Sari la conținut

DIY: Senzor nivel combustibil rezervor


Postări Recomandate

Am gasit urmatorul tutorial:

http://www.i-bmw.com/showthread.php?t=52212

"

This is for bikes with a strip-type sending unit, not floats. My bike is a 2005 K1200S. The whole thing took about 1-1/2 hours.

Apparently, the fuel sensing strip is prone to cracking, leading to an open circuit. This fix sends a high voltage charge through the strip which fuses the break back together.

I bought a BBQ grill ignitor at Home Depot for $13.

post-11197-0-33432200-1431002300_thumb.jpg



It comes with a wire to the ignitor and a ground wire.

post-11197-0-54954500-1431002304_thumb.jpg



I cut off the ignitor and spliced on a female spade connector. I heat-shrinked them to prevent any arcing.

post-11197-0-83720800-1431002308_thumb.jpg



1. Fill'r up! Gasoline must be vaporized and it needs air to burn. And we de-efinitely don't want that. Fill the fuel tank to ensure the fuel strip is submerged to minimize the chance of anything ..uh.. bad happening.

2. Remove the seat, side fairings, and fuel tank side covers. You'll see in the photos that I took off the center part of the the fuel tank cover, but that is not necessary. Either way, I kept the fuel cap tightly fastened. I'm not a big fan of explosive vapors in my garage. I also disconnected the battery.

post-11197-0-25122200-1431002313_thumb.jpg



3. Remove the two large bolts that hold on the fuel tank.

post-11197-0-06164200-1431002318_thumb.jpg



4. Lift the tank up and out so you can gain room to get to the fuel pump.

post-11197-0-03274000-1431002322_thumb.jpg



5. Here's your target. Unclip the connector on the right side and pull the connector out.

post-11197-0-49993700-1431002325_thumb.jpg



6. Now you have access to the pins you are looking for - the center two pins, pins 2 & 3. You can see the pins in my mechanic's mirror.

post-11197-0-20260300-1431002329_thumb.jpg



7. Connect the BBQ grill ignitor to pins 2 & 3. The female spade connectors were small enough hold onto the pins. Here they are (they white wires) connected and ready to go.

post-11197-0-71333400-1431002332_thumb.jpg



8. Take a deep breath and know that many have done this before (I rolled mine out into the driveway anyway, lol). Click the ignitor 5 or 6 times.

9. Snap the fuel gauge connector back in and connect the battery. Turn the ignition switch to on and wait 90 seconds for the bike to go through its checks.

10. Take a step back and realize you are awesome! Laugh that you are surprised.

post-11197-0-10053700-1431002336_thumb.jpg



11. Put the bike back together and you are good to go.

"

Voiam sa va intreb daca a mai facut cineva asa ceva, si daca nu vi se pare putin cam periculos, chiar si cu rezervorul plin.

post-11197-0-33432200-1431002300_thumb.jpg

post-11197-0-54954500-1431002304_thumb.jpg

post-11197-0-83720800-1431002308_thumb.jpg

post-11197-0-25122200-1431002313_thumb.jpg

post-11197-0-06164200-1431002318_thumb.jpg

post-11197-0-03274000-1431002322_thumb.jpg

post-11197-0-49993700-1431002325_thumb.jpg

post-11197-0-20260300-1431002329_thumb.jpg

post-11197-0-71333400-1431002332_thumb.jpg

post-11197-0-10053700-1431002336_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai liniștit (sper că nu trolezi... ) !

Presupunând că nu sari în aer, oricum nu va avea niciun efect. Aprinzătorul are putere mică și nu face sudură în puncte (ca să lipești îți trebuie putere mare, nu tensiune mare). E un tutorial scris de un habarnist care mai e și tâmpit pe deasupra. Mai era unul care voia să probeze dacă bășinile se pot aprinde și își dăduse foc la poponeata. Măcar ăla era pe pielea lui ("pe banii mei, pe muzica mea") spre deosebire de ăsta

Acum serios, ăsta e topic de "fun" nu de "întreținere curentă" sau poate chiar de altceva (vezi combinația, vorba cuiva, clasică de barbeque igniter + rezervor ) :crack:

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai liniștit (sper că nu trolezi... ) !

Presupunând că nu sari în aer, oricum nu va avea niciun efect. Aprinzătorul are putere mică și nu face sudură în puncte (ca să lipești îți trebuie putere mare, nu tensiune mare). E un tutorial scris de un habarnist care mai e și tâmpit pe deasupra. Mai era unul care voia să probeze dacă bășinile se pot aprinde și își dăduse foc la poponeata. Măcar ăla era pe pielea lui ("pe banii mei, pe muzica mea") spre deosebire de ăsta

Acum serios, ăsta e topic de "fun" nu de "întreținere curentă" sau poate chiar de altceva (vezi combinația, vorba cuiva, clasică de barbeque igniter + rezervor ) :crack:

:agree: :agree: "FRATILI" AdrianM a zis-o corect.Chiar ne luam dupa toti imbecilii,si le mai promovam si prostia mai departe?

Daca a cumparat de la Home Depot e evident ca e american, cea mai retarda natziune...

Nici de caterinca nu e buna...nu-mi vine sa rad...

Editat de sconx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg o chestie... aprinzatorul ala a venit cu tot cu bord cu nivel de benzina? :)) Ca in poze pare ca avea deja... nu are nici o logica ce a facut acolo.

p.s: aprinzatorul si l-a bagat in poponeata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai inteles. E un 'fix' pt. astia cu bmw-uri :) Au vreo banda din aia de nivel (cu circuit ca ala de pe luneta de incalzit) si aia se intrerupe. Asta de aici e rezolvarea (da, da).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, doar pt astea nemtesti... am inteles :P

pai atunci nu e DIY, e mai curand o reparatie. Si tot nu inteleg unde naiba se duce "semnalul", daca infige firele in mufa sondei si la capatul celalalt e aprinzatorul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E aceeasi chestie cum e cu rezistenta aia de se arde la astealalte... probabil. Numai ca asta se intrerupe si dand curent ca soarecu', cica se sudeaza la loc (din parti).

 

FuelStripSpoof_v2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E aceeasi chestie cum e cu rezistenta aia de se arde la astealalte... probabil. Numai ca asta se intrerupe si dand curent ca soarecu', cica se sudeaza la loc (din parti).

 

FuelStripSpoof_v2.jpg

 

Da, cred ca asa e, intrebarea e daca se face arc electric in rezervor, in benzina, teoretic nu ar trebui sa se aprinda nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cred ca asa e, intrebarea e daca se face arc electric in rezervor, in benzina, teoretic nu ar trebui sa se aprinda nu?

arcul se face dar nu ia foc/explodeaza rezervorul daca nu exista aer in locul respectiv.

 

oricum mai bine scoti toata sonda/pompa/matocheria de acolo si cu ocazia asta schimbi si filtrul de benzina ca probabil nu a fost schimbat niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Principiul reparatiei e probabil asemanator cu asta de aici:

 

 

Si da, indiferent cat de volatil este combustibilul, nu se intapla nimic fara oxigen, de asta zice omul sa umplii rezervorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...