Sari la conținut

Indreptare fier


Postări Recomandate

Domnilor, am o ureche de fier care s-a strambat in urma unei cazaturi (este locul unde vine prins manerul spate - am pus o poza pentru exemplu). Singura modalitate de indreptare (banuiesc) este aceea de a incalzi cu o flacara acea bucata si bineinteles, sa o aduc la stadiul normal. Este obligatoriu sa o indrept pentru ca altfel, nu pot pune saua pasagerului. Ma tem insa de firele care trec prin zona (cele care duc la stop si/sau semnalizari) sa nu le ard sau...altceva. Aveti idee unde pot face o astfel de operatie,vre-un coleg care ma poate ajuta, astfel incat rezultatul sa fie cel dorit?

 

Cheers,

Alexandru

post-83719-0-27431900-1424978834_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca face parte din cadrul din spate al motocicletei, practic acea ureche este fixa pe cadru. Ca sa lucrezi cu flacara deschisa, trebuie sa demontezi carena spate, lama, circuite si tot ce este PVC/ABS. Ai incercat o solutie mecanica, o presa??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca face parte din cadrul din spate al motocicletei, practic acea ureche este fixa pe cadru. Ca sa lucrezi cu flacara deschisa, trebuie sa demontezi carena spate, lama, circuite si tot ce este PVC/ABS. Ai incercat o solutie mecanica, o presa??

Corect, face parte din cadrul spate al motocicletei si nu poate fi demontata. Referitor la carene, tot motorul este decarenat. Nu inteleg cum sa indrepti cu o presa cand bucatica aia nu poate fi scoasa (eventual doar taiata cu lampa, apoi indreptata si apoi sudata dar....)

Alte idei?Hai ca am gasit poza mea reala. Credeam ca am sters-o. Cum pun poza la un thread nou? Am gasit :) Analizand si mai bine....cred ca cu flacara este cel mai usor. luata de jos in sus...

post-83719-0-19607300-1424980783_thumb.jpeg

Editat de SuzukiRf600R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut referinta la codita spate..da, este complicat, dar nu imposibil..singura varianta- demontat tot ce poate fi afectat de foc deschis si cu o lampa cu gaz cred ca se poate. Cam ce grosime are 3-4 mm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este unde am punctat, nu are o grosime mai mare de 2mm, se poate rezolva la rece_ciocan mai mic si diferite forme/profile pe care se bate, cu atentie si o mana buna rezolva!

post-74268-0-68244700-1424981060_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebuii sa mearga la rece, eu as baga o pana de lemn in ureche si as bate cu un ciocanel pana revine, ma poti folosi un mox pentru fixare

Cam in stilul acesta..ideile iti vin pe moment, numai sa incepi :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam in stilul acesta..ideile iti vin pe moment, numai sa incepi :peace:

Pai d-asta va si intreb ca vreau sa ma apuc sa ansamblez la ea si sa o bibilesc. M-am gandit la a o face la rece dar nu stiu cat rezista la ciocane multiple. Am sa incerc cu incalzitul si apoi cu ciocanul mergand pe ideea "bate fierul cat e cald". Cred ca-mi va reusi.... Multumesc de replyuri!

Editat de SuzukiRf600R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca face parte din cadrul din spate al motocicletei, practic acea ureche este fixa pe cadru. Ca sa lucrezi cu flacara deschisa, trebuie sa demontezi carena spate, lama, circuite si tot ce este PVC/ABS. Ai incercat o solutie mecanica, o presa??

e pe dracu, are 2 surburi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai d-asta va si intreb ca vreau sa ma apuc sa ansamblez la ea si sa o bibilesc. M-am gandit la a o face la rece dar nu stiu cat rezista la ciocane multiple. Am sa incerc cu incalzitul si apoi cu ciocanul mergand pe ideea "bate fierul cat e cald". Cred ca-mi va reusi.... Multumesc de replyuri!

merge fara cald, trebuie contra(metal nu lemn ) unde bati , daca merge motocicleta si ai chef de o plimbare pana in prelungire ghencea te ajut eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge fara cald, trebuie contra(metal nu lemn ) unde bati , daca merge motocicleta si ai chef de o plimbare pana in prelungire ghencea te ajut eu

merge bobocul, trebuie doar sa il dau jos de la etajul 2 :-). merci de ajutor. daca va fi nevoie (sper sa nu) iti scriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pe dracu, are 2 surburi

osted Today, 09:51 PM

dedant68, on 26 Feb 2015 - 21:44, said:snapback.png

 

Cred ca face parte din cadrul din spate al motocicletei, practic acea ureche este fixa pe cadru. Ca sa lucrezi cu flacara deschisa, trebuie sa demontezi carena spate, lama, circuite si tot ce este PVC/ABS. Ai incercat o solutie mecanica, o presa??

Corect, face parte din cadrul spate al motocicletei si nu poate fi demontata.

 

Deja ii si cunosti motorul...crezi ca el nu stie ce are prin casa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

folosesti 2 ciocane, unu' il pui unde trebuie si cu celalat bati in el. Levier, cleste, il tragi usor

Cu flacara arzi tot, vopsesti, rugineste, fisureaza de la vibratii ...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

osted Today, 09:51 PM

dedant68, on 26 Feb 2015 - 21:44, said:snapback.png

Corect, face parte din cadrul spate al motocicletei si nu poate fi demontata.

 

Deja ii si cunosti motorul...crezi ca el nu stie ce are prin casa?

am reparat mai multe rf 600, electricianule !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reparat mai multe rf 600, electricianule !

Nu te contrazic, domnule mecanic, dar sa inteleg ca el/proprietarul nu isi da seama daca urechea este sudata pe cadru/fixa sau prinsa cu surub?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazic, domnule mecanic, dar sa inteleg ca el/proprietarul nu isi da seama daca urechea este sudata pe cadru/fixa sau prinsa cu surub?

domnule de la targoviste, poate ati auzit de google in calatoriile dumneavoastra internetice..

 

http://www.suzukipart.com/oemparts/a/suz/50d3fcbbf8700230d8b4d893/seat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pe dracu, are 2 surburi

Ca vad ca ne dam stiutori si fara sa ma interpretezi gresit, ai citit ce s-a scris aici? Urechea de care zic eu si pe care o vezi in poza, nu este prinsa de suruburi. Intr-adevar ea prinde un surub (cel de la maner) dar ea, ca piesa, nu este independenta. Face parte din cadru. Este sudata. Asa ca domnul de la Targoviste....subiectul este inchis, topic inchis. Se indreapta fierul, vroiam niste idei, le-am primit, ma apuc de treaba! Multumesc inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca vad ca ne dam stiutori si fara sa ma interpretezi gresit, ai citit ce s-a scris aici? Urechea de care zic eu si pe care o vezi in poza, nu este prinsa de suruburi. Intr-adevar ea prinde un surub (cel de la maner) dar ea, ca piesa, nu este independenta. Face parte din cadru. Este sudata. Asa ca domnul de la Targoviste....subiectul este inchis, topic inchis. Se indreapta fierul, vroiam niste idei, le-am primit, ma apuc de treaba! Multumesc inca o data!

pai tu ai pus poza cu manerul ...

 

poti sa dai toata codita jos in 2 minute, ai suruburile de la manere 4 ,2 in fata si 2 bumbi/nituri de plastic langa stop.

http://www.suzukipart.com/oemparts/a/suz/50d3fca8f8700230d8b4d888/frame-cover

 

desfaci conectorul de la stop si tragi toata aripa in spate.

 

o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...