Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Salut, Sunt proaspat proprietar al unei motocicleta CB500S din '98. Stie cineva sa-mi spuna cum functioneaza rezerva la aceasta motocicleta ? Problema este urmatoarea: - S-a terminat benzina asa ca am trecut pe rezerva . - Ca sa fiu sigur ca nu uit am trecut robinetul pe On inainte sa alimentez (cred ca de aici si problema ) - Ieri mergeam linistit si s-a oprit asa ca am trecut-o linistit pe rezerva dar motocicleta nu a mai pornit ( rezerva era goala ) Deci teoria cum ca ar fi o teava mai inalta si cand treci pe rezerva trage de jos nu se aduna . Ce credeti ? Ce s-a intamplat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Sunt doua tevi prin care trage benzina, una mai inalta si una mai scurta, in aceeasi cavitate (rezervor). Benzina intra prin partea de sus a tevii, teava mai scurta fiind rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Poate cineva a inversat furtunurile la iesirea din rezervor. Deci cand tu crezi ca esti pe rezerva defapt esti pe ON si invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Martie 27, 2015 Autor Share Postat Martie 27, 2015 (editat) Altadata nu am avut probleme De ex: dupa povestea asta am alimentat cu robinetul pe pozitia Res, dupa care am trecut pe ON. Dupa ce am terminat benzina am trecut pe Res si nu a fost nici o problema . Cum ziceam , treaba cu 1 teava mai inalta nu prea se aduna . Editat Martie 27, 2015 de Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Nu ai inteles, rezervorul nu e impartit, nu conteaza in ce pozitie e robinetul atunci cand alimentezi; ambele tevi de alimentare iau benzina din volumul rezervorului, dupa cum am mai spus. Eu prefer sa nu ajung la rezerva pentru ca fiind teava mai scurta, iti trage mai multe depuneri / gunoaie ce mai ai tu pe fundul rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Martie 27, 2015 Autor Share Postat Martie 27, 2015 Inteleg ceea ce imi spui . Nu inteleg cum de am ramas fara venzina (nici rezerva nu mai aveam, desi robinetul era pe on) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 este posibil sa ai si robinetul defect si desi esti pe on el sa traga si pe partea cu rezerva. mie din cauza lui la suzuki GS 500 mi-a curs benzina si a trebuit sa il schimb. verifica daca nu cumva se invarte robinetul fara axul din robinet si verifica daca iti mai face figuri punand putina benzina in rezervor si mergand prin zona casei ca sa poti merge usor inapoi dupa sticla cu benzina pt realimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Ai cumva si pozitia pri la rezervor? Gunoi nu va trage niciodata ca ai sita si in dreptul rezervei si mai sus unde trage cand e pe on. La suzuki de obicei e robinet vacumatic. Daca ai pozitia pri da acolo sa o pornesti si dupa comuti unde vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Inteleg ceea ce imi spui . Nu inteleg cum de am ramas fara venzina (nici rezerva nu mai aveam, desi robinetul era pe on) 1. robinet defect. 2. unminitehnicus a inversat furtunele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lyvyu83 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 (editat) Salut, eu am un cb500 din 99 si treaba cu rezerva sta ca asa: in primul rand, nu sunt compartimente separate in rezervor. Robinetul are o teava de aprox 10 cm pe unde ia benzina, cand treci pe rezerva, a mea nu are alta teava ci pur si simplu are o gaura la baza robinetului... si nu trage gunoaie pt ca pe teava si gaura(rezerva) este o sita... Nu exista 2 furtune pt rezerva si normal... este un singur furtun care iese din rezervor cu benzina... mai este unu subtire care este pt vacum si duce la carburator... Problema ta poate fi de la robinet defect sau... in partea opusa robinetului... sub rezervor ai 2 tevi care ies din rezervor si pe care sunt conectate 2 furtune... unu gros si unu subtire Cel gros e pt apa de ploaie .. spalatorie chestii... sa se scurga ... dar cel subtire e important... el este pt aer, sa nu se faca vid in rezervor Sufla pe furtunul subtire si vezi sa NU fie infundat... si sufla si pe capatul fe teava din rezervor si tre sa galgaie in rezervor. Eu din cauza furtunului asta infundat am desfacut carburatoarele de 3 ori... ca se oprea ca si cum ramanea fara benzina... si dupa 2-3 min pornea si mergea perfect 20-30 km pana se oprea iar..... » Post actualizat in 28 Mar 2015 10:25 Uite si o poza ca sa iti faci o idee. Editat Martie 27, 2015 de Lyvyu83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Martie 29, 2015 Autor Share Postat Martie 29, 2015 Multumesc tuturor pentru raspunsuri . Concluzia mea este ca cel mai probabil are robinetul o problema . O sa circul cu 1l de benzina in ghiozdan intre timp . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.