Tralfast Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Fzr de 1000 merge in 2 pistoane, daca pun fisele la 1 SI 4 porneste , in 2 pistoane, daca pun fisele la 2 SI 3 porneste in 2 pistoane, daca pun toate 4 fisele 2 SI 3 nu Mai merg. Bujii noi. Incercat cu alte bobine. Sincronizate carburatoare. Etc. Poate ma ajutati Sa Mai scutesc din timp cu incercarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Este undeva un contact slab posibil o masa..este evident ca atunci cand se incarca sistemul cu 2bobine..nu ajunge ce trebuie la ele sau la CDI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Ai incercat si CDI-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Aprilie 14, 2015 Autor Share Postat Aprilie 14, 2015 Sper Sa nu fie Cdi. Dar cred ca daca ar fi cdi-ul nu ar merge bobinele foarte bine PE rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Pai nu mai ai decat CDI-ul si bateria si ai tot circuitul ce include aprinderea nou ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Salut, Poti sa postezi anul de fabricatie si modelul mai exact? Este posibil sa discutam de TCI sau TAC, nu de CDI, este un alt principiu aici. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Aprilie 14, 2015 Autor Share Postat Aprilie 14, 2015 Fzr 1000, an 1990, scanteie am PE toate 4 fisele , fiecare bobina separat lucreaza foarte bine , Dar impreuna cred ca este o desincronizare la timpii de aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 nu vreau sa fiu rautacios, scuzati gluma dar nu m-am putut abtine... daca merge in doua pistoane e fzr 500, nu 1000! )) posibil o masa bagaboanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Aprinderea este controlata de TCI, un sistem tranzistorizat. Ai doua bobine de inductie - bujiile1-4 si a doua pentru 2-3. Verifica in prima etapa rezistenta ohmica a bobinei Pick Coil, senzorul care asigura pulsul de tensiune in TCI, ar trebui sa fie 130-150 ohm. Ai manual sa verifici conductoarele care ajung la TCI de la Pick Coil? Cum se prezinta scanteia la bujii daca le scoti pe toate 4, albastru intens, zgomot.. ? In TCI este acel ITCI(Ignition Timing Control Unit) care asigura secventa aprinderii, posibil probleme...se achimba TCI ! Dar verifica etapizat! Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Aprilie 15, 2015 Autor Share Postat Aprilie 15, 2015 In seara asta voi continua verificarile. CE am uitat Sa spun este ca daca merg cu ea in viteza 1 sau 2 la Peste 5000 rpm pentru fractiuni de secunda se aprind SI 2-3 , zici ca esti la rodeo, in viteze superioare 3-4-5-6 nu se Mai aprind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Problema devine captivanta_pana la verdictul final TCI, continui cu: 1.Verificarea cu atentiei a conexiunilor de la TCI la bobine pe circuitele primare, cand spun atentie, ma refer la conectori si conductori, de asemenea conexiunile de minus pe intreg circuitul de apindere(ai nevoie de schema desfasurata a instalatiei). 2. Verificarea infasurarii Pick Coil, ma refer la partea de rigidizare in sistemul flyweel-bobina pick coil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 (editat) In seara asta voi continua verificarile. CE am uitat Sa spun este ca daca merg cu ea in viteza 1 sau 2 la Peste 5000 rpm pentru fractiuni de secunda se aprind SI 2-3 , zici ca esti la rodeo, in viteze superioare 3-4-5-6 nu se Mai aprind.Verifica rezistentele din pipe... sau mai bine zis, pentru un test inlocuieste-le cu niste stifturi din cupru sau alama. Ceva nu faci bine la teste... insa nu-mi dau seama acum ce. Oricum, ai grija ca secundarul bobinelor este comun pe cilindri 1-4 si 2-3, daca o fisa sau o bujie este izolata fata de masa nu vei avea scanteie nici pe cealalta... In mod normal as zice ca tranzistorul din TCI corespunzator cil 2-3 este pe duca... boala clasica a aprinderilor FZ/FZR. Verifica cu alta aprindere si daca se confirma, o sa-ti trimit echivalentul tranzistorilor din RO... nimic deosebit, niste darlingtonI NPN destul de ieftini. LE Ce model este aprinderea? Editat Aprilie 15, 2015 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Aprilie 15, 2015 Autor Share Postat Aprilie 15, 2015 Diseara verific, acum sunt la munca , Dar cred ca Ai dreptate cu tranzistorul ( yo4ydx) diseara iti spun modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Contactele la bo(m)bine. Posibil ca una din ele sa fie oxidat/desprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Aprilie 15, 2015 Autor Share Postat Aprilie 15, 2015 Contactele la bo(m)bine. Posibil ca una din ele sa fie oxidat/desprins. Am spus Mai sus ca au scanteie toate 4 SI ca am probat SI cu alte bobine SI......la del! » Post actualizat in 16 Apr 2015 03:56 Revin ca tot in ceata sunt, privitor la tranzistori am sunat aseara un prieten electronist SI a spus ca nu sunt o problema, in caz de nevoie II schimba cu altii bu806, Dar SI el a spus ca daca era tranzistorul dus 2 SI 3 nu porneau atunci cand Scot fisele la 1 SI 4. Probabil ca duminica o Sa am timp Sa vad CE de intampla. Multumesc tuturor pentru sfaturi SI idei, daca Mai aveti spunetile ca sunt binevenite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Proverb japonez: Sa nu tai capul shogunului pana nu ai taiat pe cele ale samurailor. Verifica cu atentie ce s-a precizat mai sus, sigur o sa ai o mare surpriza. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Aprilie 17, 2015 Autor Share Postat Aprilie 17, 2015 Pana duminica nu am timp, Dar duminica o Sa verific din Nou tot SI daca tot nu vrea o Sa dau tci la reparat. O Sa VA tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.