Sari la conținut

Problema zx6r 2000


Postări Recomandate

Salutare! Anul asta mi-am achizitionat si eu prima mobra , un zx6r din 2000, dupa ce timp am observat cateva probleme la motor:

1. dupa ce se incalzeste motorul, mergand prin trafic, cand scot pe liber incepe sa se tureze si ajunge pe la 3000-3500 unde si ramane ( mentionez ca am soc manual si banuiala mea este ca ar putea fi de la asta, astept o parere cuiva care se pricepe sa imi explice ce si cum) ca sa opresc mobra din turatiile acelea ,dau relantiul la spre minim (manual) pana se potoleste ,dand relantiul mai mic ajunge pe la o turatie de 1000 in neurtru, ajungand la problema cu numarul 2.

2. cand motorul este cald am o oscilatie in turometru si se si se aude (si simte) in motor ca o bataie, cand se aude acea bataie afisajul digital palpaie ca si cum nu ar avea curent (m-am gandit ca poate fi ori de la intinzatorul de distributie ori poate de la releul de incarcare, or fi cateva cabluri oxidate)

 

MENTIONEZ ca in momentul de fata nu am cablu de revenire la acceleratie deloc urmeaza sa il montez saptaman asta deci poate prima problema e din cauza asta ...ceva pareri va rog ? Nu as vrea sa ajung la service sa-mi ia aia pielea de pe mine sa-mi spuna ca trebuie schimbat toata electrica, toata distributia etc .

 

Multumesc frumos!

 

Asfalt uscat!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai mai multe probleme, care pot fi toate remediate de un mecanic bun. Nu pe forum. Pe forum ne putem da cu parerea. De exemplu, citind simptomele de la 1 imi pot da cu parerea ca ai nevoie de refacut carburatia, sau ca ai un cablu de relanti slabit. Doua lucruri diferite care au solutii complet diferite si ca rezolvare si ca cost.

 

Pentru problema doi: ce inseamna aia bataie? Curent poti sa nu ai pentru ca ai o baterie pe moarte, care nu da destul curent cand sta motorul la relanti. Poate n-are nici o treaba releul de incarcare. Sau poate are, poate releul tau de incarcare nu functioneaza in parametri cand este incalzit. distributia pe duca o auzi intr-un fel, un motor care merge in 3 pistoane din varii motive se aude altfel, un motor care nu mai are curent sau benzina se aude in alt fel.

 

Concluzia: diagnosticarea pe forum e ca sexul la prin telefon: laba trista. Sunt cativa useri (ca TNG sau Cesar) care te pot indrepta in directia corecta, dar nimeni n-o sa-ti rezolve problemele cazanului pe forum.

 

Daca nu vrei sa ajungi la service, recomandarea mea e sa iei manualul de service al motocicletei, sa gasesti simptomele si sa incerci toate solutiile de acolo.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MENTIONEZ ca in momentul de fata nu am cablu de revenire la acceleratie deloc urmeaza sa il montez saptaman asta deci poate prima problema e din cauza asta ...ceva pareri va rog ? Nu as vrea sa ajung la service sa-mi ia aia pielea de pe mine sa-mi spuna ca trebuie schimbat toata electrica, toata distributia etc .

 

Multumesc frumos!

 

Asfalt uscat!

alege-ti un servis in care ai incredere si lasa-i sa-si faca treaba, din cate spui tu nu ai cunostintele necesare sa incerci o diagnosticare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu doresc sa mi se rezolve problemele ca e clar ca nu au cum sa imi repare mobra pe net, nici macar sa imi zica cum dar sa imi dea o idee sau sa ma indrume spre directia corecta, cum ai zis si tu , sau catre un mecanic de incredere, multumesc pt raspuns! O zi frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Bine ca al lui e cazan si e al tau supersonic .. ce om !

 

"dar nimeni n-o sa-ti rezolve problemele cazanului pe forum."

 

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti din Bucuresti, cauta-l pe TNG (service) si vezi daca te poate ajuta.

 

Daca erai asa "dibaci" incat sa rezolvi singur problema nu mai intrebai.

 

Vrei ajutor? da cat mai multe informatii si nu te mai da lovit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu vazusem...ma gandeam si eu ca postand pe forum ma poate indruma / sfatui cineva..pana acum mi s-a facut motoru cazan si ca am profilu neupdatat...dezamagire.

Fara suparare dar cam ce raspunsuri te asteptai sa primesti? Daca un coleg iti spunea ca problema ta e de la piesa X, tu ce faceai? Pt ca nu ai cunostinte in mecanica il credeai pe cuvant si cautai sa cumperi piesa X sa o schimbi? Si pentru asta tot la service ajungeai.

Cred ca cel mai bun sfat pe care poti sa l primesti e recomandarea unui mecanic bun, eventual un coleg care se pricepe putin si are timp sa se uite la mobra ta, dar nu pe forum...

Sfatul meu e sa lasi victimizarea si sa gandesti logic ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Anul asta mi-am achizitionat si eu prima mobra , un zx6r din 2000, dupa ce timp am observat cateva probleme la motor:

1. dupa ce se incalzeste motorul, mergand prin trafic, cand scot pe liber incepe sa se tureze si ajunge pe la 3000-3500 unde si ramane ( mentionez ca am soc manual si banuiala mea este ca ar putea fi de la asta, astept o parere cuiva care se pricepe sa imi explice ce si cum) ca sa opresc mobra din turatiile acelea ,dau relantiul la spre minim (manual) pana se potoleste ,dand relantiul mai mic ajunge pe la o turatie de 1000 in neurtru, ajungand la problema cu numarul 2.

 

Incearca pentru inceput sa reglezi ralanti-ul, cu motorul la temperatura de functionare (90 de grade) la 1200-1300 rpm. Pt mers stradal poti sa o urci pana la 1500 daca motorul nu functioneaza liniar insa nu este o rezolvare. Tot trebuie investigata cauza.

» Post actualizat in 18 Mar 2015 09:40

2. cand motorul este cald am o oscilatie in turometru si se si se aude (si simte) in motor ca o bataie, cand se aude acea bataie afisajul digital palpaie ca si cum nu ar avea curent (m-am gandit ca poate fi ori de la intinzatorul de distributie ori poate de la releul de incarcare, or fi cateva cabluri oxidate)

 

O bataie e un lucru grav (nu numai in motor :) ) Cel mai sigur ar fi ca, acel zgomot sa fie identificat de cineva cu experienta.

» Post actualizat in 18 Mar 2015 09:42

MENTIONEZ ca in momentul de fata nu am cablu de revenire la acceleratie deloc urmeaza sa il montez saptaman asta deci poate prima problema e din cauza asta ...ceva pareri va rog ? Nu as vrea sa ajung la service sa-mi ia aia pielea de pe mine sa-mi spuna ca trebuie schimbat toata electrica, toata distributia etc .

Nu lipsa cablului de revenire este neaparat de vina pentru ca motorul tau ramane turat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...