xt600 Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Intamplator am dat pese acest articol, referitor la lansarea modelului Rally, produs de AJR: http://www.enduro21.com/index.php/component/k2/item/2360-first-look-%E2%80%93-ajp%E2%80%99s-pr7-660cc-four-stroke-rally-bike Motocicleta este echipata cu un motor de Minarelli de 660cmc, 48cp si un cuplu de 58Nm/5500rpm. In conditiile in care standardul in competitiile de rally raid, il reprezinta motocicletele de 450cmc, mi se pare un pic tardiva aparitia acestui model. Se pare, insa, ca se adreseaza si pietei de adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 vreau si eu doua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Nu mi se pare tardiv deloc....este un concurent direct a lui xt 660,ktm 690 etc...ramane de vazut cum se prezinta in practica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Pt ture de o zi, cu rucsacelul in spinare, pan' la munte si-napoi. E concurent pt ..... DRZ si WR-R. Mai bun pe sectorul de autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Altii cu drz ul au facute ture de mii de km...eu zic ca Ajr e de cursa lunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Lipsa loc pt bagaje, rezervor de 17 litri, hm, nu stiu ce sa zic..... Nu e ready for race pt ture lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Pai daca comparam cu ktm 690 stock....e peste el si la rezervor ,loc de bagaj...probabil or sa vina si accesoriile...totusi 17 litri nu e chiar putin...medium as zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 (editat) Da ,acuma depinde si de consum . Eu cu 17 litri fac 500 km ,mers normal (90-110) ca nu sant la concurs . Stima, Ovidiu Editat Aprilie 17, 2015 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Eu o văd mai degrabă ca pe un concurent pt CCM, cu plusuri și minusuri. Principalul minus greutatea. Principalul plus motorul, deși din punctul meu de vedere nu e cea mai potrivită alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Intamplator am dat pese acest articol, referitor la lansarea modelului Rally, produs de AJR: http://www.enduro21.com/index.php/component/k2/item/2360-first-look-%E2%80%93-ajp%E2%80%99s-pr7-660cc-four-stroke-rally-bike Motocicleta este echipata cu un motor de Minarelli de 660cmc, 48cp si un cuplu de 58Nm/5500rpm. In conditiile in care standardul in competitiile de rally raid, il reprezinta motocicletele de 450cmc, mi se pare un pic tardiva aparitia acestui model. Se pare, insa, ca se adreseaza si pietei de adventure. Standardul de 450 este prezent numai in campionatul mondial de rally raid (FIM cross country rally world cup). In restul majoritatii competitiilor de rally raid exista mai multe clase in functie de capacitatea cilindrica si arhitectura motorului. Modelul propus de AJR este gandit pentru "privateers" cu buget restrans care vor sa participe la clasa monocilindru peste 450 (sau in unele competitii monocilindru peste 600). De asemenea este o varianta mult mai usoara la Yamaha Tenere cu care imparte acelasi propulsor pentru gama adventure. Sincer in lumea rallyraid mi e greu sa cred ca are vre o sansa, mai mult decat o mana de nebuni care o sa o cumpere din excentricitate sau nationalism. In ziua de azi la rallyraid daca vrei sa o arzi competitiv te dai pe motoare de enduro de 450 sau 500 cu kit light (derulator si tripuri montate pe ghidon) si eventual rezervor marit in functie de traseul particular al competitiei. La aventure totul se va rezuma la pret. Daca vine cu un pret foarte apropiat cu CCM eu zic ca o sa vanda o alta mana de modele la acelasi tip de nisa ca la rally raid. Un pret sub 7500 este putin probabil datorita suspensiei competitive (Marzocchi + Ohlins) si a aerului cool si racing prezentat la salon. Ca si in cazul CCM probabil ca asta e si strategia de vanzari care se reflecta in pretul destul de mare mai ales in ochii necunoscatorilor adica celor din afara nisei descrise mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.