Sari la conținut

Postări Recomandate

Intamplator am dat pese acest articol, referitor la lansarea modelului Rally, produs de AJR:

http://www.enduro21.com/index.php/component/k2/item/2360-first-look-%E2%80%93-ajp%E2%80%99s-pr7-660cc-four-stroke-rally-bike

 

Motocicleta este echipata cu un motor de Minarelli de 660cmc, 48cp si un cuplu de 58Nm/5500rpm. In conditiile in care standardul in competitiile de rally raid, il reprezinta motocicletele de 450cmc, mi se pare un pic tardiva aparitia acestui model. Se pare, insa, ca se adreseaza si pietei de adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,acuma depinde si de consum . Eu cu 17 litri fac 500 km ,mers normal (90-110) ca nu sant la concurs .

 

 

Stima,

 

Ovidiu

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o văd mai degrabă ca pe un concurent pt CCM, cu plusuri și minusuri.

Principalul minus greutatea.

Principalul plus motorul, deși din punctul meu de vedere nu e cea mai potrivită alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplator am dat pese acest articol, referitor la lansarea modelului Rally, produs de AJR:

http://www.enduro21.com/index.php/component/k2/item/2360-first-look-%E2%80%93-ajp%E2%80%99s-pr7-660cc-four-stroke-rally-bike

 

Motocicleta este echipata cu un motor de Minarelli de 660cmc, 48cp si un cuplu de 58Nm/5500rpm. In conditiile in care standardul in competitiile de rally raid, il reprezinta motocicletele de 450cmc, mi se pare un pic tardiva aparitia acestui model. Se pare, insa, ca se adreseaza si pietei de adventure.

 

Standardul de 450 este prezent numai in campionatul mondial de rally raid (FIM cross country rally world cup). In restul majoritatii competitiilor de rally raid exista mai multe clase in functie de capacitatea cilindrica si arhitectura motorului. Modelul propus de AJR este gandit pentru "privateers" cu buget restrans care vor sa participe la clasa monocilindru peste 450 (sau in unele competitii monocilindru peste 600). De asemenea este o varianta mult mai usoara la Yamaha Tenere cu care imparte acelasi propulsor pentru gama adventure.

Sincer in lumea rallyraid mi e greu sa cred ca are vre o sansa, mai mult decat o mana de nebuni care o sa o cumpere din excentricitate sau nationalism. In ziua de azi la rallyraid daca vrei sa o arzi competitiv te dai pe motoare de enduro de 450 sau 500 cu kit light (derulator si tripuri montate pe ghidon) si eventual rezervor marit in functie de traseul particular al competitiei.

 

La aventure totul se va rezuma la pret. Daca vine cu un pret foarte apropiat cu CCM eu zic ca o sa vanda o alta mana de modele la acelasi tip de nisa ca la rally raid. Un pret sub 7500 este putin probabil datorita suspensiei competitive (Marzocchi + Ohlins) si a aerului cool si racing prezentat la salon.

Ca si in cazul CCM probabil ca asta e si strategia de vanzari care se reflecta in pretul destul de mare mai ales in ochii necunoscatorilor adica celor din afara nisei descrise mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...