abhorrer Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Nu reușesc sa-l desfac. Cam asa arata bușonul de pe motocicleta mea. Am fost la o vulcanizare (poate au chei mai bune) NU au reușit. Am fost la un service schimb ulei. NU au reușit In cele din urma ulei-ul uzat a fost tras afara cu un recuperator ulei (o pompa cu absorbție) Întrebarea este : De câte ori pot schimba uleiul prin aceeași metoda fără probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Eu ma gândesc ca îl poți schimba așa de fiecare data, cat a ieșit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Nici cu motorul cald nu se desface? Eu am avut problema asta la masina, am incalzit bine motorul pana ce s-a incalzit si baia de ulei dupa care am aplicat ceva lovituri de ciocan (finut nu ca ghiolbanu) si s-a desfacut foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 A ieșit aproape 1 litru. Motoru era cald cand am ajuns la service. (am mers cam 5km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 A ieșit aproape 1 litru. Motoru era cald cand am ajuns la service. (am mers cam 5km) Și câți litri intră la un schimb ulei făcut corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Salut! Ma abonez pentru ca sunt tare curios de raspunsuri . Si miroase si a popcorn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 1,1 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 asta este o discutie de o ora pe care am purtat-o de curand... si am analizat cazul... 1. DACA nu ai obstructii in calea furtunului si poti ajunge sa aspiri jos de tot, scotand in felul asta minim cantitatea de ulei pe care ai fi reusit sa o dai afara prin busonul baii de ulei... atunci este ok. 2. ce nu ne-am putut pune de acord, eu si cu tipul cu care ne-am "certat" pe tema asta: absortia furtunului versus scurgerea uleiului sub propria lui greutate - care din cele doua vor antrena mai bine particulele si eventulele chestii in suspensie din uleiul din motor... asa ca am ajuns la concluzia ca nu mai cumpar pompa aia de schimb de ulei din lidl.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 asta este o discutie de o ora pe care am purtat-o de curand... si am analizat cazul... 1. DACA nu ai obstructii in calea furtunului si poti ajunge sa aspiri jos de tot, scotand in felul asta minim cantitatea de ulei pe care ai fi reusit sa o dai afara prin busonul baii de ulei... atunci este ok. 2. ce nu ne-am putut pune de acord, eu si cu tipul cu care ne-am "certat" pe tema asta: absortia furtunului versus scurgerea uleiului sub propria lui greutate - care din cele doua vor antrena mai bine particulele si eventulele chestii in suspensie din uleiul din motor... asa ca am ajuns la concluzia ca nu mai cumpar pompa aia de schimb de ulei din lidl.... Sunt obstrucții, la un moment dat a schimbat furtunul cu unu mai subțire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 (editat) Dacă nu se poate altfel nu ai ce face. Plus că e mai bine așa decât sa nu schimbi deloc uleiul... Așa că bagă mare. Eventual schimbi uleiul puțin mai des. Editat Aprilie 11, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Sunt obstrucții, la un moment dat a schimbat furtunul cu unu mai subțire. atunci NU vei scoate toate chestiile aflate in suspensie in ulei, curgerea normala pe la buson ar fi mai buna. comanda buson si garnitura... pe oem daca strici busonul sigur il vei da jos... zi marca, model, an de fabricatie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 Yamaha TW 125 anul 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Nici cu motorul cald nu se desface? Eu am avut problema asta la masina, am incalzit bine motorul pana ce s-a incalzit si baia de ulei dupa care am aplicat ceva lovituri de ciocan (finut nu ca ghiolbanu) si s-a desfacut foarte usor. Nu se foloseste ciocanul! Se foloseste cheie cu percutie sau cleste mox. Daca esti din Bucuresti, te pot ajuta cu un pistol cu percutie in zona Obor, incepand de luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 Nu se foloseste ciocanul! Se foloseste cheie cu percutie sau cleste mox. Daca esti din Bucuresti, te pot ajuta cu un pistol cu percutie in zona Obor, incepand de luni. Multumesc pt. oferta. Sunt din Craiova. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 (editat) Incearca cu asta http://www.idnesauto.ro/articol-nou/1445/spray_ulei_mos2_sonax_300ml.html Baga mult spray acolo, lasa motorul pe o parte (daca poti) si incearca dupa cateva ore. Iti trebuie un mox profesional si rabdare. Editat Aprilie 11, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 Incearca cu asta http://www.idnesauto.ro/articol-nou/1445/spray_ulei_mos2_sonax_300ml.html Baga mult spray acolo, lasa motorul pe o parte (daca poti) si incearca dupa cateva ore. Iti trebuie un mox profesional si rabdare. Am dat cu WD40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 reperele 9 si 10 trebuie sa le comanzi 5H0153510000 aprox. 40 ron 93210347A100 aprox. 4 ron daca-ti lipsesc 7 si 8 le comanzi si pe ele... acum, la un litru schimbul este ieftin... poti sa-l faci destul de des... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Am dat cu WD40 Asta e mai bun ca wd. Mai poti incerca cu un arzator sa incalzesti busonul numai sa ai grija sa nu topesti, temperatura aluminiuliu este de vreo 700grade iar arzatorul cred ca ajunge pe la 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Cel mai probabil surubul a fost infiletat stramb. Se poate da jos baia de ulei. Daca il scoti e garantat ca filetul se duce. da, extrem de posibil, busonul este de alu, sper ca filetul sa fie distrus doar pe buson, in 90% din cazuri asa este atunci cand busonul este de alu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 reperele 9 si 10 trebuie sa le comanzi 5H0153510000 aprox. 40 ron 93210347A100 aprox. 4 ron daca-ti lipsesc 7 si 8 le comanzi si pe ele... acum, la un litru schimbul este ieftin... poti sa-l faci destul de des... bafta! Le gasi doar pe Weemoto. O adresa de Romania unde le pot comanda te rog. Daca nu se poate aici . pe privat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Le gasi doar pe Weemoto. O adresa de Romania unde le pot comanda te rog. Daca nu se poate aici . pe privat . De ce sa nu se poata aici? Ai zis ca esti din Craiova? Atunci: MAGAZIN CRAIOVA ADRESA: Str. Calea Bucuresti, Nr. 22, Bl. M18B, Parter, CP 200529 EMAIL: craiova@mymoto.ro; mymoto.craiova@yahoo.com ID MESSENGER: mymoto.craiova TELEFON: 0733.285.805 PROGRAM: L-V: 10-18, S: 10-14 GOOGLE: +44° 19' 4.85", +23° 48' 26.75" ai codurile de OEM, sa faca si baietii de acolo o verificare... poate am dat eu in gard, dar nu cred... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 eu il desfac doar cu cleste papagal de instalatii! si am schimbat de 2 ori uleiul asa,fara sa cumpar buson! dar poate la tine sa fi fost dat pe filet cu ceva glue? in cazul in care filetul baii era defect? http://www.helmat.ro/cleste-papagal-d-1.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 eu il desfac doar cu cleste papagal de instalatii! si am schimbat de 2 ori uleiul asa,fara sa cumpar buson! dar poate la tine sa fi fost dat pe filet cu ceva glue? in cazul in care filetul baii era defect? http://www.helmat.ro/cleste-papagal-d-1.html Îl desfaci după ce încălzești motoru? Am citit o metoda dar nu știu cât de sigura este. Se încălzește motoru Se răcește bușonu cu gheata Metalul se contracta si se desface ... Cică Sper sa nu se contracte motoru In teorie are o logica. Nu știu practic dacă reușesc . Nu știu din ce material e bușonu ... e cam moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 la rece ai incercat ? ca din experienta mea - la dakar daca se incalzeste motoru e durere sa desfacibusonul. folosesc o tubulara care intra fest cu un maner in L de 30 cm si un "convingator" pt a produce soc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.