Lupu.D Postat Mai 8, 2015 Autor Share Postat Mai 8, 2015 Zilele astea am tot dat telefoane in principal la R.A.R. Giulesti,cautand o modalitate de a intra in audienta la cineva care ar putea sa ma ajute sa rezolv problema.Cei de acolo au spus ca ar trebui sa fac o adresa catre ei,atasand actele pe care le detin iar ei vor analiza problema apoi imi vor trimite un raspuns cu decizia pe care au luat-o.Probabil ca inainte de a fi primit in audienta trebuie sa trec prin aceasta etapa. In ceea ce priveste daca motocicleta este "patata sau nepatata" ,din cate ma pricep eu si ce am vazut in privinta sudurilor pot spune ca nu s-a umblat la acel amortizor acolo unde ar trebui sa fie poansonata seria de sasiu pt ca acei suporti nu pot fi confectionat perfect ,asa cum i-ar face fabrica,urme de polizor nu se observa,in plus grosimea tablei din care sunt confectionati acei suporti e aceeasi la ambele amortizoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Ai încercat şi cu "hârtiile" corespunzătoare printre acte? Nu ştiu cum e la Bucureşti dar pe unde am fost eu nici nu mai întrebam nimic dacă aveam vreo chestie suspectă la vehicule.. Dădeam "actele" corespunzătoare din prima şi întotdeauna se rezolvau problemele. Acum, ca şi ultimă soluţie, finală, poansonezi seria şi spui că era sub vopsea şi ai găsit-o după şlefuire. O mai pregăteşti însă înainte cu ceva Feruginol, apă, vopsea, şlefuieli, etc să pară învechită şi te duci cu "actele" în regulă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Nici cadrul meu nu are seria batuta. Din păcate eu nu l-am înmatriculat inca, asa ca nu cred că te ajută cu ceva asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 scrie o hartie de justificare ca motocicleta a fost curatata de coroziune prin mijloace mecanice, etc si ca zona respectiva ar fi putut fi afectata de sablare. le dai justificarea, ei fac comisie si repansoneaza. alternativ- daca se stiu seriile de ijuri care nu au fost puse si pe cadru - exact aia scrii in declaratie - informatia despre seriile respective (interval , etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Dacă cei (cel) de la RAR nu are bunăvoinţă, poţi să scri şi lui Sf. Petru că tot nu te bagă în seamă. Mai bine "sună un prieten" să te ajute, altfel tot vor găsi vreo chichiţă şi dacă rezolvi treaba cu seria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Mai 23, 2015 Autor Share Postat Mai 23, 2015 Salut! Multumesc inca o data pt interesul acordat fata de acest topic. Am reusit sa razolv problema!!! Sa va povestesc cum am ajuns la solutionarea inconvenientului: Dupa ce am sunat timp de cateva zile ba la R.A.R. Givita ,ba la R.A.R. Voluntari primind tot felul de raspunsuri si de "pareri" , am reusit sa gasesc pe cineva care lucreaza la o statie I.T.P. de ani de zile (cineva cu experienta in probleme de acest gen) . Respectivul mi-a spus ca cea mai buna solutie pt a rezolva problema asta, este aceea de a merge la fostul proprietar ca el sa dea o declaratie notariala in care sa mentioneze ca: asa a cumparat motocicleta,fara poanson pe sasiu,ca in actele pe care le-a detinut nu a existat niciodata o rubrica cu serie sasiu si ca el nu a adus modificari in ceea ce priveste cadrul motocicletei. I-am urmat sfatul si m-am deplasat pana la Giurgiu,m-am intalnitt cu batranul care mi-a vandut motocicleta,a fost de acord asa ca am merrs amandoi la notar unde am facut acea declaratie. Dupa ce a fost eliberat actul m-am dus la R.A.R. Voluntari fara motocicleta ca cei de acolo sa imi confirme daca cu acest act rezolv treaba. Bineinteles ca am intampinat probleme si ca inginerul respectiv ridica din umeri cum ca ar fi bine,cum ca nu...si ca totusi sa vin a doua zi cu motocicleta pt o noua verificare si ca poate "o rezolvam". A doua zi am pus Ij-ul in camion si m-am dus la R.A.R. Voluntari (pt revenire nu mai trebuie programare) acolo a venit inginerul sa il verifice dupa care a mai chemat un inginer,tot invartindu-se pe acolo a venit si seful lor care pana la urma cu o jumatate de gura a zis: " Sa poansoneze seria si sa imi perfecteze actele pt a putea merge la Inmatriculari Pipera." Dupa ce au poansonat seria pe sasiu (aceeasi ca pe motor) au inceput sa masoare lungimea,inaltimea,latimea (intrebandu-ma pe mine cam cate kg are motocicleta cu tot cu atas),au facut pozele seriilor,au completat dosarul,l-au trimis in lucru iar peste cateva zile urma sa ma sune ei ca sa ridic actele pt ca nu pot fi perfectate pe loc. Cam asta s-a intamplat ,in mare,in ceea ce priveste rezolvarea problemelor de la R.A.R. dar povestea nu se sfarseste aici... Asteptand tefelonul de la ei nu am obtinut nimic,a trebuit ca tot eu sa sun ca sa intreb daca sunt sau nu gata actele,ceea ce am si facut. Actele erau gata de mult dar ei nu s-au deranjat sa imi dea un telefon. In fine,am mers si am luat actele,iar dupa ce am platit taxe de talon,taxe de inmatriculare si asigurarea obligatorie (bineinteles dupa ce am inscris-o la sectia financiara) m-am dus la Inmatriculari Pipera si am depus actele pt a obtine talon si tablita cu numarul de inmatriculare trebuind sa astept in jur de 2 ore pana cand au fost gata. La finele celor 2 ore,ma duc la ghiseu ca sa ridic cele mai sus mentionare,acolo:surpriza! , nu erau gata pt ca dosarul meu era trimis la litigii pt ca sunt ceva probleme cu motocicleta.La biroul de litigii mi-a spus functionarul ca au cautat aceasta motocicleta in baza de date si nu figura ca a circulat vreodata in Romania, asa ca m-a intrebat daca am adus-o din alta tara,mai mult decat atat mi-a spus ca ar fi ceva probleme cu seria sasiu deoarece lor nu le apare in program sau alte lucruri..nu am inteles ideea despre care vorbea. Noroc ca aveam la mine o copie xerox a ultimului talon al motocicletei unde aparea ultimul nr de circulatie al acesteia si pe baza acestui xerox ei au rusit sa identifice cum ca motocicleta a circulat la un moment dat cu numere de Giurgiu! Dupa inca o ora de asteptat si ceva emotii am reusit in sfarsit sa dobandesc C.I.V. , C.I. si tablita cu numarul de inmatriculare. Caz rezolvat! Am scris acest text impreuna cu cele de dinainte sperand ca poate vor ajuta pe cineva aflat intr-un caz asemanator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Foarte bine Acuma urmeaza sa fie plimbata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.