kappy666 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 merci tuturor pentru sfaturi. Tocmai am vorbit cu el si l-am convins ca nu-i trebuie capra (supermoto, cross, enduro). El scooter are si-l conduce cu acceleratia normala. (Pozitioneaza acceleratia cu stanga si o mentine cu dreapta. Tot cu dreapta semnalizeaza) Viseaza la ceva naked. Cred ca un maxim 450 cc i-ar ajunge. Un 250cc ar fi mai mult decat perfect, parerea mea. Sunt curios daca rekluse-ul se poate monta pe astfel de motocicleta. Numai bine! ti am dat PM cu datele de contact ale prietenului meu care are aceeasi probleme dar la mana stanga pune-i in legatura...cu siguranta ii va clarifica amicului tau multe aspecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 aprilia mana si scapi de ambreiaj/viteze....acceleratia pe stanga si frana combinata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 (editat) aprilia mana si scapi de ambreiaj/viteze....acceleratia pe stanga si frana combinata buna idee, dar acceleratia pe stanga este obligatorie. Deasemenea borcanul cu lichid de frana cred ca este mai greu de instalat decat aceleratia. Franele unificate nu cred sa fie o solutie la o franare de urgenta. Editat Martie 29, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Evident este vorba despre un prieten care nu are mana dreapta, are permis si conduce masini si scootere. Ideea este ca si-ar dori sa-si ia ceva motocicleta de cilindree mica, usoara (probabil un supermoto de 125-250cc), la care sa-i monteze un schimbator de viteze automat (renuntand la schimbatorul de picior), Daca vrea sa-si ia ceva de 250 cmc uite aici una automata, noua, foarte comoda: /index.php?/topic/690024-vand-touring-de-250-nou-0-km-1499-euro-cf-moto-v3/ Nu are nicio comanda la picioare, daca vrea, poate pune franele fata/spate la picioare si schimba acceleratia pe stanga. Motorul fiind central, are stabilitate mare si cand pune numai frana spate si cand pune cu amandoua. E si varianta CF Moto- V5 care e mai usoara cu vreo 12-15 kg, dar nu are barele de protectie asemanatoare crashbarului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.