teby05 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 nu ,asa fac srad-urile la fiecare apasare de buton amorseaza pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny26bv Postat Martie 8, 2015 Autor Share Postat Martie 8, 2015 Ok Multumesc , deci ceea ce imi ramane de facut este sa incerc sa schimb bujiile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Nu, daca deconectezi butonul rosu pompa se opreste, este normal, cand conectezi din nou butonul rosu, porneste iar pompa este in circuit regulatorul si returul, plusul de benzina intra in rezervor prin retur, este un ciclu normal, nu aici este problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 si io as fi de parere ca bujiile ar fi urmatoarele de verificat ce nu pot satzi zic concret ii ca daca la kitu de dynojet se schimba umpic "codul bujie" (nu stiu exprimare corecta ) ma refer ca stock ii cr9E sar putea sa trebuiasca mai calda mai rece ,,poate ne zice TNG cv de treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Se folosesc bujiile recomandate de constructor, dynojet iti ofera o crestere de putere, turatii liniare si economie de combustibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Ai verificat vreodata pana acum jocurile la supape? Daca nu, ar fi util de vazut. Daca ai jocurile prea mici, la cald poti avea compresie mai slaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Mergi cu ea la mecanic , cati bani poate sa iti ia, nu te obliga nimeni sa o si faci macar stii exact ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny26bv Postat Martie 8, 2015 Autor Share Postat Martie 8, 2015 La noi in Brasov sunt si service-uri a dracu' de bune...:-j Ramane de incercat cu alte bujii....si ultimul lucru care o sa il fac....o sa merg la service.....Multumesc mult de ajutor si de sfaturi ! Si daca mai exista cineva si cu alte pareri , va rog sa postati ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Am vazu filmuletul acum si m-am lamurit! Vezi ca atunci cand nu-ti porneste nu ai neutru aprins!!!! Asta inseamna ca CDI stie ca tu esti in viteza si cu cricul pus...deci nu porneste! Verifica gear senzor sa fie neutru pe bord aprins si atunci porneste...sau ridica cricul si o sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 TNG , cand il accelereaza se aprinde neutrul , dar nu ramane aprins . + ca are o mufa neconectata , acolo langa capacul de ambreiaj . Cred ca e de la switch neutral . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Pare sa faca figura si cu cricul jos si cu cricul sus. totusi e de luat in calcul ce spune Geo. Din cate imi aduc aminte, cand e cu cricul jos si CDI nu vede neutrul, parca nu invarte electromotorul deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Lui ii mai ramane si senzorul de la cric blocat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 La minutul 1.00 cand se invarte electromotorul neutru este stins...sau eu ma uit la alta filmare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Becul neutru nu sta aprins tot timpul , are toane . Azi era motorul pus pe cric , dupa ce l-a pornit , s-a incalzit si dupa a inceptu sa-l tureze putin si s-a oprit motorul . Dupa a ridicat cricul si a pornit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 (editat) Nu uitati ca motorul pe carburatie chiar daca nu porneste si se invarte.el absorbe benzina ...deci daca dai la electromotor de 100 de ori fara scantee...nu mai porneste nici sa vrei ...SE INEACA! Cauza principala NEUTRU.dupa care daca nu porneste se ineaca...bujiile nu mai dau scantee..etc etc Editat Martie 8, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Iar langa pompa de apa , pe partea stanga acolo jos are o mufa iesita si cand a schimbat instalatia electrica n-am stiut unde s-o bagam , nici inaitne nu era bagata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny26bv Postat Martie 8, 2015 Autor Share Postat Martie 8, 2015 Si alta chestie , cand e becul de neutral stins si eu turez motorul.....se aprinde si se stinge....sau cateodata ramane aprins... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 La minutul 1:33 are led aprins si nu porneste, porneste dupa 15 sec de demaror. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Asta inseamna ca CDI stie ca tu esti in viteza si cu cricul pus...deci nu porneste! Adica daca se scoate o bujie si se da la automat, ar trebui sa faca arc daca se pune la masa sau daca e cum zici, nu da scanteie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 http://youtu.be/hD5bafH228Y?t=1m7s E ceva destul de intalnit ca senzorul de neutru sa mai dea rateuri la o motocicleta de varsta ei. Eu cred totusi ca e o problema de joc de supape si, posibil de reglaj al sistemului de alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny26bv Postat Martie 8, 2015 Autor Share Postat Martie 8, 2015 La minutul 3:33 a pornit perfect sa zic asa.....si ma mira faptul ca dintr-o data porneste calumea....dupaia nu mai porneste deloc si asa mai departe.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 (editat) Prietene,daca vrei sa asculti un sfat bine,daca nu continua sa dai la automat ..poate se repara singura. Eu am inchis! Editat Martie 8, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny26bv Postat Martie 8, 2015 Autor Share Postat Martie 8, 2015 Eu nu am zis absolut nimic , eu va ascult tuturor parerile....mai plauzibil mi se pare ce ai spus tu , de aceea am si zis ca la minutul 3:33 a pornit perfect si dupaia nu a mai vrut sa porneasca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Acesta bucata de instalatie o ai de verificat.. » Post actualizat in 08 Mar 2015 17:45 Nu uitati ca motorul pe carburatie chiar daca nu porneste si se invarte.el absorbe benzina ...deci daca dai la electromotor de 100 de ori fara scantee...nu mai porneste nici sa vrei ...SE INEACA! Cauza principala NEUTRU.dupa care daca nu porneste se ineaca...bujiile nu mai dau scantee..etc etc Mai postez o data poate acum daca citesi mai bine o sa si intelegi de ce nu porneste de fiecare data ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Trebuie sa-i faci o verificare in limite rezonabile, verifica toate contactele de start pornire_ambreiaj+cric+ neutral+bujii, posibil si carburatia. Dupa cum se vede nu-ti porneste in primele secunde si apoi se ineaca, inca nu ti-ai format o deschidere stabila la acceleratie, te joci cu ea si o ineci si de acolo. Daca nu te pricepi, eu iti recomand un service sa nu mai complici situatia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.