SuzukiRf600R Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Domnilor, am o ureche de fier care s-a strambat in urma unei cazaturi (este locul unde vine prins manerul spate - am pus o poza pentru exemplu). Singura modalitate de indreptare (banuiesc) este aceea de a incalzi cu o flacara acea bucata si bineinteles, sa o aduc la stadiul normal. Este obligatoriu sa o indrept pentru ca altfel, nu pot pune saua pasagerului. Ma tem insa de firele care trec prin zona (cele care duc la stop si/sau semnalizari) sa nu le ard sau...altceva. Aveti idee unde pot face o astfel de operatie,vre-un coleg care ma poate ajuta, astfel incat rezultatul sa fie cel dorit? Cheers, Alexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinciche Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 nu se poate demonta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Cred ca face parte din cadrul din spate al motocicletei, practic acea ureche este fixa pe cadru. Ca sa lucrezi cu flacara deschisa, trebuie sa demontezi carena spate, lama, circuite si tot ce este PVC/ABS. Ai incercat o solutie mecanica, o presa?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Cristea Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Eu zic ca trebuie sa demontezi tot inclusiv firele din instalatia electrica care trec pe acolo . E de evitat indreptatul cu incalzire . Incearca mai intai sa indrepti mecanic . Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Februarie 26, 2015 Autor Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) Cred ca face parte din cadrul din spate al motocicletei, practic acea ureche este fixa pe cadru. Ca sa lucrezi cu flacara deschisa, trebuie sa demontezi carena spate, lama, circuite si tot ce este PVC/ABS. Ai incercat o solutie mecanica, o presa?? Corect, face parte din cadrul spate al motocicletei si nu poate fi demontata. Referitor la carene, tot motorul este decarenat. Nu inteleg cum sa indrepti cu o presa cand bucatica aia nu poate fi scoasa (eventual doar taiata cu lampa, apoi indreptata si apoi sudata dar....) Alte idei?Hai ca am gasit poza mea reala. Credeam ca am sters-o. Cum pun poza la un thread nou? Am gasit Analizand si mai bine....cred ca cu flacara este cel mai usor. luata de jos in sus... Editat Februarie 26, 2015 de SuzukiRf600R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Am facut referinta la codita spate..da, este complicat, dar nu imposibil..singura varianta- demontat tot ce poate fi afectat de foc deschis si cu o lampa cu gaz cred ca se poate. Cam ce grosime are 3-4 mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 pune o poza reala sunt si alte solutii dar sa vedem exact unde ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Februarie 26, 2015 Autor Share Postat Februarie 26, 2015 pune o poza reala sunt si alte solutii dar sa vedem exact unde ce si cum Hai ca am reusit sa pun pana la urma. Credeam ca am sters poza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Daca este unde am punctat, nu are o grosime mai mare de 2mm, se poate rezolva la rece_ciocan mai mic si diferite forme/profile pe care se bate, cu atentie si o mana buna rezolva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinciche Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 ar trebuii sa mearga la rece, eu as baga o pana de lemn in ureche si as bate cu un ciocanel pana revine, ma poti folosi un mox pentru fixare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 ar trebuii sa mearga la rece, eu as baga o pana de lemn in ureche si as bate cu un ciocanel pana revine, ma poti folosi un mox pentru fixare Cam in stilul acesta..ideile iti vin pe moment, numai sa incepi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Februarie 26, 2015 Autor Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) Cam in stilul acesta..ideile iti vin pe moment, numai sa incepi Pai d-asta va si intreb ca vreau sa ma apuc sa ansamblez la ea si sa o bibilesc. M-am gandit la a o face la rece dar nu stiu cat rezista la ciocane multiple. Am sa incerc cu incalzitul si apoi cu ciocanul mergand pe ideea "bate fierul cat e cald". Cred ca-mi va reusi.... Multumesc de replyuri! Editat Februarie 26, 2015 de SuzukiRf600R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Cred ca face parte din cadrul din spate al motocicletei, practic acea ureche este fixa pe cadru. Ca sa lucrezi cu flacara deschisa, trebuie sa demontezi carena spate, lama, circuite si tot ce este PVC/ABS. Ai incercat o solutie mecanica, o presa?? e pe dracu, are 2 surburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Pai d-asta va si intreb ca vreau sa ma apuc sa ansamblez la ea si sa o bibilesc. M-am gandit la a o face la rece dar nu stiu cat rezista la ciocane multiple. Am sa incerc cu incalzitul si apoi cu ciocanul mergand pe ideea "bate fierul cat e cald". Cred ca-mi va reusi.... Multumesc de replyuri! merge fara cald, trebuie contra(metal nu lemn ) unde bati , daca merge motocicleta si ai chef de o plimbare pana in prelungire ghencea te ajut eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Februarie 26, 2015 Autor Share Postat Februarie 26, 2015 merge fara cald, trebuie contra(metal nu lemn ) unde bati , daca merge motocicleta si ai chef de o plimbare pana in prelungire ghencea te ajut eu merge bobocul, trebuie doar sa il dau jos de la etajul 2 :-). merci de ajutor. daca va fi nevoie (sper sa nu) iti scriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 merge bobocul, trebuie doar sa il dau jos de la etajul 2 :-). merci de ajutor. daca va fi nevoie (sper sa nu) iti scriu ok 0734143000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 e pe dracu, are 2 surburi osted Today, 09:51 PM dedant68, on 26 Feb 2015 - 21:44, said: Cred ca face parte din cadrul din spate al motocicletei, practic acea ureche este fixa pe cadru. Ca sa lucrezi cu flacara deschisa, trebuie sa demontezi carena spate, lama, circuite si tot ce este PVC/ABS. Ai incercat o solutie mecanica, o presa?? Corect, face parte din cadrul spate al motocicletei si nu poate fi demontata. Deja ii si cunosti motorul...crezi ca el nu stie ce are prin casa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 un lemn, un ciocan si o mana buna... e un fier, ce naiba, nu e rocket science. in 2 minute ti-l face un tinichiugiu, la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) folosesti 2 ciocane, unu' il pui unde trebuie si cu celalat bati in el. Levier, cleste, il tragi usor Cu flacara arzi tot, vopsesti, rugineste, fisureaza de la vibratii ... Editat Februarie 26, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 osted Today, 09:51 PM dedant68, on 26 Feb 2015 - 21:44, said: Corect, face parte din cadrul spate al motocicletei si nu poate fi demontata. Deja ii si cunosti motorul...crezi ca el nu stie ce are prin casa? am reparat mai multe rf 600, electricianule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 am reparat mai multe rf 600, electricianule ! Nu te contrazic, domnule mecanic, dar sa inteleg ca el/proprietarul nu isi da seama daca urechea este sudata pe cadru/fixa sau prinsa cu surub? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Nu te contrazic, domnule mecanic, dar sa inteleg ca el/proprietarul nu isi da seama daca urechea este sudata pe cadru/fixa sau prinsa cu surub? domnule de la targoviste, poate ati auzit de google in calatoriile dumneavoastra internetice.. http://www.suzukipart.com/oemparts/a/suz/50d3fcbbf8700230d8b4d893/seat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Februarie 26, 2015 Autor Share Postat Februarie 26, 2015 e pe dracu, are 2 surburi Ca vad ca ne dam stiutori si fara sa ma interpretezi gresit, ai citit ce s-a scris aici? Urechea de care zic eu si pe care o vezi in poza, nu este prinsa de suruburi. Intr-adevar ea prinde un surub (cel de la maner) dar ea, ca piesa, nu este independenta. Face parte din cadru. Este sudata. Asa ca domnul de la Targoviste....subiectul este inchis, topic inchis. Se indreapta fierul, vroiam niste idei, le-am primit, ma apuc de treaba! Multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Cu un ciocan si o bucata de fier ca sa tii contra, merge ca uns. Cred ca si cu un patent poti rezolva. Nu e nevoie de flacara deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Ca vad ca ne dam stiutori si fara sa ma interpretezi gresit, ai citit ce s-a scris aici? Urechea de care zic eu si pe care o vezi in poza, nu este prinsa de suruburi. Intr-adevar ea prinde un surub (cel de la maner) dar ea, ca piesa, nu este independenta. Face parte din cadru. Este sudata. Asa ca domnul de la Targoviste....subiectul este inchis, topic inchis. Se indreapta fierul, vroiam niste idei, le-am primit, ma apuc de treaba! Multumesc inca o data! pai tu ai pus poza cu manerul ... poti sa dai toata codita jos in 2 minute, ai suruburile de la manere 4 ,2 in fata si 2 bumbi/nituri de plastic langa stop. http://www.suzukipart.com/oemparts/a/suz/50d3fca8f8700230d8b4d888/frame-cover desfaci conectorul de la stop si tragi toata aripa in spate. o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.