sigur ca urmatoarea va fi 1200rt insa mai era un pas intermediar asa ca am tot cautat, am luat muulte modele la rand am facut test drive cu vreo 10 si pana la urma am ramas la f800st. A mea vine maine din germania la 5500 cu totul. E 2008, manere incalzite, 2 parbrize, abs, computer de bord, genti laterale, alarma si f putini km. unic proprietar si de la reprezentanta bmw. Poti sa t uiti si la modelul acesta si cu banii de care dispui gasesti una aproape noua, din 2012.. Mihail Salut Mihai, sa stii ca si eu am stat ceva pana am deschis topicul asta si nu ma gandeam ca o sa gasesc atata intelegere de la colegi. E frumoasa alegera ta dar nu prea e pe gustul meu. Mi-ar placea ceva mai agresiv ca design dar sa fie si practica...z-ul a fost un motor bun dar la inaltimea mea ma cam batea vantul. Incerc acum sa planific un drive test cu cele doua modele :z1000sx si bmw r1200rt, sper sa fi resusesc. Daca bmw-ul avea un design ca Z-ul si calitatile sale de bmw...era motocicleta visurilor mele...dar stii cum e, in viata trebuie sa mai faci si compromisuri. Mai cautam, mai vedem , mai studiem piata si speram ca ne gasim jumatatea...motocicleta care ne satisface Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 ai vazut astea ? » Post actualizat in 24 Feb 2015 12:25SalutEra foarte tare daca exista acest post in urma cu 1 luna.. Eu am tot 1.88, am avut un naked de 100 cp ca si tine, fz6 era a mea si acum caut ceva foarte asemanator cu tine. Confort, protevtie la vant, etc. diferenta e ca am fost dispus la maxim 5500 euro. Pe de alta prte stiu sigur ca urmatoarea va fi 1200rt insa mai era un pas intermediar asa ca am tot cautat, am luat muulte modele la rand am facut test drive cu vreo 10 si pana la urma am ramas la f800st.A mea vine maine din germania la 5500 cu totul. E 2008, manere incalzite, 2 parbrize, abs, computer de bord, genti laterale, alarma si f putini km. unic proprietar si de la reprezentanta bmw. Poti sa t uiti si la modelul acesta si cu banii de care dispui gasesti una aproape noua, din 2012..Mihail Sa o stapanesti sanatos ! Sper sa nu ai probleme cu ea ! ai vazut astea ? https://www.youtube.com/results?search_query=bmw+f+850+st+problems https://www.youtube.com/watch?v=ctplgxEMEBI » Post actualizat in 24 Feb 2015 12:30SalutEra foarte tare daca exista acest post in urma cu 1 luna.. Eu am tot 1.88, am avut un naked de 100 cp ca si tine, fz6 era a mea si acum caut ceva foarte asemanator cu tine. Confort, protevtie la vant, etc. diferenta e ca am fost dispus la maxim 5500 euro. Pe de alta prte stiu sigur ca urmatoarea va fi 1200rt insa mai era un pas intermediar asa ca am tot cautat, am luat muulte modele la rand am facut test drive cu vreo 10 si pana la urma am ramas la f800st.A mea vine maine din germania la 5500 cu totul. E 2008, manere incalzite, 2 parbrize, abs, computer de bord, genti laterale, alarma si f putini km. unic proprietar si de la reprezentanta bmw. Poti sa t uiti si la modelul acesta si cu banii de care dispui gasesti una aproape noua, din 2012..Mihail sau asta : https://www.youtube.com/watch?v=6ebo7LJKPHM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail.dobrescu Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 sigur ca le am vazut si dupa multa documentare sunt sunt convins ca probleme de genul acesta apar intr un numar minim de cazuri. legat de problema cu rulmentul spate este un recall facut de bmw care schimba gratuit acea parte, deci nu mi fac griji in cazul in care apare ceva.. oricum, topicul acesta este despre altceva sa speram ca toata lumea va fi fericita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 24, 2015 Admin Share Postat Februarie 24, 2015 Probail nu cauti asta, dar uite aici o varianta care pare excelenta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 24, 2015 Autor Share Postat Februarie 24, 2015 Probail nu cauti asta, dar uite aici o varianta care pare excelenta.. Da! Sa stii ca este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Eu am z1000sx 2014. Incerc sa iti raspund la cateva chestii pe care l-am vazut pe aici: 1. Nu e un touring adevarat (inainte am avut FJR), e o amestecatura ciudata cu care insa m-am obisnuit super rapid si imi pune zambetul pe fata de fiecare data. Am facut de 2 ori pana acum Bucuresti - Viena in aceeasi zi, fara probleme notabile. Singurele lucruri deranjante sunt pozitia semighidoanelor (si nu se poate schimba), farurile destul de slabe si saua e mai tare decat a unui touring. 2. Vibratiile la 6000 sunt prezente dar se plang de ele doar cei care o vad doar ca pe o motocicleta pur touring ceea ce nu este. Nu m-au deranjat niciodata si acum am scapat de ele oarecum neortodox si neintentionat. (headers Akra) 3. Nu ai unde sa faci test ride in Ro. Inainte de a o cumpara am fost la un fost client United sa o vad. Was enough. 4. Protectia la vant nu este ... touring like. Nu poti sa o compari cu FJR, de exemplu. Americanii au pus niste parbrize imense pe el, chiar si motor pentru actionare electrica, dar mi se pare overkill si strici farmecul motorului. 5. Nu poti sa pui (de fapt tu poti, dar Kawa recomanda foarte explicit sa nu o faci) si cutii laterale si topbox. Din punctul asta de vedere, modelele >=2014 au un mare avantaj estetic. Eu am luat-o pentru drumuri lungi, pentru ca voiam sa ajung in confort in Alpi si, odata ajuns acolo, sa pot sa las bagajele in camera si sa imi vad de curbe. E perfecta pentru jobul asta, cu conditia sa nu mergi cu pasager (ceea ce eu nu fac). Daca mai ai intrebari, PM. PS: si dap, estetic imi place si mie la nebunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nushala Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 (editat) Salut, Cer si eu un sfat pt achizitia unei mobre, As vrea sa fie cat mai usoara, sa fie pretabila pentru oras si pentru plimbari lejere pe drum de tara (nu offroad extrem), sa pot atasa un top case sau genti laterale, sa aibe amortizoare cat mai comode, cai : peste 30 ; pana in 60, ABS obligatoriu, si eventual un windscreen mediu inaltimea mea: 1.80, greutate: 99 kg, experienta : din '95 pe socialiste apoi pauza mare apoi de vreo 3 ani - maxi scooter 500cc, Deci ceva comod dar mai fasnet un pic ca scuterul, si mai usor, Merci » Post actualizat in 17 Jun 2015 19:39vad ca nimeni nu se inghesuie cu sfaturi si vad ca anumiti dealeri nu ofera test drive, in conditiile astea sigura speranta ramane Germania ... Editat Iunie 14, 2015 de nushala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.