Eugen-Cristian Latea Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Salutare tuturor! Mi-am cumparat un kawasaki er5 acum cateva luni si, acum ca a venit vremea buna am scos-o putin la plimbare. Mentionez ca e prima motocicleta. Cred ca am o problema cu ea in sensul ca la schimbarea treptei de viteza din 1-2 se aude un troscanit. La fel si din 2-3 dar parca nu asa puternic. La fel se intampla si cand e rece si cuplez treapta 1. E normal? Sa incep sa-mi fac griji? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 (editat) http://www.manualslib.com/manual/375061/Kawasaki-Er-5.html?page=115 Ne zici daca mai face asa si dupa ce ai reglat ca aici. Editat Martie 27, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen-Cristian Latea Postat Martie 27, 2015 Autor Share Postat Martie 27, 2015 Pai m-am gandit ca nu poate fi din reglajul ambreiajului deoarece tine destul de sua. In ultima 20% din cursa. Dar o sa incerc sa il mai strang. » Post actualizat in 27 Mar 2015 20:43 Am observat si altceva. Daca stau cu ea pe loc dar in viteza, o scot pe liber si bag din nou in viteza nu se mai aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Din treapta 1 in a 2 e ceva normal sa se aude un zgomot distincitv. Ai putea sa verifici felul in care e intins lantul. Daca e prea strans,exista niste forte care actioneaza negativ asupra mecanismelor din interiorul cutiei Masuratoarea o faci cu tine stand pe ea. Sti sa faci asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 (editat) Salutare tuturor! Mi-am cumparat un kawasaki er5 acum cateva luni si, acum ca a venit vremea buna am scos-o putin la plimbare. Mentionez ca e prima motocicleta. Cred ca am o problema cu ea in sensul ca la schimbarea treptei de viteza din 1-2 se aude un troscanit. La fel si din 2-3 dar parca nu asa puternic. La fel se intampla si cand e rece si cuplez treapta 1. E normal? Sa incep sa-mi fac griji? exceptand situatia in care lantul este prea strans, ambreiajul reglat prost,ulei neschimbat ,ma mira ca nu ai mentionat "troscanitul" in treapta 1 la modelele astea de kawa(inclusiv kle) in treapta 1si 2 ai impresia ca se rupe cutia cand bagi in viteza.. atat timp cat nu sare din viteza,stai linistit,e ok! Editat Martie 27, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Mergem bre saptamana viitoare cu ea la control! Ti-a venit parbrizul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen-Cristian Latea Postat Martie 28, 2015 Autor Share Postat Martie 28, 2015 Da mi-a venit si l-am si montat. O sa verific si lantul. Revin cu un raspuns dupa. Multumesc pentru " asistenta". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 LANTUL SE VERIFICA / INTINDE CU CINEVA PE MOTOR.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen-Cristian Latea Postat Martie 28, 2015 Autor Share Postat Martie 28, 2015 Intai o sa reglez ambreiajul pt ca nu am deloc joc la maneta. Cat despre lant am citit in manualul ei ca ar trebui sa aiba un joc de 2 cm in partea de jos. Mi se pare cam slab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Intai o sa reglez ambreiajul pt ca nu am deloc joc la maneta. Cat despre lant am citit in manualul ei ca ar trebui sa aiba un joc de 2 cm in partea de jos. Mi se pare cam slab. nu stiu daca trebuie sa ai joc la maneta ,dar , cu siguranta trebuie sa ai un joc de 2,3mm la parghia ambreiajului lantul slab nu da trosnituri in cutie,in schimb,un ulei uzat da asa cum iti spuneam si mai sus,dupa ce realizezi reglajul ambreiajului,chiar daca face zgomot in treptele 1(nu ai mentionat-o si ma mira,aici face de obiecei mai rau) si 2,atat timp cat nu sare din viteza este ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen-Cristian Latea Postat Martie 28, 2015 Autor Share Postat Martie 28, 2015 Am zis ca si la cuplarea treptei 1 face. De sarit nu mi-a sarit niciodata. In weekend m-am intalnit cu alti motociclisti cu experienta. L-am rugat pe unul dintre ei sa faca o tura si tot asa mi-a zis, ca si la gpz tot asa facea cutia. Si din cate stiu motorul de pe gpz e acelasi nu?. O sa merg la un mecanic sa ii cer o parere. Deocamdata in Craiova ploua de 2 zile si pana luni nici o sansa sa se opreasca. » Post actualizat in 28 Mar 2015 19:02 Uleiul l-am schimbat in weekendul trecut. Motul 5100 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 (editat) LANTUL SE VERIFICA / INTINDE CU CINEVA PE MOTOR.... Degeaba strigi la noi se specifica-n manual cat e sageata si cum trebuie incarcata mobra, in 99,99% se intinde fara cineva pe ea ca doar nu sunt tampiti aia sa te puna atunci cand iti reglezi lantul sa mai ai musai un ajutor. 2cm e ok daca asa scrie in carte, nu e deloc moale unde mai pui ca atunci cand te asezi pe ea s-ar putea sa se intinda. Editat Martie 28, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Am zis ca si la cuplarea treptei 1 face. De sarit nu mi-a sarit niciodata. In weekend m-am intalnit cu alti motociclisti cu experienta. L-am rugat pe unul dintre ei sa faca o tura si tot asa mi-a zis, ca si la gpz tot asa facea cutia. Si din cate stiu motorul de pe gpz e acelasi nu?. O sa merg la un mecanic sa ii cer o parere. Deocamdata in Craiova ploua de 2 zile si pana luni nici o sansa sa se opreasca. » Post actualizat in 28 Mar 2015 19:02 Uleiul l-am schimbat in weekendul trecut. Motul 5100 10w40. motoarele au aceeasi cilindree la :kle,en,gpz,er.sunt ceva diferente notabile,una dintre ele fiind etajarea cutiei regleaza ambreiajul si lasa mobra asa. ps:nu i asa ca face si in trapta 3 dar mai putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen-Cristian Latea Postat Martie 28, 2015 Autor Share Postat Martie 28, 2015 Da de la a 3-a in sus nu se mai aude. Mai citisem undeva ca e din cauza ca nu se rupe filmul de ulei dintre placile ambreiajului. » Post actualizat in 28 Mar 2015 19:20 Eu am luat motocicleta de la motomus si teoretic am garantie la partea mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 (editat) Da de la a 3-a in sus nu se mai aude. Mai citisem undeva ca e din cauza ca nu se rupe filmul de ulei dintre placile ambreiajului. » Post actualizat in 28 Mar 2015 19:20 Eu am luat motocicleta de la motomus si teoretic am garantie la partea mecanica. nu dezbatem de ce face asa ci daca este normal sa faca la modele mentionate, nu cunosc sa fie probleme la cutii si nici defecte de fabricatie;cutiile de viteza au fost facute cu simt de rapundere.. nu am luat in discutie si o eventuala uzura de ambreiaj...patineaza? daca totul este in cote,"asa face toate"! km multi iti doresc! Editat Martie 28, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Eu am luat motocicleta de la motomus si teoretic am garantie la partea mecanica. Teoretic,doar:). Spera sa nu ai nevoie,ca e aproape nula garantia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 E ceva normal pentru unu si doi in treapta sa fie un sunet , da nici dela de zici ca se rupe motoru cand schimbi , daca se aude verifica ambreaju. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen-Cristian Latea Postat Martie 31, 2015 Autor Share Postat Martie 31, 2015 Am observat o chestie ciudata si anume. Ieri cand am slabit un pic cablu de la ambreiaj (am reglat free playul), am bagat-o in treapta 1 cu motorul oprit si cu ambreiaju apasat motorul inca opunea rezistenta dar daca imping un pic mai tare incepe si debreiaza dupa care se comporta normal (adica merge in fata si spate ca si cum ar fi pe liber).Daca eliberez maneta de la ambreiaj si o apas iar aceiasi poveste. Am impresia ca raman lipite discurile intre ele si daca aplic o forta se deslipesc. O fi din cauza uleiului. Am pus 10W40 5100 Motul. Din pacate vremea nu mi-a permis sa fac o tura ca sunt curios daca se mai aude vreun zgomot daca , la schimbarea vitezei, cand apas ambreiajul o accelerez putin pentru a provoca debreierea. S-a mai intalnit cineva cu problema asta. O fi ambreiajul uzat. Moto are 24 000 km si cred cu tarie ca sunt reali. » Post actualizat in 02 Apr 2015 17:02 aici am pus un filmulet cu sunetul cu pricina.( in sarcina parca e mai accentuat). ce parere aveti? aici am pus unul cu lantul. Vi se pare slab? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.